დაივიწყე "რეალი", შენ "ბარსაში" უნდა გადახვიდე - სამუელ ეტო'ო მბაპეს მიმართავს

დაივიწყე "რეალი", შენ "ბარსაში" უნდა გადახვიდე - სამუელ ეტო'ო მბაპეს მიმართავს

Tuttomercatoweb-თან ინტერვიუში "ბარსელონას" ლეგენდამ, სამუელ ეტო'ომ, კილიან მბაპეს მიმართა:

"დაივიწყე მადრიდის "რეალი", შენ "ბარსაში" უნდა გადახვიდე."

კამერუნელმა დაამატა, რომ მიუხედავად დიდხნიანი სურვილისა, 22 წლის ფეხბურთელმა საკუთარ მომავალს კიდევ ერთხელ უნდა გადახედოს და სწორად დაფიქრდეს.

რონალდ კუმანი მბაპეს დიდი თაყვანისმცემელია, მაგრამ კილიანი ბოლოს გავრცელებული ჭორების მიხედვით, კატალონიური კლუბით დიდად მოხიბლული არ გახლავთ.

ახალგაზრდა სუპერვარსკვლავი 200 მილიონ ევროდაა შეფასებული. პსჟ-ს რიგებში მის ანგარიშზე 130 შეხვედრაში 96 გოლია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 16:33
    0
    თამაშში 0,74 გოლი. ეს რონალდუს მაგვარი სტატისტიკაა. ლეოს 0,84 აქვს.
    ფანი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 15:04
    0
    რავიცი ისკო მესიის ფანი იყოო და რეალში წავიდა და რაიცი რახდება იქნებ ბარსაში მოვიდეს...მაგრამ ამის ფული ბარსას კაი ხანი აღარ ექნება ვალებშია კლუბიი
    ფანი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 13:08
    0
    მოკლედ მბაპე ან ჰაალანდი უნდა დავითრიოთ.ამ ორიდან რომელიმე.
    ტერ შტეგენი
    დესტი არაუხო გარსია გრიმალდო
    პუჩი დეიონგი პედრი
    ტრინკაუ მბაპე/ჰაალანდი ფატი
    მომავლის ბარსაა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 09:12
    1
    ახალგაზრდა სუპერვარსკვლავი 200 მილიონ ევროდაა შეფასებული. პსჟ-ს რიგებში მის ანგარიშზე 130 შეხვედრაში 96 გოლია.

    საინტერესოა, რეალში და ბარსაში დადებდა მაგ შედეგს?
    "ჭ" კლასის ჩემპიონატში ნაჩვენები შედეგი სხვა ლიგებთან შესადარებლად არალოგიკურია...მასეთი მოთამაშეები, ვინც ტრანსფერის შემდეგ გაქრნენ ბევრი უნახავს ფეხბურთს...
    ფანი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 00:53
    4
    მილანის თამაშს ვუყურებ და ბარსელონაზე უფრო გააზრებულად თამაშობენ და 40 წლის იბრა მესიზე ბევრად მეტს დარბის. არაა საჭირო ვარსკვლავები რომ კარგად ითამაშო.
    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 00:49
    3
    გოლავიკი ფორვარდია მოსაყვანი და არა საფრანგეთის ჭე ლიგის ლომი მბაპე, რომელიც ლიგაზე სუ იკურკლავს, ბურთის კარამდე მიმტანები არ გვაკლია მთავარია პასის გამომყენებელი მოვიდეს, თუნდაც ეს დემბელე კარამდე რო მიიტანს ხოლმე ბურთს და არავინ ეხსნება და მერე იკარგება ბურთი მეორე მხარეს ფატია უკან პედრია მთავარია ფორვარდი იჩალიჩონ თუ მოძრავიც იქნება და მარტო საჯარიმოში არ იდება მთლად უკეთესი, მე მბაპეს ფორვარდად არ ვთვლი გარემარბია და მორჩა მიუშვი იჭენებს ფლანგზე
    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 00:36
    6
    amas me piradat haalandi mirchevnia ro moiyvanon
    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 00:17
    3
    იყო და არაიყო რა 😄
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 23:38
    7
    ძან ძლიერია მაგრამ ბოლოს ძან გათავხედებულია ჰალანდს როგორ მოექცნენ დიდი ფეხბურთელები ასეთ რამეს არ უნდა აკეთებდენ ჯერ 22 წლისაა იმედია გამოასწორდება და ასე არ მოიქცევა შემდეგში.
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 23:25
    10
    2-3 წელში ფატიც მბაპეს დენე იქნება ესე თუ გააგრდზელა....
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 23:25
    5
    ციტატა: Memphis Depay
    რავი რა, შეილება მეორე დემბელე გაეძროს. მონაკო, პსჟ სხვა თემაა აქ ესპანეთში თამაში სულ სხვა გამოწვევაა და არ გამოვრიცხავ სულ ჩაისვაროს. ანუ კი ვიტყვი რო დიდი პოტენციალი აქვს, მარა მესის და რონალდოს ვერ ვხედავ მასში, ვერც ნეიმარს დაჟე.

    აი ეს რო რეალში გადავა ზუსტად იგივე დაემართება რაც თითქმის ყველას ემართება.
    დარწმუნებულივარ ვეღარ იფრენს როგორც პსჯში დაფრინავს. აქ სულ სხვა პრესინგს თამაშობენნ, სულ სხვა ფეხბურთია, სულ ყურადღებით უნდა იყო, არ უნდა მოდუნდე თორე ისეაგაცლიან ბურთს ვერც გაიგებ, (ბარსას არ ეხება ეს - ჩვენ ალბა ლენგლე და პიკე გვყავს დაცვაში) სხვა გუნდებს ვგულისხმობ...
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 23:20
    10
    კაი რა სულით მადრიდისტა და რონლდუს ფანია შანსი არაა ეს აქ მოვიდეს.