ვინ არის GOAT? | Sky Sports-ის გამოკითხვა

ვინ არის GOAT? | Sky Sports-ის გამოკითხვა

თუ საფეხბურთო რაშმორის მთაზე 4 მოთამაშის არჩევის უფლება გვექნება, უმეტესობა ალბათ იმ 4 მათგანს დავასახელებთ, რომლებიც Sky Sports News-ის ტვიტერზე გამოქვეყნებულ გამოკითხვაში არიან წარმოდგენილნი.

ბრიტანულმა საფეხბურთო პორტალმა 24 საათის წინ ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელის არჩევა მის გამომწერებს სთხოვა.

GOAT-ობის კანდიდატებად დიეგო მარადონა, პელე, ლიონელ მესი და კრიშტიანუ რონალდუ იყვნენ წარმოდგენილნი.

ხმა 482,301 ადამიანმა მისცა. შედეგები კი შემდეგნაირად გადანაწილდა:

კრიშტიანუ რონალდუ - 35.8%

ლიონელ მესი - 35.4%

დიეგო მარადონა - 16.7 %

პელე - 12.1%

აღსანიშნავია, რომ მთელი დროის განმავლობაში "ბარსას" 10-იანი ლიდერობდა, პორტუგალიელმა კი მას გამოკითხვის დასრულებამდე 2 წუთით ადრე გადაასწრო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #19 28 ნოემბერი 2020 20:42
    0
    იმიტომ, რომ ბრიტანულია
    Culé [?]
    #18 27 ნოემბერი 2020 23:33
    0
    როცა პელე მეოთხეზეა და რონალდო პირველზე იქ რაზე უნდა ისაუბრო? ამათ მგონიკრუიფი დაავწყდათ, ოთხეული რეალურად ასეა
    მესსი
    პელე
    მარადონა
    კრუიფი
    რეაიტინგი კი ყოველთვის სხვადასვა იქნებოდა, ლეომ უნდა დაიბრუნოს ხალისი წელს აშკარად არაა მოსაწონი
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    წევრი [?]
    #17 27 ნოემბერი 2020 20:12
    0
    nikusha,
    კიდე კაი შენ არადგენ მაგას თუარა პიზდეეეც ;დდდ
    სტუმარი გიო
    სტუმარი [?]
    #16 27 ნოემბერი 2020 15:47
    0
    სულ მესი ლიდერობდა და ბოლოს შემაჯამებელ ოქმში კრიშტიანუ დასვეს? რა იყო ჟვანიას ეფექტი მოედო მთელ არჩევნებს ?🤣🤣🤣🤣
    ფანი [?]
    #15 27 ნოემბერი 2020 14:57
    0
    ჩვენ ისედაც კარგად ვიცით ვინ არის G.O.A.T და არა მარტო ჩვენ ყველამ იცის უბრალოდ არ აღიარებენ :დ ანდა აზრზე ხართ რა დონის სლეა ამის შემდგენი ყველა დროის საუკეთესოებში კრუიფს რო არ შეიყვან იქ ჩანს რა სლეც ხარ რონალდო არა ვინიციუსი კიდე :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #14 27 ნოემბერი 2020 14:30
    1
    რონალდოს უფრო მეტი ფანი ეყოლება ვიდრე მესის, ეს ცხადია. ასე რომ ეგ გამოკითხვა არაფერს ნიშნავს, ჩვენ კარგად ვიცით ვინ არის GOAT
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გულშემატკივარი [?]
    #13 27 ნოემბერი 2020 13:03
    1
    ეს გამოკიტხვა არის ბლეფი... როდესაც პელე მარადონა ფიგურირებს გამოკითხვაში სად არის ამ დროს კრუიფი ბან ბასტენი კემპესი გერდ მიულერი ბრაზილიელი რონალდო და კიდევ რამდენის ჩამოთვლაა შესაძლებელი... ესენი მაგრად ღადაობენ
    გულშემატკივარი [?]
    #12 27 ნოემბერი 2020 12:01
    1
    ციტატა: cezo45
    ეს Goat რაპონტია ვაბშე ?

    Great Of All Time-აბრევიატურაა და ყველა დროის საუკეთესოს ნიშნავს
    Culé [?]
    #11 27 ნოემბერი 2020 11:08
    0
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    მესის პროფესიონალიზმი დააკლდა თორე რონალდოს ახლოსაც არ დაიყენებდა, ახლა კი დამსახურებულად ლიდერობს კრ7. საოცარი პროფესიონალია, ყველა სპორტსმენისთვის მისაბაძი მაგალითია

    დამსახურებულად ლიდერობს? სად, ყველა დროის სიაში? მე პირადად ინიესტაზე წინ არ დავაყენებდი როგორც ფეხბურთელს, პატივისცემის მიუხედავად და მესისთან და მარადონასთან შედარება რავი... არაერთი ფეხბურთელი მოიძებნება ჩემი აზრით ისტორიაში, ვინც რონალდუზე ნაკლები კვალი ნამდვილად არ დატოვა ფეხბურთში
    წევრი [?]
    #10 27 ნოემბერი 2020 10:26
    2
    მესის პროფესიონალიზმი დააკლდა თორე რონალდოს ახლოსაც არ დაიყენებდა, ახლა კი დამსახურებულად ლიდერობს კრ7. საოცარი პროფესიონალია, ყველა სპორტსმენისთვის მისაბაძი მაგალითია
    ფანი [?]
    #9 27 ნოემბერი 2020 10:00
    1
    1. მესი
    2. მარადონა
    3. პელე
    4. რონალდო

    ისე მე რომ მკითხოთ ასეა ვაფშე

    1. მესი
    2. მარადონა
    3. გარინჩა
    4. პელე
    5. რონალდინიო
    6. რივალდო
    7, რონალდო
    8. ლუის სუარესი (ესპანელი)
    9. კრუიფი
    10. რონალდუ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    [?]
    #8 27 ნოემბერი 2020 06:16
    0
    Griezzy7,
    ბაზარი არაა :D მაგ ორმა მეც ვერ გამაჩერონ შეიძლება. არაუხო დაბრუნდეს იქნებ. ისე ბრიტანულ გამოკითხვაში კი უნდა იგებდეს პენო. თან მესიმ თავისი კატასტროფული თამაშით აალაპარაკა რონალდოს ფანობა და იმედია მიადუმებს ნოიერივით ყველას. მაგ გამოკითხვაში რუნი ან ბექემი რო ყოფილიყო რონის ნაცვლად ისიც მოიგებდა. პლიუს კიდე შეილება გააყალბეს კიდეც ბოლო წუთებზე რედაქტორებმა :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 ნოემბერი 2020 04:00
    3
    რა რონალდო რა რონალდო ესენი ხომ არ უბერავენ აუ მესი შენ იყო ჭიჭვეიშვილი შენ თუ არ მოიხოდო ვინებს აბლატავებ ბიჭო

    იმ ფეხბურთის დედა მივაცენზურე სადაც რონალდო მესიზე წინაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #6 27 ნოემბერი 2020 02:45
    1
    ბრიტანული ვებ გვერდის გამოკითხვაში უფრო მეტითაც უნდა მოეგო რონალდუს.
    ეგ ქინძი ნისლკუნძულა კვერცხები ხო დღემდე თვლიან რო მესი პრემიერლიგაში ვერ ითამაშებდა smile
    Culé [?]
    #5 27 ნოემბერი 2020 02:41
    6
    ციტატა: El pistolero 9
    ჩამოვა ქიტინე კამპ ნოუზე და იქ გავარკვევთ ვინაა GOAT

    ისე მაინცდამაინც მაგით ნუ ვიმსჯელებთ თორე ლენგლე და მინგეზა უნდა დახვდნენ ცენტრში და რავი მეთავს შევიკავებდი :D
    წევრი [?]
    #4 27 ნოემბერი 2020 02:15
    4
    რონალდუ, რო მოვლენაა და ერთერთი საუკეთესო რათ უნდა ლაპარაკი, მაგრამ ჩემი სუბიექტური აზრით ამ სამ ათიანს კონკურენტი არ ყავს. ნუ ამ სამში კიდე საუჯეთესო ვფიქრობ გემოვნების ამბავია.
    Culé [?]
    #3 27 ნოემბერი 2020 02:14
    2
    ეს Goat რაპონტია ვაბშე ?
    ფანი [?]
    #2 27 ნოემბერი 2020 02:00
    2
    ჩამოვა ქიტინე კამპ ნოუზე და იქ გავარკვევთ ვინაა GOAT
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #1 27 ნოემბერი 2020 01:54
    2
    smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley ჰაჰჰჰჰჰ