ხრისტო სტოიჩკოვი: "ბარსელონას" ცენტრფორვარდი არ სჭირდება

ხრისტო სტოიჩკოვი: "ბარსელონას" ცენტრფორვარდი არ სჭირდება

"ბარსელონას" ბულგარელი ლეგენდა ხრისტო სტოიჩკოვი კატალონიური გუნდის ამჟამინდელ მდგომარეობაზე საუბრობს და აცხადებს, რომ რონალდ კუმანს ცენტრფორვარდი არ სჭირდება, მაგრამ გარკვეული ცვლილებები საჭიროა.

"ასეთი სტილით თამაშის დროს "ბარსელონას" 9 ნომერი არ სჭირდება. თუმცა, საჭიროა, რომ ანსუმ და დემბელემ საჯარიმოში შერბენები ისწავლონ. არ აქვს მნიშვნელობა, ისინი ცენტრში თამაშობენ, თუ არა, მაგრამ ეს კომპონენტი უნდა გააუმჯობესონ. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ყველა ძალიან სტატიკურია.

ამ ფეხბურთელებს იმ დროის "ბარსელონას" ვიდეოები უნდა აჩვენონ, როდესაც გუნდში ეტო'ოს მსგავსი ფეხბურთელები თამაშობდნენ. ის ცენტრფორვარდი იყო, მაგრამ მხოლოდ ცენტრში არ თამაშობდა." - ციტირებს სტოიჩკოვის სიტყვებს Tudn.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 5 ნოემბერი 2020 18:46
    0
    QIROESTA,
    ციტატა: QIROESTA
    ციტატა: MTG8
    ზამთარში თუ ვერავინ დაიმატეს, მოიყვანონ მანძუკიჩი წლის ბოლომდე უგუნდოდაა, სულ თუ არაფერი, ბურთს მაინც ჩაუწოდებ გასაჭირში.

    suaress ro ushveb da mandju mgkavs cota sircxvilia

    დარწმუნებული ვარ, მიზერულ ხელფასს დათანხმდება და არ დაიტვირთება ჭერი, თან ნახევარი სეზონით +1 წელი კონტრაქტში.
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    ფანი [?]
    #10 5 ნოემბერი 2020 13:59
    1
    ციტატა: MTG8
    ზამთარში თუ ვერავინ დაიმატეს, მოიყვანონ მანძუკიჩი წლის ბოლომდე უგუნდოდაა, სულ თუ არაფერი, ბურთს მაინც ჩაუწოდებ გასაჭირში.

    suaress ro ushveb da mandju mgkavs cota sircxvilia
    გულშემატკივარი [?]
    #9 5 ნოემბერი 2020 11:53
    0
    ზამთარში თუ ვერავინ დაიმატეს, მოიყვანონ მანძუკიჩი წლის ბოლომდე უგუნდოდაა, სულ თუ არაფერი, ბურთს მაინც ჩაუწოდებ გასაჭირში.
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    ფანი [?]
    #8 5 ნოემბერი 2020 11:29
    7
    მეტი მოძრაობაა საჭირო შეტევაში.როცა ავტობუს გიყენებს გუნდი ფლანგიდან ფლანგზე სწრაფან უნდა ამოძრაო ბურთი რო დაცვა გაწელო და ცენტრში სივრცეები დარჩეს.მერე ერთი შეყოლება ამ სივრცეში და გოლია.ამას ყველაფერს მოძრაობა ჭირდება ბევრი.დღეს სტატიკური,დამდგარი ფეხბურთით ვეღარ მოიგებ თამაშებს.ლივერპულია და გიჟებივით დარბიან,ბაიერნზე აღარაფერს ვამბობ.სიტი პსჟ სისწრაფეებით იგებენ თამაშებს.ბარსას თამაშში კი ბურთი ძაან ნელა მოძრაობს.იმედია გამოსწორდება ეს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 5 ნოემბერი 2020 11:27
    2
    ციტატა: uncrowned king
    ციტატა: Wtf man
    არადა ჰალანდი რო გვყვავდეს დავიხატებოდით რატო არ ჩალიჩობენ მაგ ბიჭზე არ ვიცი. მინიმუმ 12 წელი ცენტრფორვარდის დანაკლის მოგვიხსნიდა

    ჰალანდი და მბაპე რეალისაა მბაპეე მილიონი პრინცენტით.. ტიპი აკაჩავებს რეალზე:დ და დიდი ალბათობით ჰალანდიც გაიჩითება თეთრ ფორმაში

    რავიცი მე არცერთ ინტერვიუში არ მინახია ჰალანდს ეთქვას რეალში მინდა თამაშიო. პირიქით ეგ ჩვენთან უფრო გადმოვა ბენზოს 2 წელი ხელს არავინ ახლებს და 2 წელი თუ სკამზე ენდომება ჯდომა წავიდეს
    წევრი [?]
    #6 5 ნოემბერი 2020 10:53
    0
    ციტატა: Wtf man
    არადა ჰალანდი რო გვყვავდეს დავიხატებოდით რატო არ ჩალიჩობენ მაგ ბიჭზე არ ვიცი. მინიმუმ 12 წელი ცენტრფორვარდის დანაკლის მოგვიხსნიდა

    ჰალანდი და მბაპე რეალისაა მბაპეე მილიონი პრინცენტით.. ტიპი აკაჩავებს რეალზე:დ და დიდი ალბათობით ჰალანდიც გაიჩითება თეთრ ფორმაში
    გულშემატკივარი [?]
    #5 5 ნოემბერი 2020 10:52
    1
    ჰალანდი ვიყიდოთ რა , ამ დეპაის რას გადაეკიდნენ
    ფანი [?]
    #4 5 ნოემბერი 2020 10:30
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    მართალს ამბობს ეს კაცი.გუნდს არ ყავს შემტევი ნახევარმცველი,რომელიც საჯარიმოში შეირბენს გაიხსნება მიიღებს პასს და გაიტანს.დგანან და ადგილზე ელოდებიან ბურთს.
    დე ბეეკი იყო მოსაყვანი.მაგ საქმეში ძალიან კარგია დონი.
    გამოდის რომ გუნდს ყავს სამი კარგი ნახევარმცველი და ყველა არის საყრდენი ტიპის.არცერთი არ არის შემტევი ტიპის და ეს არის ჩემი აზრით მთავარი მიზეზი უაზრო ბურთის გორების ცენტრში.
    მოკლედ კუმანმა თუ ასე გააგრძელა მოუწევს აბარგება.ეს ბარსელონაა რომელსაც მილიონობით გულშემატკივარი ყავს მსოფლიოში.თუ ასე გააგრძელა თამაში გუნდმა დიდი წნეხი წამოვა კუმანზე

    ალენია უნდა ათამაშოს ამიტომ ხშირად პედრიმ და კარლესმა დრო უნდა გაინაწილონ სწორად!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #3 5 ნოემბერი 2020 10:01
    4
    არადა ჰალანდი რო გვყვავდეს დავიხატებოდით რატო არ ჩალიჩობენ მაგ ბიჭზე არ ვიცი. მინიმუმ 12 წელი ცენტრფორვარდის დანაკლის მოგვიხსნიდა
    წევრი [?]
    #2 5 ნოემბერი 2020 09:48
    6
    .სირცხვილია რასაც დღეს ბარსელონა თამაშობს, 11 ფეხბურთელ ნაკლულ გუნდ კამპნოუზე წესიერად ვერ მოუგეს,. კუმანი მეძროხისგან არაფრით განსხვავდება როგორც მწვრთნელი, არაქვს ქარიზმა, არაქვს ფანტაზია..
    წევრი [?]
    #1 5 ნოემბერი 2020 09:41
    5
    პიკეს გოლის დროს გამოჩნდა რომ ცენტრფორვარდია საჭირო, ძალიან ბევრი მომენტი და შესაძლებლობა იფანტება იმის გამო რომ მესის თავით თამაში არ შეუძლია, გრიზმანს რა შეუძლია თბითონაც აღარ იცის. საერთოდ ასეთი მიდგომით დაცვასაც უჭირს და შეტევებსაც ვერ ასრულებენ, არავინ იცის მესი რა პოზიციაზე თამაშობს, ხან ფლანგია ცარიელი ხან ცენტრი და დაცვას მაშინ ეხმარება როცა ხასიეთზეა.