ჟოან ლაპორტა ერლინგ ჰოლანდს გვპირდება

ჟოან ლაპორტა ერლინგ ჰოლანდს გვპირდება

"ბარსელონას" პრეზიდენტობის კანდიდატი ჟოან ლაპორტა, გაპრეზიდენტების შემთხვევაში, "დორტმუნდის" ვარსკვლავს, ერლინგ ჰოლანდს შეიძენს. ამის შესახებ ინფორმაციას El Chiringuito ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, ლაპორტას ჰოლანდის აგენტთან, მინო რაიოლასთან ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვს. ჟოანი აპირებს, რაიოლასთან მეგობრობა თავის სასარგებლოდ გამოიყენოს და მისი დახმარებით 20 წლის შემტევი "ბარსელონაში" გადმოსვლაში დაარწმუნოს.

ერლინგ ჰოლანდი ბრწყინვალე სეზონს ატარებს. ნორვეგიელი თავდამსხმელი ცოტა ხნის წინ 2020 წლის "ოქროს ბიჭუნაც" (Golden Boy) გახდა.

რაც შეეხება ლაპორტას, იგი გუშინ კატალონიური კლუბის საპრეზიდენტო არჩევნებში ოფიციალურად ჩაერთო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 35 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #35 6 დეკემბერი 2020 18:15
    0
    ციტატა: მსლ
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ლაპორტა თუ მოვიდა ნაღდად ნადებს ერთ ტოპ ტრანსფერს.
    მე ერთი რამ ვერ გამიგია.რომ ამბობენ ჰოლანდი ესპანეთს ვერ შეეგუება და ვერ გაქაჩავსო საიდან ეს.წინასწარმეტყველება?
    როჟა არის იმენა გამტანი.ამას მიეცი კარგი გუნდი სადაც მოამარეგებენ საგოლე გადაცებებით და ნახეთ რამდენი შეაგდოს.

    ამას წინათ ხაჩიძე წავიკითხე არავის ეგონოს რომ ხავი გვარდიოლას გავსო სამწვრთნელო ფილოსოფიაში.გაცილებით მრავალფეროვანი იქნება როგორიც ბევრს წარმოუდგენაო.
    კუმანი იყოს ჯერ მოამზადოს პლაცდარმი ხავისთვის.მოვა მე გენიოსი და მიხედავს საქმეს.

    ყველას თავის აზრი აქ, აი მე მაინც დარწმუნებით ვერ ვიტყვი რო ხავი გენიალური მწვრთნელი იქნება. ანუ შეიძლება იყოს, მარა ვერც ვიტყვი დაზუსტებით. აბა იგივე პირლოს ასეთი უსახური იუვე რანაირად ავხსნათ რა ხავიზე ნაკლები იყო?

    იყო

    არამგონია


    ხავიზე გაცილებით ნაკლები იყო პირლო :დ
    --------------------

    ForçaBarça
    წევრი [?]
    #34 29 ნოემბერი 2020 19:53
    0
    Ლაპორტა ერთხელ იმის წყალობით მოვიდა სათავეში, რომ ფლორენტინო პერესთან კარგი ურთიერთობა ჰქონდა, და ამიტომ "ტრიუკი" გააკეთა- დევიდ ბექჰემს შეგვპირდა ბარსაში, როცა დევიდის ტრანსფერი რეალში უკვე გადაწყვეტილი იყო. Თან კარგადაც გაუვიდა, პერესმა ხმა არ ამოიღო, და ლაპორტაზე იფიქრეს ამას მართლა მოჰყავს ბექჰემიო.

    Ესეც რაღაც ამის მსგავსი ტრიუკი მგონია, თუმცა ვნახოთ! Ჰაალანდი ძალიან მაღალი დონის სტრაიკერია უკვე, თუ განვითარდება სწორად ეს მერე რა იქნება...
    ფანი [?]
    #33 29 ნოემბერი 2020 02:29
    0
    ჰალანდი იქნება ფეხბურთის ლეგენდა როცა კარიერას დაასრულებს ... თუ ამას მართლ მოიყვანს ბარსაში საღოლ ! თუ არადა სადაც იქნება იქ ვუგულშემატკივრებ ამ მაგარ ბიჭს
    --------------------

    ForçaBarça
    წევრი [?]
    #32 29 ნოემბერი 2020 00:40
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ლაპორტა თუ მოვიდა ნაღდად ნადებს ერთ ტოპ ტრანსფერს.
    მე ერთი რამ ვერ გამიგია.რომ ამბობენ ჰოლანდი ესპანეთს ვერ შეეგუება და ვერ გაქაჩავსო საიდან ეს.წინასწარმეტყველება?
    როჟა არის იმენა გამტანი.ამას მიეცი კარგი გუნდი სადაც მოამარეგებენ საგოლე გადაცებებით და ნახეთ რამდენი შეაგდოს.

    ამას წინათ ხაჩიძე წავიკითხე არავის ეგონოს რომ ხავი გვარდიოლას გავსო სამწვრთნელო ფილოსოფიაში.გაცილებით მრავალფეროვანი იქნება როგორიც ბევრს წარმოუდგენაო.
    კუმანი იყოს ჯერ მოამზადოს პლაცდარმი ხავისთვის.მოვა მე გენიოსი და მიხედავს საქმეს.

    ყველას თავის აზრი აქ, აი მე მაინც დარწმუნებით ვერ ვიტყვი რო ხავი გენიალური მწვრთნელი იქნება. ანუ შეიძლება იყოს, მარა ვერც ვიტყვი დაზუსტებით. აბა იგივე პირლოს ასეთი უსახური იუვე რანაირად ავხსნათ რა ხავიზე ნაკლები იყო?

    იყო

    არამგონია
    --------------------
    Always basca
    გულშემატკივარი [?]
    #31 29 ნოემბერი 2020 00:10
    2
    საინეტრესოა რა სტილზე ლაპარაკობთ :დ :დ , რომელ სტილს უნდა მოერგოს? სად აქ დღეს ბარსას სტილი? გარდაქმნის პროცესშია და ახალგაზრდა ფეხბურთელები გვინდა მოტივირებული და დიდი ამბიციებით.
    ფანი [?]
    #30 28 ნოემბერი 2020 21:33
    0
    ციტატა: • ხავიესტა •
    Iniesta_8,
    მე არმინდა კრუიფის და გვარდიოლას ფილოსოფია შეიცვალოს, ეგ რო მდომოდა ახლა ბაიერნის ფანი გავხდებოდი, რაც შეეხება ჰოლანდს ის მომენტის კაცია დაა არა შემქმნელი, ის ვერ მოერგება ბარსელონას ვერც ზლატანი მოერგო და ვერც მოერგება ვერასდროს მაგ სტილის ფეხბურთელები, ფატია ბარსას მომავალი და არა ცხენი ჰოლანდი, რომელსაც გოლის გასატანად პატნიორის კარგი ჩაწოდება არგი პასი ან დაცვის შეცდომა ჭირდებაა.

    ანუ იმას ამბობ რო ეს სამი წელი გუნდი კრუფის სტილს მიყვებოდა? თუ სხვა რომელიმე კლუბის ფანი გახდი უკვე? :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #29 28 ნოემბერი 2020 21:23
    5
    ჰალანდს თითქოს ფენომენის სტილიც აქვს მკვლელი ინსტიკტი , ძალიან ძლიერია ალბათ ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო ტრანსფერი იქნება თუ მოხდა...
    Culé [?]
    #28 28 ნოემბერი 2020 20:43
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ფული თუ გვექნა მაგაზე კაის ვის მოვიყვანთ მიდი ლაპორტ მიაწექი

    მაშინაც არ იყო მთლად დალხინებული სიტუაცია მაგრამ ეგ (ლაპორტა) ისე კარგი გაგებით ამბიციური გიჟია გამკეთებელია .....გუნდი ვალებში იხრჩობოდა მაგრამ ლაპორტა ნებისმიერ სურვილს (თითონაც მაგარი მოტივირებული იყო) უსრულებდა გვარდიოლას ასე რომ შესაძლებელია ეგ ტრანსფერი გაჩარხოს
    გულშემატკივარი [?]
    #27 28 ნოემბერი 2020 20:40
    1
    აუ ჰალანდი ჩემი ოცნებაა ბარსაში ვნახო..
    სასწაული ბიჭია მართლა მომავალი ლეგენდა,გოლების მანქანა,ძალინ მოუხდება ჩვენ გუნდს!😊
    მარა არამგონია რეალს ეს და მბაპე ვინმემ წაართვას:(

    ციტატა: totti10
    totti10

    ბაიერნს რანაირად ვერ დარტყა კარში)) არ უყურებდი თამაშს? მარტო ნოიერმა აიღო ერთი მკვდარი 3-4 ბურთი:))))
    ჰალანდს რაც შეეხება სასწაულია ბიჭია და ბარსაშიც ალიან გაქაჩავს.კიჭას დონეა და მსგავსი ფეხბურთელი და ბარსაშიც მშვენივრად გაქაჩავს,კომბინაციურ ფეხბურთშიც კარგია და 1-1 ზე და ასევე ჩაწოდებებზე დამატებებზე ყველაფერში ამიტო სუპერ ვარიანტია.
    სუას სრულფასოვანი შემცვლელი იქნებოდა ნეტა იყიდონ და....
    გულშემატკივარი [?]
    #26 28 ნოემბერი 2020 20:31
    2
    Iniesta_8,
    მე არმინდა კრუიფის და გვარდიოლას ფილოსოფია შეიცვალოს, ეგ რო მდომოდა ახლა ბაიერნის ფანი გავხდებოდი, რაც შეეხება ჰოლანდს ის მომენტის კაცია დაა არა შემქმნელი, ის ვერ მოერგება ბარსელონას ვერც ზლატანი მოერგო და ვერც მოერგება ვერასდროს მაგ სტილის ფეხბურთელები, ფატია ბარსას მომავალი და არა ცხენი ჰოლანდი, რომელსაც გოლის გასატანად პატნიორის კარგი ჩაწოდება არგი პასი ან დაცვის შეცდომა ჭირდებაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #25 28 ნოემბერი 2020 20:14
    0
    ციტატა: totti10
    წინასწარი უაზრო დაპირებები დაიწყო, ამას ვერანაირად ვერ ითრევს ბარსელონა, რადგან ნამეტანი დანძრეული აქვ ფინანსურად, იმდენი იზარალეს კოუ დემბლე გრიზმანის ტრანსფერით რომ აი რავიცი, ერთადერთი ვინც გაყიდა ბარსელონამ იყო ნეიმარი, მეტი ვინმე გაეყიდოს ბარსელონას მე არ მახსოვს? აა პაულინიო გგაყიდეს და ვსო, რაკეტა უფასოდ, სუარესი კაპიკებში და სემედუ გაიყიდა, ჰანანდში ის დედა.. რაიოლა იმხელა ხელფას მოითხოვს ან გადაუხდის ბარსელონა და ან არა, მეორეც ერთი დორტმუნდი არის ბაიერნის სრული კახპა, როგორც ლევანა, ჰუმელსი გიოთსე მიცა უფასოდ მასე არ ქნას, მაგრამ კარგია რომ ამას რაიოლა ყავს აგენტი ერთადერთხელ არის გამართლებული რომ რაიოლას ჩემ გლეს დაკრერავს ბაიერნის მართველობა, რეალში ან პსჟში მგონია რომ წავა, ბარსელონამ ჯობია დაცვაზე იჩალიჩოს შემტევი ასე თუ ისე ყავს იმის საშიშროებაც არსებობს იბრაგიმოვიჩი 2 არ გაიჩIთოს, რადგან ბარსელონა ტიპიური ცენტრ ფოვარდით ვერ თამაშობს, მაშინ ჰანანდზე უნდა ააწყონ თამაშები და ბარსელონა 1 კაცზე არასდროს აწყობს თამაშს, მიტომ ჩაიჯვა იბრამ ბარსაში, ეს უფრო მანჩესტერის რეალის და ბაიერნის სტილია. გაასწორებს ბარსაში, მაგრამ რაღაც არარეალური მგონია. მაგარი ფეხბურთელობა არ ნიშნავს მაგარ მწვრთნელობას, კლოპი ისე რა იგროკი იყო, ფერგიუსონიც დ ამაურინიოს მგონი საერთოდ არ უთამაშია, მაგრამ ძალიან მაგარი ტრენერები არიან, ტრენერის ფილოსოფია და ფეხბურთელის ფილოსოფია ძალიან ძალიან განსხვავდება, ძლიერი კოლექტივიც უნდა ყავდეს ტრენერს გუნდში რომ დადოს მაქსიმუმი, მარტო მისი კლასი ვერაფერს იზამს, აგერ გვარდიოლა სიტიში რაც მივიდა 1/4 ფინალს ვერ ცდება და ეს არაა მარტოგ ვარდიოლას ბრალი, აი ტეხილი ავიღოთ ტიპს აი რავიცი რა იგროკები ყავს და გუნდმა კარში ვერ დაურტყა ბაიერნს ფინალში :დ ანუ ამით იმის თქმა მინდა რომ შეიძლება სასწაული ფეხბურთელები გყავდეს და ვერ დადო ის რასაც გთხოვენ ან გყავდეს კარგი ფეხბურთელები და დებდე სასწაულ შედეგს, ეს საფეხბურთო ინტელექტზეა დამოკიდებული და არა როგორი იყავი ფეხბურთელობაში

    დორტმუნდი უკვე ფეხბურთელს კონტრაქტს რომ უფორმებს ხელშეკრულებას უდებს რო არ შეეძლებათ ბაიერნში გადასვლა დორტმუნდიდან
    ფანი [?]
    #24 28 ნოემბერი 2020 19:39
    1
    რაიოლსთან კარგი ურთიერთობა ძალაინ მნიშვნელოვანია ეაიოლასთან კარგი ურთიერთობა რომ გვქონოდა არც დელიხტს დავკარბავდით არც სიმონსს და არც მრავაკ ტალანტს ტიპი თითქმის ყვეკა ახაგაზრდა ტალანტის აგენტია და ჰალანდი რომ უდიდესი ფეხბურთელი იქნება ეგ ყველამ ვიცით და ისეთი პირი უჩანს მგონი მესის და რონალდოსაც გადაასწრებს კარიერის ბოლოს გოლებში ჯერ ადრეა ამის თქმა მაგრამ კოჭებში ეტყობა რომ მომავალი 10 წელი საუკეთესო ფორვარდი იქნება სანამ დროა უნდა დავითრიოთ ეს ფატი და ლედრი კარგი იქნება და დემბელეც თუ ათამაშდება ყველაზე კარგი იქნება
    ფანი [?]
    #23 28 ნოემბერი 2020 19:36
    2
    ციტატა: • ხავიესტა •
    ბევრს გონია, რომ ასეთი ცხენი ბარსას გამოადგება, არა ბატონებო ესე არაა, ბარსას სტილს ვერ მოერგება, ისეთივე ფიასკოს გაიზიარებს როგორც ზლატანი. ბარსელონას ჭირდება მბაპეს, ფატის, დემბელეს მსგავსი სტილის ფეხბურთელები და არა ესეთი ცხენები. ჩვენ გვჭირდება პატარა კაცები დიდი გულით, ძლიერი ინტელექტითა და ტექნიკით აღჭურვილი!!!!!!

    დღეს ბარსას არცერთი ფეხბურთელი არ არის ბარსელონას სტილის და დროა განვითარდეს და ალღო აუღოოს თანამედროვე ფეხბურთს გუნდმა თორე მარტო ტკბილი მოგონებების ხარჯზეა გუნდი დარჩენილი
    ფანი [?]
    #22 28 ნოემბერი 2020 19:28
    1
    ციტატა: • ხავიესტა •
    ბევრს გონია, რომ ასეთი ცხენი ბარსას გამოადგება, არა ბატონებო ესე არაა, ბარსას სტილს ვერ მოერგება, ისეთივე ფიასკოს გაიზიარებს როგორც ზლატანი. ბარსელონას ჭირდება მბაპეს, ფატის, დემბელეს მსგავსი სტილის ფეხბურთელები და არა ესეთი ცხენები. ჩვენ გვჭირდება პატარა კაცები დიდი გულით, ძლიერი ინტელექტითა და ტექნიკით აღჭურვილი!!!!!!

    დაგვცინი? რა ბარსას სტილი სადღაა ბარსელონას ფილოსოფია... უკვე ყველა ახალი მწვრთნელი ხვდება რომ ამ სასტავით შეუძლებელია იმ ფეხბურთის თამაში რაც გვარდიოლამ შეძლო და აღარც ამართლებს უკვე რამდენი წელია... სჯობს ბარსელონა ახალ სტილზე გადაეწყოს როგროც ლივერპული და ბაიერნი პრესინგზე და ფიზიკურ მომზადებაზე გააკეთოს მეტი აქცენტი თორე იმ ფეხბურთის თამაშს როს გამოც ბარსელონას გულშემატკივრობა დავიწყეთ იდეალური შემადგენლობა და მწვრთნელი სჭირდება.
    Culé [?]
    #21 28 ნოემბერი 2020 19:14
    4
    ციტატა: • ხავიესტა •
    ბევრს გონია, რომ ასეთი ცხენი ბარსას გამოადგება, არა ბატონებო ესე არაა, ბარსას სტილს ვერ მოერგება, ისეთივე ფიასკოს გაიზიარებს როგორც ზლატანი. ბარსელონას ჭირდება მბაპეს, ფატის, დემბელეს მსგავსი სტილის ფეხბურთელები და არა ესეთი ცხენები. ჩვენ გვჭირდება პატარა კაცები დიდი გულით, ძლიერი ინტელექტითა და ტექნიკით აღჭურვილი!!!!!!

    და ზატანმა რატო განიცადა ფიასკო, სადებიუტო სეზონში 21 გოლი შეაგდო, რომ არა გვარდისთან კომფლიქტი იდეალურად მოერგო ბარსას. ამ ბიჭსაც და ზლატანსაც ტექნიკა არც ერთს არ აკლია, სიდიდე არაა მთავარი, მატვარი აზროვნება და საფეხბურთო ინტელექტია
    წევრი [?]
    #20 28 ნოემბერი 2020 19:09
    5
    ყველაზე რეალური და სასარგებლო დაპირებაა. ამას თუ გააკეთებს, უკვე მართლა სუპერ ახალგაზრდული და პერსპექტიული გუნდი გვეყოლება. ლაპორტა ტყუილ დაპირებას არ მოგვცემს , თან ალბათ ხვდება რომ ის გაიმარჯვებს👍
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 28 ნოემბერი 2020 19:01
    0
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ლაპორტა თუ მოვიდა ნაღდად ნადებს ერთ ტოპ ტრანსფერს.
    მე ერთი რამ ვერ გამიგია.რომ ამბობენ ჰოლანდი ესპანეთს ვერ შეეგუება და ვერ გაქაჩავსო საიდან ეს.წინასწარმეტყველება?
    როჟა არის იმენა გამტანი.ამას მიეცი კარგი გუნდი სადაც მოამარეგებენ საგოლე გადაცებებით და ნახეთ რამდენი შეაგდოს.

    ამას წინათ ხაჩიძე წავიკითხე არავის ეგონოს რომ ხავი გვარდიოლას გავსო სამწვრთნელო ფილოსოფიაში.გაცილებით მრავალფეროვანი იქნება როგორიც ბევრს წარმოუდგენაო.
    კუმანი იყოს ჯერ მოამზადოს პლაცდარმი ხავისთვის.მოვა მე გენიოსი და მიხედავს საქმეს.

    ყველას თავის აზრი აქ, აი მე მაინც დარწმუნებით ვერ ვიტყვი რო ხავი გენიალური მწვრთნელი იქნება. ანუ შეიძლება იყოს, მარა ვერც ვიტყვი დაზუსტებით. აბა იგივე პირლოს ასეთი უსახური იუვე რანაირად ავხსნათ რა ხავიზე ნაკლები იყო?

    იყო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #18 28 ნოემბერი 2020 19:00
    2
    ბევრს გონია, რომ ასეთი ცხენი ბარსას გამოადგება, არა ბატონებო ესე არაა, ბარსას სტილს ვერ მოერგება, ისეთივე ფიასკოს გაიზიარებს როგორც ზლატანი. ბარსელონას ჭირდება მბაპეს, ფატის, დემბელეს მსგავსი სტილის ფეხბურთელები და არა ესეთი ცხენები. ჩვენ გვჭირდება პატარა კაცები დიდი გულით, ძლიერი ინტელექტითა და ტექნიკით აღჭურვილი!!!!!!
    წევრი [?]
    #17 28 ნოემბერი 2020 18:59
    0
    წინასწარი უაზრო დაპირებები დაიწყო, ამას ვერანაირად ვერ ითრევს ბარსელონა, რადგან ნამეტანი დანძრეული აქვ ფინანსურად, იმდენი იზარალეს კოუ დემბლე გრიზმანის ტრანსფერით რომ აი რავიცი, ერთადერთი ვინც გაყიდა ბარსელონამ იყო ნეიმარი, მეტი ვინმე გაეყიდოს ბარსელონას მე არ მახსოვს? აა პაულინიო გგაყიდეს და ვსო, რაკეტა უფასოდ, სუარესი კაპიკებში და სემედუ გაიყიდა, ჰანანდში ის დედა.. რაიოლა იმხელა ხელფას მოითხოვს ან გადაუხდის ბარსელონა და ან არა, მეორეც ერთი დორტმუნდი არის ბაიერნის სრული კახპა, როგორც ლევანა, ჰუმელსი გიოთსე მიცა უფასოდ მასე არ ქნას, მაგრამ კარგია რომ ამას რაიოლა ყავს აგენტი ერთადერთხელ არის გამართლებული რომ რაიოლას ჩემ გლეს დაკრერავს ბაიერნის მართველობა, რეალში ან პსჟში მგონია რომ წავა, ბარსელონამ ჯობია დაცვაზე იჩალიჩოს შემტევი ასე თუ ისე ყავს იმის საშიშროებაც არსებობს იბრაგიმოვიჩი 2 არ გაიჩIთოს, რადგან ბარსელონა ტიპიური ცენტრ ფოვარდით ვერ თამაშობს, მაშინ ჰანანდზე უნდა ააწყონ თამაშები და ბარსელონა 1 კაცზე არასდროს აწყობს თამაშს, მიტომ ჩაიჯვა იბრამ ბარსაში, ეს უფრო მანჩესტერის რეალის და ბაიერნის სტილია. გაასწორებს ბარსაში, მაგრამ რაღაც არარეალური მგონია. მაგარი ფეხბურთელობა არ ნიშნავს მაგარ მწვრთნელობას, კლოპი ისე რა იგროკი იყო, ფერგიუსონიც დ ამაურინიოს მგონი საერთოდ არ უთამაშია, მაგრამ ძალიან მაგარი ტრენერები არიან, ტრენერის ფილოსოფია და ფეხბურთელის ფილოსოფია ძალიან ძალიან განსხვავდება, ძლიერი კოლექტივიც უნდა ყავდეს ტრენერს გუნდში რომ დადოს მაქსიმუმი, მარტო მისი კლასი ვერაფერს იზამს, აგერ გვარდიოლა სიტიში რაც მივიდა 1/4 ფინალს ვერ ცდება და ეს არაა მარტოგ ვარდიოლას ბრალი, აი ტეხილი ავიღოთ ტიპს აი რავიცი რა იგროკები ყავს და გუნდმა კარში ვერ დაურტყა ბაიერნს ფინალში :დ ანუ ამით იმის თქმა მინდა რომ შეიძლება სასწაული ფეხბურთელები გყავდეს და ვერ დადო ის რასაც გთხოვენ ან გყავდეს კარგი ფეხბურთელები და დებდე სასწაულ შედეგს, ეს საფეხბურთო ინტელექტზეა დამოკიდებული და არა როგორი იყავი ფეხბურთელობაში
    Culé [?]