“იუვენტუსმა” Twitter-ზე “ბარსელონას” უპასუხა

“იუვენტუსმა” Twitter-ზე “ბარსელონას” უპასუხა

ტურინის "იუვენტუსი" ოფიციალური Twitter-ის გვერდზე კატალონიის "ბარსელონას" გვერდზე განთავსებულ პოსტს გამოეხმაურა, რომელიც ლიონელ მესის ეხებოდა და დატროლვის ხასიათს ატარებდა. 

"ჩვენ მოხარულები ვართ, რომ თქვენ შესაძლებლობა გქონდათ საკუთარ მოედანზე Goat გენახათ", - ნათქვამია "ბარსელონას" ოფიციალურ Twitter-ზე. 

ტურინელებმა ზემოთხსენებულ "დატროლვას" შემდეგნაირად უპასუხეს: "თქვენ, ნამდვილად არასწორი მიმართულებით იყურებით. ჩვენ ნამდვილ Goat-ს "კამპ ნოუზე" ჩამოგიყვანთ.", 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    30 ოქტომბერი 2020 12:52
    0
    დემირალი ჩაისვა ჯიბეში :)) შემეცოდა დემირალი
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 20:46
    1
    კამპნნოუზე რო გოათის ჩამოყვანით გვემუქრებიან 😆
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 20:18
    2
    იმ ჩინურ GOAT-ს მაგ დროს კრიზისული დღეები ექნება და ვერ ითამაშებს ფისო.
    და თუ ითამაშებს (პაკეტით) მაუგლი არ დაგვახატოს მკერდზე. 😁
    წევრი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 17:53
    9
    თქვენ ჩემ კლეს ჩამოიყვანთ კატალონიაში
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 16:59
    16
    ტეხავს,ხუმრობითაც კი ტეხავს კრისწისთვის გოათის დაძახება.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 16:06
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: Ani benzo
    Don_Andresito,
    Raga dros mesis formashi chadgomaa kide kargad tamashobs ra formashic exlaa 😁

    მართლა ანი ბენზემა ხარ რა 😂😂😂😂😂

    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: Ani benzo
    Don_Andresito,
    Raga dros mesis formashi chadgomaa kide kargad tamashobs ra formashic exlaa 😁

    მართლა ანი ბენზემა ხარ რა 😂😂😂😂😂

    😂
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 16:05
    3
    ნელა ზვიაიდ ფეხი არ დაგიცდეთ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    წევრი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:54
    3
    :ddd imedia ronaldom ar maxa chveni posti tore gagizhdeba eg chemisa :Dddd
    წევრი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:51
    0
    საქმეც მაგაშია რო ვერ მოიგებენ
    --------------------
    Always basca
    გულშემატკივარი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:50
    0
    დაიბუსტე ბოღმით და მოხვედიი 💛
    ციტატა: Ani benzo
    Don_Andresito,
    Raga dros mesis formashi chadgomaa kide kargad tamashobs ra formashic exlaa 😁
    წევრი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:46
    1
    Don_Andresito,
    Raga dros mesis formashi chadgomaa kide kargad tamashobs ra formashic exlaa 😁
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:42
    3
    მაგარი ჯახი გვექნება კამპ ნოუზე.ცუდია რო დანარჩენი ორი გუნდი კიევის დინამო და ფერენცვაროშია თორე კიდევ უფრო დაძაბული იქნებოდა შეხვედრა.სავარაუდოდ კამპ ნოუზე მატჩისთვის უკვე ორივეს განაღდებული ექნება გასვლა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:30
    15
    არ მჯერა, აი ვერ წარმოვიდგენ თუ ნორმალურად მოაზროვნე და არამიკერძოებულმა ადამიანმა როგორ უნდა დააყენოს ვინმე მესის წინ, უბრალოდ როცა მესი ცუდ ფორმაშია მაშინ მიდის ეს დავა. როდესაც ოპტიმალურ ფორმაშია არც კი მოიყვანს ვინმე არგუმენტად რონალდოს
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:27
    1
    ოჰოო, კარგი ჯახი გველის :დ
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:22
    15
    ციტატა: Don_Andresito
    ამით რონალდოს მოტივაცია გაუსამმაგეს, მთელი გუნდი მაგის გოლზე ითამაშებს და იმედია მესი მაგ დროისთვის უკვე ფორმაში იქნება

    ბარსამ გამართული ფეხბურთი ითამაშოს და რონალდოს ვერც შეამჩნევ სტადიონზე. მაქსიმუმ 1 გოლი გაიტანოს დაცვის შეცდომების ხარჯზე. ახლანდელი იუვე არის ჩვეულებრივი ნახირი.
    [?]
    29 ოქტომბერი 2020 15:20
    5
    ამით რონალდოს მოტივაცია გაუსამმაგეს, მთელი გუნდი მაგის გოლზე ითამაშებს და იმედია მესი მაგ დროისთვის უკვე ფორმაში იქნება
    ფანი [?]