"ბარსელონას" სუარესის შეცვლის ახალი კანდიდატი ჰყავს

  • 2-11-2020, 18:08
  • WinGs
  • 10
"ბარსელონას" სუარესის შეცვლის ახალი კანდიდატი ჰყავს

"ბარსელონა" ლუის სუარესის შემცვლელის ძიებას განაგრძობს. ESPN-ის კორესპონდენტების ცნობით, კატალონიური გუნდი ლისაბონის "ბენფიკას" თავდამსხმელის, დარვინ ნუნიესით დაინტერესდა. 

21 წლის ურუგვაელი ფეხბურთელი "ბარსას" რადარზე პირველად წინა ზაფხულში გამოჩნდა, თუმცა მაშინ საქმე სერიოზულ მოლაპარაკებებამდე არ მისულა. მალევე, საქმეში "ბენფიკა" ჩაერთო და ნუნიესის სანაცვლოდ "ალმერიას" 24 მილიონი ევრო გადაუხადა. 

ტექნიკური მდივანი რამონ პლანესი შეთანხმების მისაღწევად უკვე მუშაობს, თუმცა ტრანსფერისთვის კლუბის ახალი პრეზიდენტის თანხმობა იქნება საჭირო, რომელსაც მაქსიმუმ 90 დღეში აირჩევენ. 

ნუნიესს ურუგვაის ნაკრებში დებიუტი 2019 წელს ჰქონდა. მან "სელესტეს" მაისურით გოლის გატანაც მოახერხა. მიმდინარე სეზონში, დარვინმა პორტუგალიის ჩემპიონატში ჩატარებულ 7 შეხვედრაში 4 გოლი გაიტანა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 3 ნოემბერი 2020 11:19
    0
    ახა, ჩაირთო ისევ რადარები? მომყვანები ესენი არავისი არ არიან, აი რადარები კი უკვე გადახურდა ამდენი ტრიალისგან.
    წევრი [?]
    #9 3 ნოემბერი 2020 00:31
    2
    ვოტფორდელი ხიმენესი მაგარი ბიჭია მოიყვანონ ეგ, მეორე სართული, ფეხით მაგრად იტანს, გოლზე დაგეშილია, ჟიკლა არ აკლია მოძრავია, და რავი ბევრი კაი თვისება აქვს
    გულშემატკივარი [?]
    #8 2 ნოემბერი 2020 21:31
    1
    Dachi8Color,
    დაა დეპაი არი ჩამოყალიბებული ვარსკვლავი ? :DDD
    ფანი [?]
    #7 2 ნოემბერი 2020 21:03
    4
    რამდენჯერ დამიწერია და ახლაც დავწერ.ჩვენმა დებილმა ხელმძღვანელობამ 18 მილიონად იყიდა ბრეიტვეიტი როცა ჰაალანდში 20მილიონი დახარჯა დორტმუნდმა.ახლა ჰაალანდი 80ად თუ მოგვცეს მადლობლები უნდა ვიყოთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #6 2 ნოემბერი 2020 19:05
    1
    ახლა უყურე მომენტებს სიმაღლე ტექნიკა ჟილკა გოლებსაც იტანს მოტყუებაც შეუძლია პასიც კარგი უნდა დარჩეს დღეს მსოფლიოში კარგი თავდამსხმელი ძაან ცოტაა ეს მაინც მოიყვანონ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 2 ნოემბერი 2020 19:03
    3
    ბოადუ თქვე უტვინოებო ბოადუ მოიყვანეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 2 ნოემბერი 2020 19:01
    6
    ჟოაო ფელიქსი როგორ მინდოდა მოეყვანათ თავის დროზე :)
    --------------------
    სიამაყით ბარსელონელი
    გულშემატკივარი [?]
    #3 2 ნოემბერი 2020 18:49
    1
    არააა ბარსას დონის
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    ფანი [?]
    #2 2 ნოემბერი 2020 18:37
    6
    მე მგონია, რომ ფორვარდის პოზიციაზე ჯობია უკვე ჩამოყალიბებული ვარსკვალვი მოიყვანონ, არ გვაქვს იმის დრო, რომ დაველოდოთ ვინმეს გაზრდას, რადგან ეს პოზიცია ძალიან პრობლემატური იქნება წლების შემდეგ,ამიტომ დეპაი კარგი ვარიანტია.
    წევრი [?]
    #1 2 ნოემბერი 2020 18:11
    6
    კარგი ფორვარდია მოძრავი ჟილკიანი მაქ ამის თამაშები ნანახი