სამუელ უმტიტი სრულ მზადყოფნაშია

სამუელ უმტიტი სრულ მზადყოფნაშია

Sport-ის ინფორმაციით, სამუელ უმტიტი ფიზიკურად სრულ მზადყოფნაშია და ტრავმა სრულად მოიშუშა.

ახლა მას სათამაშო პრაქტიკა და ბურთით ვარჯიში სჭირდება.

კატალონიელებისათვის დაცვის ხაზში ძალიან მძიმე სიტუაცია, შესაბამისად, ახლა სამუელის დაბრუნება რონალდ კუმანისათვის დიდი შეღავათი იქნებოდა.

ფრანგმა ცენტრალურმა მცველმა ბოლოს 27 ივნისს, "სელტას" წინააღმდეგ ითამაშა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 28 ნოემბერი 2020 10:00
    0
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: kendricklamar
    ანუ ტრავმა სრულიად მოირჩინა და იგივე ტრავმის რეციდივი აღარ იქნება თუ ისევ ერთი კვირით გამოჯანმრთელდა ?

    იდეაში მოიშუშა ტრავმა მაგრამ როგორც ფიზ მომზადების ექიმები ამბობენ ,როცა ითამაშებს დს დატვირთვას მიიღებს ორგანიზმი 3-4 თამაშის მერე ისე შეეწმნება მუხლზე პრობლემები.
    როგორც ვკითხულობ უცხოურ საიტებზე გამოსავალი არის 2-3 თამაშის მერე დასვენება და თან სუ რეაბილიტაცია და აღდგენა.
    თუ შეგიმჩნევია კალათბურთელები წუთშესვენებაზე ველოსიპედზე რო ზიან და ატრიალებენ იგივე ჭირდება ამასაც.და მოკლედ ოპერაცია უნდა გაეკთებინა ამის ჯამრთელი კარიერა დამთავრდა.გამოუსადეგარია ესე ვერ დაეყრდნობი სეზონში და მომავალს ვერ ააწყობ,სადმე თუ გამოიყენებ ხოლმე ესე შიგადაშიგ

    ანუ სრულად გამოჯანმრთელდა მაგრამ ძან დატვირთვა ეგრევე არ შეიძლება ჯერჯერობით, თორე მერედამერე რო შევა ფორმაში ჩვეულებრივად ითამაშებს.. როგორც ამბობ ეგრე რო იყოს მაშინ დაასრულოს კარიერა ჯობია სულ თუ მუხლზე პრობლემები ექნება და ვერ ითამაშებს რა აზრი აქვს ? :)))

    იდეაში ამის კარიეერა 2 წელი დასრულებულია, და მერედამერეც აზრი არ აქვსო ძაან უნდაგაუნართლოს და თან ბევრი უნდა ივარჯიშოს და რეაბილიტაცია და ათასი რაღაცეები რო არ გაუმიზეზდეს თავიდან.
    ფანი [?]
    #7 28 ნოემბერი 2020 01:20
    2
    კარგი ამბავია იქით კვირას არაუხოც ჯანზე იქნება
    Culé [?]
    #6 28 ნოემბერი 2020 01:15
    3
    ციტატა: Ronaldinho..
    ციტატა: kendricklamar
    ანუ ტრავმა სრულიად მოირჩინა და იგივე ტრავმის რეციდივი აღარ იქნება თუ ისევ ერთი კვირით გამოჯანმრთელდა ?

    იდეაში მოიშუშა ტრავმა მაგრამ როგორც ფიზ მომზადების ექიმები ამბობენ ,როცა ითამაშებს დს დატვირთვას მიიღებს ორგანიზმი 3-4 თამაშის მერე ისე შეეწმნება მუხლზე პრობლემები.
    როგორც ვკითხულობ უცხოურ საიტებზე გამოსავალი არის 2-3 თამაშის მერე დასვენება და თან სუ რეაბილიტაცია და აღდგენა.
    თუ შეგიმჩნევია კალათბურთელები წუთშესვენებაზე ველოსიპედზე რო ზიან და ატრიალებენ იგივე ჭირდება ამასაც.და მოკლედ ოპერაცია უნდა გაეკთებინა ამის ჯამრთელი კარიერა დამთავრდა.გამოუსადეგარია ესე ვერ დაეყრდნობი სეზონში და მომავალს ვერ ააწყობ,სადმე თუ გამოიყენებ ხოლმე ესე შიგადაშიგ

    ანუ სრულად გამოჯანმრთელდა მაგრამ ძან დატვირთვა ეგრევე არ შეიძლება ჯერჯერობით, თორე მერედამერე რო შევა ფორმაში ჩვეულებრივად ითამაშებს.. როგორც ამბობ ეგრე რო იყოს მაშინ დაასრულოს კარიერა ჯობია სულ თუ მუხლზე პრობლემები ექნება და ვერ ითამაშებს რა აზრი აქვს ? :)))
    Culé [?]
    #5 28 ნოემბერი 2020 01:15
    1
    საკითხავია რამდენჯერ მოასწრებს თამაშს?
    გულშემატკივარი [?]
    #4 28 ნოემბერი 2020 01:08
    4
    ციტატა: kendricklamar
    ანუ ტრავმა სრულიად მოირჩინა და იგივე ტრავმის რეციდივი აღარ იქნება თუ ისევ ერთი კვირით გამოჯანმრთელდა ?

    იდეაში მოიშუშა ტრავმა მაგრამ როგორც ფიზ მომზადების ექიმები ამბობენ ,როცა ითამაშებს დს დატვირთვას მიიღებს ორგანიზმი 3-4 თამაშის მერე ისე შეეწმნება მუხლზე პრობლემები.
    როგორც ვკითხულობ უცხოურ საიტებზე გამოსავალი არის 2-3 თამაშის მერე დასვენება და თან სუ რეაბილიტაცია და აღდგენა.
    თუ შეგიმჩნევია კალათბურთელები წუთშესვენებაზე ველოსიპედზე რო ზიან და ატრიალებენ იგივე ჭირდება ამასაც.და მოკლედ ოპერაცია უნდა გაეკთებინა ამის ჯამრთელი კარიერა დამთავრდა.გამოუსადეგარია ესე ვერ დაეყრდნობი სეზონში და მომავალს ვერ ააწყობ,სადმე თუ გამოიყენებ ხოლმე ესე შიგადაშიგ
    Culé [?]
    #3 28 ნოემბერი 2020 00:30
    7
    იმედია "კალბასნოიში" ჩასაბარებელი არ გახდება 2 კვირაში
    წარმატებებს ვუსურვებ!
    ფანი [?]
    #2 28 ნოემბერი 2020 00:16
    5
    ანუ ტრავმა სრულიად მოირჩინა და იგივე ტრავმის რეციდივი აღარ იქნება თუ ისევ ერთი კვირით გამოჯანმრთელდა ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 28 ნოემბერი 2020 00:08
    6
    ძლივს რაღაც კარგი ამბავი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued