ფილიპე კოუტინიო: ლიგის მოგება ყოველთვის ჩემი დიდი მიზანი იყო

ფილიპე კოუტინიო: ლიგის მოგება ყოველთვის ჩემი დიდი მიზანი იყო

"ბარსელონას" ბრაზილიელმა ნახევარმცველმა მისი ყოფილი კლუბების, "ლივერპულისა" და "ბაიერნის" შესახებ ისაუბრა.

კოუტინიო "ლივერპულში" 2013-2018 წლებში თამაშობდა, რის შემდეგაც ის "ბლაუგრანაში" გადმოვიდა. 28 წლის ფეხბურთელმა 2019/20 წლების სეზონი იჯარით "ბაიერნში" გაატარა, შემდეგ კი ფილიპე კატალონიურ გუნდში დაბრუნდა.

პრემიერ ლიგა მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე სანახაობრივი ჩემპიონატია. "ლივერპულის" მსგავს გუნდში ინგლისის ჩემპიონატში თამაშის შანსისთვის სამუდამოდ მადლობელი ვარ.

შეუძლებელია იმის თქმა, რა შეიძლება მოხდეს ან არ მოხდეს მომავალში, მაგრამ ახლა მხოლოდ "ბარსელონასთან" ერთად წარმატების მიღწევაზე ვფიქრობ.

"ბაიერნში" 3 ტიტული მოვიგე, მათ შორის ბუნდესლიგა და ჩემპიონთა ლიგა, ამიტომ არ ვფიქრობ, რომ იმ დროს, რაც მიუნხენურ კლუბში გავატარე, წარმატების გარდა სხვა რამ შეიძლება ეწოდოს.

ჩემპიონთა ლიგის მოგება ყოველთვის ჩემი დიდი მიზანი იყო. "ბაიერნის" რიგებში მისი მოპოვება ბევრ რამეს ნიშნავს. ახლა ამ ტურნირის მოგება "ბარსელონაში" მინდა.

ეს დრო სამუდამოდ მემახსოვრება. "ბაიერნის" ყოველთვის მადლობელი ვიქნები, მაგრამ ახლა "ბლაუგრანაში" დიდი ენთუზიაზმით დავბრუნდი.

- ციტირებს კოუტინიოს სიტყვებს World Soccer.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    zaga10
    სტუმარი [?]
    #12 30 ნოემბერი 2020 21:44
    0
    კოუტინიო თუ გაუშვეს მისი ბრალი იყო და ბავარიაშიც შეცვლაზე იყო სულ და არც ბავარიამ დაიტოვა მითუმეტეს რომ ალკანტარაც გაუშვა და და ჩემს კომენტარში რა დაინახე ბავშთა ბაღის და უაზრო კომენტარი დღეს ფეხბურთი ისედაც სიბინძურეა 150 მილიონს რო ფეხბურთელში გადაიხდი და მას სირბილი არ უნდა მოედანზე ამიტო მეშლება ნერვები მეც მაგრამ უაზრო ლოგიკა და ბავშთა ბაღთან არავის არ ვეუბნები მეც ბევრი ისეთი სტატია მაქვს წაკითხული არ მსიამოვნებს მაგრამ იმას მისი აზრი გააჩნია და ის ასე ხედავს ამ სიტუაციას.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 30 ნოემბერი 2020 20:47
    0
    zaga10,
    შეურაცხყოფა სად დაინახე არ ვიცი მაგრამ იმიტომ დავწერე რო უაზრო ლოგიკა დევს,რას ნიშნავს გოლი რატომ გაუტანა?? თავისი გუნდი რო საშინლად მოექცა მაგას თვალს ვხუჭავთ?? მაგიტომ ვამბობ საბავშო ბაღია და მსგავსი უაზრო კომენტარი მაღიზიანებს ლოგიკა როცა არ დევს ჩვენ ვსაუბრობთ ფეხბურთზე და სხვა სპორტის სახეობა მაშინ გავარკვიოთ როცა იწნება საჭირო
    zaga10
    სტუმარი [?]
    #10 30 ნოემბერი 2020 17:59
    0
    nikolozi96,
    არის სპორტში შემთხვები როცა ერთ გუნდს მეორე გუნდის დამარცხება შეუძლია 10- 0 მაგრამ ამას არ აკეთებს რბოლების დროს ავარია თუ მოხდა მოწინააღმდეგე აჩერებს მანქანას და დაზარალებულს ეხმარება ამას ქვია ადამიანური საქციელი და იაზროვნეთ რას გეუბნებით რომ პროფესიონალიზმზე წი ადამიანოაბას ვაყენებ სავიოლა გვარდიოლა რომასთან და ლივერპულთან გამოეჩინა ის პროფესიონალიზმი მთელი თამაში რო დადიოდა და არაფერი გაუკეთებია. და ნუ მივაყენებთ ერთმანეთს შეურაცხყოფას ყველა შენი აზრის არ იქნება როგორც ჩემის ერთ გუნდს ვქომაგობთ და პატივი ვცეთ ერთმანეთს.
    ფანი [?]
    #9 30 ნოემბერი 2020 11:44
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: gaza10
    ის ორი გოლი ბარსას რომ გაუტანე და ყველაზე სამარცხვინო შედეგი დაგვიდე ამის შემდეგ როგორ დაგაფასო თამაში ისედაც მოგებული ქონდა ბავარიას შენმა გოლებმა ბარსას მთელს მსოფლიოში თავი მოგვჭრა.მე დიდი ფეხბურთი არ მითამაშია მაგრამ ასეთს არ გავაკეთებდი როცა მოწინააღმდეგე გუნდში შენი მეგობრები თამაშობს.


    სწორედ მაგის გამო არ მსიამოვნებს ამისი ლურჯ-ბროწეულისფერ მაისურით ყურება
    იმდენად ჩლუნგია, რომ რაკი გატანილი გოლი არ აღნიშნა ფიქრობს, თავის გუნდთან 100%-იანია და სინდისის ქეჯნას სულ არ გრძნობს

    მაგიტომ არ მევასება ბრაზილიელები, ჯანდაბამდე გზა ჰქონიათ! 2:6 იყო, "ის" ბარსა 4 ან 5 გოლის გამტანი იყო "იმ" ბავარიასთან?
    ლუჩოს დაბრუნება ვინატრე მაგ თამაშის მერე და ეხლაც სიამოვნებით ვნახავდი გუნდში
    განსაკუთრებით მაშინ, ბუნდესნაკრები რომ 6:0 გაანადგურა
    2013 წლის გამო შური მაგან იძია 2 წლის შემდეგ, პეპს სცა პატივი, თორემ მიუნხენშიც მოუგებდა
    ნაკრებში არის და იქ გააკეთა თავისი გასაკეთებელი, სასტიკად ამოტენა დაუნდობელი ბუნდესობერვაგენი

    სიამოვნებით ჩავანაცვლებდი ამას პუჩით ან ალენიათი ძირითად შემადგენლობაში
    ისე სკამისთვის 4-5 სეზონით შენარჩუნება ღირს მაინც ამისი
    რომ გაყიდო, ნორმალურ ფასს მაინც არავინ გადაიხდის, მაგ ფასად უკეთესი მაინც არავინ მოგივა

    ალენიას მეც უფრო დიდ დროს მივცემდი აშკარად მოუმატა და კარგად გამოიყურება და კუმანმაც უფრო მოუხშირა სათამაშო პრაქტიკის მიცემა მისთვის

    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: Griezzy7
    მესის გრიზმანს კოუს დემბელეს და ტრინკაოს რო დეპაი დაემატება სიგიჟე იქნება :)))) მერე ფატიც გამოჯანმრთელდება და ეგაა!
    მარა დაცვა და ნახევარდაცვა არ ვარგა :(


    ჩავთვალოთ, რომ კოუ არის ნახევარდაცვა, უფრო შეტევითი პოტენციალით
    კოუს დამატებული ბუსი-პიანიჩი-ფრენკი-პედრი-ალენია-პუჩი-მატეუსი ცუდი შუა ხაზი რატომაა?
    8 მაღალი კლასის შუახაზელი, აქედან მხოლოდ 2 არის 30 გადაცილებული, ბევრ გუნდს აქვს ასეთი ფუფუნება? არა რა თქმა უნდა
    მეტი ფეხბურთელის ყოლა მთავარ გუნდში სათამაშო დროის სიმცირის გამო უკმაყოფილობის წინაპირობა იქნებოდა, არჩევანის პარადოქსი კი მწვრთნელს დააბნევდა, რაგინდ გამოცდილიც არ უნდა იყოს
    გაჭირვების შემთხვევაში კი სარეზერვო გუნდი არსებობს

    ახალგაზრდებს მეტი დრო
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    წევრი [?]
    #8 30 ნოემბერი 2020 11:28
    4
    ციტატა: nikolozi96
    ბიჭო ეს დედა აფეთქებული აზროვნების აზრზე ხაართ,? რას ნიშნავს რსტომ გაგვიტანა? ორ მეტრში აეცილებინა??? იმენა საბავშვო ბაღია ესეთ სისულელეს როგორ წერთ?? რისი ღირსიც იყო ბარსა ის გაუკეთა და არ აღნიშნა ბარსაში დაბრუნდა და მოგება უნდა ყველაფრის,მადლობელი რონიყოთ ტვინიდან არ აზროვნებთ თქვენ აშკარად

    აშკარად ძმაო, მართლა საბავშვო ბაღია აქ 😀 ტიპს რომ აეღნიშნა მაშინ მესმის გულისწყრომა მაგრამ ახლა რისთვის უნდა აგინო კოუს? ჯერ ისედაც ჭირდებოდა გოლები საკუთარი თავის პოვნაში, მერე თამაშია, ცალკე კონტრაქტი, ხელფასს აბა რაში უხდიან, გასატანი იყო და გაგვიტანა..
    გულშემატკივარი [?]
    #7 30 ნოემბერი 2020 10:56
    4
    ბიჭო ეს დედა აფეთქებული აზროვნების აზრზე ხაართ,? რას ნიშნავს რსტომ გაგვიტანა? ორ მეტრში აეცილებინა??? იმენა საბავშვო ბაღია ესეთ სისულელეს როგორ წერთ?? რისი ღირსიც იყო ბარსა ის გაუკეთა და არ აღნიშნა ბარსაში დაბრუნდა და მოგება უნდა ყველაფრის,მადლობელი რონიყოთ ტვინიდან არ აზროვნებთ თქვენ აშკარად
    წევრი [?]
    #6 30 ნოემბერი 2020 10:16
    4
    ციტატა: gaza10
    ის ორი გოლი ბარსას რომ გაუტანე და ყველაზე სამარცხვინო შედეგი დაგვიდე ამის შემდეგ როგორ დაგაფასო თამაში ისედაც მოგებული ქონდა ბავარიას შენმა გოლებმა ბარსას მთელს მსოფლიოში თავი მოგვჭრა.მე დიდი ფეხბურთი არ მითამაშია მაგრამ ასეთს არ გავაკეთებდი როცა მოწინააღმდეგე გუნდში შენი მეგობრები თამაშობს.

    ამას სერიოზულად წეერ? 😀😀😀😀😀😀 კოუ გაუშვეს იმ სეზონში და ინვალიდი დემბელე დატოვეს და გოლები რატო გაგვიტანაო.? აბა რა ექნა აეცილებინაა? მერე რა რო ბარსას წჯნააღმდეგ იყო? პროფესიონალიზმი მთავარია, გააკეთა თავის გასაკეთებელი..
    Culé [?]
    #5 30 ნოემბერი 2020 05:15
    1
    ციტატა: gaza10
    ის ორი გოლი ბარსას რომ გაუტანე და ყველაზე სამარცხვინო შედეგი დაგვიდე ამის შემდეგ როგორ დაგაფასო თამაში ისედაც მოგებული ქონდა ბავარიას შენმა გოლებმა ბარსას მთელს მსოფლიოში თავი მოგვჭრა.მე დიდი ფეხბურთი არ მითამაშია მაგრამ ასეთს არ გავაკეთებდი როცა მოწინააღმდეგე გუნდში შენი მეგობრები თამაშობს.


    სწორედ მაგის გამო არ მსიამოვნებს ამისი ლურჯ-ბროწეულისფერ მაისურით ყურება
    იმდენად ჩლუნგია, რომ რაკი გატანილი გოლი არ აღნიშნა ფიქრობს, თავის გუნდთან 100%-იანია და სინდისის ქეჯნას სულ არ გრძნობს

    მაგიტომ არ მევასება ბრაზილიელები, ჯანდაბამდე გზა ჰქონიათ! 2:6 იყო, "ის" ბარსა 4 ან 5 გოლის გამტანი იყო "იმ" ბავარიასთან?
    ლუჩოს დაბრუნება ვინატრე მაგ თამაშის მერე და ეხლაც სიამოვნებით ვნახავდი გუნდში
    განსაკუთრებით მაშინ, ბუნდესნაკრები რომ 6:0 გაანადგურა
    2013 წლის გამო შური მაგან იძია 2 წლის შემდეგ, პეპს სცა პატივი, თორემ მიუნხენშიც მოუგებდა
    ნაკრებში არის და იქ გააკეთა თავისი გასაკეთებელი, სასტიკად ამოტენა დაუნდობელი ბუნდესობერვაგენი

    სიამოვნებით ჩავანაცვლებდი ამას პუჩით ან ალენიათი ძირითად შემადგენლობაში
    ისე სკამისთვის 4-5 სეზონით შენარჩუნება ღირს მაინც ამისი
    რომ გაყიდო, ნორმალურ ფასს მაინც არავინ გადაიხდის, მაგ ფასად უკეთესი მაინც არავინ მოგივა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 30 ნოემბერი 2020 04:31
    5
    ბარსაში ორჯერ იყავი ლიგის მოგებიზ ზღვარზე მარა ვალვერდემ გრინჩი მოუდი ჩართო და მოგვპარა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    gaza10
    სტუმარი [?]
    #3 30 ნოემბერი 2020 03:35
    1
    ის ორი გოლი ბარსას რომ გაუტანე და ყველაზე სამარცხვინო შედეგი დაგვიდე ამის შემდეგ როგორ დაგაფასო თამაში ისედაც მოგებული ქონდა ბავარიას შენმა გოლებმა ბარსას მთელს მსოფლიოში თავი მოგვჭრა.მე დიდი ფეხბურთი არ მითამაშია მაგრამ ასეთს არ გავაკეთებდი როცა მოწინააღმდეგე გუნდში შენი მეგობრები თამაშობს.
    Culé [?]
    #2 30 ნოემბერი 2020 03:26
    3
    ციტატა: Griezzy7
    მესის გრიზმანს კოუს დემბელეს და ტრინკაოს რო დეპაი დაემატება სიგიჟე იქნება :)))) მერე ფატიც გამოჯანმრთელდება და ეგაა!
    მარა დაცვა და ნახევარდაცვა არ ვარგა :(


    ჩავთვალოთ, რომ კოუ არის ნახევარდაცვა, უფრო შეტევითი პოტენციალით
    კოუს დამატებული ბუსი-პიანიჩი-ფრენკი-პედრი-ალენია-პუჩი-მატეუსი ცუდი შუა ხაზი რატომაა?
    8 მაღალი კლასის შუახაზელი, აქედან მხოლოდ 2 არის 30 გადაცილებული, ბევრ გუნდს აქვს ასეთი ფუფუნება? არა რა თქმა უნდა
    მეტი ფეხბურთელის ყოლა მთავარ გუნდში სათამაშო დროის სიმცირის გამო უკმაყოფილობის წინაპირობა იქნებოდა, არჩევანის პარადოქსი კი მწვრთნელს დააბნევდა, რაგინდ გამოცდილიც არ უნდა იყოს
    გაჭირვების შემთხვევაში კი სარეზერვო გუნდი არსებობს
    Culé [?]
    #1 30 ნოემბერი 2020 01:48
    0
    მესის გრიზმანს კოუს დემბელეს და ტრინკაოს რო დეპაი დაემატება სიგიჟე იქნება :)))) მერე ფატიც გამოჯანმრთელდება და ეგაა!
    მარა დაცვა და ნახევარდაცვა არ ვარგა :(