კიკე სეტიენი: "ბარსელონაში" არც კი მითხრეს რომ განთავისუფლებული ვიყავი

კიკე სეტიენი: "ბარსელონაში" არც კი მითხრეს რომ განთავისუფლებული ვიყავი

"ბარსელონას" ყოფილი მთავარი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი, COPE-სთან საუბარში კატალონიურ კლუბთან წამოწყებულ სასამართლო დავას აფასებს.

"ბარსას" ჩემთვის არაფერი აუნაზღაურებია და არც არაფერი შემოუთავაზებია, არც კი დაურეკავთ, რომ ეთქვათ ჩემი განთავისუფლების შესახებ.

უკვე თვეზე მეტია, რაც სასამართლოში სარჩელი შევიტანე.

- ამბობს სეტიენი.

Sport-ის ცნობით, ხელშეკრულება მას კლუბთან კიდევ ერთი წლით აკავშირებდა. კანტაბრიელის დაკავებული თანამდებობა გასულ ზაფხულში, ჩემპიონთა ლიგაზე ასპარეზობის დასრულების შემდეგ, დაატოვებინეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #16 2 დეკემბერი 2020 16:30
    0
    რა თქმა მაგას ჭირდებოდა შე***ისა ბურთი შეტენა დედაშენს ტ**კში ბავარიამ და დაგტოვებდნებ აბა?
    Culé [?]
    #15 1 დეკემბერი 2020 22:17
    0
    შეგვეშვიი ბაბუუ
    Culé [?]
    #14 1 დეკემბერი 2020 18:12
    0
    ბართოს კეთილები... შენი მოთრევისთვის და შენი მენახირე დედაც...
    ფანი [?]
    #13 1 დეკემბერი 2020 15:53
    2
    უკვე თვეზე მეტია სასამართლოში სარჩელი შევიტანე და არც სასამართლოდან დამკავშირებია ვინმე 😄😄😄

    ამის ამბავი ისეა, არც აქანა გავჩერფე არც იქანა მიმიღონო ☠️
    Culé [?]
    #12 1 დეკემბერი 2020 14:24
    1
    როგორ არ იცოდა? მართლა ძროხებზე ხო არ ვლაპარაკობთ. ყველამ ვიცოდით და მაგან არ იცოდა? კუმანი რო მოვიდა ვერც მაშინ მიხვდა? რატო იპაზორებს თავს ეს კაცი არაფერი არ გაუკეთებია და მეგონა თავად წავიდოდა ეს კი აქეთ ამუნათებს გუნდს.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 1 დეკემბერი 2020 14:13
    0
    დ.ო.დ.ო.ყ.ლ.ე.ვ შენით ვერ ხვდებოდი რომ გ.ა.ჯ.მ.ი.ს დრო გქონდა
    Culé [?]
    #10 1 დეკემბერი 2020 13:56
    1
    ნუ ფულს ადრე თუ გვიან მიიღებს, ხელშეკრულება ხელშეკრულებაა
    მაგრამმმ
    არ ვიცოდი და ეგეთი რიჟა ბაზარი არ გვინდა აქ სეტიენ,
    2:8 ბეტისით რომ წაგეგო, იქაც არ გაგაჩერებდნენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 1 დეკემბერი 2020 13:27
    0
    Neta isic ar etqvat mwvrtneli gaxdio
    წევრი [?]
    #8 1 დეკემბერი 2020 12:58
    0
    Შეუგნებელი. კლუბი Შეაერცხვინა და ფულს იᲗხოვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 1 დეკემბერი 2020 12:40
    0
    შენით ვერ მიხვდი ხო?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 1 დეკემბერი 2020 12:34
    0
    აბა რა ეგონა თასის გარეშე რომ დატოვა გუნდი და დიდი სირცხვილი აჭამა ამას დატოვებდნენ?
    ვალვერდე თუ ჭამდა სირცხვილს პირველი მაგხელა არ უჭამია და მეორეც ესპანეთში ტიპი უკონკურენტო იყო
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    წევრი [?]
    #5 1 დეკემბერი 2020 12:22
    2
    მადლობა თქვი ძროხებიც როარ დაგიყიდა ბართომეუმ მე თქვენი..............:D
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #4 1 დეკემბერი 2020 11:51
    2
    კიკუშკები გადაგაგდეს ხო ბრატ ამხელა სიკეთე კაცს როგორ გადაუხადეს ჰმ 🤣
    ფანი [?]
    #3 1 დეკემბერი 2020 11:45
    1
    მივაცენზურე შენი მეცხვარე გამზრდელი შე უნამუსო არაადამიანო. რა გაიკეთა გუნდს და კიდე ფულს ითხოვს. ჭკუაც არ აქვს ამ ჩემისას და ვერ ხვდება რომ ასეთი უთქვმოყვარეობით სახელს იფუჭებს.🤬🤬🤬🤬
    სტუმარი BaRcA
    სტუმარი [?]
    #2 1 დეკემბერი 2020 11:33
    2
    აბა ადრე რო თქვა ჩემი გათავისუფლება ბაიერნის თამაშამდე იყოო გადაწყვეტილი?
    გულშემატკივარი [?]
    #1 1 დეკემბერი 2020 11:24
    5
    შენ ისეთი უთავმოყვარეო მზე ხარ და ისეთი რაღაც გაუკეთე კლუბს რატო არ გცემეს მაგაზე მადლობა თქვი მენახირე კაცო