რონალდ კუმანს 12 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია ემუქრება

რონალდ კუმანს 12 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია ემუქრება

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, რონალდ კუმანმა, "ელ კლასიკოს" შემდეგ მთავარი არბიტრის გაკრიტიკების გამო, შესაძლოა, 12 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია მიიღოს, იტყობინება Sport.

სპეციალისტმა "რეალთან" მარცხის შემდეგ (1-3) ღიად განაცხადა, რომ არბიტრების ყველა გადაწყვეტილება "ბარსელონას" წინააღმდეგ იყო მიმართული. ესპანური გამოცემის ინფორმაციით, თუ სარჩელი ლიგის დისციპლინარულ კომიტეტში შევიდა, მას 4-დან 12 მატჩამდე დისკვალიფიკაცია ემუქრება, რასაც შესაძლოა 3 ათასი ევროთი დაჯარიმებაც მოყვეს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 20:41
    0
    კი მაგრამარ ულანძღია და უგინია , თავისი აზრი თქვა !

    ეს რა სიტყვის თავისუფლებაა?

    მოგიტხანთ ლიბერასტულ-ტოლერანტული დიქტატურა1
    ფანი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 22:25
    3
    ციტატა: Luka Modric
    უნდა დასაჯონ, ამხელა გუნდის მწვრთნელია და რა ბავშვურ განცხადებებს აკეთებს, თუმცა რა არის გასაკვირი, ყველა მსაჯებზე ტირის ბარსელონაში. რასაც მსაჯები ბარსას ეხმარებოდნენ თუნდაც კლასიკოში, ერთი არ დაუწუწუნია ზიდანს, ყოველთვის ღირსეული განცხადებებით გამოდიოდა !!!


    აზრის გამოთქმისთვის უნდა დასაჯონ?
    1939-74 წლის ესპანური ლოგიკაა
    უკმაყოფილებას გამოთქვამს, პასუხად სასჯელი, ეს მაშინ ხდება, როდესაც რეჟიმს სხვა გზა აღარ აქვს დარჩენილი

    კატალონიელი პოლიტიკოსები რომ არიან დაჭერილები და დანარჩენები რომ იმალებიან და ძებნაა გამოცხადებული, ესეც ჩვეულებრივი ამბავია და ნორმაა

    ჰო, ამხელა გუნდის მწვრთნელია და ამხელა პუბლიკა უსმენს და ამდენი ხალხის უკმაყოფილება და გულისწყრომაა გაჟღერებული
    7.5 მილიონი ადამიანის განწყობა და ბრაზი
    ჩვენტან, დინამო-ჩერნომორეცის მატჩზე რომ მოხდა ინცინდენტი, რუსულ გუნდებთან შეხვედრების მერე რაც ხდებოდა, იგივე განწყობაა და მადრიდი მოსკოვის მსგავსად, რეპრესიებზეა გადასული. უბრალოდ ფორმები განსხვავებულია იმის შესაბამისად, რომ ესპანეთია და არა სსრკ
    გულშემატკივარი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 21:56
    0
    უნდა დასაჯონ, ამხელა გუნდის მწვრთნელია და რა ბავშვურ განცხადებებს აკეთებს, თუმცა რა არის გასაკვირი, ყველა მსაჯებზე ტირის ბარსელონაში. რასაც მსაჯები ბარსას ეხმარებოდნენ თუნდაც კლასიკოში, ერთი არ დაუწუწუნია ზიდანს, ყოველთვის ღირსეული განცხადებებით გამოდიოდა !!!
    ფანი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 21:53
    2
    ციტატა: FloweN
    მთელი ევროპა-ამერიკა სიტყვის თავისუფლებაზე ლაპარაკობენ და საკუთარი აზრის დაფიქსირების გამო კაცს 12 მატჩიან დისკვალიფიკაციას განუხილავენ :დდდ


    ესპანეთში სხვა კანონები მუშაობენ, ფეოდალურ-ცენტრისტული
    1974 წლამდე ფრანკოს რეჟიმი და შუა საუკუნეების დროინდელი კანონებით მართავდნენ ქვეყანას
    მაგალითად, ებრაელებს ეკრძალებოდათ ცხობრება და ასე შემდეგ

    რა გასაკვირია, რომ პროტესტანტ ფლანდრიელს კოცონზე დაწვა მიუსაჯონ?!
    თომა ტორკვემადას და ფრანცისკო ხიმენესის სული ჯერ კიდევ იბერიის ნახევარკუნძულის თავზე დაეხეტებიან ფრანკო ბაამონდესთან ერთად....
    წევრი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 21:05
    1
    ეს რილათან თამაში რომ არ ყოფილიყო და ლუბოი სხვა გუნდთან მსაჯობა.მაშინ დაჟე ყურსაც არ გაიბარტყუნებდენ და არ გაამახვილებდენ.რიალი ხელშეუხებელია მსაჯებისგან.მსაჯებით გადის ფონს 90% პროცენტით.და ამ დროს პიტალო ბათლემეუ დამუნჯებულია.სიტყვასაც არ აწევს თავის გუნდს ბარსას.
    გულშემატკივარი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 19:57
    5
    მთელი ევროპა-ამერიკა სიტყვის თავისუფლებაზე ლაპარაკობენ და საკუთარი აზრის დაფიქსირების გამო კაცს 12 მატჩიან დისკვალიფიკაციას განუხილავენ :დდდ
    გულშემატკივარი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 19:54
    3
    მოდი და ამ ყველაფრის მერე ნუ იფიქრებ რომ ფეხბურთს ზევიდან მართავენ ეს რა ხდება ყველა და ყველაფერი დღეს უკვე ფულზე იყიდება...რამდენი იყო უკვე ვინც თავი ვერ შეიკავა მატჩის შემდეგ მსაჯი გააკრიტიკეს და მერე ბოდიში მოიხადეს მეჩვენება თუ მართლა ყველაფერი ბარსას წინააღმდეგაა?? ძალიან ბევრი კითხვის ნიშნებია რომელზეც პასუხს ამ ცხოვრებაში ვერ მიიღებ კაცი. მაგრად ტეხავს მარტო მსაჯს არ ვაბრალებ მაგ კონკრეტულ მატჩს მაგრამ მეტწილად მსაჯმა განაპირობა ემაგ კონკრეტული თამაშის ბედი ...პერესს კიდევ ვულოცავ...ბართომეუ ნა...ი დროზე
    ფანი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 18:18
    6
    მსაჯებზე ბევრ მწვრთნელს დაუწუწუნია მარა არ მახსოვს ვინმე 1-2 მატჩით მეტით დაედისკვალიფიცირიბიათ. 12 შეხვედრა რა ამბავია ბარემ ლა გუნდის გაწვრთნა აუძრძალონ.
    წევრი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 18:13
    0
    Albicelecte,
    Apatieben araferi mouva damshviddi
    ფანი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 18:12
    8
    ჯერ გაეციმბირებინათ და მერე დაეხვრიტათ
    30 წლები მოაბრუნეს ესპანეთში
    წევრი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 18:06
    1
    Memphis Depay,
    Kii sitis istoria gadawera magit reali gaagdo mervedfinalidan, gilocav
    გულშემატკივარი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 18:04
    1
    ციტატა: Ani benzo
    Gagijebul zidantan yvela ushansod iqneba amitom ar unda daigruzos kumani da mushaoba ganagrdzos, tan tvitonve tqva rom es momavlis gundiao

    გვარდიოლამ ჰო აგემა კატალონიური ზიდანს? :))) ამხანაგურიც მოუგო და ოფიციალურიც:3-დან 3 გამარჯვება :))) რომ გაბრაზდება ზიდანი,გადმორეკოს :)))
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    წევრი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 18:02
    1
    Gagijebul zidantan yvela ushansod iqneba amitom ar unda daigruzos kumani da mushaoba ganagrdzos, tan tvitonve tqva rom es momavlis gundiao