"ფერენცვაროშის" მწვრთნელი: "ბარსელონა" მესის გარეშეც ძალიან ძლიერია

"ფერენცვაროშის" მწვრთნელი: "ბარსელონა" მესის გარეშეც ძალიან ძლიერია

"ფერენცვაროშის" მთავარმა მწვრთნელმა სერგეი რებროვმა "ბარსელონასთან" ხვალ გასამართი მატჩის წინ კომენტარი გააკეთა.

საინტერესო იქნება არა თამაშის ფრედ დასრულება ან გამარჯვება, არამედ ის, რომ კონკურენტული გუნდი ვართ.

"ბარსელონამ" კიევში, ფაქტობრივად, სარეზერვო გუნდით ითამაშა, მაგრამ კატალონიელები მაინც ძალიან ძლიერები იყვნენ. ასე რომ, აზრი არ აქვს, ვინ თამაშობს, მათ თითოეულ პოზიციაზე რამდენიმე თანაბარად ძლიერი მოთამაშე ჰყავთ.

"ბარსა" კვლავ ძალიან ძლიერია მესის გარეშე.

ცნობილია, რომ უნგრულ გუნდთან მატჩის განაცხადში, ტრავმირებული ფეხბურთელების გარდა, ვერ მოხვდნენ კატალონიელთა ლიდერები. "ბლაუგრანას" მთავარმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა ლიონელ მესის, ფილიპე კოუტინიოსა და მარკ-ანდრე ტერ შტეგენის დასვენება გადაწყვიტა.

"ფერენცვაროშისა" და "ბარსელონას" დაპირისპირება ხვალ 23 საათსა და 55 წუთზე გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #24 2 დეკემბერი 2020 21:40
    0
    გლადბახმა ინტერს მისცა შანსი, ახლა ინტერმა შახტარს რომ მოუგოს და გლადბახმა რეალს მისცეს გლანდებში, რეალი უეფაზე კი არა ვაფშე ჩარჩება მე-4 ზე
    სტუმარი თორნიკე
    სტუმარი [?]
    #23 2 დეკემბერი 2020 01:09
    4
    გლადბახმა მოიგოს და რეაკი ყველანაირად განწირუკი იქნება ან მეორე ადგილით გავა და ბაიეენი ლივერპულიდან რომელიმეს შეხვდება ან ევრიოა ლიგაზე გავა და იმედია მილანს ან ტოტეს შეხვდება
    ფანი [?]
    #22 2 დეკემბერი 2020 00:56
    1
    უნდა გავანადგუროთ როგორც პირველ მატჩში ვქენით
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    კაკა
    კაკა
    სტუმარი [?]
    #21 1 დეკემბერი 2020 23:53
    1
    ციტატა: ჰალა მადრიდ
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ყველა გლადბახს ვუყურებთ და ვგულშემატკივრობთ.
    პრიკოლი იქნება თუ ჩარჩა რეალი smile

    რა გლადბახს თუ ძმა ხარ ინტერს უგულშემატკივრეთ გთხოვთ

    :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ
    Culé [?]
    #20 1 დეკემბერი 2020 23:52
    5
    აუ, მართლა რა მაგარია თუ ევროპალიგაზე გადაინაცვლებენ
    და იქ რომ რომელიმემ გააგდოს 1/8 ფინალში (მოუს აქვს ეგ პოტენციალი)
    გლადბახის გაგლადბახებული შახტარი რომ გაგაგლანდბახებს scream smile bowtie
    ჰალა მადრიდ
    ჰალა მადრიდ
    სტუმარი [?]
    #19 1 დეკემბერი 2020 23:50
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ყველა გლადბახს ვუყურებთ და ვგულშემატკივრობთ.
    პრიკოლი იქნება თუ ჩარჩა რეალი smile

    რა გლადბახს თუ ძმა ხარ ინტერს უგულშემატკივრეთ გთხოვთ
    Culé [?]
    #18 1 დეკემბერი 2020 23:45
    3
    ზიზუ ესა რა მოგივიდაო ბიჭო smile
    ჰალა მადრიდ
    ჰალა მადრიდ
    სტუმარი [?]
    #17 1 დეკემბერი 2020 23:42
    2
    ციტატა: CHEPE
    ვარანი კვლავ არ გააგდეს😁😁😁

    გააგდონ ნეტა რო გაეგდოთ უკეთEსი იქნებოდა :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 1 დეკემბერი 2020 23:40
    5
    გოოოოოლ შიგ მადრიდშიიიი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #15 1 დეკემბერი 2020 23:38
    4
    2-0 goaaaaaaalllllllllllll😀😀😀😀😀😀
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #14 1 დეკემბერი 2020 23:38
    4
    ხო ვთქვი კარმა წამოეწევათქო რეალს relaxed
    ფანი [?]
    #13 1 დეკემბერი 2020 23:15
    5
    ვარანი კვლავ არ გააგდეს😁😁😁
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #12 1 დეკემბერი 2020 23:11
    2
    ოპალაა
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #11 1 დეკემბერი 2020 22:59
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ვარანზე არ უნდა აეფარებინა წითელი?

    უბრალოდ რა არის იცი ძმა? გაღმა ხომ.ნახა განმეორებით და დავიჯერო არ უკარნახა?თუ უკარნახა და შეეშინდა რეალის გაწირვა.რეალის გაწირვა გინდ ესპანეთში და გინდ ლიგაზე ეს ავტომატურად ნიშნავს იმას რომ მსაჯობის კარიერულ პერსპექტივას დაკარგავს.
    ვარანმა პორველ მომენტში ისეთი ყვითელი მიიღო რომელიც უფრო წითელთა იყო მიახლოვებული.აი მსაჯი რომ დაგინდობს არ მოგცემს წითელს,მოგცემს ყვითელს ოღონდ შემდგომში ნებისმიერ უვითელთან მიახლობებული წესების დარღვევა ავტომატურად საწითლო რომ არის.

    კიდევ ერთი დასტური იმისა რომ წელს რეალი ლიგაზე საშიშია. მარაზმი ამუშავდა.ყველანაირ სიბინძურეს უნდა ველოდოთ წელს რეალის სასარგებლოთ.ეს იქნება კენჭისყრა თუ მსაჯების მარაზმი ან შეიძლება სხვა უკიდურეს მარაზმს მიმართოს პერესმა.
    გულის ამრევია უკვე ეს ყველაფერი

    ალავესზე აქვთ კიდე პრობლემები მსაჯთან smiley კარგი გავანებოთ მაგას თავი ჩვენ მივხედოთ ჩვენს თავს და კარგი თამაშები ჩავატაროთ და რეალს მიღწევა კარმა ზურგში wink

    [quote=გოგიბერიძე][quote=ხავი ლეგენდა][quote=გოგიბერიძე]ვარანზე არ უნდა აეფარებინა წითელი?[/quote]
    უბრალოდ რა არის იცი ძმა? გაღმა ხომ.ნახა განმეორებით და დავიჯერო არ უკარნახა?თუ უკარნახა და შეეშინდა რეალის გაწირვა.რეალის გაწირვა გინდ ესპანეთში და გინდ ლიგაზე ეს ავტომატურად ნიშნავს იმას რომ მსაჯობის კარიერულ პერსპექტივას დაკარგავს.
    ვარანმა პორველ მომენტში ისეთი ყვითელი მიიღო რომელიც უფრო წითელთა იყო მიახლოვებული.აი მსაჯი რომ დაგინდობს არ მოგცემს წითელს,მოგცემს ყვითელს ოღონდ შემდგომში ნებისმიერ უვითელთან მიახლობებული წესების დარღვევა ავტომატურად საწითლო რომ არის.

    კიდევ ერთი დასტური იმისა რომ წელს რეალი ლიგაზე საშიშია. მარაზმი ამუშავდა.ყველანაირ სიბინძურეს უნდა ველოდოთ წელს რეალის სასარგებლოთ.ეს იქნება კენჭისყრა თუ მსაჯების მარაზმი ან შეიძლება სხვა უკიდურეს მარაზმს მიმართოს პერესმა.
    გულის ამრევია უკვე ეს ყველაფერი[/quote]
    ალავესზე აქვთ კიდე პრობლემები მსაჯთან smiley კარგი გავანებოთ მაგას თავი ჩვენ მივხედოთ ჩვენს თავს და კარგი თამაშები ჩავატაროთ და რეალს მიეწევა კარმა ზურგში wink
    გულშემატკივარი [?]
    #10 1 დეკემბერი 2020 22:56
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ვარანზე არ უნდა აეფარებინა წითელი?

    უბრალოდ რა არის იცი ძმა? გაღმა ხომ.ნახა განმეორებით და დავიჯერო არ უკარნახა?თუ უკარნახა და შეეშინდა რეალის გაწირვა.რეალის გაწირვა გინდ ესპანეთში და გინდ ლიგაზე ეს ავტომატურად ნიშნავს იმას რომ მსაჯობის კარიერულ პერსპექტივას დაკარგავს.
    ვარანმა პორველ მომენტში ისეთი ყვითელი მიიღო რომელიც უფრო წითელთა იყო მიახლოვებული.აი მსაჯი რომ დაგინდობს არ მოგცემს წითელს,მოგცემს ყვითელს ოღონდ შემდგომში ნებისმიერ უვითელთან მიახლობებული წესების დარღვევა ავტომატურად საწითლო რომ არის.

    კიდევ ერთი დასტური იმისა რომ წელს რეალი ლიგაზე საშიშია. მარაზმი ამუშავდა.ყველანაირ სიბინძურეს უნდა ველოდოთ წელს რეალის სასარგებლოთ.ეს იქნება კენჭისყრა თუ მსაჯების მარაზმი ან შეიძლება სხვა უკიდურეს მარაზმს მიმართოს პერესმა.
    გულის ამრევია უკვე ეს ყველაფერი

    მეგობარო, შეხვდება ძლიერი გუნდი და დაადე.ტ.ალეკებს როგორც სიტიმ ქნა.
    წევრი [?]
    #9 1 დეკემბერი 2020 22:56
    1
    რეალი როგორ ბინᲫურ ᲗამაᲨს ᲗამაᲨობს...
    გულშემატკივარი [?]
    #8 1 დეკემბერი 2020 22:52
    1
    ციტატა: Barca1899
    გოგიბერიძე,
    გამოვლენ და იტყვიან არაო. დედა ქონდა მო... დაჟე ბევრი პირველ ეპიზოდშოც გააგდებდა. ძაან უხეში თამაშით ჩაშლილი კონტრშეტევა.

    ბაზარი არაა, გასაგდები იყო უეჭველი ვარანი მარა დაინდო. ნაჩომ რამდენჯერ ჩაშალა უკვე სახიფათო შეტევა და ყვითელსაც არ აძლევს მსაჯი, კაროჩე ჩანს რო ეს ზიდანი ერთი ჩვეულებრივი მწვრთნელი რონალდოს იქეთ. შახტარია ბოლო-ბოლო, ვინმე ძლიერი რო იყოს კაი იტყოდი არ აქ რესურსიო, მწვრთნელმა რომელმაც ზედიზედ სამი ლიგა დადო ამ დონის გუნდს ყველა შემთხვევაში უნდა ხმარობდეს.
    სტუმარი თორნიკე
    სტუმარი [?]
    #7 1 დეკემბერი 2020 22:51
    2
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ვარანზე არ უნდა აეფარებინა წითელი?

    ორივე შემთხვევაში წითელი იყო მაგრამ რეალია
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #6 1 დეკემბერი 2020 22:51
    3
    აი როგორც მინიმუმ ყვითელი იყო მეორე ეპიზოდში blush . აბა ვინ იტყვის არაო smiley .
    ფანი [?]
    #5 1 დეკემბერი 2020 22:51
    3
    მეორე ეპიზოდშიც არ ეკუთვნოდა მეორე ყვითელი ხოო ბიჭოო😂😂😂 მაგაზე იტყვიან წვეტი წაკრა ჯერ ბურთსო და მერე მიარტყა ფეხშიო😥😥 მაგარს ვკაიფობ რომ რეალს წმინდანად აპრავებენ