იურგენ კლოპი: მოხარული დავრჩები, თუ "ჯინი" გუნდში დარჩება

იურგენ კლოპი: მოხარული დავრჩები, თუ "ჯინი" გუნდში დარჩება

"ლივერპულის" დამრიგებელმა, იურგენ კლოპმა, Liverpool Echo-სთან ჯორჯინიო ვეინალდუმის მომავალზე ისაუბრა.

"მოხარული დავრჩები, თუ ის აქ დარჩება. მე "ჯინის" თამაშით ძალიან კმაყოფილი ვარ. ამის დასტურად მისი ძირითადი შემადგენლობაში ხშირად ხილვაც შეგიძლიათ მოიშველიოთ."
"ამასთან დაკავშირებით სხვა რამის თქმა შეუძლებელია. იქამდე, სანამ რაიმე ოფიციალურად გადაწყდება, ყველაფერი შესაძლებელია მოხდეს. მე პოზიტიურად ვარ განწყობილი."
"ასეთივე სიტუაცია გვქონდა ემრე ჯანის შემთხვევაშიც. მან კონტრაქტის ბოლო დღემდე გუნდისთვის მაქსიმალური გაიღო და დარწმუნებული ვარ, ჯორჯინიოც ასევე მოიქცევა."

ვეინალდუმის კონტრაქტს ვადა 2021 წლის ზაფხულში გასდის. მას "ბარსელონას" აკავშირებდნენ და როგორც რონალდ კუმანის კომენტარებიდან ვიგებთ, თავის თანამემამულესთან მუშაობა "ბარსას" მწვრთნელს ძალიან სურს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #12 29 ნოემბერი 2020 12:13
    0
    დემბელეზე კაიფობდნენ და აზარიც დემბელე 2 ყოფილა :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    [?]
    #11 29 ნოემბერი 2020 02:22
    0
    მე მგონია რო აზარზე თითქოს იყო პენალტი, არ გვაჩვენეს კარგად მარა ფაქტია მიარტყეს აბა ისე რატო დაიტრავმებოდა. აქ თუ მსაჯი ვინმეს მხარეს იყო ალბათ ალავესის მხარეს დაახლოებით 55% ით ან ოდნავ მეტით. ნუ ბოლოს მოუნდა მსაჯს პერესისთვის ბოდიშის მოხდა მარა ვარ მა არაო :D მსგავსი პენალტი ადრე პეპეს დაუდეს როცა ვიღაც მოკლა მეტოქის საჯარიმოში და ის დააჯარიმეს აქეთ და პენალტით მოაგებინეს რეალს :D პროსტა სულ რო მსაჯს მოეგო რეალისთვის გუნდი ამაზრზენია, ბარსაში კიდე ალაგ ალაგ ვინმე ტანალტი მაინც გაიბრწყინებს ხოლმე და ეს რეალი საერთოდ რა არი? აზარის მუდმივი ტრავმები, კაზემიროს უინტელექტო თამაში, ვარანი რომელიც ლენგლე 2 ია. მოდრიჩის 10 პასიდან 8 უაზრო და დავაი ჩააწოდე ოხრად. ეგაა რეალი. აიღო საშუალოდ ჭკვიანმა მწვრნელმა თავისი ასოო და პირდაპირ ზიდანს დაადო მელოტ თავზე. თორე აბა ინტერის ფანების მდგომარეობა წარმოიდგინეთ ვიდალის გაგდების მერე რეალის ფანბს რო გაგიტყდათ დღEს რატო პენალტებით არ მოგაგებინეს
    Culé [?]
    #10 29 ნოემბერი 2020 01:37
    0
    მეც მოხარული დავრჩები თუ არ წამოვა ბარსაში smile
    ჰალა მადრიდ
    ჰალა მადრიდ
    სტუმარი [?]
    #9 29 ნოემბერი 2020 01:30
    1
    ციტატა: Moriba
    ბიჭო რაა არის იცით ეს რეალის ფანები მსაჯზე რატო წუწუმებთ იყო ხელი და დადო ეხა ყველა ხელი ჯარიმაა ან პენალი ან რომელი უნდა დაედოთ ამ თამაში რეალის სასარგებოლდ გამაგებიეთ🤣🤣

    მე არ ვწუწუნებ ვაფშე მსაჯებზე ვერ ვიტან წუწუნს
    წევრი [?]
    #8 29 ნოემბერი 2020 01:26
    2
    ბიჭო რაა არის იცით ეს რეალის ფანები მსაჯზე რატო წუწუმებთ იყო ხელი და დადო ეხა ყველა ხელი ჯარიმაა ან პენალი ან რომელი უნდა დაედოთ ამ თამაში რეალის სასარგებოლდ გამაგებიეთ🤣🤣
    ჰალა მადრიდ
    ჰალა მადრიდ
    სტუმარი [?]
    #7 29 ნოემბერი 2020 01:14
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    პენალტი არ იყოვო იმენა უსამართლობის პიკია.
    მაშინ ჩვენ რა ვქნათ კულეებმა 3 ლა ლიგა მსაჯებმა რომ დაგვაკარგინეს?
    რეალს რომ მსაჯებმა ტენეს ტიტულები მაშინ რატომ არ ყაყანებდით?

    3 ლალიგა არა ჩემპიონთა ლიგებიც დაგაკარგვინათ 3 მოეშვით სულ მსაჯებზე ბაზარს)))
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 29 ნოემბერი 2020 01:08
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    პენალტი არ იყოვო იმენა უსამართლობის პიკია.
    მაშინ ჩვენ რა ვქნათ კულეებმა 3 ლა ლიგა მსაჯებმა რომ დაგვაკარგინეს?
    რეალს რომ მსაჯებმა ტენეს ტიტულები მაშინ რატომ არ ყაყანებდით?

    არ აწყობთ ეხლა მაგის თქმა და მაგიტო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ჰალა მადრიდ
    ჰალა მადრიდ
    სტუმარი [?]
    #5 29 ნოემბერი 2020 00:26
    0
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ციტატა: M10 S9 D11
    გაუყარეს რეალს 0-1

    როცა სხვა გუნდებს უდებენ არარსებულ პენლებს ხმას იღებენ, როცა მათ არაფერს ისე ითვლიან ხოლმე. რა პენალტი თურმე, ნეტავი ამ პენალტით მოიგოს ალავესმა როგორ მინდა. როცა აწყობთ მაშინ უნდა იყოს სამართალი ისე არა.

    როდის იყო ერთი არარსებული პენლები აბა
    გულშემატკივარი [?]
    #4 29 ნოემბერი 2020 00:16
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    გაუყარეს რეალს 0-1

    როცა სხვა გუნდებს უდებენ არარსებულ პენლებს ხმას იღებენ, როცა მათ არაფერს ისე ითვლიან ხოლმე. რა პენალტი თურმე, ნეტავი ამ პენალტით მოიგოს ალავესმა როგორ მინდა. როცა აწყობთ მაშინ უნდა იყოს სამართალი ისე არა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 29 ნოემბერი 2020 00:10
    2
    გაუყარეს რეალს 0-1
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 28 ნოემბერი 2020 23:24
    3
    Iniesta_8,
    რეალი თითქმის სულ უგებს ატლეს და იქნება მოუგონ ახლაც.სუარესზე გეთანხმები.ლეგენდა უშუალო კონკურენტში გაუშვეს🤣🤣
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #1 28 ნოემბერი 2020 23:14
    3
    ატლეტიკო უკვე ძაან წინ გაიჭრა, ყველა რთული თამაში მოიგეს და იმედია ეგ და რეალი ფრეს ითამაშებენ ერთმანეთში თორე თუ მოიგეს მერე დაწევა ძაან რთული იქნება. უკეთესი გუნდია წელს ატლე, უფრო დიდი რესურსიც აქვთ შეთევაში სუარესის სახით. ატლეტიკოში როგორ გაუშვეს ამ სი*რებმა პისტოლერო იუვესაც უნდოდა და მოეცათ მაგათთვის. პირდაპირი კონკურენტი გააძლიერეს უფასოდ.