FIFA-ს საუკეთესოს წოდებისათვის "ბარსელონას" 5 წევრი იბრძოლებს

FIFA-ს საუკეთესოს წოდებისათვის "ბარსელონას" 5 წევრი იბრძოლებს

FIFA ოფიციალურ საიტი 7 ინდივიდუალური ჯილდოსათვის მებრძოლი ფეხბურთელების ვინაობას ასახელებს.

საუკეთესოთა შორის "ბარსელონას" 6 მოთამაშე მოხვდა.

წლის საუკეთესო ქალი ფეხბურთელი

კაროლინ გრაჰამ ჰანსენი - ნორვეგია

ჯენიფერ ერმოსო - ესპანეთი

წლის საუკეთესო კაცი ფეხბურთელი

ლიონელ მესი - არგენტინა

წლის საუკეთესო კაცი მეკარე

მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი - გერმანია

ქალთა გუნდების წლის საუკეთესო მწვრთნელი

ლუის კორტესი - ესპანეთი

პუშკაშის ჯილდო

პუშკაშზე "ბლაუგრანას"გოლებიდან ერთადერთი გოლია წარდგენილი, რომელიც კლუბის ყოფილ ფეხბურთელს, ლუის სუარესს ეკუთვნის (7 დეკემბერს, "მალიორკას" წინააღმდეგ).


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #8 26 ნოემბერი 2020 11:09
    0
    უნდამისცენ სუარესს ყველაპონტში
    ფანი [?]
    #7 25 ნოემბერი 2020 18:58
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Maradona
    ციტატა: CHEPE
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავარ გამოგრჭირთ კისერს ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას

    ციტატა: CHEPE
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავავარ მწარედ ვანანებ რომ გაჩნდა დედამიწაზწ ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას

    ეგეთ ხალხზე გაბრაზება არ ღირს მეგობარო. ელემენტალურად საკუთარი აზრის დაფიქსირება რო არ შეუძლიათ კორექტულობის ფარგლებში, ახლა კიდევ ეს რეგისტრაციის გარეშე კომენტარის დატოვებაც დაემატა ამიტომ კიდევ ბევრი შეგხვდება ეგეთი. ასე რომ ნერვბს ნუ მოიშლი.

    ის mesi 2017 არის პირველ რიგში.. მაგის გამო... პროსტა ასეთი დეგრადირებული რატო ჩნდება ქვეყანაზე ღმერთს სამართალი აქვს საერთოდ ამ ქვეყნიერებაზე


    გეუბნები ძმაო აქ ბავშვების საიტია უკვეთქო თურმე ემსის როგორ ეხები ეგრევე დაბლოკეს გაიძახიან, აგერ გამოჩნდა რა საკაიფოდ ყომარობენ მესის გარეშე, ნუ გასაგებია რომ დინამო კიევი იყო, მაგრამ ნელნელა დაამუღამებენ, მესისთან ერთად რომა რიან ისტრესება ყველა ახალგაზრდა, ვერ რისკავენ დარტყმას რამეს რადგან ის აჯვამს მერე, რაც შეეხება შენს ბანს არც გამკვირვვბია, აქაური უფრო ნერვის მომშლელია ვიდრე რეალის პროვოკატორი ბალეშიკი, თურმე მესის წასლვა რატომ გინდა, აი პიკე რომა რ გევასება ბარსა არ გიყვარს, 90% აქ დარეგისტრირებულს ალბათ არც ექნება ნანახი რივალდოს თამაში და მიციტირებს რაღაც მზეობას :დ

    დემბელეზე დავწერე და გამომიხტა ღლაპი:დ:დ დემბელე ყოფილა თურმე რაც ეხლა ჩაატარა ბარსამ თამაშები ლიდერი:დ:დ იუვესთან რიკოშეტის გოლი რომ გაუარდა მაგას ქვია ლიდერი და მონდომებული:დ:დ იმას კიარ მიჩერებიან რამდენჯერ უაზრო გადაწყვეტილებას იღებს მოედანზე და ამის გამო რამდენჯერ დაკარგა შეტევაც და ზოგაგად წინსვლაც ან ვაფშე ბურთი ეკარგება ისევ... გაფიცებ მისი ლიდერობა რომელ თამაში ნახე აი ჯარის ენაზე რომ ვთქვა სერჟანტი რიგითებთან ერთად პოზიციურად უტევს და რამდენიმე წამში აღებული აქვს ობიექტი აი ამას ქვია ლიდერი ტვინით რომ მუშაობ და 6 ჯგუფიანი რაზმით რომ 20 კაციან ბაზას აიღებ.. ასეთი რამე დემბელემ ქნაა?? ფეხბურთის ენაზე კომბინაციური ქვია ამას.
    ხო რაც შეეხება ეგ ისედაც ვიცი:დ:დ 90% ბავშვი რომ არის და 2000 იანი წლების ფეხბურთი რომ არიცის რა არის იმიტომ რომ 90 იანებში არ დაბადებულა ჩემსავით:დ:დ:დ
    წევრი [?]
    #6 25 ნოემბერი 2020 17:17
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Maradona
    ციტატა: CHEPE
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავარ გამოგრჭირთ კისერს ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას

    ციტატა: CHEPE
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავავარ მწარედ ვანანებ რომ გაჩნდა დედამიწაზწ ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას

    ეგეთ ხალხზე გაბრაზება არ ღირს მეგობარო. ელემენტალურად საკუთარი აზრის დაფიქსირება რო არ შეუძლიათ კორექტულობის ფარგლებში, ახლა კიდევ ეს რეგისტრაციის გარეშე კომენტარის დატოვებაც დაემატა ამიტომ კიდევ ბევრი შეგხვდება ეგეთი. ასე რომ ნერვბს ნუ მოიშლი.

    ის mesi 2017 არის პირველ რიგში.. მაგის გამო... პროსტა ასეთი დეგრადირებული რატო ჩნდება ქვეყანაზე ღმერთს სამართალი აქვს საერთოდ ამ ქვეყნიერებაზე


    გეუბნები ძმაო აქ ბავშვების საიტია უკვეთქო თურმე ემსის როგორ ეხები ეგრევე დაბლოკეს გაიძახიან, აგერ გამოჩნდა რა საკაიფოდ ყომარობენ მესის გარეშე, ნუ გასაგებია რომ დინამო კიევი იყო, მაგრამ ნელნელა დაამუღამებენ, მესისთან ერთად რომა რიან ისტრესება ყველა ახალგაზრდა, ვერ რისკავენ დარტყმას რამეს რადგან ის აჯვამს მერე, რაც შეეხება შენს ბანს არც გამკვირვვბია, აქაური უფრო ნერვის მომშლელია ვიდრე რეალის პროვოკატორი ბალეშიკი, თურმე მესის წასლვა რატომ გინდა, აი პიკე რომა რ გევასება ბარსა არ გიყვარს, 90% აქ დარეგისტრირებულს ალბათ არც ექნება ნანახი რივალდოს თამაში და მიციტირებს რაღაც მზეობას :დ
    ფანი [?]
    #5 25 ნოემბერი 2020 17:07
    0
    ციტატა: Maradona
    ციტატა: CHEPE
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავარ გამოგრჭირთ კისერს ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას

    ციტატა: CHEPE
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავავარ მწარედ ვანანებ რომ გაჩნდა დედამიწაზწ ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას

    ეგეთ ხალხზე გაბრაზება არ ღირს მეგობარო. ელემენტალურად საკუთარი აზრის დაფიქსირება რო არ შეუძლიათ კორექტულობის ფარგლებში, ახლა კიდევ ეს რეგისტრაციის გარეშე კომენტარის დატოვებაც დაემატა ამიტომ კიდევ ბევრი შეგხვდება ეგეთი. ასე რომ ნერვბს ნუ მოიშლი.

    ის mesi 2017 არის პირველ რიგში.. მაგის გამო... პროსტა ასეთი დეგრადირებული რატო ჩნდება ქვეყანაზე ღმერთს სამართალი აქვს საერთოდ ამ ქვეყნიერებაზე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 25 ნოემბერი 2020 15:59
    0
    სუას გოლი იმსახურებს პუშკაშის ჯილდოს სლის საუკეთესო ფეხბურთელი კიდე ლევანდოვსკია უდავოდ ასე რომ მე ლევანდოვსკის ვაძლევ ხმას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 25 ნოემბერი 2020 14:25
    1
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავარ გამოგრჭირთ კისერს ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას

    ციტატა: CHEPE
    დავბრუნდი 1 კვირიანი ბანის შემდეგ.. და მინდა ვთქვა კორექტულად.. ერთი ადგილის თამაშს დაანებეთ თავი დაყენდით ვისაც ეხება იმაზე ვამბობ.. არავის საქმე არაა ვინ რას დაწერს დემბელეს დაასხავენ თუ რობერტოს არავის ერთი ადგილის საქმე არაა ეს.. კიდე ვიღაც გამომიხტება ისეთი კომენტარით, ასეთი სლეობა არ წამიკითხია არსადო და ეგეთებით აი დედას ვფიცავავარ მწარედ ვანანებ რომ გაჩნდა დედამიწაზწ ვინც არუნდა იყოთ.. ნერვები თუ არ გკმარათ საერთოდ შეეშვით რაიმეს ყურებას ცხოვრებაში... მე ჩემი ვთქვი
    დებილი დემბელეს გამო რომ კაცს ამითქმა დამჭირდა მალადეც თქვენს ქართველობას
    ფანი [?]
    #2 25 ნოემბერი 2020 14:03
    2
    არავინ არ იმსახურებს ბარსელონადან მანდ ყოფნას.
    რაც შეეხება გუშინდელ თამაშს გამოჩნდა რომ გუნდში მომავლის პერსპექტივა არის და მწვრთნელი თუ სწორად განავითარებს ახალგაზრდებს შეეძლებათ ტიტულების მოგებისთვის ბრძოლა. პიკე და ბუსკეცი მაინც ვერაფერს აკეთებენ და სანამ ტრავმა აქვთ ბარემ ამოვარდნენ ძირითადიდან საბოლოოდ. მერე მესი და ალბაც წავლენ და დაემსგავსება ბარსა ნორმალურ გუნდს, სირბილი და თამაში რო არ ეზარებათ ისეთს.
    ფანი [?]
    #1 25 ნოემბერი 2020 13:40
    4
    აუუ სუამ უნდა მოიგოს პუშკაში.ის რა იყო❤❤❤
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.