იდეალური ატმოსფერო ჩემპიონთა ლიგის მატჩის წინ

იდეალური ატმოსფერო ჩემპიონთა ლიგის მატჩის წინ

2 დეკემბერს, თბილისის დროით 23:55 საათზე, "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგის ეგიდით სტუმრად "ფერენცვაროშს" დაუპირისპირდება. კატალონიელებმა "ოსასუნასთან" ტრიუმფის შემდეგ (4-0) ლიგის მატჩისთვის მზადება უკვე დაიწყეს. 

კლუბის ოფიციალურ Youtube არხზე ვარჯიშის ამსახველი ვიდეომასალა ვრცელდება:

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 1 დეკემბერი 2020 12:39
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    რეალის ჯგუფში რომ ასეთი რამე განვითარდეს დღეს დარწმუნებული ვარ ინტერი ჩატოვებს ჯგუფში რეალს იმ მარაზმის გამო რაც მსაჯმა დაატრიალა.ვგულისხმობ ვიდალი გაგდებას და ვიდალის მომენტის დროს ვარის არ გამოყენებას.რომელმა ეპიზპდმაც ჯერ გააფუჭა თამაში ნეიტრალური გულშემატკივრისთვის და ინტერი დაასამარა საერთოდ.

    დღეს რომ გლადბახმა მოუგოს ინტერს რაც შესაძლებელია თავისუფლად და შახტარმა მოუგოს რეალს რაც ასევე შესაძლებელია იქმნება ასეთი განლაგება ჯგუფში
    1 გლადბახი 11
    2 შახტარი 7
    3 რეალი 7
    4 ინტერი 2

    ანუ რა ხდება ამ დროს.შახტარს რეალთან ექნება უპირატესობა ურთიერთ თამაშებში ეს კი იმას ნიშნავს რომ თუ შახტარმა ბოლო ტურში მოუგო უმოტივაციო ინტერს გადის პლეი ოფში.ამ შემთხვევაში აზრი დაეკარგება რეალი ვს გლადბახის შედეგს.

    ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ ჯერ ინტერსაც ვერავინ გაამტყუნებს მერე თუ შახტართან მესამე შემადგენლობით გამოვა და ამით რეალს გაუჩალიჩებს.ვიდალი მერე იყრის ჯავრს რეალზე blush

    ამიტომ იძახის ზიდანი ფინალის ტოლფასი დაპირისპირება გველოდება შახტართანო.

    რომ ჩარჩეს ჩვენ რაში გვაწყობს უბრალოდ ეგ თორე მაგარი მახატია გავა თუ ჩარჩება... მერე ლალიგაში გადავა საბრძოლველად და კოპასაც დაიკიდებს 3 ტურნირზე ბრძოლა მაგ სიკოებს არ გამოსდით ვიღაც დაელეწება ისევ რომელიმე ტურნირზე და საერთოდ ვერ მოიგებენ რამეს სუპერთასია ერთი ადვილი მოსაგები... ასე რომ გავიდეს ჯობია და მეტი ძალები დახარჯოს ლიგაზეც რაცუფრო შორს გავა მით მეტ ძალებს დახარჯავს და მერე ვიღაც დაუქიანებს სარდელს ზიდანს:დ:დდ

    ევროპაზე გავიდნენ და იქ დაიხარჯნონ რა პრობლემაა 😁😁
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #9 1 დეკემბერი 2020 09:55
    0
    მესი იყო ვარჯიშზე?
    ფანი [?]
    #8 1 დეკემბერი 2020 09:37
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    რეალის ჯგუფში რომ ასეთი რამე განვითარდეს დღეს დარწმუნებული ვარ ინტერი ჩატოვებს ჯგუფში რეალს იმ მარაზმის გამო რაც მსაჯმა დაატრიალა.ვგულისხმობ ვიდალი გაგდებას და ვიდალის მომენტის დროს ვარის არ გამოყენებას.რომელმა ეპიზპდმაც ჯერ გააფუჭა თამაში ნეიტრალური გულშემატკივრისთვის და ინტერი დაასამარა საერთოდ.

    დღეს რომ გლადბახმა მოუგოს ინტერს რაც შესაძლებელია თავისუფლად და შახტარმა მოუგოს რეალს რაც ასევე შესაძლებელია იქმნება ასეთი განლაგება ჯგუფში
    1 გლადბახი 11
    2 შახტარი 7
    3 რეალი 7
    4 ინტერი 2

    ანუ რა ხდება ამ დროს.შახტარს რეალთან ექნება უპირატესობა ურთიერთ თამაშებში ეს კი იმას ნიშნავს რომ თუ შახტარმა ბოლო ტურში მოუგო უმოტივაციო ინტერს გადის პლეი ოფში.ამ შემთხვევაში აზრი დაეკარგება რეალი ვს გლადბახის შედეგს.

    ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ ჯერ ინტერსაც ვერავინ გაამტყუნებს მერე თუ შახტართან მესამე შემადგენლობით გამოვა და ამით რეალს გაუჩალიჩებს.ვიდალი მერე იყრის ჯავრს რეალზე blush

    ამიტომ იძახის ზიდანი ფინალის ტოლფასი დაპირისპირება გველოდება შახტართანო.

    რომ ჩარჩეს ჩვენ რაში გვაწყობს უბრალოდ ეგ თორე მაგარი მახატია გავა თუ ჩარჩება... მერე ლალიგაში გადავა საბრძოლველად და კოპასაც დაიკიდებს 3 ტურნირზე ბრძოლა მაგ სიკოებს არ გამოსდით ვიღაც დაელეწება ისევ რომელიმე ტურნირზე და საერთოდ ვერ მოიგებენ რამეს სუპერთასია ერთი ადვილი მოსაგები... ასე რომ გავიდეს ჯობია და მეტი ძალები დახარჯოს ლიგაზეც რაცუფრო შორს გავა მით მეტ ძალებს დახარჯავს და მერე ვიღაც დაუქიანებს სარდელს ზიდანს:დ:დდ
    ფანი [?]
    #7 1 დეკემბერი 2020 09:32
    1
    ტერ შტეგენი
    დესტი-მინგესა-არაუხო-ალბა
    პიანიჩი-დე იონგი
    დემბელე-გრიზმანი-კოუტინიო
    მესი


    გრიზმანი-ბრაითვაიტი
    კოუტინიო-პედრი
    დემბელე-ტრინკაო
    პიანიჩი-ალენია
    დე იონგი-ბუსკეტსი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    წევრი [?]
    #6 1 დეკემბერი 2020 04:09
    0
    ვიდეო რომ დაიწყო სეტიენი მეგონა კვადრატში და გული გამისკდა
    [?]
    #5 1 დეკემბერი 2020 03:06
    1
    MALUMA,
    ხო თან ლაოსისგან რატო ელოდა ვინმე რო იჯიგრებდა და არ მისცემდა არ ვიცი. როარ გააგდო ეგეც მიკვირს :D ფლოროს გულს მოიგებდა
    ფანი [?]
    #4 1 დეკემბერი 2020 02:02
    0
    მიდით ბიჭებო წარმატებები!!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 1 დეკემბერი 2020 00:40
    0
    შტეგენი
    დესტი მინგესა არაუხო ალბა
    პიანიჩი დე იონგი კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დემბელე

    ეს კამანდა უნდა დააყენოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 1 დეკემბერი 2020 00:18
    0
    ეს სასტავი მინდა ფერენცვაროშთან

    ბრეიტვეიტი
    გრიზი მესი
    კოუტინიო
    დე იონგი პიანიჩი
    ფირპო---არაუხო---მინგეზა---დესტი
    ტერ შტეგენი

    60' პიანიჩი --- რიკი პუჩი
    60' დე იონგი --- ბუსკეცი
    60' კოუტინიო --- პედრი

    70' ბრეიტვეიტი - ტრინკაო
    70' გრიზმანი - დემბელე
    სტუმარი გიორგი
    სტუმარი [?]
    #1 1 დეკემბერი 2020 00:17
    3
    არაუხო ბრუნდება და ცოტა დავმშვიდდი :)