დინამო-ბარსელონა 0-4

დინამო-ბარსელონა 0-4

  დინამო (4-3-3) ბარელონა (4-2-3-1)
ბუშანი, ეკძიორა, ზაბარნი, მიკოლენკო, კარავაევი, ბუიალსკი, შეპელიევი, გარმაში, შაპარენკო, ვერბიჩი, დე პენა ტერ შტეგენი, დესტი, მინგესა, ლანგლე, ფირპო, პიანიჩი, ალენია, ტრინკაუ, კოუტინიო, პედრი, ბრეითუეიტი
ბოიკო, მორგუნი, ანდრიევსკი, ბალუტა, ბოლი, ლედნევი, პოპოვი, სკორკო, სუპრიაგა, წიტაიშვილი ნეტუ, პენია, გრიზმანი, დემბელე, პუჩი, ალბა, ფერნანდესი, დე ლა ფუენტე
მირჩა ლუჩესკუ რონალდ კუმანი 
0-1 დესტი 52, 0-2 ბრეითუეიტი 57, 0-3 ბრეითუეიტი 70 (პენ), 0-4 გრიზმანი 90+2
გარმაში - ანდრიევსკი 59
კარავაევი - პოპოვი 59
დე პენა - სუპრიაგა 71
შაპარენკო - ლედნევი 71
შეპელევი - ბალუტა 83
პიანიჩი - პუჩი 65
კოუტინიო - გრიზმანი 65
ლანგლე - ალბა 66
პედრი - ფერნანდესი 73
ტრინკაუ - დე ლა ფუენტე 83
პოპოვი 69 პიანიჩი 16
ოლიმპიური
მატეი იუგი (სლოვენია)
ბესიედინი, ბურდა, დუელუნდი, კოსტევიჩი, ლედნევი, როდრიგესი, რუსინი, შაბანოვი, სიდორჩუკი, სიროტა, ციგანკოვი, ტიმჩიკი არაუხო, ბუსკეტსი, ფატი, პიკე, ს. რობერტო, უმტიტი
სილქ სპორტ 2, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
30.4% ბურთის ფლობა 69.6%
7 დარტყმა 16
3 ზუსტი დარტყმა 7
341 პასი 783
76.5% პასის სიზუსტე 89.8%
1 გაფრთხილება 1
3 თამაშგარე 1
2 კუთხური 6
49 მოგებული ორთაბრძოლა 42

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 215 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    სტუმარი ნიკუშა
    სტუმარი [?]
    #215 25 ნოემბერი 2020 12:27
    0
    ძალიან მაგარი მატჩი იყო განსაკუთრებით მომეწონა: დესტი, მინგესა, ალენია
    წევრი [?]
    #214 25 ნოემბერი 2020 09:15
    1
    აი ესაა მონდონება და ამას ნიშნავს როცა სისხლი გიდუღს.
    ფანი [?]
    #213 25 ნოემბერი 2020 02:22
    1
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    კუმანმა რა იკადრა ეს? შკოლნიკებით მოუგო კიევს.საღოლ.
    აი რას ნიშნავს თვალებანთებული მოტივირებული ახალგაზრდები,რომლებსაც თამაში სწყურიათ.მთელი თამაში არ გაჩერებულან.
    დასკვნა ამ თამაშისგან.
    ბრეიტვაიტს მეტი დრო
    ტრინკაუ უნდა იყოს ძირითადში და არა დემბელე.ტრინკაუ ძალიან მაგარი ვინმე გვეზრდება.ფუტკარივით არ ჩერდება იმენა სულ მოძრაობაში.დემბელესავით დამბლადაცემული კი არ დაიარება მოედანზე.თან დესტისთან ერთად აწიოკებენ მარჯვენა ფლანგს.
    მინგეზამ დღეს კი ითამაშა კარგად მაგრამ როგორ ითამაშებს ლა ლიგაში საკითხავი აი ეს არის.
    მოკლედ დაჯდეს კუმანი და შედეგი და კიდევ ერთხელ გადახედონ ამ თამაშს.იმედია სწორ დასკვნებს გამოიტანს ორივე.

    და კიდევ საღოლ ტრინკაუს.ძალიან კარგი თამაში ჩაატარა

    მაგას ვამბობ კაცო მეც, მარტო ნახევარდაცვას რა დონეზე ეხმარებოდა, თან პრაქტიკულად უთამაშებელია, პედრის მესამედი არ უთამაშნია ჯერ. დრო უნდა მიეცეს ტრინკაოს უფრო მეტი და ნახავთ რეებს იზამს. ფერნანდეშს თუ დააკვირდი, მართალია ცოტა ხანი იყო მაგრამ მაინც

    მეორე ტაიმში უკეთესი იყო ტრინკაო გახსნა ჭირდება და ვნახოთ მერე რა დონეზე დადგება მაგრამ პოტენციალი მართლა აქვს აი დემბელეს ფოფხიალსაც რომ არ ვუყურეთ დღეს მაგიტომაც იყო კარგი მატჩი რა მეგონა ამას თუ ვიტყოდი მაგრამ მესის გაბუტული თამაშიც არ გვინახავს ეჰ არადა ლეოზე გწყდება გული ამხელა ლეგენდა ასეთ დღეშია იმედია ისვე დაიბრუნებს მოტივაციას

    მესის ყველაზე მეტად ჭირდება ამათი შეთამაშება და უფრო გაეხსნება ხელფეხი, ესენი ამას ვერ ტვინავენ ზუსტად. მესის ბრალდება რო მესიზე თამაშობენ მაგრამ რეალურად უფრო ბოჭავენ იმიტომ რომ სხვისი საკეთებელის კეთებაც უწევს მერე და არ მისდის თამაში

    მართალი ხარ ხან მარჯვენა ფლანგზეა ხან ნახევრა დაცვაში ხან მარცხენა ფლანგზე და ბოლოს 9 იანის პოიციაზე ბოლომდე უყრიან მესის და აქეთ უძახიან ვერ თამაშობსო ბურთი ნორმალურად ლეომდე ვერ მიდის როცა შეტევაშია დრიბლინგს ვერ აკეთებს რადგან გუნდი თავდასხმის გარეშეა სივრცეები მცველებს კარგად აქვთ ათვისებული პლიუს ნახევარ დაცვა ბოლომდეა დაგეშილი მესიზე ახალგაზრდული თემა თუ მოიხოდა მესიც რომ უფრო ათამაშდება გეთანხმები მაგაში
    Culé [?]
    #212 25 ნოემბერი 2020 02:16
    1
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    კუმანმა რა იკადრა ეს? შკოლნიკებით მოუგო კიევს.საღოლ.
    აი რას ნიშნავს თვალებანთებული მოტივირებული ახალგაზრდები,რომლებსაც თამაში სწყურიათ.მთელი თამაში არ გაჩერებულან.
    დასკვნა ამ თამაშისგან.
    ბრეიტვაიტს მეტი დრო
    ტრინკაუ უნდა იყოს ძირითადში და არა დემბელე.ტრინკაუ ძალიან მაგარი ვინმე გვეზრდება.ფუტკარივით არ ჩერდება იმენა სულ მოძრაობაში.დემბელესავით დამბლადაცემული კი არ დაიარება მოედანზე.თან დესტისთან ერთად აწიოკებენ მარჯვენა ფლანგს.
    მინგეზამ დღეს კი ითამაშა კარგად მაგრამ როგორ ითამაშებს ლა ლიგაში საკითხავი აი ეს არის.
    მოკლედ დაჯდეს კუმანი და შედეგი და კიდევ ერთხელ გადახედონ ამ თამაშს.იმედია სწორ დასკვნებს გამოიტანს ორივე.

    და კიდევ საღოლ ტრინკაუს.ძალიან კარგი თამაში ჩაატარა

    მაგას ვამბობ კაცო მეც, მარტო ნახევარდაცვას რა დონეზე ეხმარებოდა, თან პრაქტიკულად უთამაშებელია, პედრის მესამედი არ უთამაშნია ჯერ. დრო უნდა მიეცეს ტრინკაოს უფრო მეტი და ნახავთ რეებს იზამს. ფერნანდეშს თუ დააკვირდი, მართალია ცოტა ხანი იყო მაგრამ მაინც

    მეორე ტაიმში უკეთესი იყო ტრინკაო გახსნა ჭირდება და ვნახოთ მერე რა დონეზე დადგება მაგრამ პოტენციალი მართლა აქვს აი დემბელეს ფოფხიალსაც რომ არ ვუყურეთ დღეს მაგიტომაც იყო კარგი მატჩი რა მეგონა ამას თუ ვიტყოდი მაგრამ მესის გაბუტული თამაშიც არ გვინახავს ეჰ არადა ლეოზე გწყდება გული ამხელა ლეგენდა ასეთ დღეშია იმედია ისვე დაიბრუნებს მოტივაციას

    მესის ყველაზე მეტად ჭირდება ამათი შეთამაშება და უფრო გაეხსნება ხელფეხი, ესენი ამას ვერ ტვინავენ ზუსტად. მესის ბრალდება რო მესიზე თამაშობენ მაგრამ რეალურად უფრო ბოჭავენ იმიტომ რომ სხვისი საკეთებელის კეთებაც უწევს მერე და არ მისდის თამაში
    ფანი [?]
    #211 25 ნოემბერი 2020 02:11
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    კუმანმა რა იკადრა ეს? შკოლნიკებით მოუგო კიევს.საღოლ.
    აი რას ნიშნავს თვალებანთებული მოტივირებული ახალგაზრდები,რომლებსაც თამაში სწყურიათ.მთელი თამაში არ გაჩერებულან.
    დასკვნა ამ თამაშისგან.
    ბრეიტვაიტს მეტი დრო
    ტრინკაუ უნდა იყოს ძირითადში და არა დემბელე.ტრინკაუ ძალიან მაგარი ვინმე გვეზრდება.ფუტკარივით არ ჩერდება იმენა სულ მოძრაობაში.დემბელესავით დამბლადაცემული კი არ დაიარება მოედანზე.თან დესტისთან ერთად აწიოკებენ მარჯვენა ფლანგს.
    მინგეზამ დღეს კი ითამაშა კარგად მაგრამ როგორ ითამაშებს ლა ლიგაში საკითხავი აი ეს არის.
    მოკლედ დაჯდეს კუმანი და შედეგი და კიდევ ერთხელ გადახედონ ამ თამაშს.იმედია სწორ დასკვნებს გამოიტანს ორივე.

    და კიდევ საღოლ ტრინკაუს.ძალიან კარგი თამაში ჩაატარა

    მაგას ვამბობ კაცო მეც, მარტო ნახევარდაცვას რა დონეზე ეხმარებოდა, თან პრაქტიკულად უთამაშებელია, პედრის მესამედი არ უთამაშნია ჯერ. დრო უნდა მიეცეს ტრინკაოს უფრო მეტი და ნახავთ რეებს იზამს. ფერნანდეშს თუ დააკვირდი, მართალია ცოტა ხანი იყო მაგრამ მაინც

    მეორე ტაიმში უკეთესი იყო ტრინკაო გახსნა ჭირდება და ვნახოთ მერე რა დონეზე დადგება მაგრამ პოტენციალი მართლა აქვს აი დემბელეს ფოფხიალსაც რომ არ ვუყურეთ დღეს მაგიტომაც იყო კარგი მატჩი რა მეგონა ამას თუ ვიტყოდი მაგრამ მესის გაბუტული თამაშიც არ გვინახავს ეჰ არადა ლეოზე გწყდება გული ამხელა ლეგენდა ასეთ დღეშია იმედია ისვე დაიბრუნებს მოტივაციას
    ფანი [?]
    #210 25 ნოემბერი 2020 02:10
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    კუმანმა რა იკადრა ეს? შკოლნიკებით მოუგო კიევს.საღოლ.
    აი რას ნიშნავს თვალებანთებული მოტივირებული ახალგაზრდები,რომლებსაც თამაში სწყურიათ.მთელი თამაში არ გაჩერებულან.
    დასკვნა ამ თამაშისგან.
    ბრეიტვაიტს მეტი დრო
    ტრინკაუ უნდა იყოს ძირითადში და არა დემბელე.ტრინკაუ ძალიან მაგარი ვინმე გვეზრდება.ფუტკარივით არ ჩერდება იმენა სულ მოძრაობაში.დემბელესავით დამბლადაცემული კი არ დაიარება მოედანზე.თან დესტისთან ერთად აწიოკებენ მარჯვენა ფლანგს.
    მინგეზამ დღეს კი ითამაშა კარგად მაგრამ როგორ ითამაშებს ლა ლიგაში საკითხავი აი ეს არის.
    მოკლედ დაჯდეს კუმანი და შედეგი და კიდევ ერთხელ გადახედონ ამ თამაშს.იმედია სწორ დასკვნებს გამოიტანს ორივე.

    და კიდევ საღოლ ტრინკაუს.ძალიან კარგი თამაში ჩაატარა


    ტრინკაუს ძააან დიდი მომავალი აქვს საოცრად ნიჭიერია ეგ ბიჭი მაგრამ დღეს არ ქონდა კარგი მატჩი, შეტევის დროს ძააან ართულებს ხოლმე შეტევას და ბურთს კარგავს საბოლოოდ, დემბელე კარგ ფორმაში დღეს-დღეობით ბევრად ჯობია ტრინკაუს თან დემბელე დესტი ჯერ არ გვინახავს ერთ ფლანგზე და დარწმუნებული იყავი ეგენი ფლანგზე ერთად საოცრად რთული გასაჩერებელი იქნება, დანარჩენში მართალი ხარ
    --------------------
    Forca Barca!!!
    Culé [?]
    #209 25 ნოემბერი 2020 02:10
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    კუმანმა რა იკადრა ეს? შკოლნიკებით მოუგო კიევს.საღოლ.
    აი რას ნიშნავს თვალებანთებული მოტივირებული ახალგაზრდები,რომლებსაც თამაში სწყურიათ.მთელი თამაში არ გაჩერებულან.
    დასკვნა ამ თამაშისგან.
    ბრეიტვაიტს მეტი დრო
    ტრინკაუ უნდა იყოს ძირითადში და არა დემბელე.ტრინკაუ ძალიან მაგარი ვინმე გვეზრდება.ფუტკარივით არ ჩერდება იმენა სულ მოძრაობაში.დემბელესავით დამბლადაცემული კი არ დაიარება მოედანზე.თან დესტისთან ერთად აწიოკებენ მარჯვენა ფლანგს.
    მინგეზამ დღეს კი ითამაშა კარგად მაგრამ როგორ ითამაშებს ლა ლიგაში საკითხავი აი ეს არის.
    მოკლედ დაჯდეს კუმანი და შედეგი და კიდევ ერთხელ გადახედონ ამ თამაშს.იმედია სწორ დასკვნებს გამოიტანს ორივე.

    და კიდევ საღოლ ტრინკაუს.ძალიან კარგი თამაში ჩაატარა

    მაგას ვამბობ კაცო მეც, მარტო ნახევარდაცვას რა დონეზე ეხმარებოდა, თან პრაქტიკულად უთამაშებელია, პედრის მესამედი არ უთამაშნია ჯერ. დრო უნდა მიეცეს ტრინკაოს უფრო მეტი და ნახავთ რეებს იზამს. ფერნანდეშს თუ დააკვირდი, მართალია ცოტა ხანი იყო მაგრამ მაინც

    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    ციტატა: Zviadicelidze
    რა კაიი მომავალიაა, მართალიაა ამ თამაშიდან მთლად დასკვნების გამოტანა არ შეიძლება მაგრაამ, აშეკარაა როოო ამ ფორმაციის ბარსამ აშკარად ჩაუდოოო ბარსას ლეგენდებს, ხოლოოო მესიი იმედიაა წავაა, როგორც პიკეე ბუსკვერცხიიც დააა ასეშემდეგ, დაა სხვაა იმ დროში ჩარჩენილი ფეხბურთელები.

    მესიმ როგორ გაიფუჭა ბარსელონური კარიერა, რაც ამდენხანს აშენა ტიომა ყველაფერი დაანგრია, ვინმე პუიზე ინიზე და ხავიზდ ვიტყოდით იმედია წავაო? პუი რომ წავიდა ცრემლები მომდიოდა, მაშინ ვფიქრობდი ალბათ როცა მესი წავა ქალივით ვიტირებთქო, ახლა კი მინდა წავიდეს

    აუ ბარსელონური კარიერა გაიფუჭა არა იხვის ტოლმა რა ბავშური მსჯელობაა ეს, მოუგეს კიევს და ვსიო მესი არაა საჭირო . ეს გუნდი კარგი იქნება სამი წლის მერე. პიკე, ბუსკეტსი ნამდვილად გასაშვებია მარა მესის წასვლას რო ინატრებს კაცი, ან ბარსას მტერია და ან მარტლა ტყემალზე ზის
    ფანი [?]
    #208 25 ნოემბერი 2020 02:06
    0
    აი ახლა ხო შეიძლება სახლში მაინც კამპ ნოუზე რამდენიმე ლალიგის თამაშში ამ ბიჭებს პლიუს დემბელეთი ვითამაშოთ, თერთმეტი მონდომებული ახალგაზრდა არ ჯობია ფეხებზე მკიდიაზე მოთამაშე გამოცდილ ხალხს?! მესი მესია და როგორ გინდა მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი არ ათამაშო დანარჩენი არცერთი ვეტერანი არაა სასტავს გასაკარებელი
    --------------------
    Forca Barca!!!
    ფანი [?]
    #207 25 ნოემბერი 2020 02:05
    1
    იქით ჰალანდმა კიდევ მიდუბლა გოლების მანქანაა როჟა მაგის მოყვანა ოცნებად მაქვს და იმედია ახალი პრეზიდენტი ამიხდენს
    ფანი [?]
    #206 25 ნოემბერი 2020 02:05
    0
    იმ სამძორეთს რომ ეთამაშა დღეს ალბათ 1-1 მორჩებოდა ეს მატჩი
    ახალბედა [?]
    #205 25 ნოემბერი 2020 02:02
    2
    დესტი კლასნია
    Culé [?]
    #204 25 ნოემბერი 2020 02:02
    5
    აზრზე არ ვიყავი ვინ იყო მინგესა და კაი ვიდიანი ტიპი ყოფილა მიდი მხეცო ისე უნდა ითამაშო რო გარსიას მოყვანა გადაიფიქრონ ფარფატა პეპელა ეგა, სწრადი იყო დღეს გუნდი ამათ დემბელე მიამატე იფ მთავარია ამყოლი ყავდეს და დემბელე იქნება პროდუქტიული პასების მხრივ და თითონაც შეყრის
    წევრი [?]
    #203 25 ნოემბერი 2020 02:01
    0
    ციტატა: kendricklamar
    მინგესა როგორ იდგა ?
    მესმის რომ გახარებულები ხართ შედეგით მაგრამ ობიექტურად რომ შეაფასოდ რა ნახევარ თამაშს ვერ ვუყურე..

    სადებიუტო მატჩის კვალობაზე ნორმალური თამაში ჩაატარა
    წევრი [?]
    #202 25 ნოემბერი 2020 02:01
    1
    ციტატა: Zviadicelidze
    რა კაიი მომავალიაა, მართალიაა ამ თამაშიდან მთლად დასკვნების გამოტანა არ შეიძლება მაგრაამ, აშეკარაა როოო ამ ფორმაციის ბარსამ აშკარად ჩაუდოოო ბარსას ლეგენდებს, ხოლოოო მესიი იმედიაა წავაა, როგორც პიკეე ბუსკვერცხიიც დააა ასეშემდეგ, დაა სხვაა იმ დროში ჩარჩენილი ფეხბურთელები.

    მესიმ როგორ გაიფუჭა ბარსელონური კარიერა, რაც ამდენხანს აშენა ტიომა ყველაფერი დაანგრია, ვინმე პუიზე ინიზე და ხავიზდ ვიტყოდით იმედია წავაო? პუი რომ წავიდა ცრემლები მომდიოდა, მაშინ ვფიქრობდი ალბათ როცა მესი წავა ქალივით ვიტირებთქო, ახლა კი მინდა წავიდეს
    წევრი [?]
    #201 25 ნოემბერი 2020 02:00
    0
    აი მთელი პირველი ტაიმი ისე ათამაშებდნენ ბურთს და ისე თამაშობდნენ ტიკიტაკას ვიცოდი რომ მეორე ტაიმში რაღაც კარგი გველოდა და იმედებიც გამიმართლდა, ბრავო ამ ახალგაზრდებს
    ფანი [?]
    #200 25 ნოემბერი 2020 01:59
    3
    მარტინ ბრეითვეით SHOW!!!
    მეორე ტაიმში თუ ითამაშეს პირველში რა ჭირდათ?!
    სერჟინიო დესტი-ამით ყველაფერი ნათქვამია კომენტარიც არ ჭირდება

    რიკი პუჩი 30 წუთით იყო მოედანზე და რამდენჯერაც ბურთი მიიღო ყურება სიამოვნებდა ადამიანს, შეიძლება ზოგჯერ უკან პასი გააკეთოს და მაინც კარგი დაყურებელია რაღაცნაირი ბუნებრივი გრაციოზულობა აქვს ამ ბიჭს გრიზმანის გოლშიც რა პასი დაუხატა ალბას და უნდა ვაღიაროთ გრიზიმაც ოსტატურად შეასრულა არ იყო მარტივი გასატანი, აი რიკის ის რომ შეეგდო დესტმა რომ უპასა ძაააან გაასწორებდა

    მინგეზა რეალურად არაუხოს ნახევარია დონით მაგრამ მაინც ლენგლეზე უკეთესი იყო და ასისტიც გამოუვიდა პირველივე მატჩში, მივულოცოთ და წარმატებები უტვინო ბიჭი ნამდვილად არაა

    ტრინკაოს თავი ისევ პორტუგალიაშუ გონია, ბევრჯერ ძააან უაზროდ ართულებს მომენტს და ბურთს კარგავს როცა ერთი მარტივი პასით ბევრად მეტი სივრცე შეიძლება შეიქმნას, მაგრამ მაინც არ ქონდა ცუდი მეორე ტაიმი და არაა უნიჭო ბიჭი

    მატჩის საუკეთესო ჩემთვის დესტი იყო უდავოდ ❤️
    ბრეითვეითს არ გაუმართლა რო წელს ოქროს ბურთი გააუქმეს თორე აშკარად მაგისთვის უნდა მიეცათ, მაგრამ ეგარაფერი 2021ში ჩვენია მარტინ!!! 💪
    --------------------
    Forca Barca!!!
    ფანი [?]
    #199 25 ნოემბერი 2020 01:59
    1
    ძაალიან მაგარი ახალგაზდები ყავს ბარსას მთავარია სათამაშო დრო კარგად მიიღონ არც მონდემება აკლიათ არც ნიჭი და არც ტექნიკა
    ფანი [?]