რონალდ კუმანი "რეალთან" მარცხის შემდეგ

რონალდ კუმანი "რეალთან" მარცხის შემდეგ

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი, რონალდ კუმანი, სეზონის პირველ "ელ კლასიკოში" მარცხის (1-3) შემდეგ, კომენტარს აკეთებს.

"ლანგლესა და რამოსის მომენტში პენალტის დანიშვნა ჩემთვის გაუგებარი იყო. ვიდეომსაჯი ყოველთვის ჩვენს წინააღმდეგაა. მაგალითად, არდანიშნული პენალტი მესიზე "სევილიასთან", წითელი ბარათი "ხეტაფესთან"... ბოლო 5 მატჩიდან მათ ჩვენს სასარგებლოდ 1 გადაწყვეტილებაც კი არ მიიღეს.

ვგეგმავდით, რომ კონტროლი არ დაგვეკარგა, თუმცა პოზიციებს ვერ ვინარჩუნებდით. თავიდან საგოლე მომენტების შექმნა დავიწყეთ, ფლანგებიდან მოქმედებები ავასწრაფეთ... სარისკოა, თუმცა მნიშვნელობა არ აქვს, 1-2-ს წააგებ თუ 1-3-ს.

მიუხედავად იმისა, რომ 2 მატჩი უკვე წავაგეთ, არ მგონია, რომ რამეზე უნდა ვწუხდეთ. ჯერ ადრეა, ყველაფერი წინ გვაქვს. დღევანდელი მატჩის წაგება არ დაგვიმსახურებია".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    25 ოქტომბერი 2020 10:03
    0
    უმტიტი სულ ლაზარეთში აგდია, როგორც სველი ტილო და არ თამაშობს. წადი შე დედა აფეთქებულო და გაიკეთე ოპერაცია, გაივლი რეაბილიტაციას და შეიძლება შენც გეშველოს და ბარსას დაცვასაც.
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 23:42
    1
    იუვესთან მხოლოდ და მხოლოდ ამ კამანდით უნდა ვიყომაროთ:


    ნეტუ
    დესტი-არაუხო-ლენგლე-ალბა
    პიანიჩი-დე იონგი
    დემბელე-კოუტინიო-ანსუ ფატი
    მესი


    დემბელე-ტრინკაო
    ანსუ ფატი-გრიზმანი
    კოუტინიო-პედრი
    პიანიჩი-ბუსკეტსი
    დე იონგი-ს,რობერტო
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 23:05
    10
    რატო ვარდებით პანიკაში? რეალთან წავაგეთ , გრანდია რეალი , ეს ყველა კულესთვის , ისევე როგორც ჩემთვის , ძალიან მტკივნეულია , მაგრამ თამაში ცუდი არ იყო , გარდა დაცვისა.. უფრო ზუსტად დაცვის ცენტრის.. წავაგეთ არასამართლიანი პენალტის წყალობით , რომელიც არ იყო პენალტი , წესების დარღვევა არა , სათამაშო ეპიზოდი იყო რომელიც რამოსმა ძალიან ცუდად გააფორმა , ნორმალურად რომ გაეფორმებინა ვიტყოდი რამოსმა მოიპოვა ეს მეთქი , მაგრამ არა მსაჯმა აჩუქა. წინ შეტევაში მესის ეტყობა რომ ხასიათზე არაა , ეს ფეხბურთისთვის საშინელებაა, როდესაც თამაშობ ფეხბურთს , თუ მოტივაცია არ გაქვს , თუ ის სიხალისე და ჟილკა არ გაქვს თუნდაც მესი რომ იყო თამაში არ წაგივა.. მაგრამ მესიმ მაინც კარგად ითამაშა.. გუნდი ჯერ ახლა კომპლექტდება , ახალი წევრებია , ახალი ტაქტიკა , ჯერ სჭირდებათ დრო , მაგრამ ამ დაცვით შორს ვერ წავალთ , სასწრაფოდ უპამეკანოა მოსაყვანი და უმტიტია დასაბრუნებელი ფორმაში , ფლანგები საკმაოდ კარგია , ალბა უცვლელი წევრია , დესტიც იმედიც მაქვს , ცენტრსაც არაუშავს მაგრამ ფრენკი პიანიჩის დუეტის ხილვა მსურს , როდესაც შეთამაშდებიან , გუნდს კი რამდენიმე ტრანსფერი სრულიად დასაკომპლექტებლად სჭირდება.. გრიზმანი , დემბელე გასაშვებია ორივე სამწუხაროდ , ლაუტარო უპამეკანო დეპაი ტალიაფიკო უნდა მოვიდნენ აუცილებლად და შემდეგ გუნდი შეიკვრება , სკამიც ძლიერი იქნება , კონკურენციაც იქნება და მეტნაკლებად პრობლემებიც მოგვარდება , თუ უმტიტის გაყიდიან გარსია მოიყვანონ მაშინ , მაგრამ უმტიტის გაყიდვას ლენგლეს გაყიდვა მირჩევნია , უმტიტი ფორმაში შევა აუცილებლად უბრალოდ ნდობა შანსი და დრო სჭირდება.. წარმატებები , გულს ნუ გაიტეხთ , შეიძლება კიდევ წავაგოთ , შეიძლება იუვესთანაც წავაგოთ , ვერ ვითამაშოთ რამდენიმე თამაში , მაგრამ გუნდი მალე გამოცოცხლდება , მალე ბართომეუც წავა და ახალი ეპოქა დაიწყება..
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:54
    8
    არჩევნების აგიტატორები ხო არ ხართ?
    რატო არის ბარსას საქმე ცუდად? ძალინ კარგი ლამაზი პირველი ტაიმი ,იყო შეცდომები გეთანხმებით,პენალტამდე ყველაფერი ნორმალურად იყო,მსაჯმა ასე გადაწყვიტა,50/50 შეიძლებოდა დადება,
    გაითვალისწინეთ ახალი გუნდი შენდება ,ორი17, ბავშვი იყო ერთი 19, რათქმაუნდა ყველას გვეწყინა წაგება ,გავაკრიტიკეთ კუმანი,ლენგლე პიკე,ჩემი აზრით გუნდს კიდევ 4-5 მატჩი სჭირდება მერე სტაბილურობა მოვა,არაფერი არა დაკარგული ლალაიგას ნაღდად მოვიგებთ
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:46
    4
    სანამ ბარსელონა ბურთზე კონტროლის დაწესებას არ დააბრუნებს სათამაშო სტილში მანამდე სულ ასეთი.პრობლემები იქნება გრადებთან. ხალხი პენალტზე ლაპარაკობს. სირცხვილია უბრალოდ და რა არის სირცხვილი იცით ? ჩვენ ვიყავითბგუნდი რომელსაც რამდენ გოლსაც უტანდნენ სამ იმდენს ვუტანდით. ახლა.კიდევ ვართ ჩმორების ბრიგადა რომელსაც გოლს რო გაუტანენ სამ იმდენს კიდევ უმატებენ. სვარჩიკები ყველა. უკლებლივ
    --------------------
    once a cule!!!
    always a cule!!!
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:41
    3
    ოთხეულშიც ვერ მოხვდება ბარსელონა მოუწევს მომავალ წელს ევროპა ლიგაზე თამაში
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:39
    3
    შიგ ტ*****აკსია ბარსელონა.ძაან ღრმად
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:31
    6
    ცოტა ლოგიკურად რომ შეხედოთ დღევანდელ თამაშს კუმანის ბრალი არაფერია გარდა იმისა რომ 80-ე წუთამდე არ განახორციელა შეცვლა!
    აი დანარჩენი რა არის რაც კუმანს ბრალდება? დანარჩენი ფეხბურთელებს უნდა ექნათ, გაანძრიონ ტრა*ი და გაიტანონ გოლი!
    ასევე საყიდელია მცველი!
    ნუ გყავთ ყოველთვის ხელ-წამოსაკრავი კუმანი, უშეცდომო არავინ არაა!
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:06
    6
    მერვე წუთზე მსაჯმა ყვითელი არ აჩვენა ალბას წინააღმდეგ სახიფათო თამაშისთვის.
    23 წუთზე მეკარეზე თამასისთვის რეალი არ დააჯარიმეს
    28 წუთი კაზემირომ ბურთზე ითამაშა, მაგრამ ბურთი მესისთანდარჩა და შემდეგ მესის ფეხებში მოარტყა-წააქცია რითაც მესის საგოლე მომენტი შეაჩერა.. პენალტი იყო!
    კაზემირუმ არ მიიღო მეორე ყვითელი ტაიმის ბოლოს კოუტინიოზე უკნიდან ჩარტყმისთვის
    53 წუთი აშკარა ჯარიმა რეალის საჯარიმოს მისადგომებთან არ დანიშნა

    იყო თუ არა თერთმეტმეტრიანი როცა რამოსმა ისე გააფორმა რომ საწინააღმდეგო მიმათულებით წაიქცა :)
    70 წუთი პენალტი რეალის კარში მსაჯმა არც განიხილა

    მსაჯის ინტერპრეტაციებზეა დამოკიდებული მომენტები და ეს ინტერპრეტაციაბი მსაჯრიდის VARეალის სასარგებლოდაა ჩვეულებერივ!
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:57
    9
    კუმანის დედას შევ*ხარე სუარესის გაშვებუსთვის
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:44
    5
    ციტატა: alen halilovic
    ძაან კარგი თამაში იყო საერთო ჯამში, უბრალოდ იმ მომენტში ლენგლემ უაზროდ ითამაშა და მერე ხასიათი ვერ გამოვაჩინეთ. მე მგონი იუვესთანვე დავამტკიცებთ, რომ შემთხვევითობა იყო დღეს წაგება. უბრალოდ მეტი ხასიათი გვჭირდება, 2-1-ზე ვეღარაფერი შეთავაზეს ფეხბურთელებმა (თუმცა კუმანის სარისკო ცვლილებები კარგი იყო, მომეწონა)

    Bartomeus troli xoar xar))))))
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:43
    10
    Kumanis Didi mwvrtneloba ar gaishvas. Es unda wvrtnides sadme holandiashi Venlos.
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:33
    9
    ვარს დააბრალე, შენი რიჟა დედაც, დე იონგიც კაი სი"რია, რადგან ჰოლანდიელია შესცა, კაი ყ" ლე გამოდგა ესეც, ახლა კიდე დეპაის მოთრევა უნდა, გატენოს უნდა ყ: ლე ჰოლანდიელებით კლუბი. დაეყენებინა პიანიჩი. ან ეს შეცვლები რა იყო, კაროჩე იმედია ვცდები და ეგეც დიდი ყ: ლეა. ვალვერდე გახდა სანატრელი. იმედია ზამთარში ცენტრალურ მცველსა და ლაუტაროს მოიყვანენ.
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:23
    3
    ზოგადათ გუნდს შეთამაშება ჯერ კიდევ აკლია და ამ წაგების მერე ბუზის სპილოთ ქცევა არ იქნება კარგი. წაგება რათქმაუნდა ყველა ვარიანტში ცუდია თან რეალთან რომელიც სტატისტიკას იუმჯობესებს ურთიერთ შეხვედრებში თუმცა ჯერ კიდევ შეიძლება ამ სტატისტიკის გამოსწორძნობა.. რაც სეზონი დავიწყეთ და სევილიას ვეთამაშეთ იმ მომენტში ვიფიქრე რომ მასეთი თამაშით რეალთან გაგვიჭირდებოდა თუმცა უნდა ავღნიშნო რომ სევილიაშთან გაცილებით ინტენსიურათ და ზოგადათ გააზრებულათ თამაშობდნენ აქ კი რავთქვა რა კუმანმაც ცვლილებები დააგვიანა აშკარათ მინიმუმ 70-ე წუთიდან მაინც უნდა შემოეყვანა ვინც შემოსაყვანი იყო... რაც შეეხება კონკრეტულ ფეხბურთელებს უნდა ვთქვა რო დემბელეც და გრიზმანიც აშკარათ ვერ არიან მოწოდების სიმაღლეძე დემბელე ეფექტურია საჯარიმომდე სანამ მივა მერე უბრალოთ არ იცის რა უნდა გააკეთოს და ეს ასე იყო მისი მოსვლის დღიდან თუ კარში გადაწყვიტა დარტყმა ტრიბუნებისკენ გზავნის ბურთს და თუ პასის გაკეტება მოინდომა მაგასაც ვერ აკეთებს წესიერათ იტოკში მაგას ან თვალებში აქ რაზვალი ან ორივე ფეხი მარცხენა აქ და ვერ ტამაშობს მაგტომ.. ახლა რაც შეეხება გრიზმანს რომლის დიდი იმედიც მქონდა საწყის 5-6 შეხვედრაში აბსოლუტურათ ნულია და მაგისთვის აჯობებს თამაშს მოუმატოს ისე როგორც კოუტინიო ცდილობს და აშკარათ ჩანს რომ მონდომებულია კაცი ეს კი საერთოთ არ ჩანს მოედანზე ძირითადშიც რომ არის მაშინ... მოკლეთ 6-7 თამაშის მონაცემებით ვერაფერს ვიტყვი გადაჭრით მარა იმედია საწყისი თამაშები როგორც დავიწყეთ მონდომებით ისე სევუბერავთ გრანდებთანაც...
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:21
    3
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: frenkie dejong21
    ძაან გამიცრუა კუმანმა იმედები ძაან ვგულშემატკივრობდი მარა ესეც კაი ხლე გამოდგა
    ხავიმ კიდე ვეღარ დააყენა საშველი რო მოეთრეს

    და რა გარანტია და წინაპირობა გაქვს რო ხავი აუცილებლად გაამართლებს?

    ვერ ხვდებით?
    სანამ მესი,პიკე და ბუსკე ბარსაში იქნებიან, არ მოვა, და სწორედაც იქცევა..რა თქმა უნდა გაუტყდება, რომ ერთად გაზრდილ მეგობრებს მითითებები აძლიოს!
    რაც შეიძლება მალე უნდა წავიდეს ყველა, ძველები,.. არჩევნებამდე!!!
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:15
    6
    ამანაც დაიწყო მოურინიოსავით ყველაფერზე გადაბრალება საკუთარი თავის გარდა. ისეთი შეცვლები გააკეთა რო რავიცი ვალვერდესაც შეშურდებოდა. 5 შემტევის შეყვანა და ცენტრში ორი კაცის იმედად დარჩენა დაბალი დონის მაჩვენებელია.
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:15
    5
    არ გინდა რა ეს რიჟა ბაზარი და ბანძი არგუმენტები, დღეს თქვენი დღე არ იყო, ბურთს არ უნდოდა კარში შესვლა მესიმ ვერ გაიტანა, ლენგლე სი*ია, ჩაიწერე იუვესთან რო წააგებ გამოგადგება თავის სამართლებლად
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:13
    1
    ლოგიკური იყო ფრე და მსაჯმა კიდევ სხვაობა შექმნა მოედანზე
    დაცვის ცენტრი არის კატასტროფა და სანამ ლენგლე სკამზე არ გადავა, სანამ ზამენს კაცად არ იქცევა, მანამდე კარგი არაფერია მოსალოდნელი
    ლენგლე არის ჟერემი მატიეს ახალგაზრდობა
    პიკე კიდევ სხვა განზომილებაა, უბრალოდ, ძალიან ცუდად მოიქცა, რომ კიდევ 4 წლით გაახანგძლივა, მომდევნო სეზონის ბოლოს იაპონიაში ან ჩინეთში უნდა წასულიყო, ან სულაც ამერიკაში, მაიამის პლაჟზე, მანამდე სეზონნახევარი სკამიდან შეძლებდა გაჭირვების დროს დახმარებას
    ეს ის დაცვის ცენტრია, რომელიც ჯერ ლივერთან და მერე ბავარიასთან რასაც ქვია, გაარღვიეს
    ალბა კიდევ ცალკე თემაა, მარგი ქმედების კოეფიციენტი მგონი მინუსებში გადაუვიდა
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:03
    3
    ძაან კარგი თამაში იყო საერთო ჯამში, უბრალოდ იმ მომენტში ლენგლემ უაზროდ ითამაშა და მერე ხასიათი ვერ გამოვაჩინეთ. მე მგონი იუვესთანვე დავამტკიცებთ, რომ შემთხვევითობა იყო დღეს წაგება. უბრალოდ მეტი ხასიათი გვჭირდება, 2-1-ზე ვეღარაფერი შეთავაზეს ფეხბურთელებმა (თუმცა კუმანის სარისკო ცვლილებები კარგი იყო, მომეწონა)
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:00
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    ძაან გამიცრუა კუმანმა იმედები ძაან ვგულშემატკივრობდი მარა ესეც კაი ხლე გამოდგა
    ხავიმ კიდე ვეღარ დააყენა საშველი რო მოეთრეს

    ბიჭო 2 თვეც არაა რაც მწვრთნელია და რას სთხოვ?