"ბარსელონა"-"ვალიადოლიდის" თარიღი და დრო ცნობილია

  • 27-11-2020, 22:32
  • WinGs
  • 12
"ბარსელონა"-"ვალიადოლიდის" თარიღი და დრო ცნობილია

ოფიციალურად დადასტურდა, რომ "ბარსელონასა" და "ვალიადოლიდს" შორის ლა ლიგის მე-15 ტურის შეხვედრა 22 დეკემბერს (თბილისის დროით 23 დეკემბერს, 01:00) საათზე გაიმართება. 

მატჩს "ესტადიო ხოსე სორილია" უმასპინძლებს. 

დეკემბერი "ბარსასთვის" საკმაოდ გადატვირთული თვეა. კატალონიელებს ამ თვეში მცირე შუალედებით 8 თამაშის გამართვა მოუწევთ. ამ პერიოდში რონალდ კუმანის გუნდი ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის დასკვნით ორ ტურში "ფერენცვაროშსა" და "იუვენტუსს" დაუპირისპირდება, ესპანეთის ჩემპიონატში კი გათამაშების მოქმედ ლიდერ "სოსიედადსა" და სხვა გუნდებს შეხვდება. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 27 ნოემბერი 2020 23:52
    0
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ციტატა: M10 S9 D11
    ნუ ადარებთ მესის ნურავის ნურც მარადონას და ნურც რონალდოს პელეს ხო საერთოდ მესი სხვა დონეა ხალხო სხვა დონე

    და სხვა რამე დავწერე მე?

    შენთვის არ იყო ეს კომი 😁
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #11 27 ნოემბერი 2020 23:50
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ნუ ადარებთ მესის ნურავის ნურც მარადონას და ნურც რონალდოს პელეს ხო საერთოდ მესი სხვა დონეა ხალხო სხვა დონე

    და სხვა რამე დავწერე მე?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 27 ნოემბერი 2020 23:49
    0
    ნუ ადარებთ მესის ნურავის ნურც მარადონას და ნურც რონალდოს პელეს ხო საერთოდ მესი სხვა დონეა ხალხო სხვა დონე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #9 27 ნოემბერი 2020 23:46
    0
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    მოვა დრო რო ყველა აღიარებს ლეოს საუკუთესოდ, ახლაც აღიარებენ და როცა კარიერას დაამთავრებს ამაში უფრო დარწმუნდებით. მაგრად მეზარება უბრალოდ მაგის ხსნა და წერა. ისიც უდიდესი სისულელეა რო მარადონა მარტო იგებდა თამაშებს, როცა ფეხბურთი გუნდური სპორტია რანაირად იგებდა ერთი კაცი თამაშებს? ის ხელით გატანილი გოლი რო არა არც მსოფლიო იქნეოდა მოგებული ვაფშე.

    საერთოდ ჩემი აზრია რომ სხვადასხვა ეპოქების დროის ფეხბურთელები ერთმანეთს არუნდა შეადარონ ეხლანდელი თამაში და ძველი განსხვავდება დაცვა განსხვავდება რაღაც მეეჭვება თუნდაც მარადონა ან პელეს ისეთი სტატისტიკა დაედო როგორსაც დებდეენ და ბარსელონას მალე მოზიდვა მინდა ვუსურვო
    გულშემატკივარი [?]
    #8 27 ნოემბერი 2020 23:40
    2
    მოვა დრო რო ყველა აღიარებს ლეოს საუკუთესოდ, ახლაც აღიარებენ და როცა კარიერას დაამთავრებს ამაში უფრო დარწმუნდებით. მაგრად მეზარება უბრალოდ მაგის ხსნა და წერა. ისიც უდიდესი სისულელეა რო მარადონა მარტო იგებდა თამაშებს, როცა ფეხბურთი გუნდური სპორტია რანაირად იგებდა ერთი კაცი თამაშებს? ის ხელით გატანილი გოლი რო არა არც მსოფლიო იქნეოდა მოგებული ვაფშე.
    წევრი [?]
    #7 27 ნოემბერი 2020 23:36
    0
    ციტატა: სტუმარი Nik41
    Konrad de la Fuente,
    Konrad de la Fuente,
    რაც რეალობა ის არის გინდა თქვა რომ მესიმ უფრო მეტი გააკეთა არგენტინის თვის ვიდრე მარადონამ?

    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ციტატა: სტუმარი Nik41
    Konrad de la Fuente,
    Konrad de la Fuente,
    რაც რეალობა ის არის გინდა თქვა რომ მესიმ უფრო მეტი გააკეთა არგენტინის თვის ვიდრე მარადონამ?

    მაგრად მკიდია ჩემო ძმაო არგენტინისთვის ვინ უფრო მეტი გააკეთა, მე ის ვიცი რო ფეხბურთს მესიმ უფრო მეტი მისცა საერთო ჯამში ვიდრე მარადონამ. დიეგო არც ნიჭით იყო ლეოზე მეტი და არც პროფესიონალზმით, არც ლეოსნაირი სტაბილური იყო ლეოს ტიტულების ნახევარი არ აქ მოგებული ამით ყველაფერი ნათქვამია.

    ანუ რონადლოც აღემატება მარადონას ? სტაბილურობით გოლებით და ტიტულებით ხო
    გულშემატკივარი [?]
    #6 27 ნოემბერი 2020 23:33
    2
    ციტატა: სტუმარი Nik41
    Konrad de la Fuente,
    Konrad de la Fuente,
    რაც რეალობა ის არის გინდა თქვა რომ მესიმ უფრო მეტი გააკეთა არგენტინის თვის ვიდრე მარადონამ?

    მაგრად მკიდია ჩემო ძმაო არგენტინისთვის ვინ უფრო მეტი გააკეთა, მე ის ვიცი რო ფეხბურთს მესიმ უფრო მეტი მისცა საერთო ჯამში ვიდრე მარადონამ. დიეგო არც ნიჭით იყო ლეოზე მეტი და არც პროფესიონალზმით, არც ლეოსნაირი სტაბილური იყო ლეოს ტიტულების ნახევარი არ აქ მოგებული ამით ყველაფერი ნათქვამია.
    სტუმარი Nik41
    სტუმარი [?]
    #5 27 ნოემბერი 2020 23:29
    0
    Konrad de la Fuente,
    Konrad de la Fuente,
    რაც რეალობა ის არის გინდა თქვა რომ მესიმ უფრო მეტი გააკეთა არგენტინის თვის ვიდრე მარადონამ?
    გულშემატკივარი [?]
    #4 27 ნოემბერი 2020 23:27
    0
    ციტატა: სტუმარი Nik41
    მესი ვერასდროს არგენტინაში იის რაც მარადონა იყო და მარადონამ გააკეთა მარადონა ღმერთია ფეხბურთის მესი უბრალოდ უცხო პლანეტელი და დაურეკეთ მესიის ვინმემ და უთხარით რომ ბავარიასთან თამაში უკვე მორჩა ბარსელონაში უმალავენ ამას

    დაჯექი ორიანი 😂😂😂😂😂
    სტუმარი Nik41
    სტუმარი [?]
    #3 27 ნოემბერი 2020 23:25
    0
    მესი ვერასდროს არგენტინაში იის რაც მარადონა იყო და მარადონამ გააკეთა მარადონა ღმერთია ფეხბურთის მესი უბრალოდ უცხო პლანეტელი და დაურეკეთ მესიის ვინმემ და უთხარით რომ ბავარიასთან თამაში უკვე მორჩა ბარსელონაში უმალავენ ამას
    ფანი [?]
    #2 27 ნოემბერი 2020 23:04
    0
    01:00სთ საინტერესოა
    გულშემატკივარი [?]
    #1 27 ნოემბერი 2020 22:36
    1
    როცა გასაკრიტიკებელია პირველი მე ვაკრიტიკებ ლეოს, მარა დინამო კიევს თუ მოეგო რას ნიშნავს ეგ დიდს? მითუმეტეს კაციშვილი არ გვყავს ვინ უნდა ითამაშოს მის მაგიერ ტრინკაომ თუ დემბელემ? უაზრობაა დიდი.