ბარსელონა-ოსასუნა 4-0

ბარსელონა-ოსასუნა 4-0

  ბარსელონა (4-3-3) ოსასუნა (4-4-2)
ტერ შტეგენი, დესტი, მინგესა, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, კოუტინიო, პედრი, გრიზმანი, მესი, ბრეითუეიტი ერერა, რონკალია, უ. გარსია, ნავასი, პერესი, ვიდალი, ოიერი, მონკაიოლა, ხონი, რ. გარსია, ბუდიმირი
ნეტუ, პენია, ალენია, ბუსკეტსი, დემბელე, ფერნანდესი, ფირპო, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ ალვარესი, რუბენი, ბარხა, ბრასანაცი, კრუსი, ენრიკი, არიდანე, სავერიო, ტორესი
რონალდ კუმანი იაგობა არასატე
1-0 ბრეითუეიტი 30, 2-0 გრიზმანი 42, 3-0 კოუტინიო 57, 4-0 მესი 73
პედრი - ბუსკეტსი 46
ბრეითუეიტი - ტრინკაუ 61
კოუტინიო - დემბელე 61
დესტი - ფირპო 61
ლანგლე - ალენია 67
ხონი - კრუსი 23
პერესი - ტორესი 63
ოიერი - ბრასანაცი 64
რ. გარსია - ბარხა 74
ბუდიმირი - ენრიკი 74

მესი 74  
კამპ ნოუ
ანტონიო მიგელ მატეუ ლაოსი
უმტიტი, არაუხო, პიკე, ს. რობერტო, ფატი ავილა, ბრანდონი, გარსია, ადრიანი, კალიერი, ხ. პერესი, ტორო
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
72.2% ბურთის ფლობა 27.8%
20 დარტყმა 10
11 ზუსტი დარტყმა 5
811 პასი 294
91% პასის სიზუსტე 77.6%
1 გაფრთხილება 0
1 თამაშგარე 2
5 კუთხური 3
40 მოგებული ორთაბრძოლა 40

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 172 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    სტუმარი ბარსა
    სტუმარი [?]
    #172 30 ნოემბერი 2020 12:16
    0
    გრიზმანმა დაიწყო გოლების გატანა კარგია
    ფანი [?]
    #171 29 ნოემბერი 2020 19:50
    2
    უმტიტი მინდა ვნახო ძირითადში, მგონი მოვიდა დრო, ჩვენი შავი მალდინი, ეჰ, როგორ გააწამა ტრავმებმა, Და მეტი შნასი დე ლა ფუენტეს, თორემწაიყვანს ბაიერნი და კომანი 2 გაიჩითება.

    დემბელე/დე ლა ფუენტე-გრიზმანი-მესი
    Კოუტინიო-დე იონგი-პედრი
    Ალბა-უმტიტი-მინგეზა-დესტი
    Ტერ შტეგენი
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    ფანი [?]
    #170 29 ნოემბერი 2020 19:21
    4
    ხავი ლეგენდა,
    ხოთან ეხა ფერენცვაროშთან არღირს ლიდერების გამოყვანა მაინც გასულები ვართ და დაასვენოს ჯობია ლა ლიგაა ძაან მისახედი თან პლიუს 2 თამაში გვაქ ჩასატარებელი და 6ქულა უნდა ავიღოთ რო 4ეულში რო შევიდეთ

    ისე კაიიქნება მეც რო მომცეს შანსი კუმანმა ჯანზეც ვარ და პოგბას ვგავარ 🙌😇❤😂
    წევრი [?]
    #169 29 ნოემბერი 2020 19:08
    0
    რაღა სერიზოული გაიტანეს ლამის მინდვრიდან,3-4 თვე მინიმუმ გაასხავს.
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბრავო ბიჭებს ვისიამოვმე თამაშით აი ესე და კიდე უფრო უკეთესად უნდა ვითამაშოთ იმედია ლენგლეს სერიოზული არაფერი სჭირს და ფერენცვაროშთან გვეყოლება დალშე გრიზმანი მინდა შევაქო ძალიან მაგრად ითამაშა და იმედია ამ ტემპს შეინარჩუნებს ნუ მესი მესია და ზედმეტია ლაპარაკი მინგესაც კარგი იყო მიუხედავად იმ ერთი შეცდომისა კარგი შთაბეჭდილება დატოვა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #168 29 ნოემბერი 2020 18:59
    4
    3 გოლიც და იმ პრახადნოი დვორი ფეხბურთის მეფეს უდიდეს მოკითხვას გავუგზავნი პირადად მე თუ გულმა არ დაარტყა მანამდე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #167 29 ნოემბერი 2020 18:57
    2
    ფერენცვაროშთან თუ არა ლალიგის მომდევნო თამაშისას არაუხო მწყობრში უნდა იყოს 100%
    გულშემატკივარი [?]
    #166 29 ნოემბერი 2020 18:56
    5
    გრიზმანი გამთამაშებლის პოზიციაზე საუკეთესო იყო. 4-3-3ფორმაციაში ჩვეულებრივ ინიესტას პოზიციაზე თამშობდა ცენტრიდან ბრავო👏
    ფანი [?]
    #165 29 ნოემბერი 2020 18:55
    4
    მშვენიერი თამაშიყო მომეწონა გრიზმანი კი ძაან კაი იყო საუკეთესო თამაში ჩაატარა დღეს ლეოც ძაანნ კაიყო მთლიანობაში გუბდიიყო კაი როტაციას უნდა მიმართოს კუმანმა კიდე რო ლა ლიგაშიც და ლიგაზეც რო გავქაჩოთ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #164 29 ნოემბერი 2020 18:54
    6
    ბრავო ბიჭებს ვისიამოვმე თამაშით აი ესე და კიდე უფრო უკეთესად უნდა ვითამაშოთ იმედია ლენგლეს სერიოზული არაფერი სჭირს და ფერენცვაროშთან გვეყოლება დალშე გრიზმანი მინდა შევაქო ძალიან მაგრად ითამაშა და იმედია ამ ტემპს შეინარჩუნებს ნუ მესი მესია და ზედმეტია ლაპარაკი მინგესაც კარგი იყო მიუხედავად იმ ერთი შეცდომისა კარგი შთაბეჭდილება დატოვა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #163 29 ნოემბერი 2020 18:54
    4
    როგორც ველოდი ერთ-ერთი საუკეთესო თამაში და ლეოს გოლი❤
    ფანი [?]
    #162 29 ნოემბერი 2020 18:54
    0
    ციტატა: Badza2001
    მემგონი ალბა გეიაა

    ცუდადვარ დდდდდდდდდ
    Badza2001
    სტუმარი [?]
    #161 29 ნოემბერი 2020 18:53
    4
    მემგონი ალბა გეიაა
    გულშემატკივარი [?]
    #160 29 ნოემბერი 2020 18:51
    4
    ბაციკაძე : "დემბელემ თვითონაც არ იცის, რომელ ფეხს ხმარობს" 🤷‍♂️😇😄😄😄
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #159 29 ნოემბერი 2020 18:51
    1
    აუუუ გაატარე რა ბარემ გაატარე მომინდომა კასილასობა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]