მესიმ, კოუტინიომ და ტერ შტეგენმა დღევანდელი ვარჯიში გამოტოვეს

მესიმ, კოუტინიომ და ტერ შტეგენმა დღევანდელი ვარჯიში გამოტოვეს

Onda Cero-ს ცნობით, "ბარსელონას" სამმა ფეხბურთელმა, ლიონელ მესიმ, ფილიპე კოუტინიომ და მარკ-ანდრე ტერ შტეგენამ დღევანდელი სავარჯიშო სესია გამოტოვა.

საბედნიეროდ, საქმე ტრავმებთან არ გვაქვს. გამოცემის თქმით, რონალდ კუმანმა მათ დასვენების საშუალება მისცა. სავარაუდოდ, ისინი, ძალების აღდგენის მიზნით, "ფერენცვაროშთან" მატჩის განაცხადში არ იქნებიან და, შესაბამისად, ბუდაპეშტში არ გაემგზავრებიან.

გუნდთან ერთად ჩვეული დატვირთვით ვარჯიშობენ კლემან ლანგლე, სამუელ უმტიტი და რონალდ არაუხო. არსებული ცნობებით, არაუხო თამაშის უფლება დღეს მიიღებს.

ჩემპიონთა ლიგის მეხუთე ტურის მატჩი ხვალ გაიმართება. შეხვედრას "პუშკაშ არენა" უმასპინძლებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 1 დეკემბერი 2020 17:53
    1
    კარგია.ლა ლიგაში გვჭირდება ძალები.ფერენცვაროშს დიდი ანგარიშით უნდა მოვუგოთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 1 დეკემბერი 2020 16:29
    2
    დელაფუენტე და რიკი პუჩის ნახვა იქნებოდა საინტერესო
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #8 1 დეკემბერი 2020 16:16
    0
    ციტატა: nika 54
    მარკ-ანდრე ტერ შტეგენამ დღევანდელი სავარჯიშო სესია გამოტოვა.
    როგორ ქართულად ჟღერს შტეგენა.

    laughing laughing laughing

    ციტატა: nika 54
    მარკ-ანდრე ტერ შტეგენამ დღევანდელი სავარჯიშო სესია გამოტოვა.
    როგორ ქართულად ჟღერს შტეგენა.

    laughing laughing მართლაც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 1 დეკემბერი 2020 15:56
    2
    მარკ-ანდრე ტერ შტეგენამ დღევანდელი სავარჯიშო სესია გამოტოვა.
    როგორ ქართულად ჟღერს შტეგენა.
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #6 1 დეკემბერი 2020 15:51
    1
    წაიყვანე რა მესი მერე ისედაც ოთხი თამაში გაქ ზედიზედ სახლში და არ გადაიღლებიან მგზავრობით. მესია ბოლობოლო ან კოუტინიოს რას ასვენებს ახლა დაბრუნდა წაეყვანათ სათადარიგოდან მაინც ჩაერთვებოდა ეჰ
    Culé [?]
    #5 1 დეკემბერი 2020 15:35
    1
    იგივე შემადგენლობა უნდა დააყენოს რაც კიევთან, ოღონდ ლანგლეს და პედრის მაგივრად არაუხო და პუჩი ან ალენია. ჯგუფიდან მაინც გასულები ვართ და ახალგაზრდებს უნდა მიეცეთ თავის წარმოჩენის შესაძლებლობა, თან ჩემპიონთა ლიგაზე გამოცდილების მიღება ყველას გამოადგება. პედრი ვეღარ გვაოცებს ძველებურად რაც ბუნებრივია, უბრალოდ არ არის მზად ამდენი სათამაშო პრაქტიკისთვის. ბარსა ბედანაც შეიძლება ვინმეს გამოძახება მაგალითად დე ლა ფუენტეს, მარტო ფატი და პედრი ათამაშო და დანარჩენი დაიკიდო არ არის სწორი.
    ახალბედა [?]
    #4 1 დეკემბერი 2020 15:04
    5
    ასაკშია ლეო და სრულიად ბუნებრივი და სწორია ეს გადაწყვეტილება, მნიშვნელოვან იგრებს დასვენებული უნდა შეხვდეს არაა სხვა გზა.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 1 დეკემბერი 2020 14:51
    1
    მე ვფიქრობ გრიზმანი უნდა დაესვენებინა ძაან გადატვირთულია ნაკრებშიც და აქაც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 1 დეკემბერი 2020 14:46
    3
    რა გაახურა საქმე მესი ათამაშოს რაა დაისვენა უკვე მაგან სადაცაა წავა ფეხბურთიდან მაგის თამაშის ყურება არ უნდა მოაკდეს მაყურებელს და ეს განაცხადს მიღმა ტოვებს სამი გოლი დარჩა და ისტორიულ რეკორდს ხსნის რა დროს დასვენებაა ნერვები მეშლება რაა ათამაშე ბლინ ათამაშე იმედია სისულელეა ეს ნიუსი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]