8 ტურში მოპოვებული 11 ქულა | განგაშის სიგნალი?

8 ტურში მოპოვებული 11 ქულა | განგაშის სიგნალი?

"ვანდა-მეტროპოლიტანოზე" ნაგემი მარცხი "ბარსასთვის" მიმდინარე სეზონში უკვე მესამეა. გუნდს სწორედ ამდენივე მოგება აქვს და ორიც ფრე.

ასეთი ცუდი სტარტი ლა ლიგაში კატალონიელებს 1991/92 წლების სეზონში ჰქონდათ. ნახსენებ სეზონში ისინი ჩემპიონები გახდნენ.

გუნდის მთავარი მწვრთნელი მაშინაც ნიდერლანდელი იყო. იოჰან კრუიფმა მძიმე დასაწყისის მიუხედავად, გარდატეხის შეტანა შეძლო და სეზონის ფინიშიც წარმატებული გამოუვიდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 18:39
    0
    ციტატა: Maradona
    ტიპი არაფრსი შეცვლას რო არ ცდილობს ეგაა ნეევებ მომშლელი სქემაში. რა სქემა ტიპი შეცვლებ არ აკეთებს 85 წუთამდე რა სქემა უნდა შეცვალოს

    ბაზარი არაა, თითქოს სპეციალურად აკეთებს და საწყალ პუჩის იმენა ფსიქოლოგიურად ანადგურებს, ჯინაზე არ აძლევს შანსს ტიპი არასოდეს... 👎
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 15:54
    1
    მემგონი დადგა დრო , ბარსელონამ საკუთარი კლუბის აქციების 49 % გაყიდოს , სხვანაირად მე გამოსავალს ვერ ვხედავ . ქართული ფეხბურთივითაა , სახელმწიფოს ფულს ჭამს ხალხი და პასუხისმგებლობა ნოლი . აქაც ეგრე , ხოცავენ ერთმანეთს პრეზიდენტობის გამო , მოვიდა აჩკარიკა შეჭამა ფული და წავიდა , დედა უტირა კლუბს . კლუბის სტრუქურა შესაცვლელია , ვიღაცამ უნდა შეიძინოს , ჩადოს ინვესტიცია და მერე ეს ინვესტიცია დაიცვას კატალონიელი ტურებისაგან . სხვანაირად ბარსელონა საერთოდ განადგურდება . ეხლა ამათ უყურე და იმკითხავე რომელი გაამართლებს , ერანეთზე უარესები არიან . ნეტა მესის რომ მიყიდონ არ უნდათ ?
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 13:55
    1
    გუნდი უნდა გადაეწყოს 4-3-3ზე თანაც სასწრაფოდ.
    შტეგო
    დესტი პიკე ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დეიონგი კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დემბელე(როცა ფატი დაბრუნდება ფატი)
    სასწრაფოდ გვჭირდება ცენტრალური კარგი გამოცდილი მცველი და დეპაი(ბრეიტვეიტი გასაყიდია).უნდა დაიხვეწოს პრესინგის სისტემა თორე ასე არაფერი გამოვა.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    სტუმარი გიგი
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 11:47
    1
    თუ მოვიდა ხავი მაგრად უშველის გუნდს, რა თქმა უნდა სწორი ტრანსფერები დაგვჭირდება.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 10:34
    6
    მაგარ ტრა....ში ვართ. ვალვერდე ყოფილა კაცი😁 რას ვერჩოდით?
    სტუმარი Gio
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:33
    2
    11 ტურში 8 ქულა არა 8 ტურში 11 ქულა 🤣🤣 თქვენც ქართულ ცესკოსავით ანგარიშობთ?😄
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:25
    4
    ესეც კაი ყ@ე გამოდგა
    ლუჩოს წასვლის შემდეგაა ჩვენი საქმე სულ უკან უკან რო მიდის
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:19
    5
    4-3-3 თუარდააბრუნო შენ შეგ... მთელმა მსოფლიომ
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:18
    1
    M10 S9 D11,
    სქემა ხო შესაცვლელია.ისე თვითონაც რომ შეცვლიდენ არ იქნება ურიგო.და დემბეკეს გააყოლებენ
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:17
    3
    ძაან ცუდი სტარტია ამაში ორი აზრი არაა შეიძლება უფრო ცუდიც გახდეს გუნდში უკვე ბევრი ტრავმირებული მოთამაშე კაცმა იცის რა სახის დაზიანება მიიღეს პიკემ და სერხი რობერტომ
    მართალია მინიმალური ანგარიშით წავაგეთ და ის ერთი გოლიც პიკეს და მოდი მაინც ვთქვათ რომ ტერშტეგენის გამო გავიდა მაგრამ ეს უკვე წარსულია
    ახლა მომდევნო თამაშზე უნდა ვიფიქროთ ლიგაზე არ მაქვს ლაპარაკი იქ ყველაფერი გადაწყვეტილია და ერთი ქულაც ყოფნის ბარსელონას
    ამიტომ ახლა მთელი ყურადღება ოსასუნასთან თამაშზე უნდა გავამახვილოთ მომდევნო სამი თამაში ლა ლიგაში აუცილებლად მოსაგებია და სოსიედადს კარგი განწყობით უნდა შევხვდეთ ამ სეზონში ამ გუნდის მაქსიმუმი მაინც ოთხეულიში შესვლაა და თასი.
    ორი თამაშით ნაკლები აქვს ჩატარებული და თუ ორივე თამაშს მოვიგებთ 5 ადგილზე გადავალთ იკ კი ქულა ქულაში წავა თამაში
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:17
    1
    ამ სქემით ქრისტე ღმერთიც ვერ გვიშველის ნამდვილად
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:16
    6
    ტიპი არაფრსი შეცვლას რო არ ცდილობს ეგაა ნეევებ მომშლელი სქემაში. რა სქემა ტიპი შეცვლებ არ აკეთებს 85 წუთამდე რა სქემა უნდა შეცვალოს
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:14
    2
    8 ტურში 11 ქულა)))
    შეასწორეთ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:14
    5
    ყველაფერი კარგად მიდის სეზონის ბოლოს გაუშვებენ და ხავის მოყვანის მიზეზიც იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:12
    0
    სქემა შეცვალე შე იდიოტო სქემა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued