როგორ გამოეხმაურნენ "ბარსას" ქართველი გულშემატკივრები "რეალთან" მარცხს

როგორ გამოეხმაურნენ "ბარსას" ქართველი გულშემატკივრები "რეალთან" მარცხს

კატალონიის "ბარსელონას" გულშემატკივრები "რეალთან" დაპირისპირებას დიდი იმედებით ელოდნენ. თუმცა, საბოლოოდ, შეხვედრა მათთვის სამწუხარო ანგარიშით დასრულდა, ვინაიდან, მადრიდელებმა მატჩის ანგარიშით, 3-1 მოგება მოახერხეს.

აღნიშნულ ფაქტს "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მხარდამჭერები სოციალურ ქსელში ეხმაურებიან. გთავაზობთ საუკეთესო კომენტარებს.




  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 11:04
    0
    ყველა შეცდომებთან ერთად უნდა ავღინიშნოს ისიც რომ მესიმ დადო კვერცხი და უფერულად და უსახურად გამოიყურება... გაეშვათ ეს კაცი როცა მიდიოდა ან ჩვენ რატო გვტანჯავენ ან იმას
    წევრი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 03:27
    3
    ჩემი აზრით კუმანის ყველაზწ დიდი შეცდომა რიკი პუჩის არ გამოყენება არის რა არის 12 წლის ჩვილი ბავშვებისთვის გამოინახა დრო ამ ბოლო მატჩებში და პუჩისთვის არა ყველაზე სუსტი რგოლი დღეს ნახ დაცვაა პუჩს კი შეუძლია ეს შეავსოს მისი სისხარტით პასით დრიბლინგით უბრალოდ არ მესმის როგორ შეიძლება ბარსას მომავალი ლეგენდას ასე მოექცე ეს ბიჭი ძველ ბარსას მაგონებს ჩავის და ინიესტაა მაგონებს. რასაც კუმანი აკეთებს ეს იგივეა რაც თავის დროზე რომ ვან გაალს ინიესტასთვის სათამაშო პრაქტიკა არ მიეცა ან ჩავისთვის ეომ არ მიეცათ თავის დროზე. კუმანმა რაც არ უნდა შედეგს მიაღწიოს თუ ეს ბიჭი დაკარგა უდიდესი დარტყმა იქნება მისი კარიერისთვის.
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 23:14
    2
    ROUCH,
    მაგ მოქაჩვას რომ წაქცევა არ გამოუწვევია და ისე ბაყაყივით ახტომა ამას აქ აზრი თორე მოქაჩვაზე შეიძლება დადო პენალტი და ზოგადად თუ მაგ მოქაჩვა პენალტს იმსახურებს ეს ყველასთვის ერთი უნდა იყოს და არა რაღაც var პადეშკა.. როცა რეალს უჭირს ..
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 23:02
    4
    შენ იწევდე მარცხნივ ვიღაცა გქაჩავდეს მარჯვნივ და უცებ გაგიშვას ხელი რომელი არ წაიქცევით ერთი მითხარით, თან ვარდნის დროს ბურთმა თავზე გადაუარა რამოსს რო არა ვარდნა ბურთზე თამაშს დაასწრებდა იგივე ხენგლეს და მერე რა მოხდებოდა არავინ იცის იმიტო დადო პენალტი
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:37
    2
    იუვესთანაც თუ ასე წავაგეთ კუმანი გასაგდებია მარტო იმიტომაა გასაგდები რაც დღეს ცვლილებების დროს გააკეთა მასეთ რამეს უდაბლესი დონის მწვრთნელიც არ გააკეთებდა
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:37
    1
    ციტატა: MARADONA1968
    კულეებო!
    ხშირად, წარუმატებლობა უფრო უკეთესად აჩვენებს გზას დიდი გამარჯვებისკენ, ვიდრე მოულოდნელი წარმატება!

    1. ვფიქრობ არ შეიძლებოდა ასეთ თამაშში ორი 17 წლის ფეხბურთელის თამაში. 2. მესის და კოუს მანამდე უნდა დაემთავრებინათ ყველაფერი, სანამ პენალი დაინიშნა. 3. პენალი გაზვიადებული სასჯელი იყო, ასეთი მომენტები ყველა კუთხურის ჩამოწოდების დროს ხდება! რამოსმა კარგად გააფორმა, ისე გადავარდა, თითქოს ტრაქტორი დაეჯახა! 4. კუმანს ადრე უნდა გაეკეთებინა შეცვლები, თანდათან ვრწმუნდები, რომ მას, ძირითადი შემადგენლობა ჯერ შერჩეული არ ჰყავს! 5. არ მომეწონა, რომ გაშვებული პენალის მერე გუნდი მოტყდა, ბრძოლისუნარიანობა დაკარგა.

    ძმა ვფიქრობ ასაკით დიდი ხარ და სტაჟიანი გულშემატკივარი ხარ ბარსელონაში.
    აბსოლუტურად 100% გეთანხმწბი ყველაფერში.მაგრამ დამეთანხმები ალბათ როცა ასეთი აშკარაა მსაჯების მიერ გამიზნული ქმედებები ერთი გუნდის სასიკეთოდ და მეორე გუნდის საწინააღმდეგოდ ძნელია რაიმე მომავალზე ისაუბრო.გბარდიოლაც ზუსტად ამის გამო წავიდა.მოკლედ გულდასაწყვეტია ასეთი განზრახ უსამართლო მსაჯობა.რეალს ხომ ტიტულები არ აკლია.ბარსელონაზე მეტი აქვს ისედაც და მაინც რატომ მიდის ბარსელონას ჩაგვრა არ მესმის.კუმანი შუაზე რომ გაიხეს თუ არაფერი შეიცვალა სამართლიანობის მხრივ აზრი არ აქვს.
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:25
    0
    შემადგენლობა არ გვივარგა ბიჭებო ძაან სუსტი შემადგენლობაა. ან ბებრები გვყავს ან საშვალო კარგი დონის მაგალითად ლენგლე )) გრიზმანი ვერ თამაშობს რაცარუნდა შანსი მისცე და დააყენო სადაც გინდა ვერ ერგება გუნდს ... დემბელეე აზრი არ აქვს ამ ტიპს თავში წკუა არ აქვს ეტყობა რო არ აქვს ამის გადაწყვეტილებები სასაცილოა )) აქვს სისწრაფე ტეხნიკა ურტყავს ორივე ფეხით ვსო დალშე ტუპოია. უჯილკო პახოდუ ამდენ ხანი რატო დატოვწს ბარსაში არ ვიცი. კაუტინიოც ვერ ეწყობა მგონია გუნდს . საერტთოს გუნდის ფეგბურთელები ერთმანეთს ვერ უგებენ აშკარად ჩანს . დე იონგი როგორი კლასი გვანახა რა დონე და გაქრა ტიპი ვერაფერს შვება იმიტომრომ ვერ უწყობს სხვებს .ეს ფატი და პედრი მართლა კარგი ბავშვები არიან ტრინკაოც შეიძლება ამათზე იმედების დამყარება პლიუს დესტი დამაჯერებელია ტიპი ძაან თავის შესაძლებლობებში დარწმუნებული და თავისუფლად ყომარობს თან პოზიციურად კარგადაც იცავს კაროჩე კაო იგროკია. ცენტრი გვაკლია . ეს პიანიჩოც დაალპეს. პიკე ბუსკეცი დაბერდნენ სისწრაფე დუხი დააკლდათ.. გუნდს ჯილკა აკლიათ მაგრად. მესისე ვფიქრობ რომ თუ მოიგო მოიგო რამე თუარადა წავა კიდია რაა... რაც იქნება იქნება ეს წელი და უფასოდ წავა.მწვრთნელს რაც შეეხება ვერც ამან ვერ ქნა ისეთი ვერაფერი რო ამის იმედზემაინც იყო . კაროჩე გუნდში დომხალია დრო უნდა დალაგებას მინიმუმ ერთი წელი მაინც თუ ეყო )) წელს მე არაფრის იმედი არ მაქვს არცერთითასის . ესპანეთს მგონია ატლეტიკო მოიგებს და ინგლის ტოტწნჰემი ) ეგენი მოდრიჩსაც დაიმატებენ ზამთარში
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:23
    1
    მერვე წუთზე მსაჯმა ყვითელი არ აჩვენა ალბას წინააღმდეგ სახიფათო თამაშისთვის.
    23 წუთზე მეკარეზე თამასისთვის რეალი არ დააჯარიმეს
    28 წუთი კაზემირომ ბურთზე ითამაშა, მაგრამ ბურთი მესისთანდარჩა და შემდეგ მესის ფეხებში მოარტყა-წააქცია რითაც მესის საგოლე მომენტი შეაჩერა.. პენალტი იყო!
    კაზემირუმ არ მიიღო მეორე ყვითელი ტაიმის ბოლოს კოუტინიოზე უკნიდან ჩარტყმისთვის
    53 წუთი აშკარა ჯარიმა რეალის საჯარიმოს მისადგომებთან არ დანიშნა

    იყო თუ არა თერთმეტმეტრიანი როცა რამოსმა ისე გააფორმა რომ საწინააღმდეგო მიმათულებით წაიქცა :)
    70 წუთი პენალტი რეალის კარში მსაჯმა არც განიხილა

    მსაჯის ინტერპრეტაციებზეა დამოკიდებული მომენტები და ეს ინტერპრეტაციაბი მსაჯრიდის VARეალის სასარგებლოდაა ჩვეულებერივ!

    ვფიქრობ თუ ასეთი მსაჯობა გაგრძელდა მესის წასვლას ვერაფერი დაუდგება წინ!
    ამ სირულ მსაჯობას ვერ შეალევს ჯილდოებს და მართალიც იქნება!
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:03
    1
    პიანიჩს რისთვის ამწნილებენ, რა ხდება!!!
    ბუსი და იონგი ერთად არ უნდა ყოფილიყო.
    მე მეგონა ამ სასტავით დაიწყებდა:
    ნეტუ
    დესტი-არაუხო-პიკე-ალბა
    პიანიჩი-დე იონგი
    დემბელე-კოუ-ფატი
    მესი
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 22:02
    0
    ენრიკემაც ასე დაიწყო.....
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:59
    2
    კულეებო!
    ხშირად, წარუმატებლობა უფრო უკეთესად აჩვენებს გზას დიდი გამარჯვებისკენ, ვიდრე მოულოდნელი წარმატება!

    1. ვფიქრობ არ შეიძლებოდა ასეთ თამაშში ორი 17 წლის ფეხბურთელის თამაში. 2. მესის და კოუს მანამდე უნდა დაემთავრებინათ ყველაფერი, სანამ პენალი დაინიშნა. 3. პენალი გაზვიადებული სასჯელი იყო, ასეთი მომენტები ყველა კუთხურის ჩამოწოდების დროს ხდება! რამოსმა კარგად გააფორმა, ისე გადავარდა, თითქოს ტრაქტორი დაეჯახა! 4. კუმანს ადრე უნდა გაეკეთებინა შეცვლები, თანდათან ვრწმუნდები, რომ მას, ძირითადი შემადგენლობა ჯერ შერჩეული არ ჰყავს! 5. არ მომეწონა, რომ გაშვებული პენალის მერე გუნდი მოტყდა, ბრძოლისუნარიანობა დაკარგა.
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:57
    0
    რეალურად რო აკრიტიკებთ ვერ ვხვდები რატო
    უიღბლობა იყო პენალის მომენტი, თორე მაანმადე კარგად ვთამაშობდით,
    კუმანის ბარსა აშკარად სხვაა, ერთაერთი ცვლილებებს აგვიანებს,

    რას ეკოდებით ვერ ვხვდები გუნდის მნიშვნელოვანი რგოლი შეიცვალა დრო უნდათ,

    მე იმედს მაინც მიჩენს ეს ბარსელონა.
    4 ძალიან კარგი ახალგაზრდა გვყავს.


    კოუტინიოს 1 თამაშით არ გადავუწყვიტავ მარა იმედია ეშველება
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:51
    1
    ციტატა: alen halilovic
    ერთი მესის ის მომენტი გაეტანა... სხვანაირად ალაპარაკდებოდა ყველა. თუ მშვიდად იქნებიან და ცოტა მეტს იბრძოლებენ მშვენივრადაც ითამაშებენ სულ მალე

    ია მომენტი არაფერს წყვეტდა რეალურად შეხედე გუნდი რას გავს . რა გევასებათ ეს ოქტომბერში თავის მოტყუება ,მერე მაისში კი ხედავთ რაც არის და როგორც. მე მაგრა მიტყდება ამ გუნდის . მაგრა მიტყდება რო ფლანგის შემტევი არ ყავს , ფატი სხვა სტილის ფეხბურთელია და ვერ გარბის კაცზე ვერ მიდის. მაგრა მიტყდება , რო ლენგლე სასტავში გვიზის მაგრა მიტტდება რო ალბას კონკურენტი არ ყავს . ანალოგიურის თქმა მინდა პიკეზეც. დედააფეთქებული მსაჯი კი ბაზარი არაა ,მარა ლენგლე ასე სი*ივით რო დაახტა კაცს სევილიასთან პიკემ ფერენცვაროშთან რაც გააკეთა ეს ამბობს რო უბრალოდ არ შეუძკიათ და არ უნდათ თამაში. კუმანის დსშვც კიდე ამას ისევ მესი სუარესის ყურება მერჩია ხასიათზე მაინც იყო მესი და ხანდახან ლამაზადაც თამაშობდნენ

    ვაბშე რაის იმედი უნდა გქონდეს , ვინმე ელოდით სერიოზულად ,რო იმავე ცენტრალური დავცით ვითამაშებდით წელს ? ბავაარიასთან მატჩის მერე ლივერთან მატჩის მერე. მე აღარ მეგონა :დდ
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    Culé [?]