იუვენტუსი-ბარსელონა - ფეხბურთელთა შეფასებები

იუვენტუსი-ბარსელონა - ფეხბურთელთა შეფასებები

"ბარსელონამ" ახლახანს "იუვენტუსი" სტუმრად 2-0 დაამარცხა და ჩემპიონთა ლიგის მიმდინარე სეზონში მეორე შეხვედრაც წარმატებით დაასრულა.

გთავაზობთ ფეხბურთელთა მატჩისშემდგომ შეფასებებს Sport-ის მიხედვით:

  • ნეტუ - 6
  • ს. რობერტო - 7
  • არაუხო - 7
  • ლანგლე - 7
  • ალბა - 8
  • პიანიჩი - 7
  • დე იონგი - 7
  • დემბელე - 7
  • მესი - 9
  • პედრი - 8
  • გრიზმანი - 7
  • ბუსკეტსი - 7
  • ფატი - 7
  • ფირპო - 5
  • ბრეითუეიტი - 5

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:29
    2
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    MALUMA,
    და სამართლიანადაც ყველა თამაშგარე იყო ტიპს რა სახე ქონდა 😀😀

    ალვარო აფსაიდა ან აფსაიდ მორატა 😂
    გულშემატკივარი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:24
    1
    დემბელეს 7? არადა ძალიან კარგი იყო რავიცი ..
    გულშემატკივარი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:23
    1
    ფატის ...... ყველაფერი რა მაყუთი ამომაძრო
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:23
    3
    ერთერთი დემბუზას ფანი სად დაიკარგა? კაი ხანია თვალში არ მხვდება მისი კომები. 1000 კომენტარი გამაზა ალბათ.
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:22
    15
    ასეთ თამაშში, ასეთ ასაკში, ასე რო ითამაშებ და მართლა რო მოსვამ ერთი ორი მოძრაობით მსოფლიო დონის მოთამაშეებს,ისეთებს რომლებსაც დიდ გამოცდილებასთან ერთად დიდ ტურნირებზე აქვთ ნათამაშები და 17 წლის ასაკში არვიცი რაა,ძაან იშვიათიაა პედრის ყოჩაღ და კუმანმა სულ რო ვერაფერი მოიგოს მადლობა მარტო იმისთვის ეკუთვნის რომ იყენებს და ძაან კარგადაც იყენებს.დიდი მომავალიაქვს ამ ბიჭს ისევე როგორც ანსუს
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:11
    16
    პედრი იყო სასწაული მეორე ტაიმში საუკეთესო თამაში ჩაატარა თუ გინდა პასის ასევე ტექნიკურობის მხრივ აბალახა მთელი მარცხენა კრაი გამსაკუთრებით კუადრადო☺
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:11
    3
    ციტატა: BARCELONA FOREVER
    MALUMA,
    და სამართლიანადაც ყველა თამაშგარე იყო ტიპს რა სახე ქონდა 😀😀

    რა თქმა უნდა
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:10
    8
    მესი გასაგებია,ნელ ნელა მის დონეს უბრუნდება,პედრო მომეწონა ძალიან, ახალგაზრდა ბავშვი არის,სულაც არაფერს არ უთმობდა,კი არა რა ბურთებს ართმევდა,ასე გააგრძელოსისე რა ახალგაზრდები გვეზრდებიან,ძალიან მაგარი თაობა მოდის! ჩემპიონთა თაობა!
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:09
    6
    დემბელე როგორც მინიმუმ 8
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:09
    3
    MALUMA,
    და სამართლიანადაც ყველა თამაშგარე იყო ტიპს რა სახე ქონდა 😀😀
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:08
    4
    კაი იყო მომეწონა ყველა შემტევი თავის პოზიციაზე იდგა და ყველამ ნორმალურად ითამაშა როგორც იქნა გრიზმანის ჩათვლით!
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:06
    3
    გილოცავთ მოვიგეთ! მორატას ამაღამ ძილი არ უწერია ან კიდე რა დააძინებს ტიპმა ბარსას 3 გოლი გაუტანა და არცერთი არ ჩაითვალა :D
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]