მესიმ ლაპორტას უთხრა, რომ დარჩენას აპირებს [Marca]

მესიმ ლაპორტას უთხრა, რომ დარჩენას აპირებს [Marca]

ლიონელ მესის მომავალი გარკვეული ჯერ კიდევ არაა და რაც დრო გავა, ამ საკითხზე უფრო და უფრო მეტი ინფორმაცია გავრცელდება, ზოგი ჭორი, ზოგიც მართალი.

ამჟამად რადიო Marca-ს ჯერია. მადრიდული მედიის ცნობით, მესიმ ამჟამინდელი მდგომარეობის შესახებ კლუბის პრეზიდენტობის კანდიდატს, ჟოან ლაპორტას აცნობა. წყაროს მტკიცებით, არგენტინელმა ლაპორტას უთხრა, რომ ამჟამად ის კლუბში დარჩენას გეგმავს, მაგრამ არავინ იცის, როგორ შეიცვლება სიტუაცია უახლოეს თვეებში.

თავად ლაპორტა აცხადებს, რომ მას მესისთან ამ საკითხზე ჯერ არ უსაუბრია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #14 1 დეკემბერი 2020 09:28
    2
    ჩემი ხმა ლაპორტას
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    [?]
    #13 1 დეკემბერი 2020 03:27
    0
    La Pulga,
    და სარწყავი მილის გამო პრეზიდენტი გააგდეს? :D:D არა ძმაო ეგრე არ იყო, ტიპს უამრავი პრობლემა ქონდა, ანგელოზი კი არაა, 2006 წელს ძალიან ახლოს იყო ბართომეუსავით მოეხსნათ მარა გადარჩა. ლიგის მოგებამ უშველა. პირველი სკანდალი იყო ის რო მაგისი ნახევარძმა, ვიღაც ეჩევარია რომელიც ბორდის წევრი იყო და თან ლაპორტამ დანიშნა ბარსელონას უსაფრთხოების უფროსად აღმოჩნდა ფრანცისკო ფრანკოს ფონდის წევრი. ფრანკო ვინ იყო კი იცით, ლაპორტა თითონ მადრიდს გმობდა და დამოუკიდებლობას ითხოვდა და ამ დროს მის მიერ დაწინაურებული ნახევარძმა და გუნდის უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი სულით და ხორცით მადრიდისტა აღმოჩნდა და თან ფრანკოს მოყვარული. მერე კიდე, ფეხბურთში იდეობა შედეგი მარა საკალათბურთო გუნდს დაახლოებით იგივე გაუკეთა რაც ბართომ საფეხბურთოს. ძალიან ცუდი წლები გამოატარა. ჩვენ მარტო ფეხბურთით ვმსჯელობთ და ბარსას პრეზიდენტს ყველა სახეობის გუნდი აბარია, ბართომეუმ საფეხბურთო დაანგრია და საკალათბურთოშიც ბოლოს წააგო მარა ორი ძალიან მაგარი ტრანსფერი გაჩარხა,მიროტიჩი მოიყვანა, ეგ დაახლოებით ფიგუს ტრანსფერის პონტია, რეალიდან ნბა ში წასული ტოპ იგროკი ამერიკიდან ბარსაში ჩამოიყვანა, კორი ჰიგინსი მოიყვანა და საფეხბურთო ქალთა გუნდი დაუმარცხებელი ყავდა ესპანეთში. მაგ მიზეზების გამო იყო რო ყველა არ ებრძოდა. იქ მარტო ფეხბურთი კი არ ადარდებთ, მიროტიჩის ტრანსფერით მაგარი ქულბი დაიწერა. და ფეხბურთი ეკიდა ალბათ რა. საკალათბურთო თამაშებს უფრო ხშირად უყურებდა. ამიტო პადერჟკა ქონდა ასე თუ ისე თორე ფეხბურთისთვის მტერი იყო იმენა
    Culé [?]
    #12 1 დეკემბერი 2020 01:18
    0
    არა !
    მესიმ ლაპორტას უთხრა, რომ დარჩენას აპირებს თუ . . . ამის მერეა მთავარი რაუთხრა !
    გულშემატკივარი [?]
    #11 30 ნოემბერი 2020 23:07
    2
    მიდი ჟოან დააჩოქე მადრიდი. ოღონდ პეპინარ გამაგონო. ჭამოს მაგან მენავთობეების ფულები სანამ არ დააპანჩურებენ.
    ფანი [?]
    #10 30 ნოემბერი 2020 23:00
    2
    მოკლედ ლაპორტა იგებს არჩევნებს და მესიც გაახანგრძლივებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #9 30 ნოემბერი 2020 22:51
    0
    ციტატა: AF10
    ლაპორტას გაგდების მიზეზი ვინმემ მითხარით რა

    ინტერᲗან რო წააგო ბარსამ სარწყავი მილო ᲩარᲗო და უᲩივლეს
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #8 30 ნოემბერი 2020 21:51
    0
    როდის არი არჩევნები
    წევრი [?]
    #7 30 ნოემბერი 2020 21:46
    0
    ლაპორტას გაგდების მიზეზი ვინმემ მითხარით რა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 30 ნოემბერი 2020 21:44
    0
    ციტატა: Griezzy7
    დაცვაში
    1.უპამეკანო 2.ალაბა 3.გარსია 4.გაია

    ნახევარში
    1.აუარი 2.კამავინგა 3.რაიან ჩერკი

    შეტევაში
    1.დეპაი 2.ჰოლანდი 3.მბაპე 4.ადილ ოუჩიჩი

    ამ სასტავიდან მინიმუმ 5 მოსაყვანია თორე რაცარუნდა მესი დარჩეს და კიდე მეორე მესი მოვიდეს გუნდში მაინც არაფერი გვეშველება პიკეს ლენგლეს ალბას ბუსკეცის რობერტოს და მაგათ ხელში 🤨

    გარსია არა ის კიდე ვიმმე გამკცდილი უნდა მოვიყვანოთ
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #5 30 ნოემბერი 2020 21:24
    2
    წარმატებები არჩევნებზე და შემდეგ საქმიანობაში
    Culé [?]
    #4 30 ნოემბერი 2020 21:24
    0
    დაცვაში
    1.უპამეკანო 2.ალაბა 3.გარსია 4.გაია

    ნახევარში
    1.აუარი 2.კამავინგა 3.რაიან ჩერკი

    შეტევაში
    1.დეპაი 2.ჰოლანდი 3.მბაპე 4.ადილ ოუჩიჩი

    ამ სასტავიდან მინიმუმ 5 მოსაყვანია თორე რაცარუნდა მესი დარჩეს და კიდე მეორე მესი მოვიდეს გუნდში მაინც არაფერი გვეშველება პიკეს ლენგლეს ალბას ბუსკეცის რობერტოს და მაგათ ხელში 🤨
    წევრი [?]
    #3 30 ნოემბერი 2020 21:22
    3
    ისე ლაპორტა Ძაან სულელურად გააგდეს რა :/ კი ბაზარი არაა Ძაან არასპორტული საქციელი კი იყო მაგრამ... მომავალს Თქვენც ხედავᲗ Თუ რა დაემარᲗა ბარსას...
    ახალბედა [?]
    #2 30 ნოემბერი 2020 21:05
    5
    ძველ დიდებას დავიბრუნებთ ეს კაცი თუ მოვიდა. კვლავ ისეთი მრისხა იქნება ბარსელონა როგორც წლების უკან, დაჟე გვარდიოლას დაბრუნებასაც არ გამოვრიცხავ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 30 ნოემბერი 2020 20:59
    4
    ლაპორტას პრეზიდენტობა ავტომატურად მესის დარჩენას ნიშნავს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued