Sport: "ბარსელონას" იანვარში კოუტინიოს გაყიდვა უნდა

Sport: "ბარსელონას" იანვარში კოუტინიოს გაყიდვა უნდა

Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსელონა" ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის პერიოდში გუნდის ერთ-ერთ წამყვან ფეხბურთელთან, ფილიპე კოუტინიოსთან განშორებას აპირებს. ამის მიზეზი ფინანსური კრიზისია.

კატალონიელი ჟურნალისტები იუწყებიან, რომ "ბლაუგრანას" ეკონომიკური კრიზისის გამო ზამთარში დიდი ფულის გამომუშავება სჭირდება. სწორედ ამიტომ "ბარსას" ბრაზილიელი ვარსკვლავის გაყიდვა სურს.

იმავე წყაროს ცნობით, კატალონიელებმა 28 წლის ნახევარმცველი "იუვენტუსს" შესთავაზეს, მაგრამ ფეხბურთელის მაღალი ფასის გამო, შესაძლოა, ტურინელებს ტრანსფერის განხორციელება გაუჭირდეთ.

ფილიპე კოუტინიომ გასული სეზონი მიუნხენის "ბაიერნში" იჯარით ჩაატარა. ბრაზილიელი "ბლაუგრანაში" მიმდინარე წლის ზაფხულში დაბრუნდა, თუმცა, როგორც ჩანს, არც ისე დიდი ხნით.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 29 ნოემბერი 2020 17:00
    1
    ამის მაქსიმუმია, რასაც დღეს თამაშობს, მეტის იმედი მე არ მაქვს. თუ გაყიდიან არც მეწყინება. ამას ბარსა არ უყვარს, ამაში დარწმუნებული ვარ.
    [?]
    #13 29 ნოემბერი 2020 02:12
    1
    მამენტ ფინანსურად მომგებიანი ერთადერთი ტრანსფფერია რის გამოც გული არ გამიტყდება. აბა 40-50 მილიონად ესენი სხვას ვერავის გაყიდიან ფატის პედრის და სხვა ტალანტების გარდა. ტალანტის წასვლას კიდე ისევ ეს წავიდეს რავი ძმაო, დიდი არაფერი სხვაობაა ისევ ის აბნეული ბიჭია რაც იყო. პირველ 2 ტურში კარგი იყო როცა მთლიანად გუნდმა იფრინა მარა მერე როგორც კი გუნდმა ჩაიკუკა ესეც მიყვა. არადა 160 მლილიონიანი კაცისგან რომელსაც ხელფასი მესის მერე ერთ ერთი ყველაზე მაღალი აქვს და დღემდე ბონუსებს ვიხდით, გაცილებით მეტს ველი, ის ლიდერობა გუნდისა არ აქვს რაც გვჭირდება. დღეს ლიდერი საერთოდ არ ყავს გუნდს

    ეს წელი მაინც განწირულია ბარსა და დადგეს ბოლომდე პედრი, დიდ ნახტომს გააკეთებს და მოიხოდება. დასვენება უნდა ცოტა. პუჩი დადგეს ბოლო ბოლო და შემდეგ წელს ორ კარგ მომწიფებულ მოთამაშეს მივიღებთ. თორე კოუ 2 წლის მერე უკვე ასაკითაც აღარაფერი იქნება. პროსტა დღეს ამაში ვინ გადაიხდის ფულს არ ვიცი, ალბათ არც არავინ. იჯარა ან 20 მილიონს ჩამოვიდეს ვინმე,ჩინეთში ეს არ წავა და
    გულშემატკივარი [?]
    #12 28 ნოემბერი 2020 22:48
    2
    გრიზმანი, დემბელე, ბრეითვაიტი, რაღა ამას მიადგნენ
    Culé [?]
    #11 28 ნოემბერი 2020 21:00
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ციტატა: Bakero
    ბართომეუს 3 " საჩუქარიდან " ერთ ერთი , როგორც გრიზმანისთვის ვერასოდეს გახდება ბარსელონა მისი გუნდი ზუსტად ასე ამისთვის ვერ გახდება ბარსელონა მისი გუნდი !

    გრიზმანი,კოუტინიო
    ესეც 2 "საჩუქარი"
    დემბელეს ბოლომდე მაინც ნუ გავიმეტებთ, მაინც შეიძლება კიდევ ჰქონდეს რაღაც პოტენციალი, ამ სეზონში მთლად ცუდად არ გამოიყურება
    თანაც 1 ტიტული მაინც აქვს გუნდს მაგისი გასროლის დამსახურებით

    ღმერთმა ქნას ათამაშდეს და თავისი საუკეთესო ვერსია დადოს მე მხოლოდ გამიხარდება ! დემბელეს მთავარი პრობლემა ის არის რომ პროფესიონალად ვერ ჩამოყალიბდა ! ეგ კიდევ ისეთი რამ არის სხვა გარედან ვერ დაგეხმარება შეიძლება ყველაფერი ისწავლოს გაერკვას ყველანაირ ტაქტიკურ სქემაში ისწავლოს თავის მაღლა აწევა და პარტნიორის დანახვა ! მაგრამ პროფესიონალად თითონ უნდა ჩამოყალიბდეს არა სერიოზული პიროვნებაა აი ეხლაც ხომ ხედავს რომ მაგის
    მთავარი პრობლემა ისევ ფიზიკაა აიყვანე რა მამაცხონებულო პერსონალი ფიტნეს მწვრთნელებიდან დაწყებული ექიმებით დამთავრებული ! მიხედე რა თავს ბლიად ღმერთმა ნიჭი მოგცა და დებილივით იქცევი ! ამ დროს გუნდში მესი სუარესი გყავს მაგალითად რას შრომობდნენ მინდორს გარეთ
    Culé [?]
    #10 28 ნოემბერი 2020 20:50
    0
    ციტატა: Bakero
    ბართომეუს 3 " საჩუქარიდან " ერთ ერთი , როგორც გრიზმანისთვის ვერასოდეს გახდება ბარსელონა მისი გუნდი ზუსტად ასე ამისთვის ვერ გახდება ბარსელონა მისი გუნდი !

    გრიზმანი,კოუტინიო
    ესეც 2 "საჩუქარი"
    დემბელეს ბოლომდე მაინც ნუ გავიმეტებთ, მაინც შეიძლება კიდევ ჰქონდეს რაღაც პოტენციალი, ამ სეზონში მთლად ცუდად არ გამოიყურება
    თანაც 1 ტიტული მაინც აქვს გუნდს მაგისი გასროლის დამსახურებით
    Culé [?]
    #9 28 ნოემბერი 2020 20:33
    4
    ბართომეუს 3 " საჩუქარიდან " ერთ ერთი , როგორც გრიზმანისთვის ვერასოდეს გახდება ბარსელონა მისი გუნდი ზუსტად ასე ამისთვის ვერ გახდება ბარსელონა მისი გუნდი !
    ფანი [?]
    #8 28 ნოემბერი 2020 19:44
    4
    Ra sisulelea travmamde mshvenivrad tamashobda da formashi chadgoma swirdeba

    მოკლედ ბარსამ ჰანალდი უნდა ითრიოს მესი კიდე უნდა წავიდეს დაინსახურა ამდენი ხნის შემდგე იქ წასვკა სადაც უნდა
    თუ გავყიდით მით უკეთესი დეპაის ტუდვასაც თუ მლახერხებენ ძან კაი მარაჯერუპამეკანო და ჰალანდი უნდა ითრიონ
    გულშემატკივარი [?]
    #7 28 ნოემბერი 2020 19:19
    4
    100% ჭორი, კარგით რააა...
    ფანი [?]
    #6 28 ნოემბერი 2020 19:11
    6
    ჭორია.ჯერ ერთი რო დათანხმდა ხელფასის შემცირებას,მეორე კუმანს მოსწონს და არ გაუშვებს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #5 28 ნოემბერი 2020 19:10
    3
    მაგრად გაასწორებ ამის წასვლა ბარსადან ფულიიც შემოუვა კლუბს და პუჩი და პედრიც გაიხსნებიან
    Culé [?]
    #4 28 ნოემბერი 2020 19:09
    3
    ბარსას ეს არ დააზარალებს, მოუხდება სკამიდან შემოსვლა და ძირითადი სათამაშო დროის 30-35 % თუ მიიღებს
    თუ გაყიდვაა, მაშინ ზამთარშივე უნდა გაიყიდოს, რადგან ასაკი ემატება და ფასი უვარდება
    35-40 ლიმონადაც ღირს გაშვება (მეტს უბრალოდ არავინ გადაიხდის)
    თუ არა და უნდა დარჩეს კიდევ 6-7 წელი და საჭირო დროს დადგეს ხოლმე შემადგენლობაში, ანუ სეზონში 20-25 მატჩი და სკამიდან 10-15 შეხვედრა
    ასე უფრო სასარგებო იქნება გუნდისათვის, ანუ ნახევრად ძირითადის ფეხბურთელის რანგში, როგორც ბავარიაში იყო
    გულშემატკივარი [?]
    #3 28 ნოემბერი 2020 19:08
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ვერა რა ვერ მოერგო ეს ბარსას

    სადამ ტრამვა ჰქონდა ცუდი იყო? ნუ უკეთესი არც არავინ გვყავს მის პოზიციაზე ეგაა საქმე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 28 ნოემბერი 2020 19:03
    0
    ვერა რა ვერ მოერგო ეს ბარსას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]