"ბარსელონა" იანვარში 5 ფეხბურთელს გაყიდის

"ბარსელონა" იანვარში 5 ფეხბურთელს გაყიდის

"ბარსელონა" ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის პერიოდში 5 ფეხბურთელთან განშორებას გეგმავს. ამის შესახებ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

კატალონიური წყაროს ცნობით, ის ფეხბურთელები, რომლებსაც "ბარსა" გაყიდვას უპირებს, არიან: უსმან დემბელე, მარტინ ბრეითუეიტი, კარლეს ალენია, ჟუნიორ ფირპო და სამუელ უმტიტი.

MD-ს ინფორმაციით, "ბლაუგრანა" ახლა რთულ ფინანსურ მდგომარეობაში იმყოფება. კლუბს ეკონომიკური კრიზისის აღმოსაფხვრელად ფული სჭირდება, რასაც, დიდი ალბათობით, აღნიშნული მოთამაშეები შეეწირებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 9 ნოემბერი 2020 13:40
    0
    აქედან ფირპო და ბრეთვეიტი წავა მხილოდ ...
    ფანი [?]
    #15 9 ნოემბერი 2020 13:38
    1
    ციტატა: njanka1977
    რასისტობაში ნუ ჩამომარევთ და,,, არ არის ბარსა ზანგების გუნდი... მაქსიმუმ 1... ჯანდაბას 2. მორჩა. არ ამართლებენ ძირითადად.

    ფატი დასატოვებელია უეჭველი და ლა დე ფუენტეც

    ციტატა: Nika92
    გრიზმანი დღესვეა გასაყიდი აი რაც შეეხება დემბელეს ვამკურნალეთ გამოვაჯანმრთელეთ ავათამაშეთ და ეხლა სხვაზე დათმობა იქნება კაპიკებში?

    მართალი ხარ რათქმაუნდა 100%

    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: Barca1899
    დემბელეს და უმტიტის ხელი.არდაადოთ თქვემი.... ლენგლეს და რობერტოს.აახვევინეთ მეაგათი

    უმტიტი საწოლიდან ამხნევებს გუნდს თუ რა?

    სადა დემბელს ფიზიკური ფორმა გააუმჯობესა კუმანმა რატომ არ შეიძლება უმტიტისაც რომ უშველოს?

    დემბელემ გაიკეთა ის ოპერაციები და უმტიტმა არა ესაა განსხვავება

    ციტატა: besobeso2477
    გრიზმანი გაუშვით რა დემბელე რის დემბელე,სანამ ცოტა კიდე ფასი აქვს გრიზმანს გაყიდეთ თქვე გამოსლევებულებოო!!!

    დემბელემ მოუმატა. ხან ცოტათი ხან კარგად და გაყიდვა არ ღირს მითუმეტესს ზამთარში. გრიზმანს კი აღარაფერი ეშველება მგონი კოუზე უარესი ფსიქოლოგია ჰქონია
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #14 9 ნოემბერი 2020 12:02
    0
    ალენიას ხელი დანარჩენი ოთხივე გაყიდეთ

    ციტატა: M10 S9 D11
    დემბელე და ფირპო საჭიროები არიან დანარჩენი ბარგია

    ფირპოა საჭირო? კაი დემბელე ჯანდაბას მარა ფირპო რაღაზეა საჭირო როცა დესტი ორივე ფრთაზე თამაშობს, ასევე ს,რობერტოც.

    ალენია საჭირო კიდე

    ციტატა: Barca1899
    დემბელეს და უმტიტის ხელი.არდაადოთ თქვემი.... ლენგლეს და რობერტოს.აახვევინეთ მეაგათი

    რა რობერტოა გასაშვები ან ლენგლე. და უმტიტი უნდა დარჩეს?
    ალენია უნდა დარჩეს

    ციტატა: Iniesta_8
    დემებელე და ფირპო საჭიროა ზამენაზე დანარჩენები გასაშვებია არაფერს აკეთებენ და ხელფასს ტყუილად იღებენ. მაგათ ლანგლე დაუმატონ და აღებული ფულის ნაწილით მაღალი დონის მცველი იყიდონ.

    ალენიაცაა საჭირო და მაგის ნაცვლად პუჩი გაუშვან.
    და ფირპოს გაშვებაც არ იქნება დიდი ტრაგედია

    ციტატა: MALUMA
    5 *** ერთ ფოტოზე 100% ვეთანხმები!

    ალენიას გარდა ყველა ეგეთია ნამდვილად, კარლესი უნდა დარჩეს! ბარსელონას მომავალია. მაგის ნაცვლად პუჩI უნდა იყოს ფოტოზე

    ციტატა: DaviD_ViLLa_7
    ისაა გასაკვირი, რომ გრიზმანის გაშვებაზე არაფერი იწერება 🙂

    არაირონიულად ხალხს ისევ ჰგონია, რომ გრიზმანი "ბარსაში" ათამაშდება 🙂

    გრიზმანის დატოვებას ისევ დემბელეს დატოვება ჯობია

    ციტატა: ANSU FATI 10
    გრიზმანი მოაშორონ და დანარჩენები დემბელე უნდა დარჩეს.

    ალენიაც

    ციტატა: Don_Andresito
    მაშინ მარცხენა მცველიც გვინდა. არადა ალაბა დაგვხატავდა, ცენტრშიც და მარცხნივაც. ლენგლეს კი ჯობს როგორც ცენტრალური მცველი. დემბელე ათამაშდა თითქოს, ლიგაზე არაუშავდა 2 თამაშში და რავი. თუ გაყიდიან 50-60 ად ხო კაი, დორტმუნდის წილიც გასათვალისწინებელია. თუ ვერა და იჯარა არ გავიგო. დესტი ორივე ფლანგზე განიხილება მარა მარცხნივ ვინმე გვინდა დროებით მაინც. ალენია თუ წავა იჯარით. ბრაიტი და უმტიტი გაიყიდონ თუ გარსია დეპაი მოვლენ

    ალენიას დარჩენით არაფერი არ დაშავდება და ესენი თუ არავის ყიდულობენ დემბელეც დატოვონ
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    [?]
    #13 8 ნოემბერი 2020 00:17
    0
    me da barca,
    რა იცი იქნებ იყიდონ ორივე, კონტრაქტი ეწურებათ და იაფი ეღირება ორივე, როცა ამათი გაყიდვით ფული შემოვა. გაკოტრებას კიდე ვერ გადაურჩებიან ფირპოს 10 მილიონად გაყიდვით, 190 მილიონია საჭირო და მაგის მეათედსაც ვერ აიღებენ ეს ცმორები ყველაში ერთად. ფეხბურთელებმა თუ არ დაიკლეს ხელფასი. ასე რომ გაკოტრება არაფერ შუაშია. მაშინ ძვირად ღირებულს გაყიდიდნენ ვინმეს და იმედია იქამდე არ მივალთ რო დე იონგი შტეგენი ან ფატი გაიყიდოს
    Culé [?]
    #12 7 ნოემბერი 2020 22:51
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    მაშინ მარცხენა მცველიც გვინდა. არადა ალაბა დაგვხატავდა, ცენტრშიც და მარცხნივაც. ლენგლეს კი ჯობს როგორც ცენტრალური მცველი. დემბელე ათამაშდა თითქოს, ლიგაზე არაუშავდა 2 თამაშში და რავი. თუ გაყიდიან 50-60 ად ხო კაი, დორტმუნდის წილიც გასათვალისწინებელია. თუ ვერა და იჯარა არ გავიგო. დესტი ორივე ფლანგზე განიხილება მარა მარცხნივ ვინმე გვინდა დროებით მაინც. ალენია თუ წავა იჯარით. ბრაიტი და უმტიტი გაიყიდონ თუ გარსია დეპაი მოვლენ

    არც გარსია მოვა ზამთარში და არც დეპაი. იმიტომ კი არ ყიდიან, რომ ვინმე შემცვლელი იყიდონ, იმიტომ ყიდიან, რომ გაკოტრებას გადაურჩნენ.
    Culé [?]
    #11 7 ნოემბერი 2020 19:59
    7
    გრიზმანი გაუშვით რა დემბელე რის დემბელე,სანამ ცოტა კიდე ფასი აქვს გრიზმანს გაყიდეთ თქვე გამოსლევებულებოო!!!
    ფანი [?]
    #10 7 ნოემბერი 2020 19:58
    4
    გრიზმანი დღესვეა გასაყიდი აი რაც შეეხება დემბელეს ვამკურნალეთ გამოვაჯანმრთელეთ ავათამაშეთ და ეხლა სხვაზე დათმობა იქნება კაპიკებში?
    Culé [?]
    #9 7 ნოემბერი 2020 19:09
    0
    რასისტობაში ნუ ჩამომარევთ და,,, არ არის ბარსა ზანგების გუნდი... მაქსიმუმ 1... ჯანდაბას 2. მორჩა. არ ამართლებენ ძირითადად.
    ფანი [?]
    #8 7 ნოემბერი 2020 18:37
    3
    ციტატა: Barca1899
    დემბელეს და უმტიტის ხელი.არდაადოთ თქვემი.... ლენგლეს და რობერტოს.აახვევინეთ მეაგათი

    უმტიტი საწოლიდან ამხნევებს გუნდს თუ რა?
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    [?]
    #7 7 ნოემბერი 2020 18:22
    1
    მაშინ მარცხენა მცველიც გვინდა. არადა ალაბა დაგვხატავდა, ცენტრშიც და მარცხნივაც. ლენგლეს კი ჯობს როგორც ცენტრალური მცველი. დემბელე ათამაშდა თითქოს, ლიგაზე არაუშავდა 2 თამაშში და რავი. თუ გაყიდიან 50-60 ად ხო კაი, დორტმუნდის წილიც გასათვალისწინებელია. თუ ვერა და იჯარა არ გავიგო. დესტი ორივე ფლანგზე განიხილება მარა მარცხნივ ვინმე გვინდა დროებით მაინც. ალენია თუ წავა იჯარით. ბრაიტი და უმტიტი გაიყიდონ თუ გარსია დეპაი მოვლენ
    წევრი [?]
    #6 7 ნოემბერი 2020 18:14
    4
    გრიზმანი მოაშორონ და დანარჩენები დემბელე უნდა დარჩეს.
    რედაქტორი [?]
    #5 7 ნოემბერი 2020 18:07
    3
    ისაა გასაკვირი, რომ გრიზმანის გაშვებაზე არაფერი იწერება 🙂

    არაირონიულად ხალხს ისევ ჰგონია, რომ გრიზმანი "ბარსაში" ათამაშდება 🙂
    --------------------
    Pep Guardiola about David Villa: "It's impossible to make an enemy of David. He's much too nice person, generous on the pitch and in his personal life"
    ფანი [?]
    #4 7 ნოემბერი 2020 18:07
    2
    დემებელე და ფირპო საჭიროა ზამენაზე დანარჩენები გასაშვებია არაფერს აკეთებენ და ხელფასს ტყუილად იღებენ. მაგათ ლანგლე დაუმატონ და აღებული ფულის ნაწილით მაღალი დონის მცველი იყიდონ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 7 ნოემბერი 2020 17:55
    3
    დემბელე და ფირპო საჭიროები არიან დანარჩენი ბარგია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #2 7 ნოემბერი 2020 17:50
    1
    ბრუნო ფერნანდეში დაგვხატავდა ძალიან მაგარია!!!!!
    გულშემატკივარი [?]
    #1 7 ნოემბერი 2020 17:44
    7
    დემბელეს და უმტიტის ხელი.არდაადოთ თქვემი.... ლენგლეს და რობერტოს.აახვევინეთ მეაგათი