ოფიციალურად: რობერტოსა და პიკეს გამოკვლევების პასუხები ცნობილია

ოფიციალურად: რობერტოსა და პიკეს გამოკვლევების პასუხები ცნობილია

"ბარსელონას" ოფიციალური ვებგვერდი დღეს, დილით, სერჟი რობერტოსა და ჟერარ პიკეზე ჩატარებული დიაგნოსტირების შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს.

28 წლის მარჯვენა მცველს მარჯვენა ფეხის ბარძაყის სწორი კუნთი აქვს დაზიანებული და მისი გამოჯანმრთელების პერიოდი, დაახლოებით, ორ თვეს შეადგენს.

რაც შეეხება პიკეს, გამოკვლევება მარჯვენა ფეხის მუხლზე, ლატერალური გვერდითი იოგისა და წინა ჯვარედინი იოგის დაზიანებები აჩვენეს. გამოჯანმრთელების პერიოდის ხანგრძლივობა დამოკიდებული ტრავმის განვითარებაზე იქნება.

მათ ტრავმები გუშინ, "ატლეტიკოსთან" გამართულ შეხვედრაში, მიიღეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 23:34
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ზამთარში სიტის შეთავაზონ 40 მილიონად მესი და ეგრევე უპამენკო იყოდონ. ასევე თუ ზამთარში იქნება 70 მილიონიანი წინადადება გაუშვან გრიზმანი დაამატონ ფული და ზაფხულში მოიყვანონ ჰოლანდი. ასევე ზაფხულში გაუშვან პიკე, ბუსკეცი, რობერტო , ბრეიტვაიტი. მოიყვანონ პოჩეტინიო და ერთ წელიწადში დარწმუნებული ვარ ყველა ტიტულისთვის ვიბრძოლებთ. გუნდის საძირკველი არის ნიჭიერი ახალგაზრდები. დეიონგი, დესტი, არაუხო, ტრინკაო, დემბელე,ფატი, პედრი ამათ პლიუს ჰოლანდი და სუპერ გუნდი დადგება. ნუ თუ ბარსას დნმ გინდათ დაეკიდეთ ხავის ერთ ადგილას . გააგდებუნეთ მენავთობეების ფულები და ველოდოთ შედეგს ან გაამართლებს ან არა.

    უი შემეშალა მესი 70 უნდა გაუშვან. თუ უნდა წასვლა. თუ არადა გაუშვან უფასოდ გაისად. ოღონდ გაუშვან უკანა კარიდან. თუ უფასოდ უნდა ჯიგარს წასვლა წავიდეს. ოღონდ არა როგორც ღმერთი არამედ როგორც კაცი რომელსც აღარ უნდა იყოს ღმერთი.

    მიდი მიდი გაუშვი მესი თან 40 მილიონად ღმერთს მადლობა შენ რო არ გეკითხებიან ტრანსფერების ამბავს

    მესი კი არა მესის პელეს რონალდოს და მარადონას კლონი რომ იყოს ერთად აღებული. თუ არ უნდა გუნდში ყოფნა უნდანგაუშვა თან ისე რომ გუნდი არ დააზარალო. ეს ჩემი აზრია და ვინ რას მეკითხება აი ეგ უკვე შენი საქმე ნაღდათ არ არის. არა უყურე ამის მოშხამულ სახეს. თითქოს მარგვეთში თამაშობდეს და ხელფასი 1000 ლარი ქონდეს. ეხლა რომ ამოხეთქა ჯიგრის მოთმინებამ აქამდე რატომ იყო ჩუმად? წავიდეს ან ფულით ან უფულოდ. ან დარჩეს გაიღიმოს იკაპიტნოს. თუ ვეღარ თამაშობს ილაპარაკოს მაინც თუ რამე პრობლემა აქვს თავად მას ან გუნდს. დავიღალე ამ ყველაფრით არ არის არც კაცის და არც კაპიტნის ქცევა და სიტყვები. მე არ დავიღალი ბოლო წლებში სულში ჩაფუღთხებით ლიგაზე?
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 19:39
    0
    მცველი გვინდა უეჭველი ამ ზამთარში.გარსია უნდა მოვიდეს მუსტაფის კიდე ეგ მირჩევნია პერსპექტივა მაინც აქვს.იმედია უმტიტი დაბრუნდება და რაც იყო იმის ნახევარიც თუ ითამაშა პიკეს დანაკლისს ვერც ვიგრძნობთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 19:13
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ზამთარში სიტის შეთავაზონ 40 მილიონად მესი და ეგრევე უპამენკო იყოდონ. ასევე თუ ზამთარში იქნება 70 მილიონიანი წინადადება გაუშვან გრიზმანი დაამატონ ფული და ზაფხულში მოიყვანონ ჰოლანდი. ასევე ზაფხულში გაუშვან პიკე, ბუსკეცი, რობერტო , ბრეიტვაიტი. მოიყვანონ პოჩეტინიო და ერთ წელიწადში დარწმუნებული ვარ ყველა ტიტულისთვის ვიბრძოლებთ. გუნდის საძირკველი არის ნიჭიერი ახალგაზრდები. დეიონგი, დესტი, არაუხო, ტრინკაო, დემბელე,ფატი, პედრი ამათ პლიუს ჰოლანდი და სუპერ გუნდი დადგება. ნუ თუ ბარსას დნმ გინდათ დაეკიდეთ ხავის ერთ ადგილას . გააგდებუნეთ მენავთობეების ფულები და ველოდოთ შედეგს ან გაამართლებს ან არა.

    უი შემეშალა მესი 70 უნდა გაუშვან. თუ უნდა წასვლა. თუ არადა გაუშვან უფასოდ გაისად. ოღონდ გაუშვან უკანა კარიდან. თუ უფასოდ უნდა ჯიგარს წასვლა წავიდეს. ოღონდ არა როგორც ღმერთი არამედ როგორც კაცი რომელსც აღარ უნდა იყოს ღმერთი.

    მიდი მიდი გაუშვი მესი თან 40 მილიონად ღმერთს მადლობა შენ რო არ გეკითხებიან ტრანსფერების ამბავს
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 18:52
    0
    ერთ რამეს ვიტყვი, ჰალანდის ნაირი ძლიერი ფორვარდი გვინდა და დაცვის გაძლიერება, ან კულიბალი ან უპამეკანო თორე ხვრელშივართ პრახადნოი დვორია დაცვა

    120 მილიონი გადაყარეს ამ სიკოებმა და გრიზმანი მოიყვანეს და ჰაალანდში 50 მილიონი ეძვირათ სუფთა პიტალოთა ჯოგი ხელმძღვანელობაში
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 18:31
    0
    ოსკარ მინგეზა ან სანტიაგო რამოს მინგო ათამაშოს დინამოსთან, სუსტი გუნდია მაინც და მერე არაუხოც დაბრუნდება. barca-6
    შტეგენი
    დესტი მინგეზა/მინგო ლენგლე ალბა
    პიანიჩი ფრენკი
    მესი კოუ დემბელე
    გრიზი
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 18:15
    4
    გუშინდელმა თამაშმა კიდევ ერთხელ დაადასტურა,რა დიდი სისულელე ჩაიდინეს ჯეკას გაშობით!!! ჯერ ვინმე მოეყვანათ შემცვლელი.გრიზმანის იმედად ჩვენი მტერი დარჩა
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 17:56
    1
    ზამთარში სიტის შეთავაზონ 40 მილიონად მესი და ეგრევე უპამენკო იყოდონ. ასევე თუ ზამთარში იქნება 70 მილიონიანი წინადადება გაუშვან გრიზმანი დაამატონ ფული და ზაფხულში მოიყვანონ ჰოლანდი. ასევე ზაფხულში გაუშვან პიკე, ბუსკეცი, რობერტო , ბრეიტვაიტი. მოიყვანონ პოჩეტინიო და ერთ წელიწადში დარწმუნებული ვარ ყველა ტიტულისთვის ვიბრძოლებთ. გუნდის საძირკველი არის ნიჭიერი ახალგაზრდები. დეიონგი, დესტი, არაუხო, ტრინკაო, დემბელე,ფატი, პედრი ამათ პლიუს ჰოლანდი და სუპერ გუნდი დადგება. ნუ თუ ბარსას დნმ გინდათ დაეკიდეთ ხავის ერთ ადგილას . გააგდებუნეთ მენავთობეების ფულები და ველოდოთ შედეგს ან გაამართლებს ან არა.

    უი შემეშალა მესი 70 უნდა გაუშვან. თუ უნდა წასვლა. თუ არადა გაუშვან უფასოდ გაისად. ოღონდ გაუშვან უკანა კარიდან. თუ უფასოდ უნდა ჯიგარს წასვლა წავიდეს. ოღონდ არა როგორც ღმერთი არამედ როგორც კაცი რომელსც აღარ უნდა იყოს ღმერთი.
    რამოს
    რამოს
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 17:29
    9
    რავი სასაცილოა პიკეს ტრავმა როგორ შეილება გაგიხარდეთ მაგაზე მაგარი მცველი ვინ გყავთ? რაც არ უნდა იყოს პიკე გადამწვყეტ მატჩებს კარგად ატარებს და სულ გიჟივითაა ელემენტარული მოტივაციას მაინც აძლევს ფეხბურთელებს ეხა ვინ უნდა მიცეს არაუხომ?
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 17:23
    6
    პიკეს ტრავმა რა ნამუსით გიხარიათ? ან "არაუხო რო გვყავდეს" გაგეხარდებოდათ... რა ნამუსით? კაცი ცოცხალი ლეგენდაა (და ჩემი აზრით მოედანზე არასდროს არაფერს იშურებს, მოედნის გარეთ ყოველთვის ურევდა ცოტა-ცოტას)
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 17:15
    0
    პიკე ნაგავია მარა მაინც ცუდია მაგის ტრავმა, არც უმტიტია მზად ჯერ და არც არაუხო. ფიზიკურად რა დონეზე არიან ტიპები დაჩმორებულები ცოტა მოუმატეს ვარჯიშების ინტენსივობას და ეგრე 3-4 თვით გამოგვაკლდა ხალხი. და საერთოდ ესეთი გადატვირთული გრაფიკი არაადამიანობაა მარტო ბარსას კიარა რეალსაც ლივერპულასაც და სხვა გუნდებსაც გამიკლდათ ბევრი ფეხბურთელი ოღონდ ამდენი ხნით არცერთი ვანდაიკის გარდა.
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 17:13
    1
    ატლეტიკოსთან მარცხის შემდეგ, მხოლოდ ეს ამბავი თუ გამამშვიდებდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 17:11
    4
    უუჰ რა გამიაწორდა იმ გვამს ორი თვე რო ვერ დავინახავ მოედანზე ესეც შანსი დესტს და იმედია მაგრად გამოიყენებს აი პიკეს ტრამვა მთლად ბოლომდე არ გამხარებია არაუხო რო გვყავდეს ხოდზე არც პიკეზე დამწყდებოდა გული

    პ.ს. იმედია ზამთარში მცველს მოიყვანენ თორე ისედაც ცუდ დღეშია გუნდი დაცვაში და კიდე უფრო არ გააუარესებენ
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 17:03
    0
    არის რობერტო დაიმტვრა.პიკეც კაი პიტალოა როგორმე მისგარეშე ითამაშებენ
    დესტი ლენგლე დე იონგი ალბა
    ბუსი პიანიჩი
    დემბელე კოუტინიო ფატი
    მესი
    ფანი [?]