ბარსელონა-ოსასუნა 4-0: რონალდ კუმანი მატჩის შემდეგ

ბარსელონა-ოსასუნა 4-0: რონალდ კუმანი მატჩის შემდეგ

"ბარსელონამ" ლა ლიგის მე-11 ტურში, შინ, "ოსასუნას" წინააღმდეგ, დამაჯერებელი გამარჯვება მოიპოვა.

შეხვედრის შემდეგ, კატალონიელთა მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი, ჟურნალისტთა კითხვებს პასუხობს.

მეტოქე

მოგებითა და სამი ქულით ძალიან ბედნიერი ვარ. ეს ძალიან მნიშვნელოვანი გამარჯვება იყო.

"ოსასუნა" არის გუნდი, რომელსაც დაცვა კარგად შეუძლია. მათ საჯარიმოსთან ბურთით და უბურთოდ სწრაფად თამაშმა მოგვიწია.

ლანგლე

ლანგლეს ექიმის თანდასწრებით ვესაუბრე. ტრავმა ძალიან სერიოზული არ ჩანს, მაგრამ ხვალამდე მოცდა მოგვიწევს. არ ვიცი, შეძლებს თუ არა იგი "ფერენცვაროშთან" თამაშს.

გრიზმანი

ის ყოველთვის თავდაუზოგავად შრომობს, სწორედ ამიტომაა ასეთი ეფექტური. მუდამ მოძრაობს და თითოეული ბურთისთვის იბრძვის. იგი უფრო თავისუფლად გამოიყურება, რაც ძალიან კარგია. ჩვენ ის გვჭირდება.

ლა ლიგა

წელს კიდევ ექვსი თამაში დაგვრჩა, აქედან ოთხი სახლში, ქულების დაკარგვის უფლება აღარ გვაქვს. გუშინდელი თამაში [რეალი-ალავესი] ნათელი მაგალითია იმისა, რომ წააგებ თუ საკმარისად კარგად არ ითამაშებ. სეზონი ხანგრძლივია და ბევრი რამ შეიძლება მოხდეს.

მესი და მარადონა

მესის ჟესტი, უბრალოდ, დიდებული იყო. ლეო არგენტინის კაპიტანია და ეს დღეები მისთვის საკმაოდ მძიმე გამოდგა.

ჩვენ, ევროპელებს, შესაძლოა, არ გვესმოდეს თუ რას ნიშნავს მარადონა არგენტინისთვის. მესისთვის, ასეთი გოლის გატანასა და დიეგოსთვის მიძღვნას განსაკუთრებული მნიშვნელობა აქვს. 

ბრეითუეიტი

დღეს, თამაშის წარმატებით დასრულებისთვის ცენტრალური თავდამსხმელი გვჭირდებოდა. მარტინმა ეს ფუნქცია წარმატებით შეასრულა.

მინგესა

მინგესას უკვე ვესაუბრე. მან ბურთი ორჯერ დაკარგა, რაც დაუშვებელია. ჯამში, კარგი თამაში გამოუვიდა, თუმცა გარკვეული ხარვეზების გამოსწორება მართებს.

ესპანეთის ჩემპიონატში ჩატერბული 9 მატჩის შემდეგ, "ბლაუგრანას" 14 ქულა აქვს და, ამ მომენტისთვის, ცხრილში მე-7 ადგილს იკავებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #18 30 ნოემბერი 2020 01:03
    0
    უფრო სწრაფად თამაში მართლა მოუწია თორე შემდეგ 2 თამაშში ამ ტემპში რო ვითამაშოთ ჩათვალეთ მინიმუმ 3 კაცს დავკარგავთ კიდე. ეხუმრებით ამხელა ენერგიის ხარჯვას 3 დღEში ერთხელ? აგერ ლივერპულს შეხედეთ რა მოყვება ცხენივით სირბილს. კარგია სწრაფი ფეხბურთი მეც მომწონს, ბარსასაც უხდება მარა ტ.რ.აკი უნდა მაგას და ამ პირობებში ძნელია. ფერენცვაროშთან იმედია ისევ დაასვენებს ამ კამანდას. შემდეგი 5-6 თამაშI ლა ლიგაში არაა რთული და ყველა უნდა მოვიგოთ, გასვლებიც მათ შორის. რეალს სევილია ატლეტიკო ელის, ჩვენ შედარებით მარტივი გრაფიკი გვაქ და თუ კიდე წაიკოჭლეს სადმე მორჩება ლა ლიგა. წელს ქულათა მაქსიმუმი ლა ლიგაში და იუვეს დავარჭოთ სხვა არაფერი გვჭირდება. პუჩი რო გაირიყა არც მე მომწონს და მინგესას ხმამაღლა კრიტიკა რამდენად კარგი და სწორია არ ვიცი, გააჩნია რამდენად ძლიერია მენტალურად ოსკარა. ისე ცუდი ბიჭი არ ჩანს, სადაც ფრენკი და ლეო კარგავენ ბურთს ესე უპრაგონოდ დიდი ამბავი დებიუტანტმა ბავშვა დაკარგოს.
    ფანი [?]
    #17 29 ნოემბერი 2020 23:51
    0
    გრიზმანმა დაიმსახურა დღეს გატანა, ბევრი იწვალა მაგისთვის - კოუსთვის გაკეთებული პირველი ქეი პასიდან დაწყებული ბოლო მომენტამდე სრულად დაიხარჯა. ნუ შ**ცით ძლივს თავის პოზიციას მიუახლოვეს და შეარგოთ იქნებ. სათამაშო რუქა როცა გამსოახეს სადაც იყო ყველაზე მეტი კი ნახავდით ადრე კრაიზე არბენინებდნენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 29 ნოემბერი 2020 22:36
    3
    ციტატა: • ხავიესტა •
    ეს ნაძირალა ნახე რააა! !!! პუჩის უთამაშებლობა და ეგეთი ცოდვები შეიწირავს შენს სკამს სეზონის ბოლოს ეს ერთი და მეორე, მინგესაზე ამბობს ბურთი ორჯერ დაკარგაო,როცა ლენგლემ ბევრი შეცდომა დაუშვა. გრიზმანს ის გოლი გაუვარდა დღეს კარგი იყომარა საერთო ჯამში საშინელებაა, იმედია ლაუტარო ჩაანაცვლებს.

    გავარტყი ლაუტაროს გრიზმანის ერთ ფეხადაც არ ღირს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #15 29 ნოემბერი 2020 22:24
    4
    გრიამანს გაუვარდა და ბრთვეიტმა გაიტანა ? ნუ პროფესორობთ
    ფანი [?]
    #14 29 ნოემბერი 2020 22:20
    3
    სწრაფად ვითამაშეთო კიარ თქვა ამ შობელძაღლმა ----- მოგვიწიაო smile არადა გასწორებულში ვუყურებდი 2 თამაშია ძლივს აჩქარდნენ მდორედ არ თამაშობენთქო და თურმე მოუწია თორე კიარ უნდოდა laughing laughing
    წევრი [?]
    #13 29 ნოემბერი 2020 21:20
    5
    გრიზმანი უნდა დადგეს ხოლმე 10 ნომერზე როგორც დღეს იყო. მესი ოდნავ მარჯვნივ იქნება და ფორვარდზე შეიწევს ხოლმე.

    დღეს იყო იდეალური განლაგება რაც შეიძლება ამ კოლექტივით ყოფილიყო. გრიზმანი დაცვაში ჩადის და ეხმარება უკანა ხაზს, კარგად აპრესინგებს და ართმევაც იცის. ეგ უნდა იყოს უფრო სიღრმიდან, ვიდრე მესი. ლეო უფრო წინ უნდა დადგეს და უკან ვაფშე არ ჩამოვიდეს ხოლმე.

    ერთადერთი პოზიციაა გრიზმანისთვის დღეს რაც ვნახეთ. სხვა პონტსი ეგ ჩვენთან ვერ ითამაშებს. იმედია მიხვდება კუმანი.

    პ.ს. ბრაიტვეიტს უნდა მიეცეს კიდევ დრო. ასე უნდა გააგრძელოს კუმანმა და ეგეც ათამაშდება.
    წევრი [?]
    #12 29 ნოემბერი 2020 21:03
    0
    ციტატა: • ხავიესტა •
    ეს ნაძირალა ნახე რააა! !!! პუჩის უთამაშებლობა და ეგეთი ცოდვები შეიწირავს შენს სკამს სეზონის ბოლოს ეს ერთი და მეორე, მინგესაზე ამბობს ბურთი ორჯერ დაკარგაო,როცა ლენგლემ ბევრი შეცდომა დაუშვა. გრიზმანს ის გოლი გაუვარდა დღეს კარგი იყომარა საერთო ჯამში საშინელებაა, იმედია ლაუტარო ჩაანაცვლებს.

    ნაძირალა? რატო? რამე დაგიშავა?
    გრიზმანმა დაარტყა და რას ქვია გაუვარდა, დაარტყა და გაიტანა რა გინდა?! Ბარსამ დღეს კარგად ითამაშა მართალია არა იდეალურად მაგრამ კარგად, მერე კიდე ლენგლე რა შუაშია მიგესაზეა საუბარი. მე მომწონს ეს კუმანი, მგონია რომ განვითარდება რას ერჩი ვერ გავიგე👏👏👏🙄
    --------------------
    Always basca
    ფანი [?]
    #11 29 ნოემბერი 2020 20:55
    4
    4-3-3ზე უნდა გადაიყვანოს გუნდი.მშვენივრად კომბინირებდნენ 4-3-3ით.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 29 ნოემბერი 2020 20:30
    1
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: M10 S9 D11
    ხო შეგძლებია 4-3-3 სქემით თამაში რას აწვალებ გუნდს 4-2-3-1 სქემით ათამაშე რა რაზეც მიჩვეულია

    1 ტაიმი ითამაშა ხო? როგორც დავინახე ბუსის შემოსვლის მერე ისევ 4-2-3-1 იყო სქემა

    ხო პირველ ტაიმში ითამაშა 4-3-3 სქემით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #9 29 ნოემბერი 2020 20:26
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ხო შეგძლებია 4-3-3 სქემით თამაში რას აწვალებ გუნდს 4-2-3-1 სქემით ათამაშე რა რაზეც მიჩვეულია

    1 ტაიმი ითამაშა ხო? როგორც დავინახე ბუსის შემოსვლის მერე ისევ 4-2-3-1 იყო სქემა
    Culé [?]
    #8 29 ნოემბერი 2020 20:24
    8
    ციტატა: • ხავიესტა •
    გრიზმანს ის გოლი გაუვარდა დღეს კარგი იყომარა საერთო ჯამში საშინელებაა

    გაუვარდაო, ისე ამბობ, თითქოს არ შეუძლია ეგეთების გატანა და არაა ამ დონის :) სჯობს, უფრო პოზიტიურად ვიფიქროთ და მისი ათამაშება ვისურვოთ...
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 29 ნოემბერი 2020 20:23
    4
    ხო შეგძლებია 4-3-3 სქემით თამაში რას აწვალებ გუნდს 4-2-3-1 სქემით ათამაშე რა რაზეც მიჩვეულია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 29 ნოემბერი 2020 20:20
    1
    ციტატა: • ხავიესტა •
    ეს ნაძირალა ნახე რააა! !!! პუჩის უთამაშებლობა და ეგეთი ცოდვები შეიწირავს შენს სკამს სეზონის ბოლოს ეს ერთი და მეორე, მინგესაზე ამბობს ბურთი ორჯერ დაკარგაო,როცა ლენგლემ ბევრი შეცდომა დაუშვა. გრიზმანს ის გოლი გაუვარდა დღეს კარგი იყომარა საერთო ჯამში საშინელებაა, იმედია ლაუტარო ჩაანაცვლებს.

    ლაუტარო მოგწონს?
    გულშემატკივარი [?]
    #5 29 ნოემბერი 2020 20:13
    0
    ეს ნაძირალა ნახე რააა! !!! პუჩის უთამაშებლობა და ეგეთი ცოდვები შეიწირავს შენს სკამს სეზონის ბოლოს ეს ერთი და მეორე, მინგესაზე ამბობს ბურთი ორჯერ დაკარგაო,როცა ლენგლემ ბევრი შეცდომა დაუშვა. გრიზმანს ის გოლი გაუვარდა დღეს კარგი იყომარა საერთო ჯამში საშინელებაა, იმედია ლაუტარო ჩაანაცვლებს.
    Culé [?]
    #4 29 ნოემბერი 2020 20:13
    5
    ციტატა: cezo45
    მინგესა უფრო დაიხვეწება მტავარია სათამაშო დრო მისცეს კუმანმა თვითონაც მცველი იყო პოზიციით და ასე მგონია მინგესასგან კარგ მცველს დააყენებს ასევე არაუხოსაც..

    ძალიან მომწონს, რასაც ვუყურებ.
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    ფანი [?]
    #3 29 ნოემბერი 2020 20:10
    6
    იქით მანჩესტერმა რა თამაში დააქამბექა
    Culé [?]