"ბარსელონა" ჩავი სიმონსის დაბრუნებას ცდილობს

"ბარსელონა" ჩავი სიმონსის დაბრუნებას ცდილობს

"ბარსელონა" ფრანგული "პარი სენ-ჟერმენის" 17 წლის ტალანტის, ჩავი სიმონსის დაბრუნებაზე მუშაობს. ამ ინფორმაციას Le10Sport ავრცელებს.

ჩავი სიმონსი "ბარსას" სკოლის აღზრდილია. ნიდერლანდელი ფეხბურთელი "ლა მასიაში" 2010-2019 წლებში ირიცხებოდა, რის შემდეგაც მან პსჟ-ს მიაშურა. ნიჭიერმა მოთამაშემ პარიზულ კლუბთან 3-წლიანი კონტრაქტი გააფორმა.

ფრანგი ჟურნალისტების ინფორმაციით, "ბარსელონა" ჩავი სიმონსის დაბრუნებას ცდილობს, ცნობილი სპორტული ჟურნალისტის ფაბრიციო რომანოს ცნობით კი, "ბლაუგრანამ" იმედისმომცემი ფეხბურთელისთვის 5-წლიანი კონტრაქტი გაამზადა.

ცნობისთვის, ახალგაზრდა ნახევარმცველს "პარი სენ-ჟერმენთან" მოქმედი ხელშეკრულება, რომლის ვადაც 2022 წელს იწურება, ჯერ არ გაუხანგრძლივებია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #8 29 ოქტომბერი 2020 01:01
    4
    14 წლის იყო და 1 მილიონს ითხოვდა ყოველწლიურად... ივარჯიშე შე დადამო*****ო და ყველაფერი გექნება. ასეთ ბავშვებს აგენტები უფუჭებენ საქმეს. ზის ახლა პსჟ-ს ცხრამეტწლამდე გუნდში და აგორავებს ბურთს... ფატი და პედრი ჩ-ლიგაზე გოლებს იტანენ.
    Culé [?]
    #7 29 ოქტომბერი 2020 00:29
    8
    სხვაგან წავიკითხე ახალი კონტრაქტი შესთავაზეს. მაგრამ დაბლოკაო. თუ ეს სიმართლეა შეხედა ალბათ ფატი და პედრის და მიხვდა, რომ ჭამა ბებიამისისა.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 28 ოქტომბერი 2020 23:50
    4
    არცერთ სატრანსფერო სიახლეს აღარ დაუჯეროთ, სანამ ახალი პრეზიდენტი არ მოვა, ვერავინ ვერ წავა და ვერც მოვა გუნდიდან, არ აქვთ მაგის უფლება დროებითებს.... ასე რომ ვინ წავა ვინ მოვა მაგას მაქსიმუმ 2 ტვესი გავიგებტ, დანარჩენი სისულელეა ყველაფერი
    Culé [?]
    #5 28 ოქტომბერი 2020 23:22
    4
    რო მიდოიოდა დაოწერა პირველი გუნდი და მაღალი ხელფასი მოითხოვა დარჩენის სანაცვლოდო, იქ ხო დედიმისისამ პირველი გუნდის წევრია. იმ მეორე ყვ*რი კუბოსი არ იყოს მაღალი ხელფასი და პირველი გუნდის ძირითადიო და დაათრევს რეალი აქაიქა იჯარებით, ვინები აღარ ყავ პირველ გუნდში მაგაზე სიკოებით არი გატენილი, პრინციპის ამბავი იყო რეალისგან მაგის ყიდვა და მგონია მაგარი კიდიათ გაუყვანენ კონტრაქტის ვადას აქაიქა ჭ გუნდებში გაშვებით და მერე ჰაიდა სადმე ტრ*კს იქეთ
    ფანი [?]
    #4 28 ოქტომბერი 2020 23:04
    11
    იმედია ამას ბარსაში არასდროს დააბრუნებენ. პესეჟეში რო გაცვალა ბავშვობის კლუბი მანდ სრულდება უკვე ამის კარიერა.
    Culé [?]
    #3 28 ოქტომბერი 2020 22:45
    4
    ციტატა: Griezzy7
    ფულის მონა აგენტი ყავს აღარ დააბრუნებს ბარსელონაში 😏 😏 რო ნდომოდა დარჩებოდა კიდეც

    ისე ბართომეუს (ფიგურალურად) ფაქტორიც მოქმედებს შეიძლება. მაგას ლამის მესი გაექცა და რა გასაკვირია ახალგაზრდების წასვლა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 28 ოქტომბერი 2020 22:43
    2


    მართლა მაგარი ბიჭია და მჯერა დაბრუნდება 💛
    Culé [?]