ლეო მესის თამაშიდან გოლების მშრალი სერია | უიღბლო სტატისტიკა

ლეო მესის თამაშიდან გოლების მშრალი სერია | უიღბლო სტატისტიკა

ლეო მესიმ 2020/21 წლების სეზონში ჯამში ჯერ მხოლოდ 4 გოლი გაიტანა, მაგრამ მხოლოდ 11-მეტრიანი დარტყმებით.

ლეოს თამაშიდან გოლი საკმაოდ დიდი ხანია არ გაუტანია. 

კაპიტნის მშრალი სერია 9 სრულ მატჩს, 810 წუთს და შესაბამისად, 13.5 საათს უტოლდება.

ამ პერიოდის განმავლობაში მან კარისკენ 45-ჯერ დაარტყა, მატჩში საშუალოდ 5-ჯერ. აღიშნული დარტყმების ნახევარი (23) კარის ჩარჩოში წავიდა.

მიმდინარე სეზონში ყველაზე მეტჯერ ლეომ "ალავესს" დაურტყა. თუმცა. 10 მცდელობის მიუხედავად, ფედერიკო პაჩეკომ გოლის გატანის საშუალება არ მისცა.

თამაშიდან "ლა პულგამ" უკანასკნელად 19 ივლისს, "ალავესის" წინააღმდეგ გაიტანა. ნახსენებ შეხვედრაში კატალონიელებმა ანგარიშით 5-0 იმარჯვეს.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 6 ნოემბერი 2020 13:30
    2
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: nikusha
    თვალებში უნდა ჩავხედოთ სიმართლეს. ასაკიც თავისას შვება. ტიპი 33 წლისაა უკვე. 34ის გახდება გაისად და ეგეთი აქტიური და ეფექტური ყველა მატჩში 90 წთ ვერ იქნება.

    პელეს რეკორდს ისედაც მოხსნის და ასედაც. 6 გოლი და გააუჯობესებს. ბოლოსდაბოლოს იმდენ პენალტს ვურტყამთ პენლებით დაეწევა და გააუმჯობესებს, მარა ეგებ ჯარიმაც თხაროს. მაგრამ თამაშიდანაც გვინდა


    არცერთი წუთი ტიპს არ დაუსვენია რომელიც 34-ე წელშია გადასული უკვე რაც არაა ხუმრობა

    აი ასაკზე მეტად მოტივაციის თემა აქვს ჩემი აზეით. რაღაც აღარ აქვს თითქოს მონდომება რაც სუა წავიდა. მე მაინც სუას წასვლის ბრალი მგონია. იმედია ვცდები და მომავალში მაქსიმუმს დადებს.

    ისე ეგრე იყო ნეიმარის წასვლის შემდეგაც რაღაცა პერიოდი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #9 6 ნოემბერი 2020 13:13
    1
    ციტატა: nikusha
    თვალებში უნდა ჩავხედოთ სიმართლეს. ასაკიც თავისას შვება. ტიპი 33 წლისაა უკვე. 34ის გახდება გაისად და ეგეთი აქტიური და ეფექტური ყველა მატჩში 90 წთ ვერ იქნება.

    პელეს რეკორდს ისედაც მოხსნის და ასედაც. 6 გოლი და გააუჯობესებს. ბოლოსდაბოლოს იმდენ პენალტს ვურტყამთ პენლებით დაეწევა და გააუმჯობესებს, მარა ეგებ ჯარიმაც თხაროს. მაგრამ თამაშიდანაც გვინდა


    არცერთი წუთი ტიპს არ დაუსვენია რომელიც 34-ე წელშია გადასული უკვე რაც არაა ხუმრობა

    აი ასაკზე მეტად მოტივაციის თემა აქვს ჩემი აზეით. რაღაც აღარ აქვს თითქოს მონდომება რაც სუა წავიდა. მე მაინც სუას წასვლის ბრალი მგონია. იმედია ვცდები და მომავალში მაქსიმუმს დადებს.
    ფანი [?]
    #8 6 ნოემბერი 2020 12:32
    0
    თვალებში უნდა ჩავხედოთ სიმართლეს. ასაკიც თავისას შვება. ტიპი 33 წლისაა უკვე. 34ის გახდება გაისად და ეგეთი აქტიური და ეფექტური ყველა მატჩში 90 წთ ვერ იქნება.

    პელეს რეკორდს ისედაც მოხსნის და ასედაც. 6 გოლი და გააუჯობესებს. ბოლოსდაბოლოს იმდენ პენალტს ვურტყამთ პენლებით დაეწევა და გააუმჯობესებს, მარა ეგებ ჯარიმაც თხაროს. მაგრამ თამაშიდანაც გვინდა


    არცერთი წუთი ტიპს არ დაუსვენია რომელიც 34-ე წელშია გადასული უკვე რაც არაა ხუმრობა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #7 6 ნოემბერი 2020 11:59
    1
    M10 S9 D11,
    მეც ვთქვი კიდია მეთქი მარა იმ გაგებით არა რომ აღარასდროს მოინდომებს თამაშს, უბრალოდ ელოდება თანაგუნდელების მონდომებით თამაშს. მარტო კაცს ხაჭაპურის ჭამაც მობეზრდებაო თუ გაგიგონია ეგ პონტია ზუსტად. ამასაც მობეზრდა გუნდის მარტო თრევა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 6 ნოემბერი 2020 11:43
    5
    რა კომენტარებია ბიჭო ცუდად ვარ რა ბარსა კიდია რა ჩაისვარა რეებს წერთ უბრალოდ მთლიანად გუნდია არასტაბილური და მესის თამაშშიც აისახება 10-ჯერ რო კარში დაარტყავ ერთ თამაშში რომელი გუნდის დაკიდებაზეა საუბარი ძაან გამაღიზიანებელია ესეთი კომენტარების კითხვა მითუმეტეს ბარსას ფანისგან არ დაუმსახურებია მესის არანაირად
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 6 ნოემბერი 2020 11:31
    3
    ბეტისთან როგორ თამაშობს ვიცით და დარწმუნებული ვარ დაასრულებს ამ სერიას.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #4 6 ნოემბერი 2020 10:57
    3
    მე თუ მკითხავთ არაფერ შუაშია აქ მესი და მისი მონდომება. მესის მონდომება აისახება თამაშის ხარისხზე და არა გოლებზე. რამდენიმე თამაში ჩაატარა თავის დონეზე, რამდენიმე ვერა.
    ეს სერია კი მარტო იმის ბრალი მგონია, რომ გუნდმა ჯერ ვერ იპოვა თავისი თამაში, რაც ნორმალურია ამხელა ცვლილებების შემდეგ. ვერ ჩამოყალიბდა შეტევა ჯერ და ამას დრო სჭირდება. საერთოდ 4-3-3 იქნება იდეალური ყოველთვის ბარსასთვის და ალბათ მოუეწევს დაბრუნება კუმანსაც. კოუტინიოს დაყენება ინიესტას პოზიციაზე ძალიან კარგი იქნება ჩემი აზრით.
    ნუ მესიზე ბარსას ფანისგან ესე აგდებით ლაპარაკი კარგზე არაფერზე მეტყველებს. და ზოგადად, უსასრულოდ კი არ ითამაშებს, წავა და მერე დაგვენანება. მივიღოთ სიამოვნება სანამ დრო გვაქვს, ის ხომ ყველა დროის (ერთერთი) საუკეთესოა, თუ შეიცვალა რამე?
    Culé [?]
    #3 6 ნოემბერი 2020 08:57
    5
    ნაპოლისთან რომ შეკლასა ეგ გოლი ალავესზე გვიან არ იყო? აგვისტოში. საერთოდ მესის მშრალი სერია მისი ხასიათის ბრალია ალბათ. ძაან გატყდა მორალურად. გუნდიც კიდია უკვე და თვისი თავიც მემგონი. არ ვიცი რამდენად სწორია მარა მე ასე ვფიქრობ. მესი დაიწყებს გოლების გატანას და უფრო მონდომებით თამაშს თუ დაინახავს იგივეს თანაგუნდელებისგან და მწვრთნელისან, თვითონაც დაიღალა ზედიზედ სამი წელი გუნდის მარტო თრევით და უშედეგობით, მერე კიდე იმით რომ ყველა ამას უყურებდა მოედანზე და აღარავინ აკეთებდა რამეს. კაროჩე თანაგუნდელების აქტიურობას უფრო ელოდება და მოვა ხასიათზე მემგონი.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 6 ნოემბერი 2020 00:53
    1
    მესიმ ან მაგრად ჩაისვარა ანარადა ბარსა კიდია მაგრად, გუშინ ისე მოსეირნონდა სტადიონზე რო მე გამიტყდა.. სკამზე ინდა გადააჯკლნონ
    წევრი [?]