გრიზმანის მიზანი ძირითად შემადგენლობაში დაბრუნებაა

გრიზმანის მიზანი ძირითად შემადგენლობაში დაბრუნებაა

"ბარსელონას" ფრანგი შემტევი ანტუან გრიზმანი "იუვენტუსთან" მატჩში გუნდის სასტარტო შემადგენლობაში დაბრუნებას აპირებს.

29 წლის ფეხბურთელი სეზონის დასაწყისში ძირითადი შემადგენლობის უცვლელი წევრი იყო, თუმცა, ბოლო 2 შეხვედრაში გრიზმანმა, უსახური თამაშის გამო, კუთვნილი ადგილი დაკარგა. "ფერენცვაროსთან" მატჩში ანტუანს საერთოდ არ უთამაშია, "ელ კლასიკოში" კი ის მოედანზე 82-ე წუთზე გავიდა.

გუშინ "ბლაუგრანას" ოფიციალურმა ვებგვერდმა გაავრცელა ინფორმაცია, სასტარტო შემადგენლობის წევრი ფილიპე კოუტინიო ტრავმირებულია. AS-ის ცნობით, ბრაზილიელ ფეხბურთელს 3 კვირა გაუცდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ შეტევაში ადგილი თავისუფალია. გრიზმანს სურს ეს შანსი მაქსიმალურად გამოიყენოს და ძირითადში დაბრუნდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    27 ოქტომბერი 2020 00:07
    0
    ამ ორ ფეხბურთელში ამხელა თანხის გადახდა ძან დიდი შეცდომა იყო და კიდე რო უგულოდ ითამაშებ ეს სხვა საკითხია ეს არის კლუბის უპატივცემულობა და ქომაგების არდაფასება.ეს ვალვერდეს ბრალიცაა რომ სულ მარცხენა ფლანგზე ათამაშებდა და კუმანმაც გაიმეორა გენიოსის ქმედება.
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 15:31
    2
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: cezo45
    არც კოუტინიო და არც გრიზმანი არიმსახურებს ბარსას ფორმა ეცვას.. რადიკლაურად სხვა ფეხბურთელები იყვნენ ბარსაში მოსვლმადე დაფრინავდა კოუტინიო ლივერპულში და იმის 10% ვერ აკეთებს ბარსელონაში ასევე გრიზმანიც..ბარსამ მაგიტო იყიდა რო მაგარი ფეხბურთელები იყვნენ თორე უკვე 2 წელია ბარსაში არიან და ერთი ღირებული მომენტი არაქვთ ))გასაყრელია ორივე გუნდიდან ზემოდნა დასამატებელია ლენგლე და ბრეიტვეიტი

    კოუტინიო თავის პოზიციაზე როცა თამაშობს მშვენიბრად გამოიყურება🙃🙃🙃

    კაი ძმაა სად ნახე გრიზმანის ან კოუტინიოს მშვენიერი თამაში ? არ გახსოვს ტიპი ლივერპულში რას თამაშობდაა? შედარებაც არ რირს მაშინდელ კოუტინიოსტან
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 15:01
    2
    დაბრუნება, თორემ ვარსკვლავებს არ წაეთამაშოს.
    ასე ტანჯვით ჩაამთავრებს ამ სეზონს და ზაფხულში 120 მილიონიან ფეხბურთელს გაყიდიან 50-ად.
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 14:29
    2
    ციტატა: Ronaldinho..
    ეს მაქსიმუმ მცველის პოზიციაზე თუ იზრუნებსს თორე ზევით ამას არაფერი აღარ ესაქმება)
    ისე მართლა მოსინჯონ მარჯვენა მარცხენა მცველად😅

    ძაან კარგად ესაქმება ცენტრში რო დადგეს ფორვარდის უკან. ნახევარმცველებთან ახლოს და ხშირად მიუვიდეს პასი და არდააიგნორონ ფეხბურთელებმა განსკაუთრებით დავაკვირდი და მესი და კოუტინიო არუკეთებენ პასს.
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:52
    5
    ეს მაქსიმუმ მცველის პოზიციაზე თუ იზრუნებსს თორე ზევით ამას არაფერი აღარ ესაქმება)
    ისე მართლა მოსინჯონ მარჯვენა მარცხენა მცველად😅
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:39
    4
    კოუტინიოს ადგილზე დააყენოს, გამთამაშებლად, სანამ კოუ დაბრუნდება. ფლანგზე და წინ ვერ თამაშობს, იქნებ სიღრმიდან გაამართლოს.
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:29
    0
    ნეტუ
    დესტი არაუხო ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დეიონგი
    დემბელე გრიზმანი ფატი
    მესი
    შეიძლება დემბელეს ნაცვლად ტრინკაუს დააწყებინოს.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:29
    5
    ციტატა: bashi_achuki
    cezo45,
    თუ დაუკვირდები ვერავინ ვერ ამართლებს სხვა კლუბიდან მოყვანილი ბოლო პერიოდში. ეს კი ბარსას სტილის გამოა. მხოლოდ ბარსას აღზრდილები თამაშობენ თავისუფლად იმიტომ რომ ბავშვობიდან შეჩვეულები არიან სტილს. მესის კომპლექსიც აქვს გრიზმანს ჩემი აზრით. ერთი სიტყვით ხო ხედავენ რო 100-200 მილიონებს ტყუილად ყრიან და ისევ ახალგაზრდებს მიხედონ ჯობია!

    ხო რა ფეხბურთელში რო 100 ან 150 მილიონს გადაიხდი იმ ფეხბურტელმა მინიმუ სეზონის ბოლოს 25 გოლი უნდა დადოს ამატ კიდევ 10 ტამაში ერთი გოლი ვერ გააქვთ სირცხვილია მართლა
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:28
    0
    იუვესთან ასე უნდა ვითამააშოთ
    ნეტუ
    დესტი არაუხო ლენგლე ალბა
    პიანიჩი დე იონგი
    დემბელე გრიზმანი ფატი
    მესი

    პედრი-გრიზმანი
    ტრინქაო-დემბელე
    პუჩი-პიანიჩი
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:23
    1
    cezo45,
    თუ დაუკვირდები ვერავინ ვერ ამართლებს სხვა კლუბიდან მოყვანილი ბოლო პერიოდში. ეს კი ბარსას სტილის გამოა. მხოლოდ ბარსას აღზრდილები თამაშობენ თავისუფლად იმიტომ რომ ბავშვობიდან შეჩვეულები არიან სტილს. მესის კომპლექსიც აქვს გრიზმანს ჩემი აზრით. ერთი სიტყვით ხო ხედავენ რო 100-200 მილიონებს ტყუილად ყრიან და ისევ ახალგაზრდებს მიხედონ ჯობია!
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:00
    6
    არც კოუტინიო და არც გრიზმანი არიმსახურებს ბარსას ფორმა ეცვას.. რადიკლაურად სხვა ფეხბურთელები იყვნენ ბარსაში მოსვლმადე დაფრინავდა კოუტინიო ლივერპულში და იმის 10% ვერ აკეთებს ბარსელონაში ასევე გრიზმანიც..ბარსამ მაგიტო იყიდა რო მაგარი ფეხბურთელები იყვნენ თორე უკვე 2 წელია ბარსაში არიან და ერთი ღირებული მომენტი არაქვთ ))გასაყრელია ორივე გუნდიდან ზემოდნა დასამატებელია ლენგლე და ბრეიტვეიტი