შესაძლოა, დღეს ბართომეუმ პოსტი დატოვოს

შესაძლოა, დღეს ბართომეუმ პოსტი დატოვოს

Marca-ს ინფორმაციით, ორშაბათს კატალონიის "ბარსელონას" დირექტორთა საბჭოს შეკრება გაიმართება, სადაც კლუბის მმართველი შტაბისადმი უნდობლობის გამოცხადების საკითხი განიხილება.

შეხვედრის შემდეგ კლუბი წევრებს რეფერანდუმთან დაკავშირებით, რომელიც 1 ან 2 ნოემბერს გაიმართება, დამატებით დეტალებს მიაწვდის.

Sport კი იუწყება, რომ, დიდი ალბათობით, "ბლაუგრანას" პრეზიდენტი, ჟოზეპ მარია ბართომეუ თავის დირექტორებთან ერთად, პოსტს ხვალ, შეხვედრის შემდეგ დატოვებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 17:39
    0
    მისია შეასრულა და მიდის

    ბარსას განადგურების მისია შეასრულა და მიდის
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 14:32
    1
    ალილუიააა
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 13:18
    2
    კაი დროსია,ეხლა წავა იასმა რაღა უნდა აქ გუნდი გაანადგურა!
    დეკადის და საუკუნის გუნდი იმენა ჩამოშალა..
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 12:26
    3
    Ani benzo,
    თუ გახსოვს ვერატის ყიდვა რო უნდოდა ბარსას და ყველანაირი ხერხებით ცდილობდნენ მის ყიდვას და შემდეგ რაც გაუკეთა პსჟ-ს პრეზიდენტმა ნეიმარი ხელშეუხებელი ფეხბურთელი უნდა ყოფილიყო მე არ ვამბობ მის როგორც პიროვნებაზე როგორც პიროვნება მეც არ მომწონს ნეიმარი ფაქტი ის არის რომ მის წასვლის შემდეგ ბარსა ცუდ დღეშია და ეს გულშემატკივარს აზიანებს.სუარესზე იმას გეტყვი რომ მისი შემცვლელი ვიღაც მოეყვანათ და მერე გაეშვათ
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:58
    1
    ციტატა: alen halilovic
    მარიკა! დღეს დიდი დღეა! დიდი!!!

    მაგარია-გაიხარე.
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:53
    3
    თქვენს პირს შაქარიიი😀😀
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:40
    5
    ტიპმა გუნდი ბოლომდე გაანადგურა.. სატანაა
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:40
    4
    ასეთი ბარსადან წასვლა შვებაა ალბათ .დ გაექცევა ყველა სამომავლო პრობლემას და მერე ახალი პრეზიდენტი რას იზამს ცალკე საკითხია.დ როცა დრო იყო მაშინ უნდა გაეგდოთ ეს თავყ.. სამწუხაროა მაგრამ ყველგან ასე ხდება სადაც ხალხია უნიათო, სანამ ძირს არ გამოუღებენ ყველაფერს ვერ ხვდებიან რომ კარგი არაფერი მოაქვს მის მმართველობას/
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:18
    1
    მარიკა! დღეს დიდი დღეა! დიდი!!!
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 10:51
    1
    რა აღარ გადადგა.ბიჭო ასეთი დებილი ფანობა არ მინახავს.კატალონიელებზე მაქვს საუბარი.ამისი სახლის წინ გამოვაკრავდი ბანერებს და ქუჩაში რო მენახა ერთ კოლოფ კვერცხსბს დავახლიდი სახეში.ეს კიდე რაღაც რეფერენდუმზე მივიდა ჩვეულებრივად და 3კაცი ყვიროდა ბართომეუ აუთო.მართლა ტურისტების გუნდი ხო არ ვართ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 10:19
    0
    ნეიმარი ხვდებოდა რა მძგნერშიც იფლობოდა გუნდი და გაიქცა ჩემპიონთა ლიგაზე ყოველ მეოთხედ ფინალის ბოლოს მაგის ცრემლების ატანა აღარ შემეძლო.
    ციტატა: Ani benzo
    Zaga,
    Neimari bartos ar gauyidia is tavis nebit wavida ,gamosasyidi gadaixada psgm am dros ki fexbirtelis survilzea yvelaferi damokidebuli, suaresi ki bartom ki ara kumanma gaushva da rasac mwvrneli eubmeba esec imas aketebs ase rom yvelafers bartos nu abralebt
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 04:50
    2
    Zaga,
    Neimari bartos ar gauyidia is tavis nebit wavida ,gamosasyidi gadaixada psgm am dros ki fexbirtelis survilzea yvelaferi damokidebuli, suaresi ki bartom ki ara kumanma gaushva da rasac mwvrneli eubmeba esec imas aketebs ase rom yvelafers bartos nu abralebt
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 04:40
    4
    პირველივე დღიდან კაცმა გაანადგურა ბარსას სტილი ნეიმარის გაყიდვა როგორ შეიძლებოდა მაგის მერე ვერ დალაგდა ბარსა და დღემდე არეულია ამდენი ფული დახარჯა და რა შედეგი სამი წელია როგორ ვარდებიან ლიგიდან ასეთ გარანდ გუნდს თავდამსხმელი არ ყავს რას უშვებდა სუარეს თუ არავის არ ყიდულობდა თანაც კაპიკებში.რამდენი ლა მასიელი ახალგაზრდა გაუშვეს მონჩუ .ადამა ტრაურე . პერესი არ დააწინაურეს ძირითადში ორიოლ ბუსკეტსი. მორიბა პუჩს საერთოდ არ ათამაშებენ როდესაც ბიჭი ბარსას მომავალიაო იძახიან. ფიზიკურადაც ძან ცუდად აზადებენ გუნდს დაცვა არ გივარგა თავდამსხმელი არ გყავს და შედეგიც სახეზეა ამ ხემძღვანელობას სინდისი რომ ჰქონოდა რომასთან ლივერპულთან ბავარიასთან სამარცხვინოდ წაგების შემდეგ უნდა წასულიყო მგრამ სინდისი უნდა გაგაჩნდეს ეს რომ გააკეთო.
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 03:34
    1
    Arada ras erchian am kacs vinc moitxoves yvela moiyvana da axal mesi ronaldunioebs tviton ver dabadebs
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 03:34
    0
    ტერ შტეგენი (4-3-3)
    დესტი პიკე(ეს სეზონიც და მერე სხვა) არაუხო ალბა
    დე იონგი(ბუსკეცი)
    კოუტინიო(პუჩი) პიანიჩი(პედრი)
    დემბელე(ტრინკაო) ფატი(პედრი)
    მესსი

    ფირპო,გრიზმანი,ლენგლე,ბრეითიიტი,მატეუს ფერნანდესი,უმტიტი,-ესენი უნდა გაიყიდონ
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 03:32
    0
    Wavides es chemisa. Gundi Amis shemxedvare saertod ar tamashobs
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 03:30
    0
    Es tu wavida imedia mesi darxheba
    ფანი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 02:10
    1
    იუვე რა კუტუ გუნდია პირლო ხელში.ვთქვი და კიდევ ვიტყვი წელს უკვე ვერ გახდება ჩემპიონი.

    ანიელიმ თხარა თხარაო და კატა გამოთხარაო.
    გუნდი სერიას მაინც იგებდა ხოლმე და ეხლა მაგასაც ვერ მოიგებენ.ლიგაზე ზედმეტია საუბარი. ნებისმიერი გრანდი გადაიხევს პირლო იუვეს.კუევში მოგება დიდს არაფერს წყვეტავს.
    წესით უნდა მოვუგოთ.ჩემი აზრით არ წავაგებთ
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 01:48
    8
    შანსი არააა არ მჯერა ამან თავისი ნებით წავიდეს.. იმედია ლაპორტა მოიგებს არჩევნებს