ბარსელონა - ბეტისი 5-2

ბარსელონა - ბეტისი 5-2

  ბარსელონა (4-3-3) ბეტისი (4-2-3-1)
ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, ბუსკეტსი, პედრი, დემბელე, გრიზმანი, ფატი ბრავო, ემერსონი, მანდი, ბარტრა, მორენო, კარვალიო, როდრიგესი, ხოაკინი, კანალესი, ტელიო, სანაბრია
ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, დე ლა ფუენტე, დესტი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ მარინი, რობლესი, აკუკუ, იგლესიასი, ლაინესი, მირანდა, მონტოია, ლორენი, რუიბალ გარსია, რუისი, როდრი
რონალდ კუმანი მანუელ პელეგრინი
1-0 დემბელე 22, 1-1 სანაბრია 45+2, 2-1 გრიზმანი 49, 3-1 მესი 61 (პენ), 3-2 ლორენი 74, 4-2 მესი 82, 5-2 პედრი 90
ფატი - მესი 46
დემბელე - ტრინკაუ 66
გრიზმანი - ბრეითუეიტი 78
ბუსკეტსი - პიანიჩი 86
ხოაკინი - რუიბალ გარსია 63
ტელიო - რუისი 63
სანაბრია - ლორენი 72
კანალესი - როდრი 87
ფატი 37, პედრი 41 მანდი 32, მორენო 45
მანდი 60
კამპ ნოუ
გილერმო კუადრა ფერნანდესი
არაუხო, უმტიტი, კოუტინიო კარამასა, ფექირი, კუარდადო, ხუანმი, მარტინი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
59.6% ბურთის ფლობა 40.4%
18 დარტყმა 12
9 ზუსტი დარტყმა 6
617 პასი 417
89.1% პასის სიზუსტე 82%
2 გაფრთხილება 2
3 თამაშგარე 1
9 კუთხური 5
32 მოგებული ორთაბრძოლა 34

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 219 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    7 ნოემბერი 2020 23:43
    2
    გრიზმანის მიმართ დიდი სიმპათიის მიუხედავად,უკვე ყელში ამოვიდა ესეთი მომენტების განიავების ყურება...რა ჯანდაბა ჭირს არვიცი,მარა ფაქტია რო ვერ იტანს,და რო არა მესი დღრესაც ვერ გაიტანდა.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    ფანი [?]
    7 ნოემბერი 2020 23:41
    0
    ანსუ ტრამვირებულია და 6 კვირიდან 6 თვემდე გაუცდება 😔
    --------------------
    Forca Barca!!!
    Culé [?]
    7 ნოემბერი 2020 23:08
    1
    ციტატა: philipe coutinho
    აუუ აუუ ის ხალხი დამიპლიუსდით აქ რაა მესის გარეშე უკეთ თამაშობს შეტევასა გრიზმანზე უნდა ავეწყოთო რომ იძახდით 😂

    +
    გრიზმანზე უნდა ავეწყოთს გამოკლებით
    ფანი [?]
    7 ნოემბერი 2020 22:26
    2
    basa7,
    რავიცი რამდენი ხანია ვიძახი უპამეკანო მეთქი :დ გარსია შეილება შემდეგ მაგრამ ეხა უპამეკანოს ვამჯობინებდი მე ან ორივე დაითრიონ მარა რის დამთრევები არიან სადაცაა გავკოტრდებითოდა :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    7 ნოემბერი 2020 22:08
    2
    ეს გარსია გარსია რო გავიძახით გამოგვადგება? სამომავლოთ შეიძლება მაგრამ ახლა რეალურად გუნდმა ან უპამეკანო უნდა იყიდოს და ან კუნდე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    7 ნოემბერი 2020 22:07
    1
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Bakero
    დღეს +2 პელემდე რამდენი დარჩა ?

    4

    4 როგორ 5 წავიკითხე გოლაჯიზე და ეხლა 2 გაიტანა ანუ 3 დარჩა კიდე როგორც ვიცი

    4 გოლი რო მოუხსნას 3 გოლი რო გაიმეოროს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:35
    6
    ციტატა: philipe coutinho
    აუუ აუუ ის ხალხი დამიპლიუსდით აქ რაა მესის გარეშე უკეთ თამაშობს შეტევასა გრიზმანზე უნდა ავეწყოთო რომ იძახდით 😂

    ჯერ თითონ აეწყოს გრიზმანი ! თუ აეწყო საერთოდ 😂 😂 😂
    Culé [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:33
    8
    შარშანაც ზუსტად ამ ანგარიშით მოუგო ბარსამ ბეტისს 5:2 (1:1)
    წევრი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:32
    5
    sagolllll bichebs yvela kai iyo .. erti is minda vtqva ro dacva shecacvlelli oike legle zamenaze da or top mcveli
    წევრი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:25
    11
    ეს ტრინკაუ კიდე იტყვის თავის სიტყვას კარგი ბიჭია უბრალოდ ნდობა სჭირდება
    ფანი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:24
    8
    აუუ აუუ ის ხალხი დამიპლიუსდით აქ რაა მესის გარეშე უკეთ თამაშობს შეტევასა გრიზმანზე უნდა ავეწყოთო რომ იძახდით 😂
    --------------------
    Forca Barca!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:24
    4
    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    Roberto unda daasaxelon matchis sauketesod

    ციტატა: M10 S9 D11
    პედრიიი სადებიუტოოო ბრავოო

    სადებიუტო არ იყო

    ლა ლიგაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:24
    4
    Ai klubma zamtris satransfero fanjaraze uajveli unda moiyvanos mcveli top mcveli tuara sashualoze magali donis prochzec ro gaixnen mainc bodishit cenzuristvis
    Culé [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:23
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Bakero
    დღეს +2 პელემდე რამდენი დარჩა ?

    4

    მადლობა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:23
    0
    ციტატა: Bakero
    დღეს +2 პელემდე რამდენი დარჩა ?

    4
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:23
    9
    კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ბარსელონას თუ მოგება უნდა ყოველთვის უნდა უტევდეს და ამოსუნთქვის საშუალებას არ აძლევდეს მეტოქეს. დაცვას სინდის-ნამუსი აქვს გარეცხილი მთელი თამაში ისე გავა ერთ კონტრშეტევას ვერ გააჩრებენ უჯარიმოდ. ამათმა კიდე 6 წლიანი კონტრაქტები გაუფორმეს. პაზორ.
    პ.ს. მგონი მესიმ გასცა ყველა ექსპერტს პასუხი ვინც ზამენაზე სვამდა.
    წევრი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:23
    1
    არაუხო როდის ბრუნდება?
    წევრი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:22
    7
    ახლა ყველაზე მეტად გვჭირდება ფორმაში მყოფი უმტიტი რომ არაუხოს შეუწყვილოთ. თორემ ამ ლენგლეზე უინტელექტო მცველი არარსებობს პიკე კიდე დაქლიავებულია კაი ხანია
    ფანი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:20
    8
    შეტევაში ხო ყველამ კარგად იმუშავა გრიზის გარდა მაგრამ მე მაინც ყველაზე მეტად დემბელემ
    მომხიბლა ამ თამაშში და მაგრად არ გაუმართლა რო დუბლით არ დაამთავრა იგრა, ისევ თავს მაყვარებს ეგ ოხერიდა იმედია კიდე ტრამვას არ მიიღებს ❤️😁
    --------------------
    Forca Barca!!!
    ფანი [?]
    7 ნოემბერი 2020 21:20
    1
    კუმანი უბურთოთ არ ავარჯიშებს ვარჯიშებზე?საერთოდ აზრზე არ არიან უბურტოდ თამაშისას.
    ბენზემაზე ვკაიფობთ მაგრამ როჟა უბურთოდ ძალიან კარგად თამაშობს.
    როცა პოზიციურად იცავ თავს ცოდნა უნდა პოზიციის სწორად შერჩევას.
    თუ უბურთოდ თამაში არ გამოასწორეს და მომენტები კიდე მაზეს კიდევ ბევრ ქულას დავკარგავთ.
    ერთადერთი წელს მომეწონა სელტასთან გასვლითი მატჩი,სადაც გუნდს ეტყობოდა ჯილკა და აგრესიულობა.
    გრიზმანს იმედია დაეხმარება ეს გოლი