რა ბედი ელის უსმან დემბელეს?

რა ბედი ელის უსმან დემბელეს?

გასული სატრანსფერო ფანჯრის დროს, "ბარსელონა" გუნდის ფრანგი შემტევის, უსმან დემბელეს, გაშვებას ცდილობდა, თუმცა საბოლოოდ, იგი კატალონიაში დარჩა.

დემბელეს "ბარსასთან" მოქმედი ხელშეკრულება წელიწადნახევარში უსრულდება. მან, გამოჯანმრთელების შემდეგ, რამდენჯერმე გაიბრწყინა და შეგვახსენა, რომ დიდი ფეხბურთის თამაში შეუძლია. თანაც, ანსუ ფატის ტრავმის გათვალისწინებით, მეტ სათამაშო დროს მიიღებს. შესაბამისად, "ბარსელონა" დილემის წინაშე დგება. რა უნდა მოიმოქმედოს კლუბმა უსმანის მომავალთან დაკავშირებით?

Sport წერს, რომ დემბელე ახალ კონტრაქტის გაფორმებას, ჯერჯერობით, არ აპირებს. შესაძლოა, "ბარსამ" ერთ დროს, სარეკორდო თანხად შეძენილი დემბელე 2022 წლის ზაფხულში უფასოდ დაკარგოს. ეს გარემოება მომდევნო ზაფხულში მის სატრანსფერო ფასზეც, რა თქმა უნდა, იმოქმედებს.

კლუბის ხელმძღვანელობას ორი გამოსავალი რჩება, დემბელე ხელშეკრულების გახანგრძლივებაზე დაიყოლიოს ან მის გაყიდვაზე ზრუნვა ზამთარშივე დაიწყოს.

თუმცა ჩვენ ჯერ ისიც კი არ ვიცით თუ ვინ არის დღეს ხელმძღვანელობაში არის თუ არა ვინმე საერთოდ. კარლეს ტუსკეტსმა არჩევნები, რაც შეიძლება დროულად, უნდა დანიშნოს.

გადამწყვეტი, ალბათ, მაინც დემბელეს ასპარეზობა იქნება, რაც როგორც კლუბისა და რონალდ კუმანის, ასევე თავად ფეხბურთელის აზრზეც იქონიებს გავლენას. ვიმედოვნოთ, რომ მას ტრავმები ხელს არ შეუშლიან და იმ ფეხბურთს გვაჩვენებს, რომელიც, ნეიმარის წასვლის შემდეგ, ფაქტობრივად, არ გვინახავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #27 9 ნოემბერი 2020 19:42
    7
    არანირად არ შეიძლება მისი გაშვება. უბრაკოდ მტავრია ტრავმა არ მიიღოს და ამ სეზონის ბოლოს უკვე ფსიქოლოგიურადაც და ფიზიკურადაც ჯანზე იქნება. რასაც ახლა თამაშობს დიდი ხანია ვლით მისგან,ამას რო ეს წლები.კინიმუმ ესეთ დონეზე ეთამაშა არანაირი პრებლმეა არ გვექნებოდა შეტევაში
    წევრი [?]
    #26 9 ნოემბერი 2020 18:09
    1
    ANSU FATI 10,
    Shen vin ra mogwera sizmarshi xo araferi naxe, barcamania tu sheni piradi saitia eg mainc mitxari, aq visac unda imas vesaubrebi fexburtz3 visac ara da dzalian martivad sheudzlia ar waikitxos chemi komentarebi, vinmem dagadzala momwereo? 😁

    B.A.r.c.A,
    Xo axla bodiahit rom reals 120 milioniani fexburtelebi zamenaze ar yavs 😁 mocdit ki movicdi me arsad mechqareba magram momaval s3zonshi rom reali gacilebit dzlieri iqneba amas ra movixerxot ... viniciusebit da rodrigowbit rom eset dgeshi yavs barca azari mbape rom daematebat mere ra mouvat warmoidgine, kide madlobeli iyavi rom azari ar iyo nou kampze,

    kingarturo,
    Me da shen sxvadasxva tamashebs vuyuret albat 😁
    ფანი [?]
    #25 9 ნოემბერი 2020 17:59
    1
    ციტატა: ANSU FATI 10
    ამ დანკარას რეალის ფანებმა ნუ წაიღეთ ტვინი ბლიად,აქ მაინც შეგვეშვუთ.
    ციტატა: Ani benzo
    Griezzy7,
    Vin ambobs da waikitxe da gaigeb magar treners cadisi valenciebi ar inda ugebdneno 😂 livemac waago 7 2 vigacastan magram magari treneri araa xo ? 😂 realis dzala mgoni nou kampze ixilet , xoo cadistan ushansod ageben da mere nou kampze barcas aqroben 😂 am reals motivaciis problemac aqvs da zogjer naxevari dzalitac undat xolme rom moigon tamashebi da zogjwr an waageben an fres itamasheben magram sezonis bolos chempionebi iqnebian tan am tamashshi dziritadis 4 fexburteli aklda nu ki mainc undaeogotagram xdeba xolme wgetebic mtavaria aman xshiri forma ar miigos tore reals rac aheudzlia konkurenttan daamtkica ukve tanac stumrad da azaris gareshe, azari ki ramxela dzalaa am realistvis albat xvdebi

    რეალმა ის მაინც იცის ვინ ყავს ძირითადში და ბარსა ჯერ ეძეებს საკვანძოო 11ტეულს მოიცადე ცოტახანი და გაგაშლევინებთ 5 თითს
    ფანი [?]
    #24 9 ნოემბერი 2020 17:57
    0
    ციტატა: Ani benzo
    Shentvis sheidzleba mogonili iyo magram realoba sul sxvaa da mandec bevrad jobda reali da exla ginda msajebs abrale ginda lengles da

    არაფრით არ ჯობდა რეალი პენლის მომენტამდე, მომენტები თანაბრად იყო რეალს ერთი მეტი ბურთის ფლობა ჰქონდა.
    წევრი [?]
    #23 9 ნოემბერი 2020 17:55
    0
    ამ დანკარას რეალის ფანებმა ნუ წაიღეთ ტვინი ბლიად,აქ მაინც შეგვეშვუთ.
    ციტატა: Ani benzo
    Griezzy7,
    Vin ambobs da waikitxe da gaigeb magar treners cadisi valenciebi ar inda ugebdneno 😂 livemac waago 7 2 vigacastan magram magari treneri araa xo ? 😂 realis dzala mgoni nou kampze ixilet , xoo cadistan ushansod ageben da mere nou kampze barcas aqroben 😂 am reals motivaciis problemac aqvs da zogjer naxevari dzalitac undat xolme rom moigon tamashebi da zogjwr an waageben an fres itamasheben magram sezonis bolos chempionebi iqnebian tan am tamashshi dziritadis 4 fexburteli aklda nu ki mainc undaeogotagram xdeba xolme wgetebic mtavaria aman xshiri forma ar miigos tore reals rac aheudzlia konkurenttan daamtkica ukve tanac stumrad da azaris gareshe, azari ki ramxela dzalaa am realistvis albat xvdebi
    გულშემატკივარი [?]
    #22 9 ნოემბერი 2020 17:53
    6
    ახლა შედის ფორმაში რა დროს გაშვებაა
    წევრი [?]
    #21 9 ნოემბერი 2020 17:52
    0
    kingarturo,
    Shentvis sheidzleba mogonili iyo magram realoba sul sxvaa da mandec bevrad jobda reali da exla ginda msajebs abrale ginda lengles da ginda ramoss faqtia rom realma barca nou kampze damajereblad daamarcxa 😉 shentvis albat klopic araa magari treneri vigacastan 7 2 waago 😂 magram sezonis bolos mainc chempionebi iqnebian 😍
    ფანი [?]
    #20 9 ნოემბერი 2020 17:49
    6
    ამან რო იმდენი ითამაშოს რასაც გრიზმანი თამაშოობს მშვენიერი გამტანია
    ფანი [?]
    #19 9 ნოემბერი 2020 17:48
    7
    ციტატა: Ani benzo
    realis dzala mgoni nou kampze ixilet

    მოგონილ პენალტამდე არაფრის მაქნისიც არ იყო რეალი. მასე გამოჩნდა ზუსტად ბავარიასთან რეალის ძალა, ათ კაციან გუნდს რო ორი ოფსაიტი გაუტანეს კი 😂
    Culé [?]
    #18 9 ნოემბერი 2020 17:46
    7
    ტიპს ჰაბიტუსიც და გამოხედვაც დებილის აქვს, ამან როგორ უნდა ითამაშოს დიდი ფეხბურთი.
    --------------------
    "მე ბედნიერი ვარ რომ ვთამაშობდი როგორც მესი" დიეგო არმანდო მარადონა
    წევრი [?]
    #17 9 ნოემბერი 2020 17:45
    0
    Griezzy7,
    Vin ambobs da waikitxe da gaigeb magar treners cadisi valenciebi ar inda ugebdneno 😂 livemac waago 7 2 vigacastan magram magari treneri araa xo ? 😂 realis dzala mgoni nou kampze ixilet , xoo cadistan ushansod ageben da mere nou kampze barcas aqroben 😂 am reals motivaciis problemac aqvs da zogjer naxevari dzalitac undat xolme rom moigon tamashebi da zogjwr an waageben an fres itamasheben magram sezonis bolos chempionebi iqnebian tan am tamashshi dziritadis 4 fexburteli aklda nu ki mainc undaeogotagram xdeba xolme wgetebic mtavaria aman xshiri forma ar miigos tore reals rac aheudzlia konkurenttan daamtkica ukve tanac stumrad da azaris gareshe, azari ki ramxela dzalaa am realistvis albat xvdebi
    Culé [?]
    #16 9 ნოემბერი 2020 17:37
    0
    ციტატა: Ani benzo
    kingarturo,
    Anu sheni logikit vinc magari treneria chempionatshi yvela tamashs unda igebdes ?

    მაგას ვინამბობს აქ საერთოდ? შეიძლება წააგო მაგრამ 4-1???? ან კადისთან ისე რო კადისმა გაჯობოს? ან ზოგადად შენ მოგწონს ეხლანდელი რეალის თამაში? რომელიც ატლეტიკოზე უარეს ფეხბურთს თამაშობს ბოლო 2 წელია?
    წევრი [?]
    #15 9 ნოემბერი 2020 17:30
    1
    kingarturo,
    Anu sheni logikit vinc magari treneria chempionatshi yvela tamashs unda igebdes ?
    ფანი [?]
    #14 9 ნოემბერი 2020 17:15
    0
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: kingarturo
    თუა კადის და ვალენსიას კი უნდა უგებდეს მამენტ. ხამესი, ჰაკიმი, ბეილი გაუშვა, შეტევაში იოვიჩს შანს არ აძლევს არაფერი.

    ფარჩაკი ტრენერია ზიდანი ახალგაზრდებს აფუჭებს და სვარკას ათამაშებს გუნდს

    სამი ლიგის მფლობელი როა ეგ რა ტეხავს, პაზორია სრული.
    ფანი [?]
    #13 9 ნოემბერი 2020 17:10
    1
    ესეიგი ზიდანს რესურსი არ ჰქონია. რავიცი ჩემო ბატონო არაამქვეყნიური და გენიოსი თუა კადის და ვალენსიას კი უნდა უგებდეს მამენტ. ხამესი, ჰაკიმი, ბეილი გაუშვა, შეტევაში იოვიჩს შანს არ აძლევს არაფერი. კაროჩე როგორ მინდა ტრანსფერები გაუკეთონ და მაგ დროს ჩაფლავდეს მერე რაღას იტყვიან ნეტა.
    წევრი [?]
    #12 9 ნოემბერი 2020 16:55
    5
    M10 S9 D11,
    Formashi tu chadga bernabeuze hetriksac sheasrulebs
    წევრი [?]
    #11 9 ნოემბერი 2020 16:40
    3
    უნდა დარჩეს ეს წელიც და პასტაინად სასტარტოდან უნდა შებეროს.ფლანგებზე სწრაფი იგროკები ძალიან გვჭირდება თორემ პედრი როცა თამაშობს ფლანგზე ის ფლაბგი ყოველთვის მკვდარია.
    ფანი [?]
    #10 9 ნოემბერი 2020 16:34
    3
    ამას არავინ იყიდიის კარგ თანხად მაქსიმუმ 40 გადაიხადონ ისიიც ვინ იყიდის კაცმა არ იციის...ფატის ტრავმით უდიდესი შანსი მიეცა ეს თუ არ გამოიყენა იანვარში უნდა წავიდეს
    წევრი [?]