რა უთხრა რონალდ კუმანმა ლუჩესკუს თამაშამდე?

რა უთხრა რონალდ კუმანმა ლუჩესკუს თამაშამდე?

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი რონალდ კუმანი კიევის "დინამოსთან" შეხვედრის დაწყებამდე რამდენიმე წუთით ადრე უკრაინული გუნდის მთავარ მწვრთნელს მირჩა ლუჩესკუს გაესაუბრა.

AS-ისა Movistar-ის ჟურნალისტებმა გაშიფრეს ის სიტყვები, რომლითაც ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა ლუჩესკუს მიმართა:

ტრავმების მხრივ არ გვიმართლებს. ანსუ ფატი 3 თვეს გამოტოვებს, ჟერარ პიკემ, შესაძლოა, 4-5 თვე ვერ ითამაშოს, სერჟი რობერტო კი 2 თვით გამოგვაკლდა.

მიუხედავად სერიოზული საკადრო პრობლემებისა, "ბლაუგრანას" კიევის "დინამოს" დამარცხება არ გასჭირვებია. კატალონიელებმა უკრაინელები 4-0 გაანადგურეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 54 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #54 26 ნოემბერი 2020 11:20
    6
    ალაბა,
    შენ ატლემ იუვემ რომამ ლივემ და ბაიერნმა რაც დაგვმართა იმაზე საუბრობ ბოღმიჩ და ალბათ დაგავიწყდა უშუალოდ ჩვენ რაები დაგმართეთ sweat_smile რომელი დიდი ანგარიში გაგახსენო,კარვახალის ხელი დაადე laughing რონალდუსავით და ბენზემასავით საფეხბურთო თამაშგარეში ხარ laughing მაგრამ ფინალში მაინც არ ხარ,ფრანკოს ნაშობო heart_eyes ჰოომ,კიდევ რავიი რა გითხრა აბა? სახელი შეიცვალე და მაიკლ ოლივერი ან ვიქტორ კაშაი დაიწერე,მოგიხდება ლოგიკაზე laughing შახტარის ბულკები laughing laughing
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    გულშემატკივარი [?]
    #53 26 ნოემბერი 2020 11:20
    2
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Ani benzo
    Martla gegonat rom reali jgufshi charcheboda tu xumrobdit 🙂

    ნუ გეშინია ჩარჩება შახტართან რომ წააგოს და გლადბახმა 1 მაინც მოიგოს შახრარი და გლადბახი გადის

    ყველაზე დამპალი გუნდია, ვიდალი განა ტყუილად ასხავთ? მერე კიდე ამტყუნებენ, ბავარია-რეალი იყო ფეხბურთის სირცხვილი გაწირეს ბავარია და რაში ტყუოდა ვიდალი მანდ?
    ფანი [?]
    #52 26 ნოემბერი 2020 11:13
    1
    ციტატა: Ani benzo
    Martla gegonat rom reali jgufshi charcheboda tu xumrobdit 🙂

    ნუ გეშინია ჩარჩება შახტართან რომ წააგოს და გლადბახმა 1 მაინც მოიგოს შახრარი და გლადბახი გადის
    გულშემატკივარი [?]
    #51 26 ნოემბერი 2020 10:53
    4
    აქ რატო შემოდიან და გვიშლიან ნერვებს რა უნდათ ჩვენგან? ლიჟბი ბო.ზირად იგონ და მერე იბლატაონ ბო.ური მოგებებით ეგაა მათი მიზანი, თორე სულ სლეზე კიდიათ როგორ და რანაირად. თეთრზე დაგიმტკივებენ შავს და არ ჩატხდებიან ცოცხალი თავით, მაინცდამაინც რეალის შეხვედრაში რო ხდება ასეთები ეგაა საქმე. არც გადამოწმებია მომენტი, ერთი მომენტი იყო კიდევ სადაც საჯარიმოში წაიქცია ინტერის იგროკი არც ის გადაამოწმეს. ნუ ინტერი, რომელიც საკუთარ ჩემპიონატში ტორინოს მსგავს გუნდენს ძლივს უგებს ეგ ცალკე თემაა, მარა როცა დასადებია უნდა დადო და დასტოინას იმსაჯო. და ბოლოს იმას მოუტ.ან ყველაფერი ვინც აქ შემოდის, უმიზეზოდ გვეხება და ნერვებს გვიშლის, აგერ გამოექანათ და ერთ ადგილას დაგვაფრინდით ზიზუებო და ანი რეალებო.
    წევრი [?]
    #50 26 ნოემბერი 2020 10:24
    6
    მადრიდისტები რო იძახიან მბაპეს ვითრევთო ამ ზაფხულსო იქეთ ჰოლანდიო სადააქ ბაბუა პერეს მაგდენი ფული როჯა მსაჯებზე ხარჯავს 🤣🤣🤣
    ფანი [?]
    #49 26 ნოემბერი 2020 03:03
    3
    ციტატა: სტუმარი Kaka22
    კაი რატო იბოღმებით ტყუილად ბიჭებო რეალზე ამიტ რას შეცვლიგ ვერაფერს ვერც იმ 4 ლიგას დს ვერც 12 ლიგას დწ აზრი? მაშინ გეთამაშატ ან ნახევარ ფინალი ანნ ფინალი სამარცხვინოთ თამაშობდით და ამიტ რეალი სარგებლობდა და იგებდა არ ჯობია თქვენ გუნდზე ილაპარაკოთ და იფიქროტ რაა გამოსასწორებელი რეალს კრიზისი ააქვს რეალურად და ამიტ ბარსა ვერ სარგებლობს უკვე რამდენი წელია

    ბარსამ ცუდად ითამაშა და წააგო!
    ..და რეალმა რომ ძალიან ცუდად, არაკაცურად და ანტიფეხბურთით, ამორალური მსაჯების დახმარებით "მოიგო!" , რატომ???, ამიხსენით!!!
    სტუმარი Kaka22
    სტუმარი [?]
    #48 26 ნოემბერი 2020 02:31
    2
    კაი რატო იბოღმებით ტყუილად ბიჭებო რეალზე ამიტ რას შეცვლიგ ვერაფერს ვერც იმ 4 ლიგას დს ვერც 12 ლიგას დწ აზრი? მაშინ გეთამაშატ ან ნახევარ ფინალი ანნ ფინალი სამარცხვინოთ თამაშობდით და ამიტ რეალი სარგებლობდა და იგებდა არ ჯობია თქვენ გუნდზე ილაპარაკოთ და იფიქროტ რაა გამოსასწორებელი რეალს კრიზისი ააქვს რეალურად და ამიტ ბარსა ვერ სარგებლობს უკვე რამდენი წელია
    Culé [?]
    #47 26 ნოემბერი 2020 02:24
    0
    საიტის ფერები დიეგოს გამოა ჩამქრალი
    ფეხბურთმა და მთელმა მსოფლიომ დაკარგა გენიოსი და ლეგენდა
    კაცი, რომელმაც ყველაზე მეტად შემაყვარა ფეხბურთი

    Adios დიეგო
    წევრი [?]
    #46 26 ნოემბერი 2020 02:15
    1
    Martla gegonat rom reali jgufshi charcheboda tu xumrobdit 🙂
    გულშემატკივარი [?]
    #45 26 ნოემბერი 2020 02:08
    1
    ფერები დაუბრუნეთ საიტს!!!!
    ფანი [?]
    #44 26 ნოემბერი 2020 01:40
    3
    ლივერპული 2-0 აგებს ენფილდზე დაცვა არყავს ფაქტობრივად
    ბბბ
    სტუმარი [?]
    #43 26 ნოემბერი 2020 01:28
    1
    ვაახ ბიჭოო :დდდ ზოგჯერ მგონია რო რეალის ფანები ძალით იბრმავებენ თვალებს :დდ რატო გონიათ ეგრე ძაან განსხვავებული ვიდალის და ნაჩოს მომენტები :დდ ან ახლა რა მომენტი იყო იმენა ჩამოეკიდა ვასკესი გალიარდინი იყო თუ არ ვცდები და ეგეთი რამდენი პენალი დაიდო რეალის სასარგებლოდ წინა სეზონში და იქით კარვახალი რას უშვებოდა ფეხბურთელს პროსტა მაგრად მეცინება :დდდ ერთი რეალისიც და ერთი ინტერისიც პროსტა რაც არის უნდა ითქვას :დ ამიტო არ მევასებიან ინგლისელი მსაჯები ლიგაზე რა ტეილორი და რა ოლივერი ორივე კვერცხი მსაჯია
    ფანი [?]
    #42 26 ნოემბერი 2020 01:24
    2
    ციტატა: CHEPE
    დღევანდელ ცხოვრებაში ყველა წარსულით რომ ცხოვრობს იმიტომაც არის მომავალს უიმედოდ რომ შესცქერით👌
    წარსულის გახსენება რისი მომტანია თორე კიი.. ისტორიში შავი ლაქაც არის და ნათელი წარსულიც

    საღოლ ძმაო♥️
    ფანი [?]
    #41 26 ნოემბერი 2020 01:22
    7
    დღევანდელ ცხოვრებაში ყველა წარსულით რომ ცხოვრობს იმიტომაც არის მომავალს უიმედოდ რომ შესცქერით👌
    წარსულის გახსენება რისი მომტანია თორე კიი.. ისტორიში შავი ლაქაც არის და ნათელი წარსულიც
    ფანი [?]
    #40 26 ნოემბერი 2020 01:13
    1
    ციტატა: ალაბა
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ალაბა
    ციტატა: CHEPE
    მოხდა ინციდენტი და მაშინვე შემოცვივდნენ:დ:დ:დ სადღაა მარადონას გლოვა ვიღას ახსოვს უკვე ეგ თემა:დ:დ
    საით მიექანები საცოდავო დედამიწა მგონი მარადონას გზა უფრო ნათელია

    ცჰვენ კიშემოვცვივდებით მარა თქვენ რაც ატლემ იუვემ რომამ და ლივემ და ბაიერნმა დაგმართათ სად გარბიხართ ერთი ხმას როგორ იღებთ ვაფშე ჰაჰაჰაჰაჰა 2-8 ლიგაზე ბრავო

    ალაბა არა მანოლასი უნდა გეწეროს და კიდე გნაბრი მიულერი:დ:დ:დ
    მერე მე რაა?? ბაბაჩემის ქონება არ დამიდია ბაიერნი ბარსელონაზე:დ:დ ნწუ ნწუუ შენი ჭკუით ცუდად გავხდები ეხლა ეგ თუ შემახსენე:დ:დდ ოსკარის ნომინაციაში ჩაგსვავ თუ გინდა:დ:დდ

    ოსკარის ნომინაციაში ალვეშI ჩასვი ან ბუსკეცი :დ

    ისე მარსელოც და ტანკზემიროც ხოარ მივაყოლო:დ:დ ნომინაცია ყველაზე ღაძილაობა პენალი:დ:დ თუ კარვახალის სეივი:დ:დ რამოსის ბანბიქტონი:დდდ

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    2015 წლიდანვარ ამ საიტზე და რასქვია ვინმეს შეურაწყოფა მივაყენო რეალის ან ბარსას გამო და ყველა ეგეთ ხალხს მაგარ პატივს გცემთ ამ საიტზე. პროსტა ეს პროვოკაციული კომენტარები რაპონტია.. რატო უნდა აგინოს ორმა ქართველმა ესპანური კლუბების გამო ერთმანეთს...

    იმიტომ რომ პლანის მოწევისგან და ლოთობისგან ეგ 100 გრამი ტვინი გამოეშრა 90%:დ:დ:დდ ხო კიდე იმ მასტურბაციას აღარ ავხსი უქალობისგან რომ ხელები გადაეგლიჯათ:დ:დ
    Culé [?]
    #39 26 ნოემბერი 2020 01:09
    0
    2015 წლიდანვარ ამ საიტზე და რასქვია ვინმეს შეურაწყოფა მივაყენო რეალის ან ბარსას გამო და ყველა ეგეთ ხალხს მაგარ პატივს გცემთ ამ საიტზე. პროსტა ეს პროვოკაციული კომენტარები რაპონტია.. რატო უნდა აგინოს ორმა ქართველმა ესპანური კლუბების გამო ერთმანეთს...
    ალაბა
    ალაბა
    სტუმარი [?]
    #38 26 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ალაბა
    ციტატა: CHEPE
    მოხდა ინციდენტი და მაშინვე შემოცვივდნენ:დ:დ:დ სადღაა მარადონას გლოვა ვიღას ახსოვს უკვე ეგ თემა:დ:დ
    საით მიექანები საცოდავო დედამიწა მგონი მარადონას გზა უფრო ნათელია

    ცჰვენ კიშემოვცვივდებით მარა თქვენ რაც ატლემ იუვემ რომამ და ლივემ და ბაიერნმა დაგმართათ სად გარბიხართ ერთი ხმას როგორ იღებთ ვაფშე ჰაჰაჰაჰაჰა 2-8 ლიგაზე ბრავო

    ალაბა არა მანოლასი უნდა გეწეროს და კიდე გნაბრი მიულერი:დ:დ:დ
    მერე მე რაა?? ბაბაჩემის ქონება არ დამიდია ბაიერნი ბარსელონაზე:დ:დ ნწუ ნწუუ შენი ჭკუით ცუდად გავხდები ეხლა ეგ თუ შემახსენე:დ:დდ ოსკარის ნომინაციაში ჩაგსვავ თუ გინდა:დ:დდ

    ოსკარის ნომინაციაში ალვეშI ჩასვი ან ბუსკეცი :დ
    Culé [?]
    #37 26 ნოემბერი 2020 01:05
    1
    ციტატა: GioKakiashvili
    კაით ბიჭო რახდება არარის საჭირო ესეთი საუბრები და კომენტარები დაწყნარდით

    ჩემს ესეთ საუბარს რაც ამსაიტზევარ ამდენი წელია მეორეს ვერნახავ მარა ვიღაცა შეურაწყოფას რო მაყენებს მაგას რო არ მოვითმენ ეგეც იასნია ძმა. კი ვიცი რო 2 წლის ბავშვია პროსტა ნერვების თემაა და ნერვებზე თამაშობს. ეს რეგისტრაციის გარეშე კლმენტარებო ძაან ცუდი დაამატეს
    სტუმარი ბარსა
    სტუმარი ბარსა
    სტუმარი [?]
    #36 26 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ეეჰ ეს რა დაამატეს. ეხლა განდილა ბავშვების კომენტარებს რა გაუძლებს საერთოდ დაგეკარგება აქ შემოსვლის სურვილი.

    ციტატა: სტუმარი ბარსა
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: სტუმარი ბარსა
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: სტუმარი ბარსა
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: სტუმარი ბარსა
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: მანოლას
    Lionel Messi - 10,
    ნუ შენ ისეთი ბოღნა გაქ რეალის მინართ მესმის რაც ბარსას უქნეს ბოლო 3 წელია რავი

    ცოტა ლაპარაკს დაუკვირდი და იცოდე ვის რა უნდა ელაპარაკო..

    შენ ნუ ასწავლი ბავშვი რა იმენა არაადეკვატურ კომენტარს რო აკეთებ

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: REAL MADRID FOREVER
    ტიპი ისე ვერ იტანს რეალს და ისე ახრჩობს ბოღმა რომ ადეკვატურობას კარგავს.

    ნებისმიერი ჩვენგანი ბაიერნში რომ ვყოფილიყავით მაშინ მის ადგილას, Ყველას დაგვახრჩობდა ბოღმა, არაა გასაკვირი და სავსებით ადეკვატურია მისი სიძულვილი რეალის მიმართ, ნუ მაშინდელ იმ ორ მატჩზე ბაიერნთან რა უნდა, ეგეთი უსამართლობის ზეიმი დიდი ხანია არ მინახია

    რა არ გინახია პსჟ-ბარსა რაიყო :დ

    შენ ჩემიძმა ზედმეტები ხოარმოგდის ?? შენთვის სრულიად უცხო ადამიანს რო ბავშვი არ უნდა უწოდო და ორი ადამიანის საუბარში სადაც შენი საქმე არაა იქ ტრაკი როარუნდაჩაყო მე უნდა გასწავლო ??

    შე ბავშვო ვინ გასწავლა ეგ სირობა შენ უნდა გკითXო სად ჩავერიო? გაიზარდე ჯერ ჯობია

    ნომერი დამიწერე აბა ორი წამით საქმემაქ

    2 წლის ბავშვს უნდა გეკაჩაო? :დ ნუმერი კიარა წადი დაიძIნე და მოფსი ჯობია შვილო

    მოჭერის ამბავია ხო ?? ჩემ თავს ვცემ პატივს და არ დაგიწყებ გინებას მარა ტრაკი როარგაქ რამის უნდა დააყენო ბიჭო

    წადი მოფსი დაიძინე შვილო ჯობია სანამ მართლა გაგიტრაკე ეს 2 წლის ბავშVი ნახე რა

    ითხოვ მაინცდამაინც ხო ?

    მე რას ვითXოვ აქეთ მიჭედავ და მეკაჩები თორე ნაღდად არაფერს არ გერჩი
    ფანი [?]
    #35 26 ნოემბერი 2020 01:04
    0
    ციტატა: ალაბა
    ციტატა: CHEPE
    მოხდა ინციდენტი და მაშინვე შემოცვივდნენ:დ:დ:დ სადღაა მარადონას გლოვა ვიღას ახსოვს უკვე ეგ თემა:დ:დ
    საით მიექანები საცოდავო დედამიწა მგონი მარადონას გზა უფრო ნათელია

    ცჰვენ კიშემოვცვივდებით მარა თქვენ რაც ატლემ იუვემ რომამ და ლივემ და ბაიერნმა დაგმართათ სად გარბიხართ ერთი ხმას როგორ იღებთ ვაფშე ჰაჰაჰაჰაჰა 2-8 ლიგაზე ბრავო

    ალაბა არა მანოლასი უნდა გეწეროს და კიდე გნაბრი მიულერი:დ:დ:დ
    მერე მე რაა?? ბაბაჩემის ქონება არ დამიდია ბაიერნი ბარსელონაზე:დ:დ ნწუ ნწუუ შენი ჭკუით ცუდად გავხდები ეხლა ეგ თუ შემახსენე:დ:დდ ოსკარის ნომინაციაში ჩაგსვავ თუ გინდა:დ:დდ