ოფიციალურად: ბართომეუ "ბარსელონას" პრეზიდენტი აღარაა

ოფიციალურად: ბართომეუ "ბარსელონას" პრეზიდენტი აღარაა

ჟოზეპ მარია ბართომეუმ ახლახანს პრესკონფერენცია გამართა და "ბარსელონას" პრეზიდენტის პოსტიდან გადადგომა ოფიციალურად დაადასტურა.

"აქ ვარ იმისათვის, რომ ჩემი და ჩემი ბორდის გადადგომა დავადასტურო".

"ეს გააზრებული, მშვიდი გადაწყვეტილებაა, რომელიც ჩემს კოლეგებთან კონსულტაციის შემდეგ მივიღე".

"კატალონიის მთავრობამ ხმების დეცენტრალიზება გვთხოვა. მთავრობას სხვა არაფერი უთქვამს. მან არ დააკმაყოფილა ჩვენი მოთხოვნა, რომ რეფერენდუმისთვის მოსამზადებლად 15 დღე გვქონოდა და არც არაფერი უთქვამს რეფერენდუმის თარიღზე".

"არსებობს მთავრობის წინააღმდეგობრივი და უპასუხისმგებლო გადაწყვეტილებები".

"ჩემპიონთა ლიგაზე "ბაიერნთან" წაგების შემდეგ გადადგომა ადვილი იყო, მაგრამ კრიტიკული გადაწყვეტილებები უნდა მიგვეღო. კლუბს მწვრთნელის იმედზე ვერ დავტოვებდით".

"პატივს არ გვცემდნენ. შეურაცხყოფას გვაყენებდნენ და გვემუქრებოდნენ მე, ჩემს ოჯახასა და დირექტორთა საბჭოს სხვა წევრებს".

"წევრების უსაფრთოხების გამო გადადგომა გადავწყვიტეთ".

"შემიძლია საოცარი სიახლე დავაანონსო... გუშინ მივიღეთ მომვალის ევროპის სუპერ ტურნირში მონაწილეობის მოთხოვნა, რაც კლუბის ეკონომიკური სტაბილურობის გარანტია იქნება. დღეს მსოფლიოს საკლუბო ჩემპიონატის ახალი ფორმატი მივიღეთ".

"ჩემი კლუბის სამსახურში ყოფნა პატივი იყო. თანამდებობას ვტოვებთ პროგრესული ეკონომიკური მიზნების განხორციელების გარეშე. იმედი მაქვს, მომდევნო დღეებში ხელფასების დარეგულირების საკითხი გადაწყდება. თუ ეს არ მოხდება, მომავალში კლუბს სერიოზული პრობლემები შეექმნება".

"ვაღიარებ, რომ გუნდი ერთი წლით უფრო ადრე უნდა გაგვეახლებინა".

"კლუბი უდავო სიმტკიცით ტრაბახობს. დავიწყეთ და განვავითარეთ უამრავი ბიზნეს გარიგება".

"იმედი მაქვს, დრო, ბოლო 10 წელი, როდესაც გუნდმა 22 წელი მოიგო, გამორჩეული და დაუვიწყარია".

"2004 წლის შემდეგ გულშემატკივრებმა გამოიარეს ეპოქა, რომელიც მათ არასდროს გამოუვლიათ".

"შემდეგ პრეზიდენტს ყველაფერს საუკეთესოს ვუსურვებ. იმედი მაქვს, ფანები "ბარსელონათი" კვლავ ისიამოვნებენ".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 12:09
    0
    შე ტილიანო ვინმეს სცემდი პატივს რო?რატო უნდა ეცათ პატივი? პრეზიდენტი როცა არი კაცი თავის საქმეს უნდა აკეთებდეს და არა ფეხბურთელებს უტევდეს როგორც შენ ეს გააკეთე არასწორი იყო ყველაფერი რაც გააკეთე მესი არ გაუშვი არტურ მელო ბებერ პიანიჩში გაცვალე ივან რაკიტიჩი გაუშვი სუარესიც სამაგიეროდ ხო დაგვიტოვე ტრავმდებელე და უმტიტი გაუგებარი გადაწყვეტილებები იყო გირჩევ აღარ სცადო არც ერთი კლუბის საპრეზიდენტო არჩევნები არც ფედერაცია ყველამ ნახა შენი იდიოტური ხედვები
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 09:23
    4
    რა ბედნიერი დღეააა ბართომეუ გააგდეს🙈🙈🙈 ლაპორტა მოვა იმედია
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 09:16
    9
    შემოვედი საიტზე და ეგრევე ეს ამომიგდო ბართომეუ გადადგა
    აი ამაზე ბედნიერი დილა და შემოსვლა ამ საიტზე უკვე კაი ხანია არ მახსოვს უმშვენიერესი ამბავი
    მალე ბარსას ახალი ერა დაიწყება გილოცავთ ყველას



    ლეო მესიმ თავის კარიერაში საუკეთესო გოლი პანენკა გაუტანა კარში მდგომ ბართომეუს და საბოლოოდ დაასამარა ის
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 03:08
    6
    მორალი: don't go against messi
    წევრი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 03:00
    8
    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    300 ლარიანი ბილეთის წაგების მიუხედავად რამე თუ გამახარებდა არ ვიცოდი!! 😂😂😂😂😂

    ძლივს მოვიშორეთ ეს დედამოტ...ნული
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    Culé [?]
    28 ოქტომბერი 2020 02:11
    2
    22 წელი მოიგოო? :)
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 01:19
    6
    ბირუსია 2-0 რეალი.ვისთან წავაგეთ ხალხო!!!3 პენალტი რო დაედო ჩვენ კარში მუნუერას ამათთვის ბურთი თავზე უნდა გადაგვეხია.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 01:19
    5
    ნერვები მეშლება ვისთან წავაგეთ იმენა ჟი..ას გლადბახი😀
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 01:17
    2
    ბორუსია 2-0 რეალი.ვისთან წავაგეთ ხალხო!!!მთლად 3პენალტი რო დაედო ჩვენ კარში მუნუერას ამათთვის ბურთი თავზე უნდა გადაგვეხია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 01:12
    3
    Washavda klubis damakceveli rogorc ikna
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:49
    7
    ჯერემი რენერი,
    ვისთან წავაგეთ 3-1.თან კამპ ნოუზეე!!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    მწერალი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:37
    3
    ამასობაში რეალი ისევ აგებს.. xD
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:35
    6
    ამჯერააა გილოცააავვთტტ!!!!!!!!!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    გულშემატკივარი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:29
    8
    სასაცილოა პრობლემას მარტო ბართომეუში რო ხედავენ მარა კაი ვუუ მაგარია გვეშველა და ეგაა ;დ არადა ჯერ ეხლა იწყება რაც იწყება
    გულშემატკივარი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:26
    6
    მესი ფიქრობს ალბათ, "აე ბლი*დ გვეშველაა" 😂😂❤️💙 იუვესთან ნახავთ ძველ. მესის
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:25
    7
    მადლობა რომ 5 წლის მანძილზე კულეებსა და ფეხბურთელებს ნერვები მოგვისპე!🤬
    გულშემატკივარი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:21
    6
    მესი გასწორებულში იქნება და გაბრდღვნის იუვეს
    წევრი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:21
    5
    მოგეხნა გამზდელი ბათლო?ბარსა ხო დააქციე შე ოჯახ მოხნულო.მარა ბარსა მაინც აყვავდება.შენ კი სულ ოჯახის გინება გექნება ბარსას ფანებისგან...გილოცავთ ამ კიბოს გადაგდებას ბარსას ფანებო.
    მწერალი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:19
    2
    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    სეტიენზე იყო ბევბრი კრიტიკა და რაზეც აკრიტიკებდნენ, კი "გაამართლა". ლაპორტა იყო უკვე ბარსას პრეზიდენტი და, მგონი, დადებითადაა განწყობილი უმეტესობა. აი ფონტეს ხავი ენდობა და ჩემთვის ეგეც საკმარისია.

    ყველას რომ უყვარს ისეთი არსებობს ვინმე პლანეტაზე? არავინ.
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:16
    3
    აქამდე წათრეულიყავი შე გველო!!! 😡😡😡🔪🔪🔪