ხავიერ მასკერანო მესის დიდ მწვრთნელობას უწინასწარმეტყველებს

ხავიერ მასკერანო მესის დიდ მწვრთნელობას უწინასწარმეტყველებს

Team Barca-სთან ინტერვიუში ხავიერ მასკერანომ, თავისი თანამემამულის, ლიონელ მესის, შესაძლო სამწვრთნელო კარიერაზე ისაუბრა:

"გახდება თუ არა მესი მომავალში მწვრთნელი? არავინ იცის. შესაძლოა, გახდეს. ეჭვგარეშეა, რომ ის არის ფეხბურთელი, რომელსაც თამაშის წაკითხვა ყველაზე კარგად შეუძლია. მას აქვს იმის შესაძლებლობა, რომ ზუსტად ისე იმოქმედოს, როგორც საჭიროა. სწორედ ამიტომაა ის უნიკალური."
"ამის შესახებ არასდროს მიკითხავს, მაგრამ ჩემი აზრია, რომ ლეო მწვრთნელი უნდა გახდეს."

პრეზიდენტობის კანდიდატებმა, ვიქტორ ფონტმა და ჟორდი ფარემ, განაცხადეს, რომ კლუბში მათ მესის შენარჩუნება კარიერის დასრულების შემდეგაც სურთ. რა პოზიციას შეითავსებს არგენტინელი ასეთ შემთხვევაში ჯერ არაა ცნობილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ამბოკარი
    ამბოკარი
    სტუმარი [?]
    23 ნოემბერი 2020 10:51
    0
    აცალეთ ბიჭს ცხოვრება და ისიამოვნეთ მისი ჯადოსნობით მოედანზე, დაამთავროს თამაში და მერე იმსჯელეთ მის მომავალზე თუ ასე ძალიან გაწუხებთ ეს ამბავი :)
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 16:40
    0
    მესი- მწვრთნელი!!! კალაძე- მერი! კობიაშვილი-ფედერაციის პრეზიდენტი(პარლამენტის წევრი), ყაველაშვილი-პარლამენტარი!(გეხსომებათ ეგეც ფეხბურთელია). აი მესი კი მწვრთნელად!!!
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:06
    0
    მესი ადმინისტრაციაში იმუშავებს
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 23:27
    1
    ციტატა: Iniesta_8
    მესი მოედანზე ვერ აძლევს მოტივაციას ფეხბურთელებს და გასახდელში რა უნდა ქნას არ ვიცი. შეიძლება ისეთი ჭკვიანი მწვრთნელი გახდეს ტვინი გადმოსდიოდეს თავიდან მაგრამ თუ ფსიქოლოგიურად ვერ მოხოდე სასტავი რაც არ უნდა მაგარი ტაქტიკა გქონდეს ერთი ჩავარდნა და ეგრევე ირევა გუნდი.

    გააჩნია ძმა ვინ ეყოლება ასისტენტი.სიტყბაზე პუიოლი ან ვინმე მასეთი რომ აიყვანოს ასისტენტად თავისუფლად მოხოდავს გუნდს ფსიქოლოგიურად.
    აგერ ზიდანი ავიღოთ.რეალში ტაქტიკაზე მუშაობენ მისი ასისტენტები,თავად ზიდანი ხოდავს გუნდს ფსიქოლოგიურად.მე ზიდანის ტაქტიკოსობის არ მჯერა და ვერ ვერასოდეს დავიჯერებ და იცით რატომ?თავად იყო ისეთი ფეხბურთელი რომ.წარმოუდგენელია მის გუნდს ეთამაშა ასეთი ანტი.ფწხბურთი.თუ არ ვცდები მისი ერთ ერთი ასისტენტი იტალიელია და ზუსტად ეგ ფიგურა მუშაობს რეალში ტაქტიკებზე.თორე თავად ზიდანი რომ აყენებდეს ტაქტკიებს დარწმუნებული ვარ რეალი ლამაზ და სანახაობრივად ითამაშებდა,მაგრამ შედეგი არ ექნებოდა.ამიტომ ათამაშებს გუნდს იტალიური ტაქტიკით.

    მოკლედ მასკწრანოსი არ იყოს მეც მგონია რომ მესი კარგი მწვრთნელი დადგება
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 23:27
    2
    როჟა არ ლაპარაკობს და მწვრთნელი რანაირად იქნება :D თუ სუარესი იქნება მაგის კამანდა :D
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 23:16
    4
    მესი მოედანზე ვერ აძლევს მოტივაციას ფეხბურთელებს და გასახდელში რა უნდა ქნას არ ვიცი. შეიძლება ისეთი ჭკვიანი მწვრთნელი გახდეს ტვინი გადმოსდიოდეს თავიდან მაგრამ თუ ფსიქოლოგიურად ვერ მოხოდე სასტავი რაც არ უნდა მაგარი ტაქტიკა გქონდეს ერთი ჩავარდნა და ეგრევე ირევა გუნდი.
    ფანი [?]
    21 ნოემბერი 2020 23:15
    5
    რაღაც არამგონია ისევ და ისევ მისი ტიპაჟიდან გამომდინარე, დაიღალა ამ ხალხით რომლებიც რაც არ უნდა გააკეთოს მაინც რო უმადურია. სულ რაღაცა ცდილობენ რომ მესი არაკაცად, ცუდ ადამიანა. ცუდი პიროვნებად გამოიყვანონ. მოქმედებს ამ კაცზე ასეთები და არ მგონია კიდევ ერთხელ აიტკიოს თავი. არადა ძალიან კარგი მწვრთენლი იქნებოდა და ფანებისთვისაც რააღაც იმედი რო აი ეს წავა და ვსო რა გვეშველება ვეღარ ვნახავთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    21 ნოემბერი 2020 23:12
    7
    მესი და მწვრთნელი რაღაც არ წარმომიდგენია აი ბუსკეცი პაჟალუსტა გვარდიზე მაგარი ტრენერი გახდება თუ მიჰყო ხელი მწვრთნელობას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued