"ბარსას" XI ანსუ ფატის გარეშე | 4 სახის ტაქტიკური მონახაზი

"ბარსას" XI ანსუ ფატის გარეშე | 4 სახის ტაქტიკური მონახაზი

ანსუ ფატიმ "ბეტისთან" შეხვედრაში მარცხენა მუხლის მენისკი გაიწყვიტა. როგორც "ბარსელონას" ოფიციალური ვებ-გვერდისგან ვიგებთ, მას დაახლოებით 4 თვე გაუცდება.

18 წლის ფეხბურთელი მიმდინარე სეზონში "ბარსას" სასტარტო თერთმეტეულის უპირობო წევრი გახლდათ. მისი ჩანაცვლება მარტივი ნამდვილად არ იქნება.

ქვემოთ ის 4 შესაძლო ტაქტიკური მონახაზი შეგვიძლია განვიხილოთ, რომლებსაც რონალდ კუმანი ფატის არყოფნაში გამოიყენებს.

დემბელე მარცხენა ფლანგზე

blog_image

სანაკრებო პაუზის გათვალისწინებით, ფილიპე კოუტინიო სრულად გამოჯამრთელებას მოასწრებს და თავის ჩვეულ პოზიციას ისევ შეითავსებს. 

მიუხედავად იმისა, რომ უსმან დემბელე ზოგადად, მარჯვენა გარემარბად თამაშობს, ტრავმირებული ანსუ ფატის ჩანაცვლება და მარცხენა ფლანგის გადაბარება მას მოუწევს.

ლეო მესის მარჯვენა მხარეს თამაშით პრობლემები არ შეექმნება, დაცვის დროს ის პოზიციას ანტუან გრიზმანს გაუცვლის.

კოუტინიო მარცხენა ფლანგზე

blog_image

კოუტინიო 4-2-3-1 ტაქტიკის დროს "ლივერპულსა" და "ბაიერნში" მარცხენა ფლანგზე თამაშობდა. 

ამ შემთხვევაში, დემბელეს პოზიციის შეცვლა არ მოუწევს. 

ეს ტაქტიკა დაცვის დროს 4-4-2 ფორმაციადაც შეიძლება ტრანსფორმირდეს, სადაც ლეო და გრიზმანი თავდამსხმელის პოზიციებზე ერთმანეთს შეუწყვილდებიან.

პედრი მარცხენა ფლანგზე

blog_image

პედრიმ დაამტკიცა, რომ მას შეუძლია როგორც შემტევ ნახევარმცველად, ისე მარცხენა გარემარბად თამაში. შესაბამისად, მისით ფატის ჩანაცვლება რეალური ვარიანტია.

გრიზმანს ისევ მარჯვენა ფლანგზე გადაწევა მოუწევს. ის ამ პოზიციაზე სეზონის სტარტზე თამაშობდა. მიუხედავად ნაკლები შექმნილი მომენტისა, ფრანგი დაცვაში კარგად გამოიყურებოდა.

პედრი და დემბელე ფლანგებზე

blog_image

კოუტინიოსა და გრიზმანს, ამ უკანასკნელის მარჯვენა ფლანგზე თამაშისას თითქმის ანალოგიური როლები აქვთ. შესაბამისად, დემბელეს მარჯვენა გარემარბად განწესება შეტევას უფრო მეტ სისწრაფესა და ეფექტურობას შესძენს.



  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #20 11 ნოემბერი 2020 02:38
    0
    ბარსელონა ჩემპიონთა ლიგის ზონაში ვერ მოხვდება ამაზე მიდევს ბილეთი 100 ლარი რეალი კი ჩემპიონთა ლიგის ზონაში ვერ მოხვდება 🤣🤣🤣😂🤣🤣😂😂😂😂

    ვაფშე და ზამთარშივე გასაშვებია კუმანი ოთხეულში. ვერ ვხვდებით
    ფანი [?]
    #19 10 ნოემბერი 2020 17:51
    2
    გრიზმანში კოუტინიოში და დემბელეში ჯამში 370 მილიონია გადახდილი ამ ფულით 2 სევილიას იყიდი და უკეთესს გუნდსაც ააწყობ, ახლა კიდე გუნდი ისეა გაკოტრებული გუნდი რო ხელფასების შემცირებაზე ჩალიჩობს ბართომეუმ ისეთი დაღი დაგვასვა კაი ხანი ვეღარ გავიმართებით წელში თუ წესიერი პრეზიდენტი არ მოვიდა
    გულშემატკივარი [?]
    #18 10 ნოემბერი 2020 12:42
    0
    დე ლა ფუენტეს მისცენ შანსი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 10 ნოემბერი 2020 12:25
    2
    ციტატა: nika 54
    ციტატა: QIROESTA
    ციტატა: barcelona87
    1.mark-andre ter-stegen.13.norberto murara neto. 18.alex grimaldo. 24.sergio akieme/rayan ayt nyri.23.samuel umtiti.15.dayot upamecano.3.mathijs de ligt.4.ronald araujo. 2 sergino dest. 20.musa wague. 5.oryol busquets. 21.frankie de jong.19.mathaus fernandes.6.ilaix moriba.8.miralem pjanic.12.riqui puig.14.philippe coutinho.16.pedri gonsalez.11.ousmane dembele.22.ansoumane fati.25.conrad de la fuente.17.francisco trinkao.10.lionel messi.7.lautaro martines.9.memphis depay.

    დისლაიქი რატო აღარ აქვს საიტს

    როდის ქონდა?

    ქონდა პირველად რო დაამატეს ლაიქების ფუნქცია მაშინ ქონდა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 10 ნოემბერი 2020 11:40
    0
    ციტატა: QIROESTA
    ციტატა: barcelona87
    1.mark-andre ter-stegen.13.norberto murara neto. 18.alex grimaldo. 24.sergio akieme/rayan ayt nyri.23.samuel umtiti.15.dayot upamecano.3.mathijs de ligt.4.ronald araujo. 2 sergino dest. 20.musa wague. 5.oryol busquets. 21.frankie de jong.19.mathaus fernandes.6.ilaix moriba.8.miralem pjanic.12.riqui puig.14.philippe coutinho.16.pedri gonsalez.11.ousmane dembele.22.ansoumane fati.25.conrad de la fuente.17.francisco trinkao.10.lionel messi.7.lautaro martines.9.memphis depay.

    დისლაიქი რატო აღარ აქვს საიტს

    როდის ქონდა?
    ფანი [?]
    #15 10 ნოემბერი 2020 10:57
    1
    ციტატა: QIROESTA
    ციტატა: barcelona87
    1.mark-andre ter-stegen.13.norberto murara neto. 18.alex grimaldo. 24.sergio akieme/rayan ayt nyri.23.samuel umtiti.15.dayot upamecano.3.mathijs de ligt.4.ronald araujo. 2 sergino dest. 20.musa wague. 5.oryol busquets. 21.frankie de jong.19.mathaus fernandes.6.ilaix moriba.8.miralem pjanic.12.riqui puig.14.philippe coutinho.16.pedri gonsalez.11.ousmane dembele.22.ansoumane fati.25.conrad de la fuente.17.francisco trinkao.10.lionel messi.7.lautaro martines.9.memphis depay.

    დისლაიქი რატო აღარ აქვს საიტს

    Dislike ragat ginda?
    გულშემატკივარი [?]
    #14 10 ნოემბერი 2020 07:26
    3
    არ არის დემბელე მარცხენა ვინგერი შეიგნეთ
    წევრი [?]
    #13 10 ნოემბერი 2020 04:43
    0
    ბოლო ვარიანტი :)
    ფანი [?]
    #12 10 ნოემბერი 2020 02:05
    3
    ციტატა: barcelona87
    1.mark-andre ter-stegen.13.norberto murara neto. 18.alex grimaldo. 24.sergio akieme/rayan ayt nyri.23.samuel umtiti.15.dayot upamecano.3.mathijs de ligt.4.ronald araujo. 2 sergino dest. 20.musa wague. 5.oryol busquets. 21.frankie de jong.19.mathaus fernandes.6.ilaix moriba.8.miralem pjanic.12.riqui puig.14.philippe coutinho.16.pedri gonsalez.11.ousmane dembele.22.ansoumane fati.25.conrad de la fuente.17.francisco trinkao.10.lionel messi.7.lautaro martines.9.memphis depay.

    დისლაიქი რატო აღარ აქვს საიტს
    ფანი [?]
    #11 10 ნოემბერი 2020 01:48
    0
    ჩემი აზრით 1 კარგია. ფატის შეცვლის დემბო რომელიც მარცხნივაც და მარჯვნივაც კარგად თამაშობს. ცენტრში რათქმაუნდა კოუ იმიტორო არაა ეს კაცი ვინგერი და მორჩა. მესი ჩვეულ პოზიციას დაიკავებს საიდანაც ყველაზე შედეგიანია მარჯვენა მხარეს და გრიზი ფორვარდად იქნება და იმედია ისეთებ აღარ გამაზავს როგორიც ბეტისთან.
    ფანი [?]
    #10 10 ნოემბერი 2020 00:55
    0
    1.mark-andre ter-stegen.13.norberto murara neto. 18.alex grimaldo. 24.sergio akieme/rayan ayt nyri.23.samuel umtiti.15.dayot upamecano.3.mathijs de ligt.4.ronald araujo. 2 sergino dest. 20.musa wague. 5.oryol busquets. 21.frankie de jong.19.mathaus fernandes.6.ilaix moriba.8.miralem pjanic.12.riqui puig.14.philippe coutinho.16.pedri gonsalez.11.ousmane dembele.22.ansoumane fati.25.conrad de la fuente.17.francisco trinkao.10.lionel messi.7.lautaro martines.9.memphis depay.
    Culé [?]
    #9 10 ნოემბერი 2020 00:35
    4
    არ არის კოუ ვინგერი არააა! ყველაზე კარგად რაც გამოსდის N10-ზე თამაშია ჰოდა იყოს მანდ N10-ზე სადაც უკეთესად თამაშობს თქვენ ის იკითხეთ 120 მილიონიან ბალასტს რა ვუყოთ :(((((((((((((((((( მე ბოლო ვარიანტი მირჩევნია მაგრამ არ დასვავს 120 მილიონს სკამზე კუმანი :((((((((((((((((
    ფანი [?]
    #8 10 ნოემბერი 2020 00:20
    2
    ჩემი აზრით პირველი ჯობია მაგრამ კუმანის ამბავი რო ვიცი პიანიჩის მაგივრად ბუსს ხოლო დესტის მაგივრად რობერტოს დააყენებს და იმედია ასე არ იზამს და პირველ ტაკტიკას გამოიყენებს
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    #7 10 ნოემბერი 2020 00:16
    0
    შტეგენი
    დესტი..პიკე..ლანგლე..ალბა
    დე იონგი
    რობერტო კოუტინიო
    მესი გრიზმანი დემბელე
    წევრი [?]
    #6 10 ნოემბერი 2020 00:15
    1
    პირველი ჯობია ყველას
    Culé [?]
    #5 9 ნოემბერი 2020 23:49
    3
    ატლეტიკო ხო თითქოს კარგად თამაშობს დაცვაში და რამე მაგრამ რეალურად საშინელი გუნდია დაცვაში. ნებისმიერ ფეხბურთელს ისე გაცდები როგორც არაფერი უბრალოდ ის პლიუსი აქვს გუნდს რომ ტიპები ერთმანეთს ისე აზღვევენ რომ სივრცე არ რჩება. ვთქვათ მოატყუე კოკე, მერე გხვდება საული, მაგას რომოატყუებ ხიმენეზი და ლოდი ერთად მოდიან უკნიდან კიდე საული და კოკე სივრცეებს არგიტოვებენ, და თუ მოახერხე და ამ 4 ფეხბურთელსაც გაექეცი მერე კიდე გხვდება დაცვის ხაზში 2-3 ფეხბურთელი შეტევიდან ჩამოსული.

    კოუტინიო და დემბელე იქნებიან მთავარი ძალა ატლეტიკოსთან, რაც შეიძლება ტექნიკური ფეხბურთი უნდა ვეთამაშოთ ატლეტიკოს. ანადგურებს ტექნიკური ფეხბურთი მაგათ ,,არასაფეხბურთო სტილს''

    ძალიან შესუსტებული დაცვის ხაზი ყავს ატლეტიკოს და თუ კოუტინიო და დემბელე არ გამოთიშეს თამაშიდან, ჩვენია ეგ თამაში! 💘 😘 მაგრამ ეს ბარსა არამგონია გაუმკლავდეს ამდენ პრესინგს და ძალისხმევას!
    წევრი [?]
    #4 9 ნოემბერი 2020 23:41
    2
    atletikostan mesi griZmani kou dembele unda iyos
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 9 ნოემბერი 2020 23:39
    6
    პირველი ვარიანტი ულაპარაკოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #2 9 ნოემბერი 2020 23:39
    2
    cou messi grizmani iqneba dziritadi da pedri trinikao breitveiti meore taimshi shemovlen xolme pedrisac dawyebinebs sastavshi xolme
    გულშემატკივარი [?]
    #1 9 ნოემბერი 2020 23:37
    1
    პირველი და მეორე კაია💙❤️🙌