"იუვენტუსის" ყოფილი დირექტორი: "ბარსა" უფრო მარტივი მეტოქეა ვიდრე "ვერონა"

"იუვენტუსის" ყოფილი დირექტორი: "ბარსა" უფრო მარტივი მეტოქეა ვიდრე "ვერონა"

"ბარსელონა" ოთხშაბათს ტურინის "იუვენტუსთან" ჩემპიონთა ლიგის მეორე ტურის შეხვედრას გამართავს.

"ბებერი ქალბატონის" ყოფილმა აღმასრულებელმა დირექტორმა კატალონიის "ბარსელონა" უფრო იოლ მოწინააღმდეგედ მიიჩნია, ვიდრე ტურინელთა ბოლო ოპონენტი:

"ბარსა" უფრო ადვილი მეტოქე იქნება, ვიდრე "ვერონა". პიკე არ ეყოლებათ და შესაბამისად, თამაში უფრო მეტად გაუჭირდებათ."- ციტირებს ლუჩიანო მოჯის სიტყვებს RouteOneFootball.

რონალდ კუმანს "ბარსას" 3 ნომრის დისკვალიფიკაციის გამო, მართლაც რთული თავსატეხი გაუჩნდა. მის განკარგულებაში რონალდ არაუხოსა და კლემან ლანგლეს სახით, მხოლოდ ორი ცენტრალური მცველი დარჩა.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 16:48
    0
    რას გავს ეს ჩემისა, კაშეია ბესმერტნი.
    ისე მცველები რო არ ყავს კუმანს გრიზმანი დააყენოს, მე მგონი უფრო მეტს აკეთებს უკან ვიდრე თავდასხმაში.
    Culé [?]
    27 ოქტომბერი 2020 01:09
    1
    ერთი შეხედეთ როგორ გავს კორონას,ზუსტად ასეთი წარმომედგინა!!!
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 21:29
    1
    ლუჩანო მოჯი არის ძალიან დიდი მამაძაღლი ვინმე, შეწუწულის ერთი, მაგრამ პროგნოზირებას ხშრად ვერ ახერხებდა სწორედ და ამის მიზეზია ისიც, რომ იუვემ 1 ლიგის მეტი ვერ მოიგო ამის ხელში

    რა ფინალები და 1/2 ფინალები წააგო
    რა გუნდებთან ვარდებოდა და ფარჩაკდებოდა
    ამ დროს სერია ა-ში დომინირებდა და ის სერია ა დღევანდელს ნამდვილად არ გავდა

    ვინ არ ყავდა წინა ხაზზე, ვიალი,დელ პიერო,რავანელი,ვიერი,ბოქშიჩი,ინძაგი... მერე ტრეზეგე,იბრა, ანრიც ცოტა ხანს...
    და მაინც მსაჯებსა და ფედერაციას ყიდულობდა და სერია ბ-ც გამოაცდევინა გუნდს კაპჩიპოლის გამო
    იმედია კორონას დასრულების შემდეგაც ტეელვიზორით უყურებს თამაშებს, რადგა მისი კორუფციონერობის გამო სტადიონთან 1 კილომეტრზე მოახლოება ჰქონდა აკრძალული 😂 🤠 😃 🦓
    და რა თქმა უნდა ფეხბურთთან დაკავშირებული ყველა სახის საქმიანობაც
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 21:25
    2
    ეს ნახე რაა. იუვეს კიელინი, ბონუჩი, დე ლიხტი და რონალდუ არ ეყოლება და აბა ბარსას კითხე რას ფიქრობს ამაზე 😂
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 21:17
    2
    დავაფსი მამაშენს შენი გაკეთებისთვის
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 21:13
    1
    პიკეს არ ყოფნა ბარსას უპირატესობაა 😀
    რაც შეეხება ამ თავსლეს ნუ გაუბრაზდებით უბრალოდ შეგვახსენა რომ არსებობს.
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 21:04
    3
    😂😂😂 yvela barcaze rogor kaifobs
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 20:59
    1
    და ტყუის?
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 20:33
    6
    დაცვაში ისეთი ამება ფალოსები გვყავს, მალე ადვილი მეტოქის სტატუსიც აღარ გვექნება თორე ჯანდაბას ვიყოთ მარტივი..
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 20:32
    3
    თამაში არცერთი გუნდისთვის იქნება ადვილი დაცვაში დიდი პრობლემები გვაქვს მარტო ორი მცველია მწყობრში ლენგლე და არაუხო. არაუხო პირველად იწყებს ლიგაზე ძირითადიდან გამოუცდელობის ფაქტორიც მოქმედებს თან გვერდით ტოპ დონის მცველი კი არა ლენგლე ყავს რომელიც არიცი რა მომენტში რას იზავს იმედია მოვიგებთ და გუნდზე კარგის მეტი სათქმელი არ გვექნება
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 20:30
    4
    მხოლოდ ამ სიტყვების გამო უნდა გაუტანონ 4 გოლიი
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 20:25
    2
    მტყუვნის...
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 19:59
    9
    ვნახავთ ოთხშაბათს ძუძუმწოვრებით რო მოგიგებთ პედრის ფატის და ტრინქაოს თამადობით თამაშს