ოფიციალურად: ედერ სარაბია "ბარსელონას" მწვრთნელი აღარაა

ოფიციალურად: ედერ სარაბია "ბარსელონას" მწვრთნელი აღარაა

თქვენ შეიძლება ფიქრობთ, რომ ამ სიახლის დადება 3 თვით დაგვაგვიანდა, სიმართლე კი ისაა, რომ "ბარსელონასა" და სარაბიას დააგვიანდათ.

"ბარსელონამ" კიკე სეტიენის მთავარი მწვრთნელის პოსტიდან გათავისუფლების გადაწყვეტილება აგვისტოში, "ბაიერნთან" 2-8 წაგების შემდეგ მიიღო. სეტიენთან ერთად გაათავისუფლეს ედენ სარაბია, ფრან სოტო და ხონ პასკუა. თუმცა ამ ოთხიდან არცერთთან კონტრაქტის შეწყვეტის თაობაზე აქამდე შეთანხმება მიღწეული არ იყო. ახლახანს კი გაირკვა, რომ სარაბიამ, სოტომ და პასკუამ კლუბთან შეთანხმებას მიაღწიეს.

ედერ სარაბია Twitter-ზე წერს:

3 თვეზე მეტი დროის გასვლის შემდეგ, დღეს, როგორც იქნა, ფრანმა, ხონმა და მე "ბარსელონასთან" მოვაგვარეთ საკონტრაქტო საკითხი, რომელიც კლუბთან აქამდე გვაკავშირებდა.

ეს არაა შეთანხმება, რომელსაც ჩვენ ვისურვებდით, მაგრამ დავთანხმდით ყველაფერი იმის გათვალისწინებით, რაც აქამდე გადავიტანეთ, ჩვენივე მომავლისთვის.

აშკარააა, რომ კლუბი რთულ მდგომარეობაშია. ეს მაშინაც იგრძნობა, როდესაც აქ მოდიხარ, რაც შედეგებზეც ახდენს გავლენას.

ყოველთვის გგონია, რომ სიტუაციის შეცვლას შეძლებ, მაგრამ ჩვენთვის, ყველაფრის გაღების მიუხედავად, ეს შეუძლებელი აღმოჩნდა.

გემშვიდობებით დიდი მწუხარებით, მაგრამ იმედი მაქვს, "ბარსელონაში" სიტუაცია შეიცვლება და დაგვიბრუნდება გუნდი, რომელიც წლების განმავლობაში ფეხბურთით ისეთ სიამოვნებას გვანიჭებდა, როგორც სხვა არავინ.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #14 28 ნოემბერი 2020 18:19
    0
    ხო ჩემზე იძახეთ რას ეწევიო კიდეო:დ:დ:დ
    აი დღითიდღე ვრწმუნდები რომ ქართველები ყველაფერში 0ები არიან👌
    ფანი [?]
    #13 28 ნოემბერი 2020 15:04
    1
    წადი კიკეს ძროხა მაკეთაა და მიეხმარე მშობიარობაში
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    [?]
    #12 28 ნოემბერი 2020 14:41
    1
    უი გაუშვეს? რატოო ნეტა ყოფილიყო

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: GioKakiashvili
    "ბარსელონას" მარჯვენა მცველმა, სერჟინიო დესტმა მიიღო კუნთის ტრავმა, რაც ნიშნავს იმას, რომ "ოსასუნასთან" შეხვედრას ის გამოტოვებს.

    ჯერჯერობით უცნობია, თუ როდის დაბრუნდება ამერიკელი ვინგბექი, რომლის ადგილს ოსკარ მინგესა დაიკავებს.

    მართალია, კატალონიელი ფეხბურთელი თამაშობს ცენტრალური მცველის პოზიციაზე, თუმცა მას ფლანგებზეც შეუძლია ასპარეზობა.

    "ბლაუგრანას" სარეზერვო გუნდის უკანახაზელის ნაცვლად კი კლემან ლანგლეს ფრენკი დე იონგი შეუწყვილდება. როგორც ვხედავთ, "ლურჯ-ბროწეულისფრების" შემადგენლობა საკმაოდ ექსპერიმენტალური იქნება

    და ამდენ ექსპერიმენტს ფირპო რო დაეყენოს მარჯვნივ არ უნდა?

    ვაფშე ფრენკი ლენგლე და მინგესა დაცვის ცენტრში სამივე და ფლანგებზე ტრინკაო ალბა. საყრდენზე პიანიჩი და ალენია და შეტევა მესი გრიზი დემბელე. დემბელეც თუ სრ დაიმტვრა. ანუ 3-4-3 ნაკრებს როგორც ათამაშებდა
    Culé [?]
    #11 28 ნოემბერი 2020 13:41
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ამდენ ექსპერიმენტს ფირპო რო დაეყენოს მარჯვნივ არ უნდა?

    ან სარეზერვო გუნდის მარჯვენა მცველი, ანდრეს სოლანო დააყენოს. როდის უნდა დააწინაურონ ესენი, თუ არა ახლა.
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გულშემატკივარი [?]
    #10 28 ნოემბერი 2020 13:25
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    პელე მარადონა ზიდანიო და მერე სხვებიო 😂 ეხ რამდენი ფეხბურთის სვარჩიკი დაიარება.

    იმ ფეხბურთის სუყველაფერი პელე რო მესიზე წინ იდგება ეგ ეზოს ფეხბურთის მეფე ან რა ზიდანი

    სარეცხი მანქანაში რო უყურებ კაცი ფეხბურთს ვერც ვერაფერს მიხვდები.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 28 ნოემბერი 2020 13:24
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    "ბარსელონას" მარჯვენა მცველმა, სერჟინიო დესტმა მიიღო კუნთის ტრავმა, რაც ნიშნავს იმას, რომ "ოსასუნასთან" შეხვედრას ის გამოტოვებს.

    ჯერჯერობით უცნობია, თუ როდის დაბრუნდება ამერიკელი ვინგბექი, რომლის ადგილს ოსკარ მინგესა დაიკავებს.

    მართალია, კატალონიელი ფეხბურთელი თამაშობს ცენტრალური მცველის პოზიციაზე, თუმცა მას ფლანგებზეც შეუძლია ასპარეზობა.

    "ბლაუგრანას" სარეზერვო გუნდის უკანახაზელის ნაცვლად კი კლემან ლანგლეს ფრენკი დე იონგი შეუწყვილდება. როგორც ვხედავთ, "ლურჯ-ბროწეულისფრების" შემადგენლობა საკმაოდ ექსპერიმენტალური იქნება

    და ამდენ ექსპერიმენტს ფირპო რო დაეყენოს მარჯვნივ არ უნდა?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #8 28 ნოემბერი 2020 13:21
    0
    "ბარსელონას" მარჯვენა მცველმა, სერჟინიო დესტმა მიიღო კუნთის ტრავმა, რაც ნიშნავს იმას, რომ "ოსასუნასთან" შეხვედრას ის გამოტოვებს.

    ჯერჯერობით უცნობია, თუ როდის დაბრუნდება ამერიკელი ვინგბექი, რომლის ადგილს ოსკარ მინგესა დაიკავებს.

    მართალია, კატალონიელი ფეხბურთელი თამაშობს ცენტრალური მცველის პოზიციაზე, თუმცა მას ფლანგებზეც შეუძლია ასპარეზობა.

    "ბლაუგრანას" სარეზერვო გუნდის უკანახაზელის ნაცვლად კი კლემან ლანგლეს ფრენკი დე იონგი შეუწყვილდება. როგორც ვხედავთ, "ლურჯ-ბროწეულისფრების" შემადგენლობა საკმაოდ ექსპერიმენტალური იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 28 ნოემბერი 2020 13:21
    1
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    პელე მარადონა ზიდანიო და მერე სხვებიო 😂 ეხ რამდენი ფეხბურთის სვარჩიკი დაიარება.

    იმ ფეხბურთის სუყველაფერი პელე რო მესიზე წინ იდგება ეგ ეზოს ფეხბურთის მეფე ან რა ზიდანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 28 ნოემბერი 2020 12:51
    0
    Kargi iyo eder
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #5 28 ნოემბერი 2020 12:31
    0
    პელე მარადონა ზიდანიო და მერე სხვებიო 😂 ეხ რამდენი ფეხბურთის სვარჩიკი დაიარება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 28 ნოემბერი 2020 12:30
    0
    ციტატა: totti10
    რას ვერ ვიგებ იცი, ამხელა რანგის გუნდები არიან რეალი ბარსა, ერთი ნორმალური ფიზ მომზადების ტრენერი ან ნორმალური ექიმი არ ყავთ? დესტიმ 1-2 თამაში ითამაშა და უკვე ტრამვა აიკიდა, იქით ხან კაზემიროა ხან კარვახალი, რა უბედურებაა რა არის, ან ამ ბაიერნს რა ფიზ მომზადება ყავს გორეცკა გაჩხიკნული და ასევე კოუტინიო ასანთის ღეროები იყვნენ და ტიპები იმენა გვაჯები გახადეს, აი რატომ ვერ დებენ მერე კარგ შედეგებს იმიტომ რომ არ ყავთ სრული შემადგენლობა არასდროს, თორემ რეალს და ბარსას სრული შემადგენლობა რომ ყავდეს 80% მაინც ქვა ქვაზე არ დატოვებდნენ მეტოქეებს

    ოფიციალურად არაფერი უთქვამთ და ვერად ვერ ვნახე მაგის ტრამვასთან დაკავშირებით ვერაფერი არც ფლეშსქორზე არაა შეყვანილი ტრამვიან ან კითხვის ნიშნის ქვეშ რო დგას მათი თამაში ისეთ სიაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #3 28 ნოემბერი 2020 12:17
    1
    არასწორი კიკეღა დარჩა ესეიგი ეგ რატო ვერ თანხმდება რა დედიმისისა უნდა
    წევრი [?]
    #2 28 ნოემბერი 2020 11:25
    0
    რას ვერ ვიგებ იცი, ამხელა რანგის გუნდები არიან რეალი ბარსა, ერთი ნორმალური ფიზ მომზადების ტრენერი ან ნორმალური ექიმი არ ყავთ? დესტიმ 1-2 თამაში ითამაშა და უკვე ტრამვა აიკიდა, იქით ხან კაზემიროა ხან კარვახალი, რა უბედურებაა რა არის, ან ამ ბაიერნს რა ფიზ მომზადება ყავს გორეცკა გაჩხიკნული და ასევე კოუტინიო ასანთის ღეროები იყვნენ და ტიპები იმენა გვაჯები გახადეს, აი რატომ ვერ დებენ მერე კარგ შედეგებს იმიტომ რომ არ ყავთ სრული შემადგენლობა არასდროს, თორემ რეალს და ბარსას სრული შემადგენლობა რომ ყავდეს 80% მაინც ქვა ქვაზე არ დატოვებდნენ მეტოქეებს
    ფანი [?]
    #1 28 ნოემბერი 2020 11:14
    0
    რა ყველაფერი უკუღმა აქ ხდება?