ანდრე ვილაშ-ბოაში: ფიფამ 10 ნომრიანი მაისური ყველა გათამაშებიდან უნდა ამოიღოს

ანდრე ვილაშ-ბოაში: ფიფამ 10 ნომრიანი მაისური ყველა გათამაშებიდან უნდა ამოიღოს

ფრანგული "მარსელის" მთავარმა მწვრთნელმა, ანდრე ვილაშ-ბოაშმა, Mirror-თან ინტერვიუში დიეგო მარადონას გარდაცვალების ფაქტს გამოეხმაურა. 

"მარადონა, დიახ, ეს მძიმე ამბავია. ჩემი აზრით, ყველა გუნდში, ყველა შეჯიბრზე, ფიფამ 10 ნომრიანი მაისურები უნდა გააუქმოს. ეს საუკეთესო დაფასება იქნებოდა, რასაც ჩვენ მისთვის შევძლებდით. ის მსოფლიო ფეხბურთის უდიდესი დანაკარგია.",

- განაცხადა პორტუგალიელმა. 

დიეგო მარადონა 60 წლის ასაკში გულის შეტევით გარდაიცვალა. ლეგენდარული ფეხბურთელი გუშინ გულის მწვავე შეტევით საავადმყოფოში გადაიყვანეს თუმცა ექიმებმა მისი გადარჩენა ვერ შეძლეს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #12 26 ნოემბერი 2020 22:08
    0
    ჰო, მოდი ფეხბურთში ყველაზე უნიკალური ნომერი ამოვიღოთ ხმარებიდან, კარგი აზრი ჩანს joy
    ფანი [?]
    #11 26 ნოემბერი 2020 21:20
    0
    ციტატა: Lasha71
    რა სიბეცეა! პელე რომ მოკვდება მერე რას ამოიღებთ? ჩესას? ყიფიანი ნაკლები გაზანების ფეხბურთელი იყო?
    მესი? ჯერ დაფიქრდი და მერე ილაპარაკე!

    სად მარადონა სად ყიფიანი. ტალანტს არავინ ადარებს მაგრამ არ შეიძლება ადგე და ყიფიანი დაუყენო მარადონას. ნუ გემოვნების ამაბზე დავიდვართ ბოლოს მაგაზე არ გედავები. მარამ რანგით მარადონამდე შორია.
    Culé [?]
    #10 26 ნოემბერი 2020 21:01
    1
    რა სიბეცეა! პელე რომ მოკვდება მერე რას ამოიღებთ? ჩესას? ყიფიანი ნაკლები გაზანების ფეხბურთელი იყო?
    მესი? ჯერ დაფიქრდი და მერე ილაპარაკე!
    ფანი [?]
    #9 26 ნოემბერი 2020 19:34
    2
    აბა პელე რომ მოკვდეს ფეხბურთი უნდა გააუქმონ მაშინ:დ:დ:დ
    რა სისულელეა მარადონას გამო 10 იანის ამოღება, პელე მაგაზე მაღლა 100 ჯერ მეტად გდას პელე ყოველთვის პირველი იქნება
    ფანი [?]
    #8 26 ნოემბერი 2020 17:47
    1
    ეს უკვე ზედმეტია მარახონაზე დიდი ათიანი არსებობს და მაასინ კრუიფზე იგვე რატომ არ მოხდა ნაკლები ლეგენდა იყო?

    ციტატა: Barca1899
    უდიდესი ფეხბურთელი,რომელიც კლუბს ტოვებს და იციან ესეთი დონის ფეხბურთელები იშვიათად იბადებიან სწორედ მაშინ უნდა ამოიღონ ის ნომერი და არა გარდაცვალების შემდეგ. ნაპოლის თავიდროზე,უნდა ამოეღო 10ნომერი. ბარსას 14 ნომერი რომ ამოეღო კარგი იქნებოდა კრუფის საპატივცემულოდ. რაც შეეხება 10 ნომერს რონალდინიოს ღირსეული გამგრძელებელი ყავდა მესის სახით❤ მესის შემდეგ უნდა გაუქმდეს ბარსელონაში 10ნომრიანი მაისური ჩემისუბიექტური აზრით.

    ბარსას რომ 14 ნიმერი ამოეღო მაშინ გყნდში 24 ფეხბურთელი უნდა ყოლოდა რადგან 25 ფეხბურთელისთვის სამყოფი ნომრები არ ექნებოდა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 26 ნოემბერი 2020 17:30
    4
    უდიდესი ფეხბურთელი,რომელიც კლუბს ტოვებს და იციან ესეთი დონის ფეხბურთელები იშვიათად იბადებიან სწორედ მაშინ უნდა ამოიღონ ის ნომერი და არა გარდაცვალების შემდეგ. ნაპოლის თავიდროზე,უნდა ამოეღო 10ნომერი. ბარსას 14 ნომერი რომ ამოეღო კარგი იქნებოდა კრუფის საპატივცემულოდ. რაც შეეხება 10 ნომერს რონალდინიოს ღირსეული გამგრძელებელი ყავდა მესის სახით❤ მესის შემდეგ უნდა გაუქმდეს ბარსელონაში 10ნომრიანი მაისური ჩემისუბიექტური აზრით.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 26 ნოემბერი 2020 17:24
    3
    ციტატა: El pistolero 9
    ეს უკვე ზედმეტია ჩემი აზრით.თან ფეხბურთს მარადონაზე დიდი ათიანიც ყავს (ეს ჩემი სუბიექტური აზრია).

    სუბიექტური კი არა ეგ რეალობაა ძმაო, მესი მარადონაზე დიდი ფეხბურთელია. რაცარუნდა უყვარდეთ არგენტინელებს და ნეაპოლელებს, რეალურად მესიმ უფრო მეტი მისცა ფეხბურთს და რაც დრო გავა ამას ბევრი აღაირებს. ლეოსნაირი სტაბილური და სრულყოფილი არ იყო მარადონა, მითუმეტეს პიროვნულადაც თავმდაბალი და გაწონასწორებულია. ანუ იმედია სწორად გაიგებს ხალხი. მარადონა როგორც ფეხბურთელი უდიდესი იყო, მარა პიროვნულად არავინ აქებს მას.
    Culé [?]
    #5 26 ნოემბერი 2020 17:20
    2
    რეებს ბჟუტურებს ეს სულელი.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 26 ნოემბერი 2020 17:19
    8
    ისე როცა ადამიანი მიდის ამ ქვეყნიდან მაშინ ხდება მისი დაფასება ვიდრე სიცოცხლეში, ფაქტია ეს. ისე კი ის ხალხი ვისაც მარადონა მესის ურჩევნია, მის თამაშზე გაიზარდნენ და რათქმაუნდა ვერ გაამტყუნებ ვერანაირად. მაგალითად წლები რო გავა ვინცარუნდა იყოს მესიზე უკეთ არ გვეყვარება. მათთვის მეორე მარადონა აღარ დაიბადება, მარა ფაქტია მესიმ აჯობა. ნუ ალბათ ძაან შორს წავალთ ამ ლაპარაკით, მაგრამ მგონია რო კარიერას როცა დაამთავრებს მესი ალბათ ყველაზე პირველი იქნება, იმიტო რო უნიკალური და სრულყოფილია. აგრეთვე ღირსეული პიროვნებაა და მისაბაძი.
    ფანი [?]
    #3 26 ნოემბერი 2020 17:17
    4
    ამის ლოგიკით რომ ვიმსჯელოთ კრუიფი რომ მოკვდა მას მერე 14 ნომერი არავის უნდა ჩეცვა.ბაზარი არაა მარადონა უდიდესი ლეგენდა იყო,მარა ცხოვრება ასე ადრე თუ გვიან ყველა მოკვდება და ასე ვერ მივყვებით და ყველა ნომერს ვერ ამოვიღებთ ხმარებიდან.
    ფანი [?]
    #2 26 ნოემბერი 2020 17:16
    7
    ეს უკვე ზედმეტია ჩემი აზრით.თან ფეხბურთს მარადონაზე დიდი ათიანიც ყავს (ეს ჩემი სუბიექტური აზრია).
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 26 ნოემბერი 2020 17:14
    5
    იდი ნა მორე რაა მაგას თუ გააკეთებს ფიფა მაგათზე შტერი ორგანიზაცია არ იარსებებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued