ჟოზეპ მარია ბართომეუ გადადგა!

ჟოზეპ მარია ბართომეუ გადადგა!

არაერთი ესპანური წყაროს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის შემდეგ, "ბარსელონამ" ოფიციალურად დაადასტურა, რომ ჟოზეპ მარია ბართომეუმ პრეზიდენტის თანამდებობა დატოვა.

ცოტა ხნის წინ გავრცელებული ცნობებით, დირექტორთა საბჭოს საგანგებო შეხვედრა გაიმართა. შეხვედრაზე ამჟამინდელი ხელმძღვანელობის გადადგომის საკითხი განიხილებოდა.

"ბარსელონას" მე-40 პრეზიდენტი თანამდებობას 2014 წლიდან იკავებდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 42 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 10:51
    0
    გილოცავთ! მაინც არ მჯერა,არაააააა. ბართომეუ ციხეში! გილოცავთ!
    წევრი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 02:00
    3
    ბოლო 5 წელიწადში:ყველაზე დიდი სიხარულო ფანებისთვის ალბათთ იგივეა რაც ზედიზედ სამჯერ ტრებლი დადო: D გილოცავთ ყველას მთელი სული და გულით❤️
    წევრი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:38
    7
    ბართლო მოგეხნა გამზდელი?ყველას გილოცავთ ამ კიბოს წასვლას ბარსადან🍷🍷
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:37
    8
    გილოცავთ❤️❤️❤️❤️❤️ ხო არ ღადაობ ასე ძაან ტრებლი არ გამხარებია😂😂😂😂
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:33
    7
    ხო არ ღადაობთ ააააეეეეეე გილოცავთ. ასე კლასიკოს მოგებაც არ გამახარებდა
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:15
    3
    წაეთრა, წაშავდა, წაბნელდა!!!
    არის, აღსრულდა ოცნება დიადი!!! 💪💪💪💪
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:10
    3
    გილოცავთ გვეღირსა!!
    გულშემატკივარი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:09
    2
    ასე რააა ეს წურბელა რა მაგარია მაგის სათვალეების ყურება რომ არ მომიწევს.....გააასხააა ბოლოს..გამოძიება დაიწყეთ და იმედია ციხეშიც მოხვდება ჩაუვარდა პერესს კოვზი ნაცარში...აი ასეე
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:07
    4
    მიჩქმიტეთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:05
    3
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ქვეყნიდანაც წავიდეს ვაბშე ;დ სადმე ვენესუელაში მადუროსთან

    ვირის აბანოშია მისი ადგილი
    ფანი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:05
    4
    ყველას გილოცავთ ამ საზიზღარი არსების წათრევას.
    მწერალი [?]
    28 ოქტომბერი 2020 00:00
    1
    ქვეყნიდანაც წავიდეს ვაბშე ;დ სადმე ვენესუელაში მადუროსთან
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    გულშემატკივარი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 23:59
    6
    ანუ ხვალ მესის ცუდ თამაშს არანაირი გამამართლებელი მიზეზი არ ექნება. მინიმუმ გოლს ველი
    ფანი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 23:57
    8
    წავიდოდა აბა რაა!
    გასაფუჭებელი აღარაფერი დატოვა და მეტი რა აკეთოს?!
    მისია ხუთიანზე შეასრულა!
    წევრი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 23:56
    2
    არის საღოლ დავაი ნეხვო და მაინც წარმატებები
    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 23:56
    6
    1 ან 2 ნოემბერსაც გავიგებდე ნეტა ასეთ სასიხარულო ინფორმაციას.
    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 23:49
    7
    2020 დღითიდღე მაკვირვებს. წლის ბოლომდე რაიქნება არვცი ცოტა მეშინია კიდეც :D
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    ფანი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 23:47
    8
    ეს ამბავი კოპას და ლა ლიგის მოგებაზე უკეთესია
    ფანი [?]