ივან რაკიტიჩი: მესის განსაკუთრებულად უნდა მოეპყრა

ივან რაკიტიჩი: მესის განსაკუთრებულად უნდა მოეპყრა

"სევილიას" ხორვატი ნახევარმცველი, ივან რაკიტიჩი, რომელიც ანდალუსიურ კლუბს "ბარსელონაში" გატარებული 6-წლიანი პერიოდის შემდეგ დაუბრუნდა, ლიონელ მესის შესახებ საუბრობს.

Muchodeporte-ს ჟურნალისტმა რაკიტიჩს "ბარსას" ყოფილი მთავარი მწვრთნელის, კიკე სეტიენის, ინტერვიუს შესახებ ჰკითხა, სადაც 61 წლის სპეციალისტი ამბობს, რომ არგენტინელის გაწვრთნა რთულია.

"ასეთი დონის ფეხბურთელები ყველასგან განსხვავებდებიან, სხვა ფეხბურთელები მათ განსაკუთრებულად უნდა მოეპყრან, რადგან მათ ბევრი რამის შეცვლა შეუძლიათ.

მესის ყოველთვის კარგად ვეწყობოდი. როდესაც "ბარსელონაში" გადავედი, იგი ერთ-ერთი პირველი იყო, რომელმაც მკითხა, რამე ხომ არ მჭირდებოდა.

არ ვიცი, მომავალში, ვიხილავთ თუ არა ისეთ ფეხბურთელს, როგორიც ლეოა", - თქვა 32 წლის რაკიტიჩმა.

შეგახსენებთ, რომ რაკიტიჩმა "ბარსელონაში" 2014-2020 წლები გაატარა, მოიგო 14 ტიტული, ჩაატარა 310 შეხვედრა და გაიტანა 36 გოლი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 3 ნოემბერი 2020 20:43
    0
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    აქ რა შუაშია მარა იქნებ რამე მირჩიოთ მეგობრებო რა დავდო დღეს თორე რაც მე დავდე ყველა პირიქით დაჯდა😀

    არ გეწყინოს და ერთ საინტერესო ისტორიულ ფაქტს მოგიყვები: სტალინმა საბჭოთა კავშირის ამინდის ბიუროს ხელმძღვანელი დაიბარა და დაინტერესდა. რა შედეგები გაქვთ ამინდის პროგნოზირებაშიო და შეშინებულმა მინისტრმა უცბად უპასუხა როგორც წესი 40%-ს ვდებთო პროგნოზშიო, რაზეც სტალინმა უპასუხა, დალოცვილო უკუღმა თქვით და 60% გექნებათ შედეგიო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 ნოემბერი 2020 20:01
    0
    გააჩნია შენიშვნას ვინ მოქცემს, მაგასაც ავტორიტეტი უნდა. როცა შენი პირით ამბობ გუშინ ძროხებს ვუვლიდი და დღეს ბარსას ვწვრთნიო, იქ რაზეა საუბარი. ავტორიტეტი ძროხებთან დატოვა.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 ნოემბერი 2020 15:46
    5
    აი კაცი ივაან შე კლასნო გუნდურო მოთამაშევ სამწუხაროა რო არ დაგაფასეს აქ წარმატებებიი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 3 ნოემბერი 2020 12:57
    3
    ციტატა: Memphis Depay
    ბიჭო, რადგან მესია არ აქვს მწვრთნელს უფლება რო რამე შენიშვნა მისცეს? მარადონას, კრუიფს და სხვა დიდ ფეხბურთელებს დავიჯერო ვერ უბედავდნენ მწვრთნელები? არ მიყვარს ეს გამორჩევა, რადგან მესია და საუკეთესო ფეხბურთელია ხელშეუხებელი უნდა იყოს და სიტყვა შეეძრახოს? ძაან იდიოტიზმია.

    შენიშვნის მიცემა ერთია და დაყვირება მეორე როცა მესი ხარ ვიღაც სეტიენი არ უნდა გიყვიროდეს დაჟე შენიშვნასაც არ უნდა გაძლევდეს იმიტომ რო ვიღაც სეტიენია და არა გვარდიოლა ან ფერგიუსონი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 3 ნოემბერი 2020 12:31
    0
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    აქ რა შუაშია მარა იქნებ რამე მირჩიოთ მეგობრებო რა დავდო დღეს თორე რაც მე დავდე ყველა პირიქით დაჯდა😀

    ჰოდა, თუ პირიქით დაჯდა, შეეშვი. ტოტალიტატორი არ ყოფილა შენი საქმე.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    ფანი [?]
    #4 3 ნოემბერი 2020 12:31
    1
    კიკე სეტიენს თქვენ მწვრთნელად მიიჩვნევთ? ჩემთვის ეგ არ არის მწვრთნელი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #3 3 ნოემბერი 2020 12:25
    0
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    აქ რა შუაშია მარა იქნებ რამე მირჩიოთ მეგობრებო რა დავდო დღეს თორე რაც მე დავდე ყველა პირიქით დაჯდა😀

    მე ამის დადებას ვაპირებ 💘
    ლოკომოტივი - ატლეტიკო X2
    შახტარი - გლადბახი 2.5 მეტი
    ატალანტა - ლივერპული ორივეს გატანა
    ზალცბურგი - ბაიერნი 2
    მანჩესტერ სიტი - ოლიმპიაკოსი 1
    მიტდიულანდი - აიაქსი ორივეს გატანა
    პორტუ - მარსელი 2.5 ნაკლები
    რეალი - ინტერი კი
    წევრი [?]