"ბარსელონა" ბუდაპეშტშია [სურათები]

"ბარსელონა" ბუდაპეშტშია [სურათები]

"ბარსელონას" პირველი გუნდი ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის მე-5 ტურში "ფერენცვაროშთან" სტუმრად გასამართი მატჩისთვის ბუდაპეშტში გაემგზავრა.

"ბლაუგრანა", ამჟამად, უკვე უნგრეთის დედაქალაქში იმყოფება. კატალონიელები ხვალ 14:00 საათზე "პუშკას არენაზე" ივარჯიშებენ, 23 საათსა და 55 წუთზე კი "ფერენცვაროშს" დაუპირისპირდებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #26 2 დეკემბერი 2020 12:44
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: ANSU FATI 10
    იუვეს ძლისვ მოუგო? ვაფშე თამაშს უყურე? ჩავლენ კამპონუზე და იქაც გადაიხევს ბარსა, იუვე არა ჩიტის რძე მაგაზე სლე გუნდი წელს არ არის.არავინ.
    ციტატა: totti10
    რეალს ბედი აქვს იმის დედა... გუნდს 2 წაგება აქვს 1 ფრე და 2 მოგება, მაგრამ შეუძლიათ პირველზე გავიდნენ, გლადბახს კიდე 2 მოგება აქვს 2 ფრე 1 წაგება და შეიძლება ჯგუფში ჩარრჩეს :)) აი საშინელები გაიჩალიჩა გლადბახმა, ახლა ნახეთ ბოლო ტურში რეალის გაგიჟება, ისე ეს ტოტალიზატორები მაგარ მაყუთს შოულობენ ატალანტამ სახლში ვერ მოიგო, რეალმა წააგო, სიტიმ ვერ მოიგო, მოკლედ გუგუნებს ტოტალიზატორი, დღეცაც იქნება კაი სენსაციები :დ ჩვენ აქ დავცინით ბანძია იმას ვერ უგებს ამას ვერ უგებს, გუნდს მგონი სრული შემადგენლობა 3 თვეა არ ყოლია, თან ისეთი ხალხი აკლია ვინც გუნდის ლიდერია, კაზემირო, რამოსი კარვახალი, ნუ აზარი ფორმაში როგორც კი შევა ეგრევე ილეწება მერე. ბარსელონამ ვის მოუგო? იუვეს რომელსაც 4 წამყვანი არ ყავდა, კიევის დინამოს რომელსაც მგონი 12 კაცი აკლია და დუბლებიდან დაიმატა ხალხი, ბარსელონამ ძლიერს ვის მოუგო ან წინააღმდეგობა რომელ ძლიერ გუნდს გაუწია? აი გამოჩნდება ბარსელონას სიძლიერე ბოლო ტურში როდესაც შეხვდება იუვეს და იმედია სრული გუნდი ეყოლება კიელინი ბონუჩი რონალდო და ყველა, თორე დანილო დე ლიგტს და ცუადრადოს იუვეს თუ მოუგე არაა გასაკვირი :დ აბა დამენახეთ ის ხალხი პიანიჩი როგორ მოიყვანესო მომავლის ხავი გაუშვესო, სადაა ახლა ეგ თქვენი არტური? არ გესმით ეს ფეხბურთი არა, ფეხბურთი იმას არ ნიშნავს ფინტაობა და უკან პსის კეთება, მოედნის ხედვაა მტავარი სწორი გათვლა სწორი და ეფექტური პასი რაც პიანიჩს 100 ჯერ ემტი აქვს არტურზე ;)


    სადმე წერია ძლივს მოუგო??? დასუსტებულ და ულიდერო იუვეს მოუგოთქო, ატლეტიკოსთან რა ქნეს ან რეალთან ან ცოტა ძლიერ გუნდთან? კიევის დინამოთი და ალბასეტე კადისით ნუ შეაფასებ ბარსას სიძლიერეს ;)

    როგორ უნდა შეაფასო გუნდის სიძლიერე როცა ძირითადში 18 19 წლის გამოუცდელი ახალგაზრდა ბიჭები ყავს და გუნდი ჯერ ძირითადი შემადგენლობის ძიებაშია...მარა არც ივენტუსია ის გუნდი რო რამევშეეტყოს და რამე ძალას მიხვდე გუნდისას უბრალოდ სახელია იუვე თორე არაფერი გუნდი არაა
    წევრი [?]
    #25 2 დეკემბერი 2020 10:42
    0
    ციტატა: ANSU FATI 10
    იუვეს ძლისვ მოუგო? ვაფშე თამაშს უყურე? ჩავლენ კამპონუზე და იქაც გადაიხევს ბარსა, იუვე არა ჩიტის რძე მაგაზე სლე გუნდი წელს არ არის.არავინ.
    ციტატა: totti10
    რეალს ბედი აქვს იმის დედა... გუნდს 2 წაგება აქვს 1 ფრე და 2 მოგება, მაგრამ შეუძლიათ პირველზე გავიდნენ, გლადბახს კიდე 2 მოგება აქვს 2 ფრე 1 წაგება და შეიძლება ჯგუფში ჩარრჩეს :)) აი საშინელები გაიჩალიჩა გლადბახმა, ახლა ნახეთ ბოლო ტურში რეალის გაგიჟება, ისე ეს ტოტალიზატორები მაგარ მაყუთს შოულობენ ატალანტამ სახლში ვერ მოიგო, რეალმა წააგო, სიტიმ ვერ მოიგო, მოკლედ გუგუნებს ტოტალიზატორი, დღეცაც იქნება კაი სენსაციები :დ ჩვენ აქ დავცინით ბანძია იმას ვერ უგებს ამას ვერ უგებს, გუნდს მგონი სრული შემადგენლობა 3 თვეა არ ყოლია, თან ისეთი ხალხი აკლია ვინც გუნდის ლიდერია, კაზემირო, რამოსი კარვახალი, ნუ აზარი ფორმაში როგორც კი შევა ეგრევე ილეწება მერე. ბარსელონამ ვის მოუგო? იუვეს რომელსაც 4 წამყვანი არ ყავდა, კიევის დინამოს რომელსაც მგონი 12 კაცი აკლია და დუბლებიდან დაიმატა ხალხი, ბარსელონამ ძლიერს ვის მოუგო ან წინააღმდეგობა რომელ ძლიერ გუნდს გაუწია? აი გამოჩნდება ბარსელონას სიძლიერე ბოლო ტურში როდესაც შეხვდება იუვეს და იმედია სრული გუნდი ეყოლება კიელინი ბონუჩი რონალდო და ყველა, თორე დანილო დე ლიგტს და ცუადრადოს იუვეს თუ მოუგე არაა გასაკვირი :დ აბა დამენახეთ ის ხალხი პიანიჩი როგორ მოიყვანესო მომავლის ხავი გაუშვესო, სადაა ახლა ეგ თქვენი არტური? არ გესმით ეს ფეხბურთი არა, ფეხბურთი იმას არ ნიშნავს ფინტაობა და უკან პსის კეთება, მოედნის ხედვაა მტავარი სწორი გათვლა სწორი და ეფექტური პასი რაც პიანიჩს 100 ჯერ ემტი აქვს არტურზე ;)


    სადმე წერია ძლივს მოუგო??? დასუსტებულ და ულიდერო იუვეს მოუგოთქო, ატლეტიკოსთან რა ქნეს ან რეალთან ან ცოტა ძლიერ გუნდთან? კიევის დინამოთი და ალბასეტე კადისით ნუ შეაფასებ ბარსას სიძლიერეს ;)
    წევრი [?]
    #24 2 დეკემბერი 2020 10:36
    0
    იუვეს ძლისვ მოუგო? ვაფშე თამაშს უყურე? ჩავლენ კამპონუზე და იქაც გადაიხევს ბარსა, იუვე არა ჩიტის რძე მაგაზე სლე გუნდი წელს არ არის.არავინ.
    ციტატა: totti10
    რეალს ბედი აქვს იმის დედა... გუნდს 2 წაგება აქვს 1 ფრე და 2 მოგება, მაგრამ შეუძლიათ პირველზე გავიდნენ, გლადბახს კიდე 2 მოგება აქვს 2 ფრე 1 წაგება და შეიძლება ჯგუფში ჩარრჩეს :)) აი საშინელები გაიჩალიჩა გლადბახმა, ახლა ნახეთ ბოლო ტურში რეალის გაგიჟება, ისე ეს ტოტალიზატორები მაგარ მაყუთს შოულობენ ატალანტამ სახლში ვერ მოიგო, რეალმა წააგო, სიტიმ ვერ მოიგო, მოკლედ გუგუნებს ტოტალიზატორი, დღეცაც იქნება კაი სენსაციები :დ ჩვენ აქ დავცინით ბანძია იმას ვერ უგებს ამას ვერ უგებს, გუნდს მგონი სრული შემადგენლობა 3 თვეა არ ყოლია, თან ისეთი ხალხი აკლია ვინც გუნდის ლიდერია, კაზემირო, რამოსი კარვახალი, ნუ აზარი ფორმაში როგორც კი შევა ეგრევე ილეწება მერე. ბარსელონამ ვის მოუგო? იუვეს რომელსაც 4 წამყვანი არ ყავდა, კიევის დინამოს რომელსაც მგონი 12 კაცი აკლია და დუბლებიდან დაიმატა ხალხი, ბარსელონამ ძლიერს ვის მოუგო ან წინააღმდეგობა რომელ ძლიერ გუნდს გაუწია? აი გამოჩნდება ბარსელონას სიძლიერე ბოლო ტურში როდესაც შეხვდება იუვეს და იმედია სრული გუნდი ეყოლება კიელინი ბონუჩი რონალდო და ყველა, თორე დანილო დე ლიგტს და ცუადრადოს იუვეს თუ მოუგე არაა გასაკვირი :დ აბა დამენახეთ ის ხალხი პიანიჩი როგორ მოიყვანესო მომავლის ხავი გაუშვესო, სადაა ახლა ეგ თქვენი არტური? არ გესმით ეს ფეხბურთი არა, ფეხბურთი იმას არ ნიშნავს ფინტაობა და უკან პსის კეთება, მოედნის ხედვაა მტავარი სწორი გათვლა სწორი და ეფექტური პასი რაც პიანიჩს 100 ჯერ ემტი აქვს არტურზე ;)
    წევრი [?]
    #23 2 დეკემბერი 2020 10:10
    0
    რეალს ბედი აქვს იმის დედა... გუნდს 2 წაგება აქვს 1 ფრე და 2 მოგება, მაგრამ შეუძლიათ პირველზე გავიდნენ, გლადბახს კიდე 2 მოგება აქვს 2 ფრე 1 წაგება და შეიძლება ჯგუფში ჩარრჩეს :)) აი საშინელები გაიჩალიჩა გლადბახმა, ახლა ნახეთ ბოლო ტურში რეალის გაგიჟება, ისე ეს ტოტალიზატორები მაგარ მაყუთს შოულობენ ატალანტამ სახლში ვერ მოიგო, რეალმა წააგო, სიტიმ ვერ მოიგო, მოკლედ გუგუნებს ტოტალიზატორი, დღეცაც იქნება კაი სენსაციები :დ ჩვენ აქ დავცინით ბანძია იმას ვერ უგებს ამას ვერ უგებს, გუნდს მგონი სრული შემადგენლობა 3 თვეა არ ყოლია, თან ისეთი ხალხი აკლია ვინც გუნდის ლიდერია, კაზემირო, რამოსი კარვახალი, ნუ აზარი ფორმაში როგორც კი შევა ეგრევე ილეწება მერე. ბარსელონამ ვის მოუგო? იუვეს რომელსაც 4 წამყვანი არ ყავდა, კიევის დინამოს რომელსაც მგონი 12 კაცი აკლია და დუბლებიდან დაიმატა ხალხი, ბარსელონამ ძლიერს ვის მოუგო ან წინააღმდეგობა რომელ ძლიერ გუნდს გაუწია? აი გამოჩნდება ბარსელონას სიძლიერე ბოლო ტურში როდესაც შეხვდება იუვეს და იმედია სრული გუნდი ეყოლება კიელინი ბონუჩი რონალდო და ყველა, თორე დანილო დე ლიგტს და ცუადრადოს იუვეს თუ მოუგე არაა გასაკვირი :დ აბა დამენახეთ ის ხალხი პიანიჩი როგორ მოიყვანესო მომავლის ხავი გაუშვესო, სადაა ახლა ეგ თქვენი არტური? არ გესმით ეს ფეხბურთი არა, ფეხბურთი იმას არ ნიშნავს ფინტაობა და უკან პსის კეთება, მოედნის ხედვაა მტავარი სწორი გათვლა სწორი და ეფექტური პასი რაც პიანიჩს 100 ჯერ ემტი აქვს არტურზე ;)
    ფანი [?]
    #22 2 დეკემბერი 2020 09:58
    0
    ნეტუ
    დესტი--მინგესა-ფირპო-ალბა
    ალენია-დე იონგი
    ტრინკაო-გრიზმანი-დემბელე
    ბრაითვაიტი


    დე იონგი-ბუსკეტსი
    დემბელე-პედრი
    ტრინკაო-ლა დე ფუენტე
    ბრაითვაიტი-პიანიჩი
    გრიზმანი-მატეუს ფერნანდესი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #21 2 დეკემბერი 2020 09:26
    0
    ხო მასე იყო ფერგის მანჩესტერი ბოლო ტურამდე გართულდა მისი ჯგუფი და კი ჩატოვა ბოლო ტურში ბაზელმა რომ მოუგო მგონი ოლტრაფორტზე😅😅😅
    დიტო
    სტუმარი [?]
    #20 2 დეკემბერი 2020 06:33
    0
    ფერენცვაროსთან და კადისთან ათამაშოს ახალგალქრდა ფეხბურთელები და რომეოლიც დაიხარჯება ბოლომდე და კარგი იქნება იუვესთან ათამაშონ ცუდი არიქნება.ერთგვარი გამოცდა იქნება ახალგაზრდებისთვისაც
    [?]
    #19 2 დეკემბერი 2020 04:23
    1
    Griezzy7,
    ლიგის მომგები რეალი რო არაა მაგაში 2 აზრი არაა და გავიდეს 1/8 ფინალში მკიდია, პროსტა ფინანსურად მწარე დარტყმას მიიღებდნენ ჯგუფში ჩარჩენით და ზოგიერთი უხსენებელი ფანის გამო გამისწორდებოდა, ანი ბენზოების და მაგათ გამო თორე მამენტ ლიგის ფლეი ოფი რეალის გარეშე რა პონტია. ატლეტიკოც გავა ალბათ, ჩარაზავს ჩოლო კარს და ეგ იქნება. მარა მე ყველაზე მეტად რაზეც მეცინება, წეღანაც დავაკომენტარე სხვა სტატიაზე არის ვითომ ინტელექტით აღსავსე კომენტატორი ბიძინა ბარათაშვილი :D იანგის აცილებაზე როჟამ მიწაში ჩადო :D მარტო იმიტო რო რეალის ფანია თორე სხვას რო გაემაზა ეგრე არ იტლიკინებდა. არხი კი არა იმენა კანტორაა, ტოტალიზატორია სილქი :D იქ ფანები, კალატოზები და ეგენი, სულ ტოტალიზატორის რეკლამა 24 საათი, ბილეთების დადება და რავი. შუა ტრანსილაციისას ბარათაშვილი კუშებზე ლაპარაკობს. რა უნდა ელაპარაკო მაგათ :D
    ფანი [?]
    #18 2 დეკემბერი 2020 03:33
    0
    ფირპოს ვარლამოვიჩის ბათინკები აცვია რეიტუზებზე?)
    Culé [?]
    #17 2 დეკემბერი 2020 02:26
    0
    თუკი უხსენებელმა არ წააგო გლადბახთან და შახტარმა არ წააგო ინტერთან?
    გულშემატკივარი [?]
    #16 2 დეკემბერი 2020 02:14
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ზალცბურგი ვს ატლეტიკოც კარგი თამაში იქნება

    გლადბახს ძვირად დაუჯდება ამ თამაშის წაგება

    იღბალმოტ.ული ზიდანი 😂😂😂😂
    Culé [?]
    #15 2 დეკემბერი 2020 02:14
    1
    ვიცოდი მაინც რომ გამოძვრებოდნენ ინტერი და რეალიც.
    ნუ რეალი უეჭველი გავა შანსი არარი ეგენი არწაააგებენ გლადბახთან.
    ინტერზე ეგრე დაზუსტებით ვერვიტყოდი

    თან ჩვენ არც გვაწყობს რეალის და ატლეტიკოს ჯგუფში ჩარჩენა თორე მარტო ლალიგაში რო მოუწევთ თამაში მთლიან ძალებს მაგაზე დახარჯავენ!!!!
    სტუმარი თორნიკე
    სტუმარი [?]
    #14 2 დეკემბერი 2020 02:06
    3
    ინტერი და რეალი გაძვრება ისევ ჯგუფიდან... არადა მინდა რომ ორივე ჩარჩეს
    ფანი [?]