იუვენტუსი-ბარსელონა 0-2

  • 28-10-2020, 20:15
  • Tsitsi
  • 199
იუვენტუსი-ბარსელონა 0-2

  იუვენტუსი (3-4-3) ბარსელონა (4-2-3-1)
შესნი, კუადრადო, დემირალი, ბონუჩი, დანილო, კულუსევსკი, ბენტანკური, რაბიო, კიეზა, დიბალა, მორატა ნეტუ, ს. რობერტო, არაუხო, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, გრიზმანი, პედრი, დემბელე, მესი
 არტური, ბერნარდესკი, ბუფონი, დე ვინტერი, ფრაბოტა, მაკკენი, პინსოლიო, პორტანოვა, რემზი, რიჩო  დესტი, ბუსკეტსი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, ფატი, ფირპო, პენია, ტენასი
 ანდრეა პირლო  რონალდ კუმანი
 0-1 დემბელე 14, 0-2 მესი 90+1

ბენტაკური - ბერნარდესკი 83
რაბიო - არტური 83

არაუხო - ბუსკეტსი 45
დემბელე - ფატი 66
გრიზმანი - ფირპო 88
პედრი - ბრეითუეიტი92

კულუსევსი 45, დემირალი 70, კუადრადო 74, რაბიო 79

 რობერტო 59

დემირალი 85


 ალიანც სთედიუმი
 დენი მაკელიე (ნიდერლანდები)
ალექს სანდრო, რონალდუ, ლიხტი კოუტინიო, პიკე, უმტიტი, ტერ შტეგენი
სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
40.8% ბურთის ფლობა 59.2%
10 დარტყმა 13
0 ზუსტი დარტყმა 4
478 პასი 703
88.3% პასის სიზუსტე 89.9%
4 გაფრთხილება 1
3 თამაშგარე 0
1 კუთხური 4
52 მოგებული ორთაბრძოლა 58


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 199 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:46
    2
    ai vabshe kvela poziciaze komkurenciaa da kaia garda centraluri
    mcvelisa, ician pikem da lenglem
    ro veravin shecvlis da dganan ***ebivit
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:13
    7
    ციტატა: Iniesta_8
    ციტატა: ROUCH
    პირველი პენალტი რო არ დაუთმო ფატის და მოუკურკლა როგორც არასრულწლოვანს ჰეტრიკში მაშინ თქვა ვიღაცამ ამ საიტზე რა უნდა დაეთმო პელეა რეკორდი აქ მოსახსნელიო და მეთქი რასმო მა მაგდენი ვეღარ გაუტანიათქო და მართლა ვერ გააქ პენლის გარდა მაგის მერე ფატის ცოდომ უწია თან ოსეთი თვალებით უყირებდა ეგონა უჯიგრებდა დიდი კაპიტანი

    17 წლის ასაკში პენალტების შესრულება ზედმეტია. არ შეიძლება ბავშვის ასე დატვირთვა. ბარემ 10 ნომერიც მისცეს მესიმ და ფატის ზამენა გახდეს.

    რა არ შეიძლება სადმე წერია? ჰეთრიკზე იყო ბაზარი განა სუ არტყმევინეო მაგას კი არ ვამობ.ნომერი კიდე გაირჭოს უკან 88 იყო რონალდინიო მილანში
    გულშემატკივარი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:12
    4
    Kolxi,
    ციტატა: Kolxi
    აქ მემგონი ზოგიერთმა ფეხბურთის გარდა ყველაფერი იცის

    ყველაზე დიდი შეფასება მესის მისცეს და აქ ლანძღავენ 🤣

    ნამდვილად ძმაო :))ტიპები რეებს წერენ
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:09
    5
    barcelona tamashobs mashin roca metoqe adzlevs amis sashualebas,juves faqtiurad mwvrtneli ar yavs,,,, pjanic,pedri,dembele arachveulebrivebi iyvnen,imedia kumani iswavlis swori shemadgenlobis dayenebas,gyavdes pjanic da ar iyenebde ravi,bosnieli umaglesi donea
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:09
    0
    ციტატა: ROUCH
    პირველი პენალტი რო არ დაუთმო ფატის და მოუკურკლა როგორც არასრულწლოვანს ჰეტრიკში მაშინ თქვა ვიღაცამ ამ საიტზე რა უნდა დაეთმო პელეა რეკორდი აქ მოსახსნელიო და მეთქი რასმო მა მაგდენი ვეღარ გაუტანიათქო და მართლა ვერ გააქ პენლის გარდა მაგის მერე ფატის ცოდომ უწია თან ოსეთი თვალებით უყირებდა ეგონა უჯიგრებდა დიდი კაპიტანი

    17 წლის ასაკში პენალტების შესრულება ზედმეტია. არ შეიძლება ბავშვის ასე დატვირთვა. ბარემ 10 ნომერიც მისცეს მესიმ და ფატის ზამენა გახდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:09
    6
    აქ მემგონი ზოგიერთმა ფეხბურთის გარდა ყველაფერი იცის

    ყველაზე დიდი შეფასება მესის მისცეს და აქ ლანძღავენ 🤣
    --------------------
    Argentina
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:06
    1
    ციტატა: Aron ralston
    4-3-3 რომ ითამაშოს კუმანმა უფრო პროდუქტიული იქნება გუნდი

    სანამ ფირპოს გამოიყვანდა ეგრეც იყო თუ სწორად შევამჩნიე
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:06
    6
    დიდი დანაკლისი ქონდა იუვეს, მარა ასეთი გაფარჩაკებული და არაფრით განსხვავებული ფერენცვაროშისგან, არც მახსენდება ისტორიაში თუ იყო ოდესმე ეს გუნდი.. იმათი უსუსურობის ფონზე იყო თუ კუმანის მუშაობის, ფაქტია ნახ დაცვა კარგი იყო, შეტევაც მეტნაკლებად ნორმალური, მაგრამ საერთო ჯამში რიგ ეპიზოდებში იმდენად არადამეჯერბლად ვდგევართ დაცვაში რო ჩვენი ინდივიდუალური, გუნდური, ბურთის ფლობის პროცწნტული და ა.შ უპირატესობები ერთი ხელის მოსმით ნიავდება ყველაფერი.. რომ არა ვარი და მორატას მილიმეტრიანი უზუსტობები, იუვესთვის მთელი თამაში ბურთის დამალვა და მერე თავზე გადახევა, სამწუხაროდ აქეთ დაგვიფიქსირდებოდა ჩვენდა სავბეთითოდ ტაბლოს ანგარიშში..ამიტომ ზამთარში მცველი, მცველი და მცველი !!!
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:06
    1
    პირველი პენალტი რო არ დაუთმო ფატის და მოუკურკლა როგორც არასრულწლოვანს ჰეტრიკში მაშინ თქვა ვიღაცამ ამ საიტზე რა უნდა დაეთმო პელეა რეკორდი აქ მოსახსნელიო და მეთქი რასმო მა მაგდენი ვეღარ გაუტანიათქო და მართლა ვერ გააქ პენლის გარდა მაგის მერე ფატის ცოდომ უწია თან ოსეთი თვალებით უყირებდა ეგონა უჯიგრებდა დიდი კაპიტანი
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:05
    5
    ძალინ კარგი მატჩი იყო,ჩემი აზრით კიდე სამი ოთხი მატჩია ,გუნდი კუმანის ფილოსოფიას დაამუღამებს,მშვენიერი გუნდი გვყავს,დაცვაზეა მისახედი ცოტა, შეცვლა გვყავს მშვენიერი,რომლებსაც თამაშის გაძლიერება შეუძლიათ,მეტი რა საჭირო.
    ეს მოგება,აჩკარიკა ჭირის მოშორებას ეძღვნება!!!
    გულშემატკივარი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:04
    0
    რაღაცას გავდა მგონი:)))
    გულშემატკივარი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:04
    0
    4-3-3 რომ ითამაშოს კუმანმა უფრო პროდუქტიული იქნება გუნდი
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:04
    4
    1.დაცვაში კვლავ პრობლემებია და იმედია არაუხო კარგად იქნება
    2.გუნდს აუცილებლად გამოკვეთილი ფორვარდი ჭირდება
    3.კუმანმა ცვლილებების გაკეთება არიცის
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:01
    5
    ციტატა: Sekhniashvili
    აი მესი მესია მარა ესე რო თამაშობს ვინც არ უნდა იყოს უნდა შეცვალო :) ტიპმა უსაზიზღრესი ფეხბურთი აჩვენა დღეს და მესამე პენალტი გაიტანა სამივე ფატის აკიდებული 😏 ტეხავს ცოტა. კუმანი კიდე ვაისი მგონია უკვე ისეთ ცვლილებებს აკეთებს :დ დემბო გაიყვანა და გრიზი დატოვა როცა სკამზე ფატი და ტრინაკო უზის. პედრი გაეყვანა და ტრინკაო შემოეყვანა გრიზის მაგივრად ფატი და დადგებოდა მესი ფორვარდად 🙄

    ვერაფერში დაგეთანხმები სამწუხაროდ. მესიმ მართალია თამაშიდან გოლი ვერ გაიტანა მაგრამ გამთამაშებლად მშვენიერი იყო, ფატის აკიდებული პენალტის დროსაც პასი მესიმ გააკეთა და დემბელეს გოლის მომენტშიც არანორმალური დიაგონალი გაჭრა. მაგის გარდა სხვა მომენტებს არ ჩამოვთვლი თუ უყურე თამაშს. რაც შეეხება ცვლილებებს, პედრის კარიერის ერთ-ერთი საუკეთესო ტაიმი ქონდა ეგ რანაირად უნდა გაეყანა მითუმეტეს ტრინკაოს მაგივრად, რომელსაც მარცხენა ფლანგზე თამაში გრიზმანივით არ შეუძლია თან დაამატა ფირპო იმიტომ, რომ ცენტრში ლენგლე და დე იონგი გვედგა და ამით ალბას მეტი თავისუფლება მიეცა დაცვითი ფუნქციების შესრულებისას.
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    წევრი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 02:00
    0
    ყველანაირად ვაჯობეთ, ყველა კომპონენტში მაგრამ დღესაც გამოჩნდა რომ ფორვარდი ჭირდება გუნდს ასე ძალიან გაგვიჭირდება .დარტყმამდე ყველაფერი იდეალურად კეთდება მაგრამ მერე ვეღარ ვქაჩავთ.
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 01:59
    2
    კაი ის სამი გოლი თამაშგარე იყო მარა სულ ასე არ გაგვიმართლებს დაცვაში რო დარხეული აქვს გუნდს და კუმანს როგორც მცველს მეტი მოეთხოვება. ისე ანსუმ ბოლოს რა წაუბენზემა
    წევრი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 01:58
    2
    ფატის რა ბრალია ბრეითვეითმა დაუძახა საცოდავუ ხმით პასი მომეო და დააბნია თორე რო დაერტყა ხო გაიტანდა.
    ციტატა: frenkie dejong21
    ფატიმ ბოლოს წაუგრიზმანა 😂❤
    Culé [?]
    29 ოქტომბერი 2020 01:58
    3
    გუნდის კაპიტანი და ლიდერი რო ჩასვრილია და დადის სავსე ნიფხავით სხვას რა უნდა მოთხოვო. გოლი ხო არა მარტო. ბევრი წუნი აქ პასს არ აკეთებს მომენტებში და კარგავს მერე ბურთს
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 01:57
    9
    ციტატა: Sekhniashvili
    აი მესი მესია მარა ესე რო თამაშობს ვინც არ უნდა იყოს უნდა შეცვალო :) ტიპმა უსაზიზღრესი ფეხბურთი აჩვენა დღეს და მესამე პენალტი გაიტანა სამივე ფატის აკიდებული 😏 ტეხავს ცოტა. კუმანი კიდე ვაისი მგონია უკვე ისეთ ცვლილებებს აკეთებს :დ დემბო გაიყვანა და გრიზი დატოვა როცა სკამზე ფატი და ტრინაკო უზის. პედრი გაეყვანა და ტრინკაო შემოეყვანა გრიზის მაგივრად ფატი და დადგებოდა მესი ფორვარდად 🙄

    რო იტანს რა მერე, დაუმსახურებლად იტანს? ამდენი წელი თანაგუნდელებს დაღეჭილ საგოლეებს პასეს რომ უკეთებს, ამათმაც რომ ხელი შეუწყონ რა იქნება
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    ფანი [?]
    29 ოქტომბერი 2020 01:57
    3
    უმარტივესი გამარჯვება. იუვე ძაან ცუდი იყო მეცოდებიან კიდეც. დე იონგი-რობერტოს წყვილს დაცვაში ვერაფერი დააკლეს. 0-5 შეეძლოთ დაჟე.