რონალდ კუმანი: "ბარსას" დონის გუნდმა ასეთი გოლი არ უნდა გაუშვას

რონალდ კუმანი: "ბარსას" დონის გუნდმა ასეთი გოლი არ უნდა გაუშვას

მადრიდის "ატლეტიკომ" დიეგო სიმეონეს ხელმძღვანელობით, ლა ლიგაში "ბარსა" პირველად დაამარცხა.

ამ ნავსის გატეხვა "ჩოლომ" რონალდ კუმანის წინააღმდეგ მოახერხა.

მატჩის დასრულების შემდეგ ნიდერლანდელმა ჟურნალისტებთან კომენტარი გააკეთა:

"ვიცოდით, რომ ისეთ გუნდთან თამაში, რომელიც თავს კარგად იცავს, რთული იქნებოდა."
"ბარსას" დონის გუნდს ასეთი გოლის გაშვება არ ეკადრება."
"ახლა ჟერარ პიკესა და სერჟი რობერტოს ტრავმები მაღელვებს. ხვალ გავიგებთ, თუ რამდენი ხნით მოუწევთ უქმად ყოფნა."
"მწვრთნელი პასუხისმგებელია, რომ შედეგი გაუმჯობესდეს. ჩვენ ვმუშაობთ, რომ შეტევასა და დაცვაში თამაში უკეთ შევძლოთ. ფეხურთელები მოედანზე ბოლომდე იბრძოდნენ და მაქსიმალურად დაიხარჯნენ."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 18:35
    1
    ბარსას დონის გუნდს კუმანი არ უნდა წვრთნიდეს
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 18:03
    3
    ფეხბურთელები ბოლომდე დაიხარჯნენ? ეს ეტყობა სხვა თამაშს უყურებდა.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 14:30
    0
    1)გუნდი გადასაყვანია 4-3-3ზე.4-2-3-1ით პრესინგი არ გამოდის.
    2)მოსაყვანია ცენტრალური მცველი და დასაშლელია პიკე ლენგლეს დუეტი.გასაყიდია ზედმეტი ფეხბურთელები.
    3)მოსაყვანია დეპაი,გასაყიდია ბრეიტვეიტი.
    მე გრიზმანს გავყიდიდი და ჰალანდზე ვიჩალიჩებდი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 13:25
    2
    მესი წადი სიტში აქ უკვე ვერაფერს აკეთებ.არ აკეთებ სუარესი მეტი ყოფილა შენთვის ვინემ ბარსა ხოდა გაბუტული მ დადიხარ მოედანზე.შენ ხარ ბარსას მთავარი პრობლემა და შენი დამოკიდებულება გუნდისადმი.მე ფარსას ფანი ვარ და არავისი პერსო ფანი.თუ დარჩი ითამაშე და თუ არ თამაშობ ზარალი ხარ და წადი სადმე.
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 12:41
    3
    ეს დიზანიც რა ცუდი გამოვიდა ცოტა უკეთესი მოგეძებნად ვინმე ვინც უკეთეს გააკეთებდა
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 11:43
    1
    ბარსას დონის კლუბებს შენნაირი მწვრთნელები არ უნდა ყავდეს
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 07:18
    2
    ბოლომდეა დანგრეული ბარსა. ბარსას ვერც ლაპორტა და ვერც 100 კრუიფი უშველის.კუილა(კუმან) წადიიიი.პუჩი დაალპო სკამზე. სუა გაყიდა. დარჩა გრიზმანი-ბრეიტვუაიტი...
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 07:04
    5
    არადა ტიპი საერდოდ არ ცდილობს რამის გამოსწორებას ყველაზე ნერვების მომშლელი და გამაღიზიანებელი რაცაა ჩემთვიის...მესსის რაც შეეხება საერთოოდ არ მიკვირს მე პირადად ფაქტია მაგ კაცის გარეშე ბარსელონა არაფრად არ ვარგა და მაგასთან ერთადაც ისე განვითარდა ფეხბურთი ვინღა მოაგებინებს მარტო მესსის კაციჭამიები დადიან მოედანზე ახალგაზრდა ბიჭები მარტო ბარსას ყავს ფოტენციური მარა უნიათო ახალგაზრდობა...არნოლდი ჰაალანდი ბამპე დევისი ამათ ხელები არ არიან დაფრინავენ ბიჭებიი ამათ სძინავთ დედაბუდიანად მოედანზე
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 05:28
    11
    მესის რაც სჭირს ყველამ ვიცით. დაამცირეს, არაფრად ჩააგდეს, გალანძღეს, საუკეთესო პარტნიორი გაუყიდეს და კიდე კითხულობთ რატო ვერ თამაშობსო ? უმადურობის პიკია ბარსელონა ახლა. წავა შემდეგ სეზონში და უტიტულო დეკადა დაეწყება ბარსელონას, მინიმუმ.
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 04:19
    2
    მესი ბალასტია გუბდში..
    სამწუხაროა მაგრამ ძალიან ცუდი სეზონი აქვს ,თითქმის არაფრის მომცემი ფეხბურთელი გახდა გუნდისთვის...
    გრიზმანიც იგივეა და ნუ დაცვა არის 0 ქვემოთ..
    ღადაობის გარეშე იმედია 4 ეულში შევთ და ლიგაზე ვიქნებით შემდეგ წელს თირე მესი კი არა მართლა ფელაფუენტას იმედზე ვიქნებით შემდეგ წელს თუ ეგეც არწავიდა)))
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:51
    4
    ეეეეჰ. არ დავმალავ და ვიტყვი რომ იმედი მქონდა ნელ-ნელა გამოასწორებდა ეს კაცი საქმეს, მარა ისევე ტყუილი იმედი. ერთსა და იმავეს ამბობს ყველა თამაშის ბოლოს და შედეგებიც არ იცვლება, თუ ძაან ჩა*მული არაა გუნდი ვერ ვუგებთ, გაშვებული გოლის მერე ვერ გააქვთ, ერთიანი ძირითადი არ არსებობს, დალაგებულად არ დგანან, რავი მართლა ჰოლანდიად აქცია გუნდი და ყელში ამომივიდა უკვე წარბსაც რომ არ ხრის ჯიუტად rage
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:47
    2
    MALUMA,
    ნეტოსაც შეიძლებოდა მოსვლოდა დაზღვეული ვინაა ასეთი შეცდომისგან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:44
    6
    პიკე 4-დან 6 თვემდე იუქმებს იმედია ზამთარში მოიყვანენ ვინმეს თორე რეალურად ორი მცველი გვეყოლება არაუხო და ლენგლე აბა უმტიტი როდის დაილეწება კაცმა არ იცის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:44
    8
    ისე მესი რო დარჩა მაშინ რაღაცნაირად არ გამიხარდა და აქ დავწერე ეგ ისედაც სეირნობდა მოედანზეთქო და ახლა მითუმეტეს რას იზამსთქვა თან მისი ძმაკაციც გაუშვეს
    მე მაშინ დავწერე მირჩევნია წავიდესთქო და აქიდანვე ისწავლონ მის გარეშე თამაშითქო და გამომიხტნენ მაშინ
    აგერ ბატონო მოგწონთ ასეთი მესის ყურება?
    ვიცოდი მე ასე რო იქნებოდა ისე აგიხდეთ ყველაფერი
    ფეხბურთელს როცა წასვლა უნდა უნდა გაუშვა თუნდაც ეს მესი იყოს :(
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:43
    7
    ნეტა მესი იმ 4 გოლს თუ გაიტანს🤔
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:39
    9
    ეხ კუმან შენც კაი სეტიენი გამოდექი
    მესის კიდე რა ჭირს წელს არ ვიცი
    ბურთს ძაან ხშირად კარგავს
    ამ სეზონში რამდენი დაკარგვაცააქ კარიერის მანძილზე არ ექნება ამდენი
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:37
    6
    დელაფუენტეს შანსი მიეცი თორე დაგჭრი
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:37
    6
    კუმან ჯობდა ისევ ნიდერლანდელები გაგეწვრთნა ...
    წევრი [?]