"ატლეტიკო" 1-0 "ბარსელონა" | ფეხბურთელთა შეფასებები

"ატლეტიკო" 1-0 "ბარსელონა" | ფეხბურთელთა შეფასებები

ლა ლიგის X ტურის ცენტრალურ შეხვედრაში მადრიდის "ატლეტიკომ" "ბარსა" მინიმალური სხვაობით დაამარცხა. 

იანიკ ფერეირა კარასკოს მიერ პირველი ტაიმის ბოლო წუთზე გატანილი გოლი შეხვედრაში ერთადერთი აღმოჩნდა.

მოპოვებული 3 ქულით "ვანდა-მეტროპოლიტანოს" ბინადრებმა ცხრილში მეორე პოზიციაზე გადაინაცვლეს, ხოლო კატალონიელები 8 შეხვედრაში მოპოვებული 11 ქულით მე-10 ადგილზე დარჩნენ.

გთავაზობთ, ფეხბურთელთა შეფასებებს sport-ის მიხედვით:

ტერ-შტეგენი - 4

ჟორდი ალბა - 6

ჟერარ პიკე - 6

კლემან ლანგლე - 4

სერჟი რობერტო - 6

ფრენკი დე იონგი - 5

მირალემ პიანიჩი - 5

უსმან დემბელე - 5

ლიონელ მესი - 6

პედრი - 5

ანტუან გრიზმანი - 5

სერჟინიო დესტი - 6

ფილიპე კოუტინიო - 4

ფრანსიშკუ ტრინკაუ - 5

მარტინ ბრეითუეიტი - 5

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 03:36
    7
    არა საბოლოოდ მაინც ის შთაბეჭდილება იქმნება რომ მესი თუ არაფერს აკეთებს მაშინ არც მთელი გუნდი და აშკარად ტერ შტეგენზე და ლეო მესიზე არიან დამოკიდებულები ნუ ერთადერთი კიდევ კლემან ლენგლეზე.
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 03:03
    3
    ვინ წერს ამ ქულებსსს დდდდდ
    ფრენკი და ლენგლე საუკეთესოები იყვნენ.
    ლენგლეს რასაც ვთხოვდით იდეალურად შეასრულა ის საქმე, კაცი არ გაახარა უკან, დაჟე რო დაარტყა თავით იმ მომენტშივე დაბრუნა უკან და 10 წამის იტნერვალში 1-1 ზე შეტევაში პასი ჩაჭრა)
    დალშე არავინ არაფრის მაქნისი, რობერტოსაც არაუშავდა, ტერმა იმ მომეტში მიქარა ერთია მარა პიკეს შეცდომა უფრო იყო ეგ გოლი
    [?]
    22 ნოემბერი 2020 03:00
    5
    ამ გუნდს ერთადერთი ნათელი წერტილი ყავს, დე იონგი და მეცოდება სად მოვიდა. არაა ბარსა მისი დონის. დღევანდელი ბარსა არის მოსიარულე მესის რობერტოს და ბრაიტვაიტის გუნდი. შტეგენსაც როგორ წამოუვლის ხოლმე რა თორე ტოპ მეკარეა მაინც ჩემთვის სულ ჩინური ნოიერი რო ეძახოთ. პროსტა ეგ რო არ ეჩუქებინა ფრე იყო უეჭველი. გოლს ეგ მაწაკების გუნდი ვერ გაიტანდა.
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:39
    3
    ჩემი შეფასება ასეთია:
    მთელ გუნდს 3, ისიც მხოლოდ იმისათვის, რომ მოედნზე იმყოფებოდნენ.
    მწვრთნელს 2
    გუნდის მენეჯმენტს 0.
    ბარსა მთლიანად მესიზეა დამოკიდებული და ეს არ ვარგაო... მართლაც ასე იყო, მაგრამ მაშინ მესი თამაშსაც აკონტოლებდა და 30-40 გოლსაც იტანდა.... ეხლა რა ხდება? გუნდი აღარ არის თითქოს დმოკიდებული….., შედეგად მესის თამაშიდან ერთი გოლი აქვს გატნილი და არც სხვა ვინმე არის გოლის გამტანი.
    შეიძლება ვცდები, მაგრამ, არ არის ბარსას შესფერისი კუმანის ეს ტაქტიკა.... არ გმოვა ასე არაფერი....

    ერთი იქნებ გამაგებინოთ, რით არის დაკავებული ბარსას ეხლნდელი, დროებითი ხელმძღვანელობა?
    პასუხისმგებლობას არაფერზე არ იღებენ, გუნდის საკეთილდღეო სქმე არ ჩანს...საერთოდ არაფერი არ ხდება, გარდა იმის, რომ თავიანთი მმართვლობა გაჭიმეს ბოლო დღემდე და არჩევნები დანიშნეს იანვრის ბოლოს...
    რის კეთებას აპირებენ კიდევ ორი თვე?
    სასწრაფოდ განგაში ასატეხი, ესენი საბოლოოდ დაღუპავენ ამოდენა კლუბს.
    გუნდს სასწრფო სჭირდება პატრონი და მტკიცე ხელი, რომ ყველაფერი და ყველა დადგეს თავის ადგილზე. რომ დმთავრდეს უაზრო ჭორობა და ბუტიაობა....
    დღევანდელი მატჩი თითქოს ცოცხალი იყო. დარბოდნენ, უტევდნენ, მაგრამ მე ვერ დვინახე რაიმე ტაქტიკური ჩანაფიქრი. რამე დამუშავებული კომბინაციები. ყველა თვისთვის დარბოდა და უაზრო ქაოსი იყო როგორც დაცვაში, ასევე შეტევში. ფაქტიურად სახიფათო მომენტი არ შეუქმნიათ, კარში არ დაურტყიათ. ისეთი შეგრძნება მაქვს, რომ გუნდს ან საერთოდ არ ყავს მწვრთნლი, ან საერთოდ არ ესმის რა უნდა მწვრთნელს.
    რამდენიმე ძირითადი მოთამაშე ავად გახდა, მათ შორის სუარესი, რიმელსაც ძალიან უნდოდა ბარსასთვის გოლის გატნა, და რომ გაეტანა, კიდევ ერთი სკანდალი და აღშფოთება იქნებოდა გუნდში... მადრიდის რეალიც კი ბარსასთვის თამაშობს, რომ იქნებ როგორმე დავეწიოთ.... მაგრამ არ არის საშველი... კარში თუ არ დაარტყეს და გოლი თუ არ გაიტანეს, უფალი მაღალი ვერ ჩამოვა და მაგათ მაგივრად ვერ ითამაშებს....
    მეწყინა წაგება, რა თქმა უნდა, მაგრმ უფრო ის მწყინს, რომ ვერნაირ საღ მოქმედებებს ვერ ვხედავ , სიტუაციის გამოსსწორებლად... არაფერი საშინელი არ ხდება. თაობათა როტაცია ყველა გუნდს ქონია და ექნება.... მთავარია სწორი მიდგომა და რელური პროექტი.... ჯერ არც ერთია და არც მეორე.... ვნახოთ სდ მიგვიყვანს ეს გზა.....
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:24
    5
    ერთადერთი ფეხბურთელო ვინც იბრძოდა დღეს იყო ფრენკი ნახევარ დაცვაში სულ ომობდა და ცდილობდა დაცვაში რო ჩამოწია იქაც მშვენიერი იყო შეცდომა არ დაუშვია აი სანამ 4 3 3 არგადავა გუნდი მანამდე არაფერი გვეშველება ლეომ კი თუ ასე გააგრძელა ჯობია წავიდეს ზამᲤარში მისი დიდი პატივისცემის მიუხედავად მეცოდება ძაან ღმერთო ერთ დროს რაიყო ეს გუნდი ყველას ეშინოდა მის წინააღმდეგ თამაში მაგრამ მოვიდა ბართუმეი და შეასრულა მისია ბარსა ხო დაამსაგვსა კლოუნების გუნდს და მესის წაართვა ოქროს 4 წელი სამწუხაროდ ნერვები აღარმაქ მაგრად მიტყდება ფბ-ზე რო შევდივარ რო წერენ ასეთ რაღაცეებს ბარსაზე
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:21
    8
    ფატი უფოა ამ სეზონში გუნდის ლიდერი ვიდრე მესი
    გოლებს თითქმის ყველა მატჩში იტანდა ხან ასისტებს აკეთებდა კიდე რამდენი პენატი მოიპოვა
    ძაან დაკვაკლდა იმედია მალე დაბრუნდება
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:21
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Maradona
    ფრენკი ერთადერთი იყო ვინც რაღაც გააკეთა ტიპი სულ ძირს ეგდო სულ ვიღაცას ეჯიკავებოდა და მაინც 5 და მესის 6 იმიტობრო მესია და არა იმიტო რო სხვებისგან განსხვავებით ტრაკი გააანძრია

    მესიზე კიდე გასაგებია 6 რატო დაუწერეს მინიმუმ სამი საგოლე მომენტი დაუხატა ლენგლეს და გრიზმანს მარა მეკარეს დაურტყეს იმათმა მაინც და მაინც მარა აი ამ პრახადნოი დვორ რობერტოს რაში დაუწერეს 6 ვერ გავიგე

    კარიერის მანძილზე კარში ერთხელ დაარტა და კი ეკუთვნოდა მაშინაც მოწყდა ტიპს ფეხი. ხო და ეგდოს და დაგვასვენებს
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:18
    6
    მეცოდება უკვე ფრენკი ასეთ გულის ამრევ გუნდში. სულ ცდილობს თამაშის ტემპის მომატებას, მარა გინდ ირბინოს გინდ არა ეს მკვდარი სულები დადიან მაინც
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:17
    3
    ციტატა: Maradona
    ფრენკი ერთადერთი იყო ვინც რაღაც გააკეთა ტიპი სულ ძირს ეგდო სულ ვიღაცას ეჯიკავებოდა და მაინც 5 და მესის 6 იმიტობრო მესია და არა იმიტო რო სხვებისგან განსხვავებით ტრაკი გააანძრია

    მესიზე კიდე გასაგებია 6 რატო დაუწერეს მინიმუმ სამი საგოლე მომენტი დაუხატა ლენგლეს და გრიზმანს მარა მეკარეს დაურტყეს იმათმა მაინც და მაინც მარა აი ამ პრახადნოი დვორ რობერტოს რაში დაუწერეს 6 ვერ გავიგე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:16
    1
    რობერტო იმედია ისეთი ტრავმა მიიღე რომ 10 თვე ვერ დაბრუნდები შე არარაობა ძალით ფეხბურთელო
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:14
    8
    ფრენკი ერთადერთი იყო ვინც რაღაც გააკეთა ტიპი სულ ძირს ეგდო სულ ვიღაცას ეჯიკავებოდა და მაინც 5 და მესის 6 იმიტობრო მესია და არა იმიტო რო სხვებისგან განსხვავებით ტრაკი გააანძრია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:13
    4
    რობერტოს რაში დაუწერეს 6? დე იონგი მეტს იმსახურებდა თავის პოზიციაზე არ უთამაშია მთელი მეორე ტაიმი და კედელივით იდგა კაციშვილი არ გაატარა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued