ალავესი - ბარსელონა 1-1

  • 31-10-2020, 12:08
  • Tsitsi
  • 205
ალავესი - ბარსელონა 1-1

  ალავესი (5-4-1) ბარსელონა (4-2-3-1)
პაჩეკო, მენდესი, ნავარო, ლაგუარდია, ლეჟენი, დუარტე, ხოტა, ბატალია, ტომას პინა, რიოხა, დეივერსონი ნეტუ, რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, ბუსკეტსი, დემბელე, გრიზმანი, ფატი, მესი
სივერა, მარინი, აგირეგაბირია, ელი, როდრიგესი, ტავარეში, ბურგუი, მანუ გარსია, საინსი, ლუკას პერესი, ხოსელუ, გვიდეტი პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პედრი, ტრინკაუ, ფირპო, კონრადი, ტენასი
პაბლო მაჩინი რონალდ კუმანი
1-0 რიოხა 31, 1-1 გრიზმანი 63
ნავარო - აგირეგაბირია 41
დეივერსონი - 57
მენდესი - რავარესი 58
როხა - გარსია 72
პინა - მარინი 72
დემბელე - ტრინკაუ 46
ბუსკეტსი - პიანიჩი 46
ლანგლე - პედრი 46
ალბა - დესტი 69
ფატი - ბრეითუეიტი 78
ხოტა 15, დეივერსონი 22, დუარტე 87 მესი 39, ლანგლე 44, ბუსკეტსი 44
ხოტა 62
მენდისოროსა
ალეხანდრო ერნანდეს ერნანდესი
პონსი არაუხო, კოუტინიო, პუჩი, უმტიტი, ტერ შტეგენი
სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
20.2% ბურთის ფლობა 79.8%
4 დარტყმა 25
3 ზუსტი დარტყმა 9
206 პასი 830
64.6% პასის სიზუსტე 90.1%
2 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 3
2 კუთხური 14
41 მოგებული ორთაბრძოლა 64


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 205 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 14:16
    0
    კიდევ ერთი მესიზე რომ გამოდიან საყვედურებით რომ ბოლო დროს ხშირად აღარ გააქვს გოლები გამოთვალეთ კარგად მის ანგარიშზე რამდენი გოლია, რამდენი ჯილდო,ისიც გაიხსენეთ რამდენი რამ გააკეთა გუნდისთვის და ახლა როცა ხელსაყრელი გარემო აღარ აქვს გუნდში სათამაშოდ და შეეძლო გუნდიდან წასვლა ისევ აქ არის და ისევ ყველას ნაცვლად აკეთებს საქმეს და საბოლოო ჯამში ისევ მასზეა ყველა თანაგუნდელი დამოკიდებული მესი რას იზამს.მცველიც ის არის მეკარეც და ნახევარმცველიც თავდამსხმელთან ერთად თან ჰო პირველ რიგში ფეხბურთის ლეგენდა
    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 13:17
    0
    Meramdene mougebel tamashs vuyureb amdeni xania gunds vgulshematkivrob da aseti dabali donis barselona arasdros minaxavs rac sheexeba mesis motivacia martla moaklda magram es ar nishnavs rom misi tamashis done da profesionalismi daeca
    გულშემატკივარი [?]
    1 ნოემბერი 2020 10:44
    0
    Au ra suaresi ris suaresi rowert agariyo dro rom wasuliyo? Tu sanam ar moixreboda welshi manamde dagvetivebina dzalian magari gadawyvetileba miigo kumanma ro gaushva mec dalian magrad mevaseba sua magram amowura limiti
    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:30
    0
    საგანგაშო სიტუაციაა თუ ევროპა ლიგაზე გავალთ ვიღას ჭირდება დასკვნები და მსჯელობა
    ციტატა: rivaldo80
    აუ ძაან ტრაგედიებში ხართ რაა გადახედეთ კალენდარს რა თამაშები ჩატარა ახალმა გუნდმა ახალი ტაკტიკით პატარა ბავშვებით...სადაც მცველი არა სკამზეე..ადრეა ჯერ დასკვნები
    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:29
    1
    rivaldo80,
    Asiani xar yvelafershi
    Culé [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:28
    2
    კუმან სუარესმა დიდი მოკითხვაო ! გრიზმანს გაუფრთხილდიო გრიზმანს ბევრს შრომობს ეგ ძალიან 😂 🤣 😂 🤣 😂 და მერე კიდევ ეგ რა " გენიალური " იდეა იყო ბრეიტვეიტი ფატის ნაცვლად 😂 🤣 😂 🤣 😂
    ფანი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:24
    1
    ეს ვალვერდეზე მეტი სლეა თუ რახდება ?
    მოგიხანთ გუნდობა ერთი რა, როდემდე უნდა აიტანო თორემ კი
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:23
    7
    აუ ძაან ტრაგედიებში ხართ რაა გადახედეთ კალენდარს რა თამაშები ჩატარა ახალმა გუნდმა ახალი ტაკტიკით პატარა ბავშვებით...სადაც მცველი არა სკამზეე..ადრეა ჯერ დასკვნები
    ფანი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:16
    3
    როჟებმა პრესინგიდან ამოსვლა ვერ ისწავლეს ამდენიხანია.ეს ლანგლე კიდე დააგდე სკამზე და მორჩება.ბუსკეც ზედ მიაყოლე.
    მოკლედ ნეტუს კისერზე ეს 2 ქულა. არაუშავს რეალიც დაკარგავს ქულებს აგერ ნახავთ.
    მაგრამ კუმანმა თუ ასე გააგრძელა სლეობები დიდი ალბათობით არავინ დატოვებს პოსტზე.
    დესტი რატომ არ ათამაშა დღეს რობერტის ნაცვლად ეს ფენომენი ვერ ამოვხსენი.
    მოკლედ თითო ფათერაკის არ გვცდება ხოლმე ყველა თამაშში.ხან ლანგლე სლევდება ხან ნეტუ ხან დე იონგი და ხან მესი.
    სამწუხაროა მაგრამ რას ვიზამთ.

    პ.ს. ჩემი აზრით კუმანი თავისი სლეობა ხუშტურებით კიდევ ბევრ ქულას დაკარგავს.ანალოგიური თამაშები რაც დღეს ალავესთან ქონდა კიდე ექნება კუმანს.
    ჩემი აზრით ბუსკეცი და დეიონგი ზედმეტია.არც ერთი არ არის შემტევი ნახევარმცველი და ამით შეტევა ზარალდება.
    ორივე სუფთა საყრდენია.იმედია კუმანი მიხვდება და ბუსკეცს დასვამს სკამზე.პიანიჩი უნდა შეუწყვილოს დე იონგს. გუნდი აშკარად მოხოდილია მაგრამ აი როგორც ჭადრაკში დაფაზე რაღაც გადაადგილებებია საჭირო.აშკარად რაღაც აკლია გუნდს და ზუსტად და დროულად უნდა გაიგოს კუმანმა ვინ არის სუსტი რგოლი.
    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:13
    3
    სამწუხაროა ასეთი ბარსას ყურება რას დაემსგავსა გუნდი წელსაც არაფრის მომგები არიან ესენი იუვეს მოუგეთ და მეცხრე ცაზე აიყვანეს ფეხბურთელები ამ იუვეს ორი ცენტრალური მცველი აკლდა მსოფლიოს საუკეთესოები და არ ყავდა რონალდუ. ეს დაავიწყდათ ქომაგებს ამ გუნდის დალაგება და მსოფლიო დონეზე თამაში ჯერ არ გამოვა ამას დრო ჭირდება წელსაც ვერაფრისთვის ვერ ვიბრძოლებთ სამწუხაროა.
    ფანი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:08
    3
    ციტატა: Iniesta_8
    21 დაარტყეს და 1 გაუტანეს შემთხვევით რიკოშეტით მიგორებული პასიდან. ასეთი მაზილაობა მე არ მინახია დამაწყდა ნერვები. ბურთი კარამდე მიაქვთ და გოლს ვერ იტანენ. გვარდიოლას სიტის პირველ სეზონს მაგონს კინაღამ გააგიჟეს პეპი იმდენ მომენტს აფუჭებდნენ განსაკუთრებით სტერლინგი. კუმანს ყველაზე ნაკლებად მიუძღვის ამ წაგებაში წილი ვინც კი შემტევი გვყავდა ყველა ერთად დააყენა მარა გოლი ვერ გაიტანეს. არადა 0-5 მოიგებდა ასეთ თამაშში სხვა გუნდი.

    სუა სუა და სუა ფორვარდი არ გვყავს და რას ველოდებით მკვლელი გვინდა ლევანა სუარესის ნაირი ჰოლანდზე იჩალიჩონ სანამ დროა
    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:08
    4
    Mesi ar cdilobdao? Racagan karshi urtya dges ravici 2 tamashs eyofoda da ra driblingebic aketa, magis gareshe me barca ver warmomidgenia
    Culé [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:07
    4
    1 თამაში უმესობა, ან კიევთან ან ბეტისთან კარგად დაგვანახებდა ბევრ რამეს
    ფანი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:07
    3
    მესიმ ჯარიმა რომ დაარტყა და ალავესის ფეხბურთელს მოხვდა მეგინა პესის ბოტი იყო გუნდს რი ფეხბურთელები არ ყავს და შავ კაცებს ამატებენ იმენა ისე მუარტყა :დდ ან კიდე მე ხანდახან მიჭედავდა და ვუსაც არ ვიჭედავდათ ბრეითუეიტმა ბურთს ფეხი მიარტყაა? მე რაც ვუყურე არ მინახავს :დდ დემბელეს ხო შ*სცაა გაყავსს რობერტოს ხო შ*სცა არ გაყავს ლენგლეს ხო შევ*ცი ვაფშე რო იყიდა ბარდამ და კუმანს თქვენ რაც შეეცთ ეგეც ეყოფა 😂 არ ვიცი კოუტინიო რომ მოვა რა უნდა მოხდეს ანუ პედრი ფატი კოუტინიო მესი დემბელეც მაგრად მინდა მე პირადად და ყველა ერთად როგორ იქნება ისე ცუდი არ იქნება ერთხელ მესის გარეშე მოესინჯა გუნდიი რო შესცეს ეს პასები ყველა მესის არ ვიცი ყველაა მწვრთნელი ერთნაირია თუ ყველა დებილია ოღონდ მართლა თავიდან ვფიქრობდი აქ ვინც კომენტარებს ვწერთ ჩვენ არ გვესმის ალბათ ფეხბურთი რო შესცეს ამ რობერტოს და კიდე ბევრს ასევე მესის პასებით სულ მაგრამ არა სამი მწვრთნელი გამიცვალეს და ყველამ ჩაიჯვა ესეიგი ჩვენ კი არა მაგათ არ ესმით იმიტორო რასაც აქ უმრავლესობა წერს მაგას ვერ ვეღირსეთ რიცა ვეღირსეთ კიდე მაშინ კიგვახსოვს ბარსა რა კარგ დღეშიც იყო და რავიცი ან თქვენთავს რატო იტანჯავთ ან ჩვენ რატო გვტანჯავთ თქვენ მართლა შგ ხომ არაგაქვთ ბიძიკო? მწვრთნელად რომ დამაყენო შეიძლება გუნდ ტაქტიკები ვერ დავუხაზოო და რაღაც ფსიქოლოგია ვერ მივცე მაგრამ ამდენი თამაშის და სეზო ის მერე სწორ შემადგენლობას მაინც დავაყენებ 19 წლის ბიჭი ეს დედა ნატირები ტრკში გაიკეთეთ თქვენი ძალით დაბრმავებული თვალები
    ფანი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:06
    4
    21 დაარტყეს და 1 გაუტანეს შემთხვევით რიკოშეტით მიგორებული პასიდან. ასეთი მაზილაობა მე არ მინახია დამაწყდა ნერვები. ბურთი კარამდე მიაქვთ და გოლს ვერ იტანენ. გვარდიოლას სიტის პირველ სეზონს მაგონს კინაღამ გააგიჟეს პეპი იმდენ მომენტს აფუჭებდნენ განსაკუთრებით სტერლინგი. კუმანს ყველაზე ნაკლებად მიუძღვის ამ წაგებაში წილი ვინც კი შემტევი გვყავდა ყველა ერთად დააყენა მარა გოლი ვერ გაიტანეს. არადა 0-5 მოიგებდა ასეთ თამაშში სხვა გუნდი.
    გულშემატკივარი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:05
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Aron ralston
    მესიმ როგორც გადმოწია მარჯვნივ იქვე გამოჩნდა რომ მანდვე უნდა იყოს მთელი თამაში

    ვაფშე რო არ იყოს ჯობია მგონი. გულის ამრევია ეს ვერსია ვერ ვუყურებ იმენა. იმედგაცრუებაა თავიდან ბოლომდე. ან დედაზე დააგინეს კარში არ დაარტყაო ან რავი. 8-2 ში ჩარჩა ტიპი. მუხტი 0, კრეატივი 0. ხიფათიც ეგრე. აღარ მინდა ესეთი მესის ნახვა. თან კიდე ამის გარშემო რო უნდათ ახალი გუნდის აწყობა. ეს ფანატები არ გამომიხტეთ ეხლა მკიდია სექტანტი მესისტის აზრები. პროსტა ლეოს ეს ვერსია მაგრად მიტეხავს რა. ვაფშე ვერ ლიდერობს ამ ბავშვებს. დალშე ვისზე რა ვთქვა იუვეს მერე ალავესი რო ესე დაგიდგება 10 კაცით... 4 ული მაქსიმუმ წელს, მერე ახალი მწვრთნელი და ახალი ბარსა. სანამ ისევ მესის ტენიან ბურთს და პიკე ალბა ბუსის პალაჟენიაა ისევ 8-2 ბარსა იქნება. იმედია ბოლო წელია ეს მაგათთვის. ლეოს კიდე თუ მეტი აღარ შეუძლია ხელფასი გაინახევროს. თუ სხვა გუნდის მაისურით მაინც აწევს თავს და გაბუტული აღარ ივლის წავიდეს რა. ცოდოა თითონაც და ფანებიც.

    გეთანხმები და მართალი ხარ მესის შემთხვევაშც ვეღარ გავიგე საერთოდ რა უნდა? სადაც ვალვერდეს და სტეინს აკლავდა თავს და მატჩებს იგებდა ეხლა რა ჭირს ან თუ უნდა ჯობია წავიდეს ან მის პოზიციაზე დადგეს და ისე გააგრძელოს ფეხბურთის თამაში როგორც 1-2 წლის წინ და ეცადოს მაინც ეხლა საერთოდ არაფელს ცდილობს და ზარალია მგონი უფრო
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    Culé [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:04
    0
    ამდენი შანსი ალავესს, რომ ქონოდა 5:1 დამთავრდებოდა.
    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:04
    5
    Memgoni is droa valverdes dabrunebaze fiqrobdes barcas axali xelmdzgvaneloba
    წევრი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:03
    8
    აი ეგ იცის უფორვარდობამ ფორვადი მოიყვანონ ბიჭო დროზე ამ კუმანს კიდე ნუ შეეცით მოვიდა კაცი მოითხოვა იგროკები და არცეთი არ მოიყვანეს რა გეგმაც ქონდა არ შეუსრულეს და კი უწევს ეხლა ტრინკაო პედრით თამაში.ვინიცის ის დეპაი რო მოეყვანათ ამ. კაცისთვის ახლა რა იქნებოდა.
    ფანი [?]
    1 ნოემბერი 2020 02:02
    0
    ფორვარდი და მცველი გვინდა ფორვარდი ფორვარდი და არა ვინგერი დეპაი!!!