რონალდ კუმანი "ბეტისთან" მოგების შემდეგ

რონალდ კუმანი "ბეტისთან" მოგების შემდეგ

"ბეტისის" დამარცხების შემდეგ, კატალონიის "ბარსელონას" ახალი თავკაცი, რონალდ კუმანი რამდენიმე მნიშვნელოვან თემაზე საუბრობს.

"დემბელე? ის ფიზიკურად საუკეთესო დონეზე იმყოფება. რაც შეეხება გრიზმანს, მას გოლების გატანაში არ უმართლებს, თუმცა საკუთარი თავის რწმენა აქვს. მჯერა, რომ ფრანგი თავის გამოჩენას კიდევ შეეცდება. 

ჩემს მოთამაშეებს კარგი ფეხბურთის თამაშის გამო ვულოცავ. მეორე ტაიმში განსაკუთრებით კარგად გამოვიყურებოდით.

დაცვაში ბევრი რამის გაუმჯობესება გვჭირდება. ტაბლოზე სასურველი შედეგი სრულიად დამსახურებულად დავაფიქსირეთ.

მესი თავს ისე კარგად ვერ გრძნობდა, რომ შეხვედრა სასტარტო შემადგენლობაში დაეწყო. კიევის "დინამოსთან" მატჩის შემდეგ მან მცირე დისკომფორტი იგრძნო, შესაბამისად, ერთად განვიხილეთ იდეა, რომ სათადარიგოთა სკამზე მჯდარიყო. მეორე ნახევარში მისმა მოედანზე გამოსვლამ ბევრი რამ შეცვალა.

4 მატჩის ცუდი შედეგებით დასრულების შემდეგ, მოგება მნიშვნელოვანი იყო. 

12 ქულიდან 2-ის მოპოვების შემდეგ კრიტიკის მესმის, თუმცა ჩვენ კარგი ფეხბურთი ვაჩვენეთ.

ანსუ ფატი? შესვენებაზე მან დისკომფორტი იგრძნო და ვერ გავრისკეთ".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 8 ნოემბერი 2020 11:57
    0
    კუილა წადიიი.ბარსასთვის,10 კაციანი გუნდის დამარცხება არაა შედეგი.
    ფანი [?]
    #14 8 ნოემბერი 2020 01:43
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    კარგია რო სანაკრებო დაემთხვა ფატის გამოჯამრთელდება ბოლომდე

    აბა 6-კვირიდან 6-თვემდე გაუცდებაო?
    [?]
    #13 8 ნოემბერი 2020 00:22
    3
    me da barca,
    და ამდენ ხალხს რო ყიდი პირველი გუნდი ვინ უნდა დააკომპლექტოს? თითქმის უფასო ხალხზე ვლაპარაკობთ აქ, გარსია და დეპაი ერთად 20 იც არ უნდა დაჯდეს. და სხვა სტატიაზეც დაგიციტირე და აქაც იგივეს გეტყვი, გუნდს გაკოტრებისგან მარტო ფეხბურთელების ხელფასების შემცირება იხსნის. აბა რა ამბავია გრიზმანის 17 მილიონი ამგდენი გოლი არ აქვს ტიპს 2 წელში. ან რობერტოს 8 როცა არნოლდს 2,8 ქონია. ყველას უნდა შეუმცირონ მაგრად. ლეო თუ მართლა 50ს იღებს მაგასაც უნდა შეუმცირდეს 20ით მაინც. იმიტო კი არა რო არ იმსახურებს არამედ იმიტო რო გუნდი კოტრდება
    ფანი [?]
    #12 7 ნოემბერი 2020 23:40
    2
    ანსუ ტრამვირებულია და 6 კვირიდან 6 თვემდე გაუცდება 😔
    --------------------
    Forca Barca!!!
    Culé [?]
    #11 7 ნოემბერი 2020 23:40
    2
    რომ წერთ ეს უნდა მოვიდეს, ის უნდა მოვიდესო. გუნდი გაკოტრების პირასაა და რითი ყიდუბლობთ საინტერესოა.
    თუ ვინმეს გაყიდიან ის ფული გუნდს უნდა მოხმარდეს, რომ არ გაკოტრდეს. მე პირადად არავის მოსვლის იმედი არ მაქვს, ისევე, როგორც ტიტულების. ეს სეზონი არის საცდელი. ახალი პრეზიდენტის ხელში კი ვნახოთ რა იქნება.
    ფანი [?]
    #10 7 ნოემბერი 2020 23:35
    4
    ციტატა: ANSU FATI 10
    კარგით რა ძმები ფლეშქორზე უყურებთ თამაშებს? გადახედეთ ბაიერნი რა ფეხბურთს თამაშობს დორტმუნდთან ან სხვა დიდი გუნდები რას თამაშობენ რა ყველა ტიტული ღმერთმა არ ქნას ბაიერნს კიდევ შევხვდეთ ან სხვა რომელიმე გრანდს ღმერთმა არ ქნას.((
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    მიდი კუმან შენ იყო სეტიენი თუ ბოლომდე არ იბრძოლო ყველა ტიტულისთვის

    მეც ვუყურე თამაშს ძმაო და რავიცი სულ მოძრაობენ პრესინგი ყოველწამს ძალიან დიდი რიტმი და რავიცი რა. ჰალანდი დაგვათრევინა ძააან კაია რა სისწრაფე კორპუსის ჩადგმა პოზიციის შერჩება დაგეშილი ცივსისხლიანი მონსტრია უბრალოდ დდდ
    წევრი [?]
    #9 7 ნოემბერი 2020 23:17
    2
    კარგით რა ძმები ფლეშქორზე უყურებთ თამაშებს? გადახედეთ ბაიერნი რა ფეხბურთს თამაშობს დორტმუნდთან ან სხვა დიდი გუნდები რას თამაშობენ რა ყველა ტიტული ღმერთმა არ ქნას ბაიერნს კიდევ შევხვდეთ ან სხვა რომელიმე გრანდს ღმერთმა არ ქნას.((
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    მიდი კუმან შენ იყო სეტიენი თუ ბოლომდე არ იბრძოლო ყველა ტიტულისთვის
    ფანი [?]
    #8 7 ნოემბერი 2020 22:30
    13
    მიდი კუმან შენ იყო სეტიენი თუ ბოლომდე არ იბრძოლო ყველა ტიტულისთვის
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    #7 7 ნოემბერი 2020 22:22
    6
    კარგია რო სანაკრებო დაემთხვა ფატის გამოჯამრთელდება ბოლომდე
    Culé [?]
    #6 7 ნოემბერი 2020 22:22
    1
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    ციტატა: Griezzy7
    ალაბა უეჭველი უნდა მოვიყვანოთ! უფასოა თან უფასოოო!!!!! ესეთი შანსი ხელიდან არ უნდა გავუშვათ! გარსიაც გვინდა ზამენისთვის! და ლენგლე ან უმტიტი უნდა გავუშვათ...

    თავდასხმაში დეპაი მოვიდეს და მეტიარავინ გვინდა ზამთარში.
    და მეორე სეზონისთვის 1 ნახევარმცველი და ერთი მარცხენა მცველიიქნება მოსაყვანი და ვსო!

    ნახევარდაცვა რაღად გვინდა, დაცვაში გვჭირდება გაძლიერება თან ძაან. Უპამეკანოს მოიყვანს ახალი ბორდი.

    აბა ბუსკეცი პიანიჩი და ფრენკი უნდ აგვყავდეს? ბუსკეცი საერთოდ 0 ~-ია დღესდღეობით.
    რიკი პუჩს არიყენებენ და რავი... აუცილებლად გვჭირდება თან ეს პიანიჩი არარი მაინცდამაინც ძირითადის ფეხბურთელი!
    ფანი [?]
    #5 7 ნოემბერი 2020 22:21
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ალაბა უეჭველი უნდა მოვიყვანოთ! უფასოა თან უფასოოო!!!!! ესეთი შანსი ხელიდან არ უნდა გავუშვათ! გარსიაც გვინდა ზამენისთვის! და ლენგლე ან უმტიტი უნდა გავუშვათ...

    თავდასხმაში დეპაი მოვიდეს და მეტიარავინ გვინდა ზამთარში.
    და მეორე სეზონისთვის 1 ნახევარმცველი და ერთი მარცხენა მცველიიქნება მოსაყვანი და ვსო!

    კაკრას ამწამს შეკლასნა
    ფანი [?]
    #4 7 ნოემბერი 2020 22:14
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ალაბა უეჭველი უნდა მოვიყვანოთ! უფასოა თან უფასოოო!!!!! ესეთი შანსი ხელიდან არ უნდა გავუშვათ! გარსიაც გვინდა ზამენისთვის! და ლენგლე ან უმტიტი უნდა გავუშვათ...

    თავდასხმაში დეპაი მოვიდეს და მეტიარავინ გვინდა ზამთარში.
    და მეორე სეზონისთვის 1 ნახევარმცველი და ერთი მარცხენა მცველიიქნება მოსაყვანი და ვსო!

    ნახევარდაცვა რაღად გვინდა, დაცვაში გვჭირდება გაძლიერება თან ძაან. Უპამეკანოს მოიყვანს ახალი ბორდი.
    ფანი [?]
    #3 7 ნოემბერი 2020 22:09
    1
    კაროჩე ძირითადი ესეთი უნდა იყოს სანამ დეპაი მოვა.
    შტეგენი
    დესტი პიკე ლენგლე ალბა
    დეიონგი პიანიჩი
    დემბელე კოუტინიო ფატი
    მესი
    სკამიდან კოუ-პედრი დემბელე-ტირნკაო ფატი-დელაფუენტე პიანიჩი-ბუსკეცი დესტი-რობერტო. ეს უნდა იყოს ძირითადი და ზამენები ჩემი აზრით. ნუ უმტიტი თუ მოიხოდა ლენგლე სკამკზე თუ არადა არაუხოც სინჯოს ხოლმე.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 7 ნოემბერი 2020 22:03
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    აუ ნეიმარი რო გვყავდეს რა მაგრად დაკლასავდა გუნდი, ხო ისლევა მარა მაგ კაცის თამაშის ხილვა მაგრად მომენატრა ბარსაში.

    ისედაც გაგვაკოტრა მაგ დედა მოტ*ყნულმა და კიდე მეორედ რომ მოვიდეს კიდე რაღაცეებს მოიგონებს 😀
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #1 7 ნოემბერი 2020 21:58
    2
    ალაბა უეჭველი უნდა მოვიყვანოთ! უფასოა თან უფასოოო!!!!! ესეთი შანსი ხელიდან არ უნდა გავუშვათ! გარსიაც გვინდა ზამენისთვის! და ლენგლე ან უმტიტი უნდა გავუშვათ...

    თავდასხმაში დეპაი მოვიდეს და მეტიარავინ გვინდა ზამთარში.
    და მეორე სეზონისთვის 1 ნახევარმცველი და ერთი მარცხენა მცველიიქნება მოსაყვანი და ვსო!