ბარსელონა - კ. დინამო 2-1

ბარსელონა - კ. დინამო 2-1

  ბარსელონა (4-2-3-1) კიევის დინამო (4-3-3)
ტერ შტეგენი, დესტი, პიკე, დე იონგი, ალბა, ბუსკეტსი, პიანიჩი, პედრი, მესი, ფატი, გრიზმანი ნეშერეტი, კეძიორა, ზაბარნი, პოპოვი, შაბანოვი, ბუიალსკი, შეპელევი, ანდრიევსკი, ციგანკოვი, როდრიგესი, სუპრიაგა
ნეტუ, პენია, ალენია, ბრეითუეიტი, დემბელე, პუჩი, ლანგლე, ტრინკაუ, ს. რობერტო, ფირპო მორგუნი, იგნატენკო, კლაიტონი, დე პენა, ლედნევი, რუსინი, სიროტა, ვერბიჩი
რონალდ კუმანი მირჩა ლუჩესკუ
1-0 მესი 5 (პენ), 2-0 პიკე 65, 2-1 ციგანკოვი 75
პიანიჩი - ს. რობერტო 60
გრიზმანი - დემბელე 60
ბუსკეტსი - ლანგლე 74
ფატი - ტრინკაუ 74
პედრი - ალენია 83
სუპრიაგა - ვერბიჩი 71
როდრიგესი - დე პენა 71
ბუიალსკი - ლედნევი 86
  ბუიალსკი 70
კამპ ნოუ
მაიკლ ოლივერი (ინგლისი)
უმტიტი, არაუხო, კოუტინიო ბურდა, კოსტევიჩი, სიდორჩუკი, შაპარენკო, ბოიკო, მიკოლენკო, ბუშანი, ბალუტა, წიტაიშვილი, კარავაევი, ჰარმაში, დუელუნდი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
63.8% ბურთის ფლობა 36.2%
22 დარტყმა 8
14 ზუსტი დარტყმა 7
761 პასი 419
92.5% პასის სიზუსტე 87.8%
0 გაფრთხილება 1
2 თამაშგარე 0
10 კუთხური 8
26 მოგებული ორთაბრძოლა 41

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 205 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #205 5 ნოემბერი 2020 10:43
    0
    ციტატა: ROUCH
    რა ცვლილებებს აკეთებს ტიპი ოღონდ პუჩი არ ათამაშოს და თითონაც გამოვა ალბათ

    კარგს შვება ალენია რომ გამოყავს

    ციტატა: me da barca
    ეს დღე მეკარეების დღეა.
    მალუმა თუ ხედავს შტეგოს სეივებს?

    მეც მაინტერესბეს ეგ

    ციტატა: Pirat❤️💙
    პედრის ნაცვლად პუჩი გამოიყვანოს რაიქნება

    არც ალენია იყო ურიგო. კარგი ქნა ახალგაზრდა ზე ტალანტს რომ დაუთმო დრო და მისცა სათამაშო პრაქტიკა ჩ.ლიგაზე. 10 წთ საქმეა ჩ.ლიგის თამაშის ბარობაზე. ზე ტალენტს მეტი დრო!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გულშემატკივარი [?]
    #204 5 ნოემბერი 2020 02:22
    5
    ამ თამაშმა კიდე ერთხელ დაამტკიცა,რომ კუილა(კუმანი) საშუალო მწვრთნელია,შეიძლება სუსტიც. იმედია იანვარში გააგდებენ...დიახ,დიახ...გააგდებეეეენ.
    გულშემატკივარი [?]
    #203 5 ნოემბერი 2020 02:20
    9
    მესის აკლია 9 იანი( სუა )
    სივრცეებს საერთოდ ვერავინ უთავისუფლებს და ორ სვლიან კედელსაფ საჯარიმოსთან ვერსვინ უკეთებეს, კარში რო დაარტყას თავისი მარცხენათი..
    გრიზმანი არი უდიდესი ყ...ლე,მსგავსი უუნარო თუ გახდებოდა არ მეგონს.ნოლს ქვემოთ ლეველზეა:)

    აზე არ ვარ რა გვეშველება...
    Culé [?]
    #202 5 ნოემბერი 2020 02:14
    9
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Memphis Depay
    კუმანს არააქ მეტი რესურსი, ტრანსფერები არ გაუკეთეს და კიდე მაგას ვასხათ? ამ დაცვით ვერცერთი მწვრთნელი ვერ გავა ფონს.

    კიევს ქონდა რესურსი? მეორე გუნდით კინაღამ მოგვიგო კამპ ნოუზე. მინიმუმ სამ ბურთიანი უპირატესობით მოგებას ველოდი და ბოლოს დრო გაგვყავდა.

    რესურსიო იმენა ნერვები მეშლება :დ დეიონგის ცენტრალური მცველობა რა მოიგონა მაგას ჯობია თითონ დადგეს ისევ ,ისედაც არ მჯერა მაგის მწვრთნელობის
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #201 5 ნოემბერი 2020 02:11
    10
    ციტატა: Memphis Depay
    კუმანს არააქ მეტი რესურსი, ტრანსფერები არ გაუკეთეს და კიდე მაგას ვასხათ? ამ დაცვით ვერცერთი მწვრთნელი ვერ გავა ფონს.

    კიევს ქონდა რესურსი? მეორე გუნდით კინაღამ მოგვიგო კამპ ნოუზე. მინიმუმ სამ ბურთიანი უპირატესობით მოგებას ველოდი და ბოლოს დრო გაგვყავდა.
    Culé [?]
    #200 5 ნოემბერი 2020 02:10
    12
    ციტატა: Giorgi99
    კლოპი 4 წელი მოუნდა გუნდის დაყენებას და ვერაფერსაც ვერ იზავს დღეს ბარსაში რომ მოიყვანო

    რას იძახი :) კლოპს დახვდა ნახირი ლივერში. და კონკურენტუნარიან გუნდად აქცია პირველივე სეზონში და აი ბარსა წელსაც შერცხვება კაი გუნდთან. არ ვიძახი რო ლიგა მოიგონ და გინდათუარა სახე გააცალონ. 8-2 ებს არუნდა აგებდე ბარსწლონა

    რავიცი ვინმეს თუ გონია რო ციგანკოვივით გამოსირდება ლევანდოვსკი და ან ვინმე სხვა კიდე ტოპ კლასის ფორვარდი , ცდება მაგრა. ეს თამაში რეალურო საგოლე მომენტები რო შეადარო კიევს მეტი ქონდა :დ დემბელემ რო გაისროლა მაგაზე არ ვამბობ. ტიპები სამჯერ პირისპირ გავიდნენ და ვერ გაიტანეს. შტეგენმა მოიგო პირადად დღეს. დინამო კიევთან რომელსაც 10 კაცი აკლდა. ეს თუ შემადგენლობის ბრალია და საღოლ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #199 5 ნოემბერი 2020 02:03
    3
    4-3-3!
    წევრი [?]
    #198 5 ნოემბერი 2020 01:58
    8
    ვაფასებ კუმან შენ გამბედაობას მაგრამ მეორედ დეონგი დაცვაში აღარ დავინახოთ თორე დედას მოგი*ყნავთ მთელი ფანობა❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #197 5 ნოემბერი 2020 01:57
    7
    კლოპი 4 წელი მოუნდა გუნდის დაყენებას და ვერაფერსაც ვერ იზავს დღეს ბარსაში რომ მოიყვანო
    Culé [?]
    #196 5 ნოემბერი 2020 01:57
    15
    ამ თამაშმა ბევრი რამ გამოაჩინა.ტერ შტეგენი არის უმაგრესი მეკარებდა ეგ რო არ გვყოლოდა დარხეული გვქონდა(ეს ისედაც ყველამ ვიცოდით).დეიონგის მცველობა არ გაიშვას.რამდენადაც კარგი იყო ამოტანისას იმდენად ცუდი იყო კონტრშეტევებზე.ბარსას პრესინგი არის საცოდაობა რომელიც დაძლია 11კაცის გარეშე მოთამაშე დინამომ.კლასი აკლდათ დაფინიშებისას თორე ყველა კონტრშეტევაზე გვიხმარეს.ბუსკეცი არის საშინელ ფორმაში.გრიზმანს შიგააქ თან ძაან ღრმად.ფატი და პედრი კარგები იყვნენ.დესტი რამდენადაც კარგია შეტევაში იმდენად უჭირს დაცვაში.ალბა ჩაციკლულია რო მაინცდამაინც მესის უპასოს.კუმანს პუჩი ფეხებზე კიდია.
    მოკლედ გუნდი უნდა გადაეწყოს 4-3-3 ზე!!!ნახ.დაცვაში პიანიჩი დეიონგი კოუტინიო.წინ მესი გრიზმანი ფატი.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #195 5 ნოემბერი 2020 01:57
    14
    წარმოიდგინეთ ფატი რომ არ იყოოს რა გვეშველებოდა??? სუა გაშვება უდიდესი შეცდომა და მცველის არ მოოყვანა უარესი შეცდომაა..კიდე გარსიას ეპოტინებიან რომელიც უნდა გაზარდო და რა გამოვა კიდ ეკაცმა არ იციის ტოპ მცველი ჭირდება გუნდს
    ფანი [?]
    #194 5 ნოემბერი 2020 01:56
    9
    მორიგი უსახური თამაში. კუმანი უკვე ძაან ბევრ სარისკო გადაწყვეტილებებს იღებს და თან არცერთი ამართლებს. ცალკე ბართომეუს დედას შევახტი ერთი მცველი და ფორვარდი რომ ვერ იყიდა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #193 5 ნოემბერი 2020 01:55
    8
    ციტატა: Memphis Depay
    კუმანს არააქ მეტი რესურსი, ტრანსფერები არ გაუკეთეს და კიდე მაგას ვასხათ? ამ დაცვით ვერცერთი მწვრთნელი ვერ გავა ფონს.

    ბურთს როცა ფლობ და ცენტრი გიჭირავს დაცვის პრობლემა თითქმის არ გაქვს და ცენტრში ბურთის დაჭერას კიდე სამი კაცი უნდა მინიმუმ და არა ორი საყრდენი და დაკარგულ ბურთზე ეგრევე დაპრესინგება კუმანის პრობლემა რესურსში კი არა ამ სიქიმარობა 4-2-3-1 სქემაშია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #192 5 ნოემბერი 2020 01:55
    5
    ციტატა: Memphis Depay
    კუმანს არააქ მეტი რესურსი, ტრანსფერები არ გაუკეთეს და კიდე მაგას ვასხათ? ამ დაცვით ვერცერთი მწვრთნელი ვერ გავა ფონს.

    გავიგე რო არ არრ გვივარგა დაცვა ,მარა ზოგადად გუნდი რას გავს. არც ყველაზე უარესი შემადგენლობა გვყავს ეგრეც არარი. მიე ეს გუნდი კლოპს აბა თუ აგერევა გული ნახე მერე :) ორკვირაში გუნდს დაემსგავსება
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]
    #191 5 ნოემბერი 2020 01:54
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეს 4-2-3-1 სქემა მოაშოროს ვერ თამაშობს გუნდი მაგ სქემით აჯაფსანდალია თავიდან ბოლომდე

    ესმის მერე ეგ მაგ ხისთავიანს ?! 😡 😡 😡 😡 😡
    Culé [?]
    #190 5 ნოემბერი 2020 01:52
    6
    აი ყველაზე კარგად რა ასახავს ბარსას ახლანდელ მდგომარეობას იცით ?!ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფში კიევის დინამოს მეორე გუნდთან ნოუ კამპზე ბოლო წუთებზე დრო რომ გაჰყავს აი მაგაზე ეტყობა რა ტრაკშიცაა გუნდი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #189 5 ნოემბერი 2020 01:52
    4
    ციტატა: Serenity.
    ციტატა: ROUCH

    მესი სად ყავდა მარტინოს ხან მიკრო ტრამვა და როცა იყო მსოფლიოზე ფიქრობდა დაცვაში იმ სეზონში ყველა აელეწა სხვადასხვა დროს ბოლოს ვალდესიც აღარ ყავდა

    თორე ესეთი მესის ყოლა ისეთი ფუფუნებაა, მეტს რო ვერ ინატრებდა კუმანი ;დდ

    რაგინდა კაცო პენალტები ხო გააქ, მაგასაც ხო გატანა უნდა 😂
    წევრი [?]
    #188 5 ნოემბერი 2020 01:52
    7
    ვილოცოთ რომ მეტოქის დაუფასებლობის გამო მოხდა რაც მოხდა თორემ თუ ასე აპირებენ გაგრძელებას ეუჰ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #187 5 ნოემბერი 2020 01:51
    4
    ეს 4-2-3-1 სქემა მოაშოროს ვერ თამაშობს გუნდი მაგ სქემით აჯაფსანდალია თავიდან ბოლომდე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #186 5 ნოემბერი 2020 01:51
    8
    კუმანის ბარსა არა გრიზმანი კიდე. აი როგორ მეცინება იმ ხალხზე პირველი 2 ტურის მერე რო ნეტა ბაიერნს შევხვდეთ ლიგაზეო გაიძახოდნენ. კიდევ კარგი ჩვენთან არ მოხვდა და იმედია არსად არ გადავეყრებით ისე გამოვვარდებით. გაგვიმართლა რო დაჩმორებულ იუვეს შევხვდით რომელსაც ბარსას არიყოს დედააქ მოტ#ნული.