ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 11:17
    1
    ეს კუმანი მაგარი კუნძია. ოთხეულში მოვხვდებით იმედია თორე იქნება სრული კატასტროფა. ერთი მესი უნდა დარჩეს ეს ალბათ პიკე რობერტო ბუსკეტსი ძველი თაობა უნდა წავიდეს (რამეს აკეთებდნენ არაფერს არ ვიტყოდი, ახალი თაობა უნდა მოვიდეს ვისაც უნდა სახელის მოხვეჭა და დიდი მოგებები, ამათ უკვე არანაირი მოტივაცია არ აქვთ არ ეტყობათ). ახალი გუნდია ასაშენებელი
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 07:53
    3
    messi da pedri gaeshvat meore taimshi jobda ras aketebda mesi tvitonac ar icoda pasi 0 kacis motyueba 0 saertod ar arsebobda am tamashi su kargavda burts marto dembele fartxaleda grizmans nu shescemt dges mainc kargi ae iyo mara arv cudad itamasha
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 07:14
    3
    ეეხ...ბოლომდე დანგრეულია ბარსა,ბოლომდე...ამათ ვერც ლაპორტას და ვერც ათი კრუიფი ვეღარ უშველის. კუილა(კუმან) წადიიი.
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:23
    6
    ერთს ვიტყვი გრიზმანს და ბრეითვეითს ორივეს 39 წლის იბრაჰიმოვიჩი ჯობია. ძაან ტეხავს, მაგრამ ასეა🙄❤️

    ციტატა: CuleTillIDie
    ციტატა: o.dembele11
    ერთი პლიუსიაქ ამ. მატჩს დემბო დალეწეს და მაინც გადარჩა ❤️💙

    ეგ კიდე პლიუსია თუ მინუსი არ ვიცით :დდდ

    მგონი პლიუსი😂❤️💙
    სტუმარი dshvelidze
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:20
    2
    saba_xavi,
    Saba megobaro mec mase var.ratom vuyureb saertod amat tamashebs ver gavige.milioni problema makvs da mainc exla vzivar da vnerviulob.imitom rom gviyvars es gundi mainc da ver velevit.ar vici rodis unda gavixarot am gundit,rodis.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:18
    5
    გეფიცებით უკვე რეაქცია აღარ მაქ ამათ წაგებებზე იმდენად მივეჩვიე ნერვებიც აღარ მეშლება უკვე ამათზე
    სურვილიც აღარ მაქ ამათ ვუყურო
    სულ მოუთქმელი ველოდებოდი ადრე მატჩებს ეხლა ვაბშე არა
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:17
    0
    ციტატა: Barca1899
    Bakero,
    არადა 4-3-3 იდეალური იქნება ამ ფეხბურთელებით.
    შტეგო
    დესტი პიკე უმტიტი ალბა
    პიანიჩი ბუსკეცი/დეიონგი კოუ
    მესი გრიზმანი დემბელე.
    უფროკონკურენტუნარიანი თამაში იქნება ამ ფორმაციით ვიდრე ეხლაა ან საერთოდ არის კი?

    ჰოდა ვერ ხედავს მაგას ამდენი ხანი ერთი და იგივე ერთი და იგივე ! ბრმაა თუ რა ხდება ცენტრი ისეა მორღვეული ვეღარც დაცვას აზღვევს ვეღარც შეტევას ეხმარება ელემენტალურად ბურთი ვეღარ ააქვთ კი არადა საერთოდ კონტროლი არა აქვთ ! გავგიჟდი უკვე მერამდენე თამაშია ! ერთი და იგივე
    Aleqsi
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:17
    1
    ლენგლე, პიკე, სერხიო რობერტო, გრიზმანი, აი ეს ფეხბურთელები რას აკეთებენ საერთოდ მოედანზე
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:16
    0
    შედეგებიდან და იქედან გამომდინარე რასაც კუმანი აკეთებს მართლა მივყავართ იმ აზრთან რომ სასიხარულოდ გვეჩვენებს პიკეს და რობერტოს ტრამვები.დიდი ალბათობით შეიძლება პიკეს ეპოქის დასასრულიც კი აღმოჩნდეს ბარსელონას ეს ტრამვა.თუ არაუხო.დადგა მის ადგილას და გაამართლა.მაგრამ არამგონია რომ გაამართლოს.იუვესთან კარი კი შევინახეთ მშრალად მაგრამ.იქ არაუხო პოზიციური შეცდომები დაუშვა და გაგვიმართლა.რომ მორატა თამაშგარეებში აღმოჩნდა
    მოკლედ გუნდი მაგარ უკანალშია.აშკარად საჭიროა ერთი მაღალი დონის.ცენტრალური მცველი.
    პიკეს და რობერტოს.ტრამვებმა.იქნებ გაუხსნას ტვინი კუმანს რათა.გაიგოს რომ როტაციაა საჭირო
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:14
    0
    პირველი რაცუნდა მოხდეს ფორმაციის ცვლილებაა 4-3-3 უფრო კონკურენტუნარიანი გახდება ნახევარდაცვა და ყველასაც ექნება შესაძლებლობა თამაშის ამ ფორმაციაში.
    შტეგო
    დესტი-პიკე-ლენგლე-ალბა
    პიანიჩი-ფრენკი-კოუ
    მესსი-გრიზი-დემბო

    წელს სუპერთასი მაინც მოვიგოთ ტეხავს დდდდდდდდ ისე როდისაა კენჭისყრა როგორც მახსოვს რეალი ბარსა ბილბაო და სოსიედადი არიან ხო??
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:11
    1
    Bakero,
    არადა 4-3-3 იდეალური იქნება ამ ფეხბურთელებით.
    შტეგო
    დესტი პიკე უმტიტი ალბა
    პიანიჩი ბუსკეცი/დეიონგი კოუ
    მესი გრიზმანი დემბელე.
    უფროკონკურენტუნარიანი თამაში იქნება ამ ფორმაციით ვიდრე ეხლაა ან საერთოდ არის კი?
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:11
    2
    უნდა გაიწმინდოს გუნდი. მოწინააღმდეგე გუნდის ნახევარზე რომ ადის მწვრთნელი იმის "რაკი უნდა ჰქონდეს, რომ ან ბურთი არ დაკარგო ან იმავე მომენტში მიყვე და წაართვა მეტოქეს. რატომ უნდა ირბინოს დე იონგმა პულსის დაკარგვამდე თუ იმავეს არ აკეთებს არც მესი, არც პიკე, სლენგლე და დაბერებული ბუსკეტსი.
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:10
    3
    ციტატა: o.dembele11
    ერთი პლიუსიაქ ამ. მატჩს დემბო დალეწეს და მაინც გადარჩა ❤️💙

    ეგ კიდე პლიუსია თუ მინუსი არ ვიცით :დდდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:09
    2
    წელს ბარსას არაფერი ეშველება, ესპანეთის თასი მაინც მოვიგოთ, მერე პრეზიდენტიც დაინიშნება ფეხბურთელებს გაუშვებენ ამ სეზონს როგორმე გადავაგორებთ და შემდეგ სეზონში ჩავი თუ მოვიდა ცენტრს მოაძლიერებს და ალბათ ბარსას საყვარელ 4-3-3 დააბრუნებს, რავი ჩავის იმედი მაქ რა
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:08
    0
    ციტატა: Barca1899
    ხო შეუკიკინა ამ 4-2-3-1ს ტიპმა. რა გაატ..ა საქმე ხოხედავს რო ვერაფერსთამაშობენ ცენტრიარააქ გუნდს მაგ ფორმაციაში და რეებს აკეთებს ეს განდ... სანამ ცეტრს ვერდაიჭერს ბარსელონაარაფერიარეშველება ამგუნდისთამაშს
    ბიჭო ეს ვინ არის ! ეს ხისთავა მართლა მერამდენე თამაშია უყურებს რომ ვერ
    თამაშობს გუნდი მაგ სქემით 4-2-3-1 მაინც იგივეს აკეთებს ! უკვე რა ვიფიქრო აღარ ვიცი სპეციალურად შვება თუ მართლა ბრმა დებილია !!!
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:08
    2
    აშკარად რეგრესია გუნდში ფორმაციის შეცვლის შემდეგ და საერთოდ ზოგადადაც ელემენტარული 4-3-3 რო დააბრუნოს კუმანმა მგონია რო უკეთესად ითამაშებს გუნდი. არმითხრათ ვილეარეალთან და სელტასთან ხოიყო კარგიო მარა აზრი აგერ გამოჩნდა 2 საყრდენი არაა ბარსას სტილი 3 ნახ მცველი გვინდა რა კოუ-ფრენკი-ფიანიჩი უნდა იყოს რა
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:07
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    კუმანი აზრზე არაა მწვრთნელობის. ჯიუტად ცდილობს ერთი და იგივეს და არ გამოსდის. ახლაც 5 შემტევი შემოყარა და ცენტრში არავინ დატოვა. ბურთი ვერ მიაქვთ ფორვარდამდე და კიდე პიანიჩი გაყავს.

    ნელ ნელა უკვე მეც მასეთი შდაბეჭდილება მრჩება.არა აზრზე კი არი მაგრამ.რაღაც საოცარ გადაწუბეტილებებს იღებს ხოლმე

    აი პედრი რომ განწირული იყო ატლესთან გასვლაზე დავიჯერო ამას ვერ მიხვდა კუმანი?

    მოკლედ თავად მწვრთნელია აჭრილი და.ეს გუნდზეც გადადის.მთელი გუნდი აჭრილია.
    ცალკე უიღბლობა.
    ბექა ბარსაააა
    ბექა ბარსაააა
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:07
    0
    ბარსა რეალი ამ სეზონში ინტერი მილანს რომ ჩავარდნა დაეწყო ერთდროულად იმას მაგონებს. გრიზმანი 0. აზარი 0. ბრიათვეოტი 0 ბენზემა 0. ბუსკეცი მოდრიჩი ასაკში. პიკე რამოსიც. ერთი მესია სხვაობა და ეგეც ვერაა ხასითზე რომ დატოვეს. ალბათ მართლა სურდა წასვლა
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:06
    1
    და კიდე ხო ეს კუმანი რაც მოვიდა იმის მერეა 'სტერეოტიპებს' ანგრევს ჯერ ხეტაფესთან ლამის სულ ვიგებთ გოლს არ ვუშვებდით და ფრე ვითამაშეთ (ძლივს). მანამდე იყო სელტასთან მოგება გასვლაზე გავილაღეთ (ეს ერთი კარგიც გამოერია) და ახლა ეს ატლეტიკოსთან. ჰმმ barca-6 .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 02:06
    2
    სქემა მაინც შეცვალოს ამდენი ხანი რა ვერ მიხვდა რო ვერ თამაშობს ბარსა ამ დედა არღნიან 4-2-3-1-ს ჯიუტად მაინც ამ სქემით ათამაშებს გუნდს მესის რა უნდოდა მარცხენა ფლანგზე პირველ ტაიმში ვინმემ ამიხსენით დააყენე ერთხელ ეს დედა ნატირები 4-3-3 ხო შეიძლება დააყენე რაა იქნება და ათამაშდეს გუნდი მარა არა ვირზეა შემჯდარი ეს კუმანი და არ უნდა გადმოსვლა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued